Võimaldage oma klientidel nõuda automaatset tagasihelistamist, kui liin on kinni, kui pole saadaolevaid agente, et kõnele vastata või kui klient soovib, et talle aja möödudes tagasi helistatakse.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
LiveAgent kõnekeskuse tarkvara pakub tagasihelistamise funktsiooni osana IVR (interaktiivne häälvastus) võimalustest. Selle asemel, et ootel olla, saavad teie kliendid nüüd nõuda tagasi helistamist vajutades kõigest ühele nupule.
Puudub vajadus olla ootel või muretseda järjekorras oma koha kaotamise pärast. LiveAgent helistab kliendile automaatselt tagasi, kui tema järjekord on kätte jõudnud.
LiveAgent’i tagasihelistamise funktsiooniga kõnekeskusega puudub agentidel vajadus tagasihelistamisi käsitsi jälgida. ACD (automaatne kõnede jaotamise) funktsioon töötab sünkroonis võimsa IVR süsteemiga, et hankida helistaja number automaatselt, helistada talle tagasi ja määrata kõne vastavale agendile.
Selle asemel, et järjekorras oodata andke oma klientidele võimalus saada teie kõnekeskusest telefonikõne. Kui peate lugu nende ajast, vähendate kõnede hülgamise näitajaid ja näete üldist kliendirahulolu kasvu.
Kliendid ootavad teenindusega ühendust võttes võimalikult probleemivaba kogemust. Kui pakute automaatset tagasihelistamise võimalust, saate anda neile sujuvama klienditeeninduse kogemuse. Vähendage klientide jõupingutusi ja tõstke lojaalsust teie brändi suhtes.
Automaatse tagasihelistamise teenuse kasutama hakkamiseks, looge IVR-skript, mis sisaldab tagasihelistamise võimalust.
Logige oma LiveAgent`i kontole ja klikkige Konfiguratsioon, siis Kõne ja Numbrid. Klikkige “Redigeeri olemasolevad numbrid” ja valige IVR.
Klikkige “Lisa salvestis” ja laadi eelsalvestatud IVR sõnumid üles või loo personaalne.
Looge oma IVR skript. Järgige samme, mis on meie automaatse tagasihelistamise teadmistebaasi ülesseadmise juhendis välja toodud.
Tehke testkõne, et näha, kuidas tagasihelistamine töötab. Järgige IVR juhiseid ja vajutage tagasi helistamise numbril.
Tagasihelistamise kõnekeskuse tarkvara on soodne lahendus igale erineva suurusega ettevõttele. Automaatse tagasihelistamisega on kõnekeskuse agentidel vähem kõnesid, millele vastata, sest nende arv pole nii suur.
Ärge jääge ilma potentsiaalsetest müükidest lihtsalt sellepärast, et kliendid ei saa teiega ühendust. Automaatse tagasihelistamisega on kliendid vähem pettunud ega loobu oma telefonikõnedest. Andes klientidele võimaluse nõuda automaatset tagasihelistamist saate genereerida rohkem müüke ja samal ajal parandada kliendi rahulolu.
Saage parem ülevaade enda pakutavast teenusest. Meie raporteerimise funktsioonid näitavad statistikat virtuaalse kõnekeskuse kohta, sealhulgas vastatud ja vastamata kõnede, kõnede kestuse, määratud agentide kohta.
LiveAgent`i kõnekeskuse tarkvaras on lõputult raporteerimise võimalusi. Segmenteerige andmed päeva, nädala, kuu või kohandatud kuupäevade alusel ja looge oma vajadustele kõige paremini vastav graafik või diagramm. Mida teadlikum enda teenuse osas olete, seda enam saate parandada või tõsta klientide rahulolu ja lojaalsust.
LiveAgent’s automaatne tagasihelistamise funktsioon hoiab teie kliendi kohta järjekorras. Nad võivad kõne katkestada teades, et nende number säilitatakse, nende järjekorra koht on kindel ja neile helistatakse peagi tagasi.
Kõnekeskuse tarkvara pakub ühtset omnikanal töölauda. LiveAgent`iga pääsevad teie kõnekeskuse agendid juurde kõigile erinevate kanalite päringutele (sotsiaalmeedia, live vestlused, email, telefon) ühest liidesest.
Seadke üles automatiseerimise reeglid, et parandada oma agentide produktiivsust ning töövoogu. Automatiseerimise reegleid saab kasutada, et saata automaatselt järelteeninduse e-maile, lisada (tagasihelistamise) silte ja sedeleid ning muud.
