Klienditeeninduse juhtimine

Mis on klienditeeninduse juhtimine?

CRM on klientidest lähtuv juhtimine, äriline lähenemine, mida iseloomustab pikaajaliste kliendisuhete loomine ja säilitamine. Need suhted peavad olema kasulikud mõlemale poolelele, nii kliendile, kui ettevõttele, mis kõrvaldab ebaeetilise käitumise kliendi suhtes.

Klienditeeninduse juhtimist peetakse vahel justkui andmebaasi tehnoloogiaks, mida ettevõtte klientide informatsiooni kogumise, töötlemise ja kasutamise protsessid toetavad.

Frequently asked questions

Mida tähendab klienditeeninduse haldamine?

Klienditeeninduse juhtimine on juhtimisprotsess, mille iga aspekt on seotud klienditeenindusega. Selle üle kontrolli omamiseks on hea omada süsteemi, mis tagab ülevaate igast kliendi sammust. See on kliendi andmete allikas, nende numbrite ja näiteks nende ostu ja klienditeenindusega rahulolu kohta.

Kas klienditeeninduse haldamist on võimalik automatiseerida?

Loomulikult on võimalik klienditeeninduse juhtimist automatiseerida. Turul on saadaval mitmeid pakkumisi, mida ei pea teostama inimesed, sest neid saab automatiseerida. Tänu sellele saame aega, mida pühendada ressursside juhtimisse, mida ei sobi automatiseerida - asjade inimlikum ja emotsionaalsem pool.

Kuidas parandada klienditeeninduse haldamist?

Kui soovite parandada klienditeeninduse juhtimist tasub kindlasti kaasata lahendusi, mis automatiseerivad klienditeeninduse juhtimist. Veel üheks oluliseks punktiks on klientidega igapäevaselt tegelevate agentide kuulamine. Parem juhtimine paneb ka nemad veel paremini tööle. Samuti on hea mõte kuulata oma kliente, kelle tagasiside on äärmiselt oluline, sest klienditeenindus on loodud nende jaoks.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo