Kes on klient?
Klient on isik või ettevõte, kes ostab teiselt ettevõttelt tooteid või teenuseid.
Äri tegemine pole ainult millegi müümine. Ettevõtted peavad klientide eest hoolitsema ja pakkuma neile ka suurepärast kasutajatoe teenust. Klientidel võib sageli olla küsimusi toodete ja teenuste kohta. Nad võivad suhelda agentidega kanalite kaudu nagu e-mail, Facebook`i sõnumid või live vestlus, kuid neil puudub juurdepääs Liveagent`i funktsioonidele. Nad saavad foorumipostitusi luua või anda kliendiportaalis tagasisidet.
Frequently Asked Questions
Kes on klient?
Klient on inimene või ettevõte, kes ostab organisatsioonilt tooteid või teenuseid. Kliendid on omavahel konkureerivate ettevõtete peamiseks fookuseks ja nad võistlevad nende tähelepanu pärast. Sellel eesmärgil kasutatakse turunduse ja müügikampaaniaid, lojaalausprogramme ja parandatakse klienditeenindust.
Kuidas klienti rahuldada?
Kliendirahulolu suurendamiseks tuleb neilt esmalt kuulata. Tänu sellele ma tean, mis meie klientidele meie ettevõtte toimimise puhul meeldib ja mis ei meeldi. Tagasisidel, nii positiivsel, kui negatiivsel peaks olema ettevõtte tegevuste vormimisele mõju. Lisaks peab kliendirahulolu tagamiseks pakkuma ka suurepärast klienditeenindust ja kliendi ootusi ületama. Tänu sellele ehitame kliendisuhted, mis tuginevad usaldusel ja lojaalsusel.
Kuidas küsida kliendilt tagasisidet?
Kui soovite küsida oma klientidelt tagasisidet on selleks mitmeid erinevaid võimalusi. Saate seda teha vestluse lõpus, olenemata kanalist, kus see vestlus aset leiab või saata kliendile vastavasisulise e-maili. Oluline on valida tagasiside saamise vorm - selleks võib olla küsitlus, detailne küsitlus või kommentaari palve. See kõik oleneb, millist infot soovite ja mis staadiumis on ostu sooritamine.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.