Kõnekeskuse tagasihelistamise tarkvara on varustatud ACD funktsioonidega, et tagada sujuv kõnede edastamine ja ülim kliendikogemus. ACD funktsioon suunab automaatselt kõige sobivama agendi/osakonna juurde olenevalt saadavusest, prioriteedist või juhuslikust määramisest.
Meie veebipõhisel kõnekeskusel on võimas IVR süsteem, mis on valmis teostama keerulisi IVR puid. IVR süsteem on kergesti kasutatav ka algajate poolt, kuid piisavalt jõuline, et rahuldada professionaalse kõnekeskuse vajadusi.
LiveAgent`i automaatne tagasihelistamise süsteem võtab agentidelt palju asjatut tööd veendudes nii, et agendid saavad kõnedega segajateta jätkata. Kui klient palub tagasihelistamist ning järjekord jõuab temani, valib süsteem automaatselt selle inimese numbri ja ühendab neid vastava kõnekeskuse agendiga.
LiveAgent`i kõnekeskuse tarkvara salvestab automaatselt iga väljamineva ja sissetuleva kõne. Süsteem suudab salvestada piiramatu arvu kõnesalvestusi, mida saab kasutada kvaliteedi tagamiseks, koolitamiseks, sujuvamaks sedelite vahetuseks ning õiguslike eesmärkide täitmiseks.
Hübriidsedeli vaade tagab, et kõnekeskuse agendid saavad jälgida kliendi probleemide lahendamise teekonda läbi mitme kanali jäädes ühele ja samale sedeli lõimele. Hübriidsedeli vood aitavad anda agentidele läbinägelikke ja personaalseid vastuseid, mis aitavad parandada kliendirahulolu ja lojaalsust.
Lisaks komplektsele kõnekeskuse tarkvarale on LiveAgent täielik klienditeenindus, kust leiate kõik, mida vajate.
Ühendage kõik sotsiaalmeedia kontod oma kõnekeskuse tarkvaraga, et parandada agentide produktiivsust ja hoida oma klientide andmeid turvalisena. LiveAgent kasutajatoe tarkvara integreerida Instagram`i, Twitter`i, Facebook`i, Facebook`i Messenger`i ja Viber`i.
LiveAgent kasutajatoe tarkvara paistab silma turu kiireima live vestluse vidinaga. Nautige arenenud funktsioone nagu proaktiivsed vestluse kutsed, foorumid, vestluseeelsed vormid, samuti reaalajas trükkimise vaade, mis aitab teil näha, mida klient enne saatmist trükib. Kõnekeskuse live vestlus võimaldab parandada klientide kaasatust, tõsta müüke ja kliendirahulolu.
Muutke sedelitarkvaraga klientide päringud tsentraliseeritud mitme kanaliga agendi töölaualt sujuvamaks. Määrake sedelid osakondadele ja agentidele, organiseerige päringud siltidele, prioriteetide või kuupäevade alusel. Jälgige klientide sedelite teekonda algusest lõpuni, läbi erinevate kanalite ja sisutihedas formaadis koos oma hübriid sedelivooga.
Looge ja stiliseerige oma enda teadmistebaas kasutades meie WYSIWYG (mida näete, seda saate) redigeerijat. Parandage kliendirahulolu pakkudes klientidele tööriistasid nagu näiteks artikleid, KKK-sid või kogukonna foorumeid.
LiveAgent`i veebipõhine kõnekeskuse tarkvara pakub palju enamat, kui lihtsalt järjekorrast tagasihelistamine.
Kasutajatoe tarkvara sisaldab üle 200 funktsiooni, mis aitavad teil agentide töövoogu palju sujuvamaks muuta ja eemaldada teenindusest ennustuste tegemise. Parandage oma agentide sooritust LiveAgent`iga juba täna.
Tarkvara on loodud rakendustega koos töötama. Integreerige oma lemmikud kõnekeskuse tarkvaraga ja saavutage maksimaalne agentide efektiivsusus, samuti ülevaade igast kliendi profiilist, mis on täiustatud eelnevate ostude ja suhtlustega teie ettevõttega.
Meie peamiseks eesmärgiks on teie edu. LiveAgent tugi on saadaval 24/7, 365 päeva aastas mitmetes suhtluskanalites nagu Twitter, Facebook, Instagram, email, live vestlus, kliendiportaal või telefon. Andke meile teada, kui meid vajate, aitame teid hea meelega. Kui peaksite seda vajama pakume teile tuge mitmetes keeltes.
LiveAgent tagasihelistamise tarkvara valmistati pidades silmas paindlikkust, skaleeritavust ja meeskonna koostööd. Igal ettevõttel (olenemata suurusest ja tegevusest) on erinevad vajadused, sellepärast on kõnekeskus täielikult kohandatav.
Meie tarkvara saab skaleerida igas suuruses ja eesmärgiga tegevusteks, pole vahet, kas teie kõnekeskus spetsialiseerub sissetulevale klienditeenindusele, väljaminevale müügile või mõlemale. Meie professionaalsed konsultandid või tehniline personal saab assisteerida kõige efektiivsema ning vajadustele sobiva tarkvaralahenduse leidmisel.
Pole vahet, kas töötate igapäevaselt tervishoiu, hotellinduse, Saasi, autode, e-kaubanduse või hariduse valdkonnas, LiveAgent`i on teie vajadustele kohandatav.
Tarkvara on GDPR nõuetele vastav, verifitseeritud Google OAuth poolt, HTTPS krüpteeritud ja säilitab klientide andmed Tier-III+, IV, PCI DSS, SSAE-16 või ISO 27001 nõuetele vastavates rajatistes.
LiveAgent kõnekeskus on pilvepõhine. Pääsege juurde oma kõnekeskuse automaatsetele tagasihelistamise funktsioonidele iga päev.
Omnikanal kõnekeskuse tarkvara on ainult 2020 aastal võitnud rohkem, kui 20 auhinna, tänu selle omnikanal võimetele, võimsale CRM-le ja CRM integratsioonidele. Avastage, kuidas LiveAgent loob sujuvaid ülekandeid ühest kanalist teise.
LiveAgent kõnekeskuse tarkvara pakutakse preemium hinnamudeliga. Pakume oma klientidele tasuta kõnekeskuse tarkvara ja tasulist versiooni, mis sisaldab automaatset tagasihelistamist. Meie tasulist kõnekeskuse tarkvara plaani pakutakse taskukohase hinnaga. Makske rohkem ja saage LiveAgent`iga täna rohkem.
Andke oma klientidele võimalus teiega nende poolt eelistatud kanalite kaudu ühendust võtta. Olgu selleks siis lävi live vestluse, e-maili, häälvideo, sotsiaalmeedia või veebivestluse, LiveAgent on pakub klientidele sujuvat omnikanal kliendikogemust, mida teie kliendid ootavad.
Pakkuge ülimalt personaalset, teadlikku ja sisutihedat teenindust koos meie tagasihelistamise süsteemiga ja nautige kestvaid kliendisuhteid, suuremat klientide lojaalsust ja müügivõimalusi.
Proovige meie auhinna võitnud omnikanal kõnekeskuse tagasihelistamise tarkvara. Testige võimsaid IVR ja CRM integratsioone, et avastada, kuidas saate pakkuda sujuvat kliendikogemust läbi kõigi teeninduskanalite. Nõudke demo või looge tasuta 14-päevane prooviperiood, et näha kõike seda, mida on LiveAgent`i kõnekeskuse tarkvaral pakkuda.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Kõnekeskuse põhiliseks funktsiooniks on võimaldada klientidel helistada oma küsimustega, mis neil seoses ettevõtte toodete, poliitikate, tagastuste, funktsioonide, tõrkeotsingute või tagasisidega võivad olla.
Automaatne tagasiside funktsioon on arvuti telefoni funktsioon, mis võimaldab helistajatel nõuda tagasihelistamist kui liinid on hõivatud või kui vabasid agente pole saadaval, kes saaksid neile vastata või kui nad lihtsalt soovivad, et neile hiljem helistataks.
Automaatse tagasihelistamise funktsiooni rakendamine oma virtuaalsesse kõnekeskusesse võimaldab teil oma klientidele paremat teenindust pakkuda. Kui teil on aktiivne tagasihelistamise funktsioon annab see märku, et väärtustate oma klientide aega, mis on see, mida kliendid enam soovivad.
Tagasihelistamise tarkvara maksumus varieerub. Siiski on tagasihelistamise funktsioon tavaliselt osa kõik ühes süsteemist. Näiteks osa kõnekeskuse või kasutajatoe tarkvarast. LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, millel on enam, kui 180 funktsiooni, sealhulgas tagasihelistamise funktsioon. Täieliku kasutajatoe lahenduse hind on $39 kuus iga agendi kohta.
Tagasihelistamise funktsiooni kasutatakse põhiliselt ettevõtetes, mis saavad palju kliendipäringuid. Kliendid soovivad vastuseid kiiresti, sellepärast tuleb ettevõttel kohaneda. Omades kõnekeskuses tagasihelistamise funktsiooni saate ennetada halbasid kogemusi. Funktsiooniderikka kõnekeskuse tarkvara valimine, mis sisaldab tagasihelistamise funktsiooni, võib parandada kliendiesindaja töövoogu ja klientide rahulolu.
Aktiivseks tagasihelistamise funktsiooniks tuleb teil minna: Konfiguratsioon -> Kõne -> Numbrid -> Redigeeri numbrit -> IVR -> Paigalda eelistatud tagasihelistamise funktsioon -> Salvesta.
LiveAgenti tasuta prooviperiood võimaldab ööpäevaringset klienditeenindust erinevatel kanalitel. Klienditoe paremaks kogemuseks on oluline omada pehmeid oskusi nagu kuulamine, tähelepanu, empaatia ja selge suhtlemine. Tasuta kõnekeskuse tarkvara loetakse eeliseks. Virtuaalse kõnekeskuse lahenduste abil saavad klienditoe agendid töötada kodudest või kaasaskantavatest seadmetest, tagamaks operatiivset reageerimist. LiveAgent on võimalusena tasuta lahendus klientide kõnekeskuse abistamiseks ja kliendisuhete haldamiseks. LiveAgent automatiseerib klienditeenindust, pakkudes erinevaid funktsioone, integratsioone ja toetusvõimalusi.
Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
LiveAgent pakub klientide jälgimistarkvara soodsaima hinna ja arenenumate funktsioonidega turul. Tutvuge erinevate hinnaplaanidega, mille hulka kuuluvad ka tasuta 14-päevane prooviperiood ja mitmed kontaktivormid. Erinevates hinnaplaanides on erinevad funktsioonid ja võimalused vastavalt ettevõtte suurusele. LiveAgent on tõestanud end kvaliteetse teenuse pakkujana, mida kasutavad ka suured brändid nagu Huawei, BMW, Yamaha ja O2.
Klienditeeninduse tagasihelistamine
LiveAgent võimaldab efektiivsemat klienditeenindust ja kõrgeimat produktiivsust osalejatega ülekandmise funktsiooniga, mis aitab suunata kõnesid ühelt agendilt teisele. Klienditoe Sonastikus nimetatakse seda telekommunikatsiooni sõnavaraga. Osalejatega kõnede edastamisel hoitakse kliente rahul ja tõstetakse kliendirahulolu ning suurendatakse agentide produktiivsust. LiveAgent pakub ka tootefunktsioone, integratsioone ja alternatiive, mida saab hinnata tasuta katseperioodil enne ostu sooritamist. Ettevõte on võitnud auhindu ja on partnerprogramm.
LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas helistamise, kliendiportaalide ja e-posti halduse tarkvara. Ettevõte pakub ka veebipõhiseid seminare ja sõnastikku, mis aitavad klientidel oma LiveAgenti lahendusi paremini kasutada. LiveAgent pakub ka partnerprogrammi ja klientide arvustuse lehte ning on võitnud mitmeid auhindu. Tingimused, privaatsuspoliitika ja turvalisusstandardid on samuti saadaval LiveAgenti veebisaidil.
Klienditeeninduse auditi kontrollnimekiri
Klienditeeninduse parandamiseks tuleks lahendada probleeme, miks kliendid ühendust võtavad. Pakkuda teenindust erinevates keeltes suurendab võimalusi klientide hoidmiseks. Sisseelamisprotsessi loomine aitab uutel töötajatel alustada tööd ja pakkuda head klienditeenindust. Kontrollida kvalifikatsiooni ja teadvustada agente nende kohustustest on oluline. Klienditeeninduse standardite kontrollimine aitab kindlaks teha, kas meeskond on ülesandeks valmis.
Sisu e-posti malle saab kasutada mitmel erineval viisil, nagu suletud sisu ja uudiskirja tellimused. E-posti mallid on raamistikud, mida saab kiiresti ja hõlpsalt kohandada isikupärastatud ja järjepidevate sisusõnumite loomiseks, mis võivad suurendada klikkimise määra, kaasatust, bränditeadlikkust ja lojaalsust. Lisaks võib tagasiside ja tagasilinkide lisamine suurendada veebiliiklust ja aidata otsingumootori optimeerimist.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel