Otsite õiget SysAidi alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on parim SysAidi alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

LiveAgent pakub intuitiivset liidest, mis on täis kasulikke tööriistu kliendiprobleemide kiiremaks lahendamiseks. Tulge üle meie klienditoe tarkvarale ja täiendage oma piletite haldamist meie mitmekanalilise piletisüsteemiga, mis ühendab kogu Teie suhtluse.

Kasutage ära automatiseerimist ja integratsioone, et parandada oma töövoogu. Uurige rohkem LiveAgentist või alustage LiveAgenti kogemuse saamiseks tasuta 14-päevase prooviperioodiga. 

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

SysAidi ja LiveAgenti võrdlus

Funktsioonid Liveagent SysAid
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
SysAid pakub piletisüsteemi.
Reaaljas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
SysAid pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
SysAid ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
SysAid pakub iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
SysAid ei paku facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
SysAid ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
SysAid ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
SysAid ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
SysAid pakub teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
SysAid pakub kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
SysAid pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone.
SysAid pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
SysAid ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
SysAid ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
SysAid pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
SysAid pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
SysAid pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
SysAid pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestus
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
SysAid ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
SysAid pakub piiramatut 24/7 tuge.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Täiendage oma klienditeeninduse juhtimist

LiveAgent pakub tuge mitmesugustele sidekanalitele, mida toetavad lisafunktsioonid. Saate neid kasutada, et jõuda rohkemate klientideni ja lahendada nende muresid kiiremini. Kasutage ära e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestlust, kõnekeskust, , or sotsiaalmeediatFacebooki, Twitterit, and Instagrami. Olge tänu ühtsele platvormile kõikjal kohal ja pakkuge parimat võimalikku klienditeenindust. 

Agentide produktiivsuse jaoks loodud efektiivne lahendus

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Kiireim reaalajas vestlus turul

Viige oma klienditeenindus kiireima reaalajavestluse vidina abil järgmisele tasemele. Vestluse kuvamise kiirusega 2,5 sekundit, saate lahendada muresid kiiremini ja vastutasuks saada paremaid klientide ja kasutajate arvustusi. Kasutajasõbralik liides teeb Teie käätesaamise kõigile lihtsaks ja lisafunktsioonid annavad Teile täieliku ülevaate veebikülastajatest. 

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Pakkuge parimat kasutajakogemust reaalajas vestlusega

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Arenenud töövood ja võrgu jälgimine

Klienditeeninduse haldamine muutub lihtsamaks, kui teid toetab analüütika, jälgimine, sujuvad töövood ja integratsioonid. LiveAgent võimaldab Teil parandada töövoogu, luua automatisatsioone, jälgida oma edu ja integreerida igapäevaselt kasutatavaid rakendusi, et ühendada nad ühe katuse alla. Heitke pilk meie funktsioonide ja integratsioonide lehele ja uurige rohkem. 

Teed rajav tarkvara

Kas teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli esimene lahendus turul, mis pakkus reaalajas vestlust ja klienditoe võimalusi. Alates 2023. aastast on LiveAgent turu kõige paremini hinnatud ja arvustatud tugiteenuste lahendus, mis teenindab rohkem kui 150 miljonit kasutajat ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas.

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis tõstavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage oma kliente välkkiirete vastustega

16×

Suurendage kliendi väärtust

Kasvatage müüki hoides kliendid lojaalsetena Teie brändile.

Säästke LiveAgentiga rohkem

Saage õnnelikuks kliendiks

Võite meilt igal ajal küsida ükskõik mida tänu meie ööpäevaringsele klienditoele. Oleme Teie jaoks olemas, kui vaevlete probleemid käes, otsite informatsiooni või soovite midagi uut õppida. Võtke meiega ühendust läbi vestluse sõnumi, e-posti või helistage meile ja anname Teie aitamiseks endast parima. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meilpakkuda erakordset tuge oma klientidele.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Olete valmis seda proovima?

Liituge LiveAgentiga ja saage õnnelikuks kliendiks juba täna. Vaadake üle meie taskukohased hinnakavad, mis sobivad igas suuruses ja liiki ettevõtetele. Või alustake meie 14-päevase tasuta prooviperioodiga. Ilma piiranguteta ja krediitkaarti vajamata.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas võrrelda LiveAgenti SysAidiga?

LiveAgenti kliendikaebuste haldamise tarkvara pakub SysAidile lisaks järgmisi funktsioone: kõnekeskus, sotsiaalmeedia integreerimine, piiramatu kõnede salvestamine, IVR ja videokõned.

Mis on SysAidi asemel LiveAgenti kasutamise eelised?

LiveAgenti kasutamise lisavõimalused SysAidi asemel hõlmavad suurenenud kliendirahulolu, klientide hoidmist, vähenenud klienditeeninduskulusid, vähenenud klientide kadumise määra ja paremat agendi töövoogu.

Related Articles to SysAidi alternatiiv
Kui otsite võimsat Freshdeski alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. LiveAgentil on taskukohase hinnaga saadaval üle 179 klienditoe funktsiooni

Otsite Freshdeski alternatiivi?

LiveAgenti platvorm pakub mitmeid võimalusi klientide teenindamiseks, sealhulgas e-posti, reaalajas vestlust, kõnekeskust, sotsiaalmeediat ja teadmusbasse. Lisaks pakub see funktsionaalsust ja integreerimisvõimalusi ning väljakujunenud piletisüsteemi. Teadmistebaasi artiklid võimaldavad iseteenindust, samal ajal kui kohandatav IVR aitab suunata kõnesid õigetele agentidele. LiveAgenti jagatud postkast võimaldab agentidel jagada meilie ning kasutada eelnevalt määratletud Smart Inboxi reegleid.

LiveAgent on võrreldes paljude teiste kasutajatoe lahendustega palju kuluefektiivsem ja sellel on enam kui 175 kasutajatoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni. Vaadake rohkem.

Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.

LiveAgent on ülim omnikanaliline lahendus Teie klienditoele. Liituge LiveAgentiga juba täna ja ühinege parema tugiteenuse pakkumisel teiste ettevõtetega.

Otsite Smartsuppi alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara, mis ühendab teid mitme suhtluskanali kaudu oma klientidega. Sellel on piletisüsteem ja kiireim reaalajas vestluse vidin turul, mis kuvatakse vaid 2,5 sekundiga ning aitab teie veebisaidi külastajaid tõhusalt maksvateks klientideks muuta.

LiveAgent on Hiveri alternatiiv, mis saab hakkama mitme e-posti postkasti ja mitme suhtluskanaliga. Uurige LiveAgenti kohta rohkem.

Otsite Hiveri alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane ja kuluefektiivne vahend klientidega suhtlemiseks, mida mitmed ettevõtted on rahule jäänud. Selle abil on võimalik kiirelt reageerida klientide probleemidele ja suurendada nende rahulolu ning müüki. Lisaks on LiveAgent lihtne ja intuitiivne kasutada ning pakub palju erinevaid funktsionaalsusi, näiteks aruandlusfunktsioonid ja vahendid erinevate suhtluskanalite integreerimiseks.

Tulge üle suurepärasele reaalajas vestluse tarkvarasse, millel on mitmekanaliline piletisüsteem. Täiendage oma kliendituge e-kirja, sotsiaalmeedia ja palju muuga.

Otsite Userlike'i alternatiivi?

LiveAgent pakub reaalajas vestluse ja tugiteenuste võimalusi, teenindades rohkem kui 150 miljonit kasutajat ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas. Tarkvara aitab tõsta tulu ja klientide rahulolu, pakkudes välkkiireid vastuseid ning lojaalsust brändile.

Minge LeadDesk'ilt üle LiveAgenti'le ja avastage selle hüved, nagu suurepärane kõikehõlmav tugi, kiireim reaalajas vestlus ja palju muud.

Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?

LiveAgent pakub klienditeeninduse tööriista, mis on paljude kasutajate poolt kiidetud tänu sellele, et see on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis aitavad agentidel pakkuda paremat ja kiiremat tuge. Selle lihtne kasutamine ja integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega on aidanud paljudel ettevõtetel saavutada paremat kliendirahulolu ja müüki. Freshcaller'i alternatiivina pakutakse mitmeid võimalusi klientidega suhtlemiseks, sealhulgas e-posti, kiireimat reaalajavestlust, sotsiaalmeediat ja teadmusbaasi.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo