Helistage klientidele automaatselt tagasi

Võimaldage oma klientidel nõuda automaatset tagasihelistamist, kui liin on kinni, kui pole saadaolevaid agente, et kõnele vastata või kui klient soovib, et talle aja möödudes tagasi helistatakse.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Tagasihelistamisega kõnekeskuse tarkvara

LiveAgent kõnekeskuse tarkvara pakub tagasihelistamise funktsiooni osana IVR (interaktiivne häälvastus) võimalustest. Selle asemel, et ootel olla, saavad teie kliendid nüüd nõuda tagasi helistamist vajutades kõigest ühele nupule.   

Puudub vajadus olla ootel või muretseda järjekorras oma koha kaotamise pärast. LiveAgent helistab kliendile automaatselt tagasi, kui tema järjekord on kätte jõudnud. 

Automaatse tagasihelistamise eelised

LiveAgent’i tagasihelistamise funktsiooniga kõnekeskusega puudub agentidel vajadus tagasihelistamisi käsitsi jälgida. ACD (automaatne kõnede jaotamise) funktsioon töötab sünkroonis võimsa IVR süsteemiga, et hankida helistaja number automaatselt, helistada talle tagasi ja määrata kõne vastavale agendile.

Business woman walking and holding a mobile phone

Selle asemel, et järjekorras oodata andke oma klientidele võimalus saada teie kõnekeskusest telefonikõne. Kui peate lugu nende ajast, vähendate kõnede hülgamise näitajaid  ja näete üldist kliendirahulolu kasvu.

Definition of good customer service

Kliendid ootavad teenindusega ühendust võttes võimalikult probleemivaba kogemust. Kui pakute automaatset tagasihelistamise võimalust, saate anda neile sujuvama klienditeeninduse kogemuse. Vähendage klientide jõupingutusi ja tõstke lojaalsust teie brändi suhtes.

Kuidas töötab automaatne tagasihelistamise funktsioon?

Automaatse tagasihelistamise teenuse kasutama hakkamiseks, looge IVR-skript, mis sisaldab tagasihelistamise võimalust.

Customer support agent chatting live with client

Tagasihelistamine - kõnekeskuse tarkvara, mis on kuluefektiivne

Tagasihelistamise kõnekeskuse tarkvara on soodne lahendus igale erineva suurusega ettevõttele. Automaatse tagasihelistamisega on kõnekeskuse agentidel vähem kõnesid, millele vastata, sest nende arv pole nii suur. 

Tagasihelistamine loob rohkem müüke

Ärge jääge ilma potentsiaalsetest müükidest lihtsalt sellepärast, et kliendid ei saa teiega ühendust. Automaatse tagasihelistamisega on kliendid vähem pettunud ega loobu oma telefonikõnedest. Andes klientidele võimaluse nõuda automaatset tagasihelistamist saate genereerida rohkem müüke ja samal ajal parandada kliendi rahulolu. 

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Ülevaade kasutamise statistikast

Saage parem ülevaade enda pakutavast teenusest. Meie raporteerimise funktsioonid näitavad statistikat virtuaalse kõnekeskuse kohta, sealhulgas vastatud ja vastamata kõnede, kõnede kestuse, määratud agentide kohta. 

LiveAgent`i kõnekeskuse tarkvaras on lõputult raporteerimise võimalusi. Segmenteerige andmed päeva, nädala, kuu või kohandatud kuupäevade alusel ja looge oma vajadustele kõige paremini vastav graafik või diagramm. Mida teadlikum enda teenuse osas olete, seda enam saate parandada või tõsta klientide rahulolu ja lojaalsust. 

Tagasihelistamise tarkvara funktsioonid

Customer service automated callback by LiveAgent

LiveAgent’s automaatne tagasihelistamise funktsioon hoiab teie kliendi kohta järjekorras. Nad võivad kõne katkestada teades, et nende number säilitatakse, nende  järjekorra koht on kindel ja neile helistatakse peagi tagasi.

Live chat for business by LiveAgent

Omnikanaliline agendi töölaud

Kõnekeskuse tarkvara pakub  ühtset omnikanal töölauda. LiveAgent`iga pääsevad teie kõnekeskuse agendid juurde kõigile  erinevate kanalite päringutele (sotsiaalmeedia, live vestlused, email, telefon) ühest liidesest.

Seadke üles automatiseerimise reeglid, et parandada oma agentide produktiivsust ning töövoogu. Automatiseerimise reegleid saab kasutada, et saata automaatselt järelteeninduse e-maile, lisada (tagasihelistamise) silte ja sedeleid ning muud. 

Kõnekeskuse tagasihelistamise tarkvara on varustatud ACD funktsioonidega, et tagada sujuv kõnede edastamine ja ülim kliendikogemus. ACD funktsioon suunab automaatselt kõige sobivama agendi/osakonna juurde olenevalt saadavusest, prioriteedist või juhuslikust määramisest. 

Meie veebipõhisel kõnekeskusel on võimas IVR süsteem, mis on valmis teostama keerulisi IVR puid. IVR süsteem on kergesti kasutatav ka algajate poolt, kuid piisavalt jõuline, et rahuldada professionaalse kõnekeskuse vajadusi.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

LiveAgent`i automaatne tagasihelistamise süsteem võtab agentidelt palju asjatut tööd veendudes nii, et agendid saavad kõnedega segajateta jätkata. Kui klient palub tagasihelistamist ning järjekord jõuab temani, valib süsteem automaatselt selle inimese numbri ja ühendab neid vastava kõnekeskuse agendiga.

LiveAgent`i kõnekeskuse tarkvara salvestab automaatselt iga väljamineva ja sissetuleva kõne. Süsteem suudab salvestada piiramatu arvu kõnesalvestusi, mida saab kasutada kvaliteedi tagamiseks, koolitamiseks, sujuvamaks sedelite vahetuseks ning õiguslike eesmärkide täitmiseks.

Hübriidsedeli vaade tagab, et kõnekeskuse agendid saavad jälgida kliendi probleemide lahendamise teekonda läbi mitme kanali jäädes ühele ja samale sedeli lõimele.  Hübriidsedeli vood aitavad anda agentidele läbinägelikke ja personaalseid vastuseid, mis aitavad parandada kliendirahulolu ja lojaalsust.  

Tagasihelistamise tarkvara kasutegurid teie jaoks

Nautige 14-päevast tasuta LiveAgent`i prooviperioodi, et näha mida meie veebipõhine kõnekeskuse lahendus teie ettevõtte, klienditoe, müügi ja turunduse meeskondade jaoks teha saab.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pakume enamat, kui lihtsalt automatiseeritud tagasihelistamise tarkvara

Lisaks komplektsele kõnekeskuse tarkvarale on LiveAgent täielik klienditeenindus, kust leiate kõik, mida vajate.

LiveAgent helpdesk tour

Ühendage kõik sotsiaalmeedia kontod oma kõnekeskuse tarkvaraga, et parandada agentide produktiivsust ja hoida oma klientide andmeid turvalisena. LiveAgent kasutajatoe tarkvara integreerida Instagram`i, Twitter`i, Facebook`i, Facebook`i Messenger`i ja Viber`i.

Proactive chat invitation in LiveAgent

LiveAgent kasutajatoe tarkvara paistab silma turu kiireima live vestluse vidinaga. Nautige arenenud funktsioone nagu proaktiivsed vestluse kutsed, foorumid, vestluseeelsed vormid, samuti reaalajas trükkimise vaade, mis aitab teil näha, mida klient enne saatmist trükib. Kõnekeskuse live vestlus võimaldab parandada klientide kaasatust, tõsta müüke ja kliendirahulolu.

LiveAgent helpdesk tour

Muutke sedelitarkvaraga klientide päringud tsentraliseeritud mitme kanaliga agendi töölaualt sujuvamaks. Määrake sedelid osakondadele ja agentidele, organiseerige päringud siltidele, prioriteetide või kuupäevade alusel. Jälgige klientide sedelite teekonda algusest lõpuni, läbi erinevate kanalite ja sisutihedas formaadis koos oma hübriid sedelivooga.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Looge ja stiliseerige oma enda teadmistebaas kasutades meie WYSIWYG (mida näete, seda saate) redigeerijat. Parandage kliendirahulolu pakkudes klientidele tööriistasid nagu näiteks artikleid, KKK-sid või kogukonna foorumeid.

Võtke tagasihelistamise süsteemist maksimum

LiveAgent`i veebipõhine kõnekeskuse tarkvara pakub palju enamat, kui lihtsalt järjekorrast tagasihelistamine.

Kasutajatoe tarkvara sisaldab üle 200 funktsiooni, mis aitavad teil agentide töövoogu palju sujuvamaks muuta ja eemaldada teenindusest ennustuste tegemise. Parandage oma agentide sooritust LiveAgent`iga juba täna. 

Tarkvara on loodud rakendustega koos töötama. Integreerige oma lemmikud  kõnekeskuse tarkvaraga ja saavutage maksimaalne agentide efektiivsusus, samuti  ülevaade igast kliendi profiilist, mis on täiustatud eelnevate ostude ja suhtlustega teie ettevõttega.

Meie peamiseks eesmärgiks on teie edu. LiveAgent tugi on saadaval 24/7, 365 päeva aastas mitmetes suhtluskanalites nagu  Twitter, Facebook, Instagram, email, live vestlus, kliendiportaal või telefon. Andke meile teada, kui meid vajate, aitame teid hea meelega. Kui peaksite seda vajama pakume teile tuge mitmetes keeltes.

Agents building customer support portal

Lõputud kohandamise võimalused

LiveAgent tagasihelistamise tarkvara valmistati pidades silmas paindlikkust, skaleeritavust ja meeskonna koostööd. Igal ettevõttel (olenemata suurusest ja tegevusest) on erinevad vajadused, sellepärast on kõnekeskus täielikult kohandatav.  

Meie tarkvara saab skaleerida igas suuruses ja eesmärgiga tegevusteks, pole vahet, kas teie kõnekeskus spetsialiseerub sissetulevale klienditeenindusele, väljaminevale müügile või mõlemale. Meie professionaalsed konsultandid või tehniline personal saab assisteerida kõige efektiivsema ning vajadustele sobiva tarkvaralahenduse leidmisel. 

Pole vahet, kas töötate igapäevaselt tervishoiu, hotellinduse, Saasi, autode, e-kaubanduse või hariduse valdkonnas, LiveAgent`i on teie vajadustele kohandatav. 

LiveAgent`i arenenud, taskukohane & kergesti kasutatav tagasihelistamise tarkvara

Security lock and badge

Tarkvara on GDPR nõuetele vastav, verifitseeritud Google OAuth poolt, HTTPS krüpteeritud ja säilitab klientide andmed Tier-III+, IV, PCI DSS, SSAE-16 või ISO 27001 nõuetele vastavates rajatistes.

Person organizing information into tickets

LiveAgent kõnekeskus on pilvepõhine. Pääsege juurde oma kõnekeskuse automaatsetele tagasihelistamise funktsioonidele iga päev.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Omnikanal kõnekeskuse tarkvara on ainult 2020 aastal võitnud rohkem, kui 20 auhinna, tänu selle omnikanal võimetele, võimsale CRM-le ja CRM integratsioonidele. Avastage, kuidas LiveAgent loob sujuvaid ülekandeid ühest kanalist teise.

Customer support agent chatting live with client

LiveAgent kõnekeskuse tarkvara pakutakse preemium hinnamudeliga. Pakume oma klientidele tasuta kõnekeskuse tarkvara ja tasulist versiooni, mis sisaldab automaatset tagasihelistamist. Meie tasulist kõnekeskuse tarkvara plaani pakutakse taskukohase hinnaga. Makske rohkem ja saage LiveAgent`iga täna rohkem.

Pakkuge isiklikke kogemusi

Andke oma klientidele võimalus teiega nende poolt eelistatud kanalite kaudu ühendust võtta. Olgu selleks siis lävi live vestluse, e-maili, häälvideo, sotsiaalmeedia või veebivestluse, LiveAgent on pakub klientidele sujuvat omnikanal kliendikogemust, mida teie kliendid ootavad.

Pakkuge ülimalt personaalset, teadlikku ja sisutihedat teenindust koos meie tagasihelistamise süsteemiga ja nautige kestvaid kliendisuhteid, suuremat klientide lojaalsust ja müügivõimalusi.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Pakkuge LiveAgent`i tagasihelistamise tarkvaraga võrratut teenust

Proovige meie auhinna võitnud omnikanal kõnekeskuse tagasihelistamise tarkvara. Testige võimsaid IVR ja CRM integratsioone, et avastada, kuidas saate pakkuda sujuvat kliendikogemust läbi kõigi teeninduskanalite. Nõudke demo või looge tasuta 14-päevane prooviperiood, et näha kõike seda, mida on LiveAgent`i kõnekeskuse tarkvaral pakkuda.  

Mida arvavad meie kliendid?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on kõnekeskuse funktsioon?

Kõnekeskuse põhiliseks funktsiooniks on võimaldada klientidel helistada oma küsimustega, mis neil seoses ettevõtte toodete, poliitikate, tagastuste, funktsioonide, tõrkeotsingute või tagasisidega võivad olla.

Mis on automaatne tagasihelistamine?

Automaatne tagasiside funktsioon on arvuti telefoni funktsioon, mis võimaldab helistajatel nõuda tagasihelistamist kui liinid on hõivatud või kui vabasid agente pole saadaval, kes saaksid neile vastata või kui nad lihtsalt soovivad, et neile hiljem helistataks.

Kas automaatne tagasihelistamine on oluline funktsioon?

Automaatse tagasihelistamise funktsiooni rakendamine oma virtuaalsesse kõnekeskusesse võimaldab teil oma klientidele paremat teenindust pakkuda. Kui teil on aktiivne tagasihelistamise funktsioon annab see märku, et väärtustate oma klientide aega, mis on see, mida kliendid enam soovivad.

Kui palju tagasihelistamise tarkvara maksab?

Tagasihelistamise tarkvara maksumus varieerub. Siiski on tagasihelistamise funktsioon tavaliselt osa kõik ühes süsteemist. Näiteks osa kõnekeskuse või kasutajatoe tarkvarast. LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, millel on enam, kui 180 funktsiooni, sealhulgas tagasihelistamise funktsioon. Täieliku kasutajatoe lahenduse hind on $39 kuus iga agendi kohta.

callback function?

Tagasihelistamise funktsiooni kasutatakse põhiliselt ettevõtetes, mis saavad palju kliendipäringuid. Kliendid soovivad vastuseid kiiresti, sellepärast tuleb ettevõttel kohaneda. Omades kõnekeskuses tagasihelistamise funktsiooni saate ennetada halbasid kogemusi. Funktsiooniderikka kõnekeskuse tarkvara valimine, mis sisaldab tagasihelistamise funktsiooni, võib parandada kliendiesindaja töövoogu ja klientide rahulolu.

Kuidas aktiveerida LiveAgent`is automaatset tagasihelistamist?

Aktiivseks tagasihelistamise funktsiooniks tuleb teil minna: Konfiguratsioon -> Kõne -> Numbrid -> Redigeeri numbrit -> IVR -> Paigalda eelistatud tagasihelistamise funktsioon -> Salvesta.

Related Articles to Tagasihelistamise tarkvara
Kõnekeskuse rakendus on klienditoe rakendus, mis võimaldab teil saada abi või telefonituge. See on abi saamiseks kiireim lahendus.

Kõnekeskuse rakendus

LiveAgenti tasuta prooviperiood võimaldab ööpäevaringset klienditeenindust erinevatel kanalitel. Klienditoe paremaks kogemuseks on oluline omada pehmeid oskusi nagu kuulamine, tähelepanu, empaatia ja selge suhtlemine. Tasuta kõnekeskuse tarkvara loetakse eeliseks. Virtuaalse kõnekeskuse lahenduste abil saavad klienditoe agendid töötada kodudest või kaasaskantavatest seadmetest, tagamaks operatiivset reageerimist. LiveAgent on võimalusena tasuta lahendus klientide kõnekeskuse abistamiseks ja kliendisuhete haldamiseks. LiveAgent automatiseerib klienditeenindust, pakkudes erinevaid funktsioone, integratsioone ja toetusvõimalusi.

Proovige turu parimat kliendi jälgimise tarkvara. LiveAgenti peetakse järjekindlalt parimaks väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete klientide jälgimise tööriistaks.

Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent pakub klientide jälgimistarkvara soodsaima hinna ja arenenumate funktsioonidega turul. Tutvuge erinevate hinnaplaanidega, mille hulka kuuluvad ka tasuta 14-päevane prooviperiood ja mitmed kontaktivormid. Erinevates hinnaplaanides on erinevad funktsioonid ja võimalused vastavalt ettevõtte suurusele. LiveAgent on tõestanud end kvaliteetse teenuse pakkujana, mida kasutavad ka suured brändid nagu Huawei, BMW, Yamaha ja O2.

Klienditeeninduse tagasihelistamise funktsioonid annavad teie klientidele võimaluse taotleda tagasihelistamist, selle asemel et oodata ootejärjekorras, kui liin on hõivatud.

Klienditeeninduse tagasihelistamine

LiveAgent võimaldab efektiivsemat klienditeenindust ja kõrgeimat produktiivsust osalejatega ülekandmise funktsiooniga, mis aitab suunata kõnesid ühelt agendilt teisele. Klienditoe Sonastikus nimetatakse seda telekommunikatsiooni sõnavaraga. Osalejatega kõnede edastamisel hoitakse kliente rahul ja tõstetakse kliendirahulolu ning suurendatakse agentide produktiivsust. LiveAgent pakub ka tootefunktsioone, integratsioone ja alternatiive, mida saab hinnata tasuta katseperioodil enne ostu sooritamist. Ettevõte on võitnud auhindu ja on partnerprogramm.

Kõnekeskused on endiselt klienditeeninduse lahutamatu osa. Vaadake, kuidas muuta oma kõnekeskus tõhusamaks LiveAgen'i kõnekeskuse automatiseerimise funktsioonide abil.

Kõnekeskuse automatiseerimine

LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas helistamise, kliendiportaalide ja e-posti halduse tarkvara. Ettevõte pakub ka veebipõhiseid seminare ja sõnastikku, mis aitavad klientidel oma LiveAgenti lahendusi paremini kasutada. LiveAgent pakub ka partnerprogrammi ja klientide arvustuse lehte ning on võitnud mitmeid auhindu. Tingimused, privaatsuspoliitika ja turvalisusstandardid on samuti saadaval LiveAgenti veebisaidil.

Täitke see klienditeeninduse auditi kontrollnimekiri et saada selge ülevaade oma klienditeeninduse hetkeseisust, ja et saaksite selle parandamiseks vajalikke samme astuda.

Klienditeeninduse auditi kontrollnimekiri

Klienditeeninduse parandamiseks tuleks lahendada probleeme, miks kliendid ühendust võtavad. Pakkuda teenindust erinevates keeltes suurendab võimalusi klientide hoidmiseks. Sisseelamisprotsessi loomine aitab uutel töötajatel alustada tööd ja pakkuda head klienditeenindust. Kontrollida kvalifikatsiooni ja teadvustada agente nende kohustustest on oluline. Klienditeeninduse standardite kontrollimine aitab kindlaks teha, kas meeskond on ülesandeks valmis.

Peida oma e-mail vältimaks rämpsposti, genereerige rohkem juhtlõngu lihtsasti koos LiveAgent funktsiooni - Kontaktvorm abiga. Lugege selle kohta.

Kontaktvorm

Sisu e-posti malle saab kasutada mitmel erineval viisil, nagu suletud sisu ja uudiskirja tellimused. E-posti mallid on raamistikud, mida saab kiiresti ja hõlpsalt kohandada isikupärastatud ja järjepidevate sisusõnumite loomiseks, mis võivad suurendada klikkimise määra, kaasatust, bränditeadlikkust ja lojaalsust. Lisaks võib tagasiside ja tagasilinkide lisamine suurendada veebiliiklust ja aidata otsingumootori optimeerimist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo