Otsite Rocket.Chati alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Rocket.Chati alternatiiv.

  • ✓ Puudub seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Parandage oma reageerimisaega LiveAgenti kiire reaalajas vestluse vidina ja mitmekanalilise piletisüsteemiga. Tulge LiveAgenti ja hankige juurdepääs meie piletisüsteemile, mis haldab e-kirju, reaalajas vestlust, kõnekeskust, kliendiportaali, Viberit, WhatsAppi jasotsiaalmeediat – Facebook, Twitter ja Instagram

Jätkake lugemist, et saada lisateavet LiveAgenti funktsioonide kohta või registreeruge meie tasuta 30-päevasele prooviperioodile. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Säästke rohkem koos LiveAgentiga

Rocket.chat vs LiveAgent lühidalt

FunktsioonLiveAgentRocket.Chat
Piletisüsteem✅Jah✅Jah
Reaalajas vestlus✅Jah✅Jah
Kõnekeskus✅Jah❌Ei
Iseteenindus✅Jah❌Ei
Facebook✅Jah❌Ei
Twitter✅Jah✅Jah
Instagram✅Jah❌Ei
Viber✅Jah❌Ei
WhatsApp✅Jah✅Jah
Teadmusbaas✅Jah❌Ei
Kliendifoorum✅Jah❌Ei
Automatiseerimine ja reeglid✅Jah✅Jah
API✅Jah✅Jah
Interaktiivne häälvastus (IVR) ✅Jah❌Ei
Videokõned✅Jah❌Ei
Piiramatu ajalugu✅Jah✅Jah
Piiramatu arv veebilehti✅Jah❌Ei
Piiramatu arv vestlusnuppe✅Jah❌Ei
Piiramatu arv pileteid/e-kirju✅Jah✅Jah
Piiramatu kõnesalvestus✅Jah❌Ei
Piiramatu ööpäevaringne tugi✅Jah✅Jah
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Kiireim täiustatud funktsioonidega vestlus

Hankige juurdepääs kiireimale reaalajas vestluse rakendusele koos funktsioonidega, mis muudavad teie kliendivestlused lihtsaks. Lihtsalt lisage oma veebisaidile vestlusnupp ja võimaldage klientidel teiega vajadusel ühendust võtta. 

Teie agendid näevad, mida teie kliendid kirjutavad enne, kui nad sõnumi saadavad. Proaktiivsed vestluskutsed suurendavad klientide kaasatust. Jälgige oma veebikülastajaid, jagage vestlusi ja hankige juurdepääs kogu oma vestluse ajaloole. 

Looge meie reaalajavestlusega positiivne kogemus

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Suhelge kõigi populaarsete avalike kanalite kaudu

Parandage oma kliendi- ja meeskonnakommunikatsiooni, pääsedes ligi kõikidele vajalikele suhtluskanalitele. Hoolitsege oma klientide eest e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kliendiportaali, kõnekeskuse, Viberi, WhatsAppi ja sotsiaalmeediaga – Facebooki, Twitteri ning Instagramiga.

Kõik on kenasti korraldatud ühte piletisüsteemi, et saaksite pakkuda parimat kliendikogemust igal ajal ja igal pool. 

Mitmekanlilised tööriistad ühes kasutajaliideses

Avastage piletisüsteemi funktsioonid ja integratsioonid oma armastatud tööriistadega.

Lihtsaks tehtud suurepärane kliendikogemus

Põhilised suhtlusfunktsioonid on alles algus, iga tööriista ja suhtluskanalit toetavad täiustatud funktsioonid, mis aitavad teil klientide probleeme lahendada. 

LiveAgent toetab ka üle 70 integratsiooni populaarsete tarkvaradega, mida saate kasutada oma töövoogude ühtlustamiseks ühte kesksesse punkti. Tutvuge LiveAgenti pakutavate tööriistade täieliku loendiga ja uurige, kuidas need võivad teie töövoogusid nutikamaks muuta.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Teedrajav tarkvara

Kas teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli esimene lahendus turul, mis pakkus reaalajas vestlust ja klienditoe võimalusi. 2021. aasta seisuga on LiveAgent turul kõige paremini hinnatud ja enim arvustatud klienditoe lahendus, mis teenindab üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõte üle maailma.

30%

Suurendage tulu

Looge meeldejäävaid kliendikogemusi, mis suurendavad tulu.

97%

Suurendage rahulolu

Rõõmustage oma kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke kliendi väärtust

Suurendage müüki, hoides oma kliendid oma kaubamärgile lojaalsena.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Positiivne kogemus kõikidele teie klientidele

Meie eesmärk on pakkuda teile samasugust suurepärast kogemust nagu teie oma klientidele. Sellepärast on meie klienditoe meeskond teie jaoks saadaval ööpäevaringselt. Võtke meiega ühendust e-posti, vestluse ja telefoni telefoni teel või vaadake meie kliendiportaali, kui teil on vaja lahendada mõni probleem või soovite lisateavet. 

Lisaks hoiame oma hinnakujunduse õiglasena, et te ei peaks kalli klienditoe lahendusega oma eelarvet rikkuma. Proovige ja vaadake, miks meie kliendid tulid erinevatelt platvormidelt LiveAgenti. 

Iseloomustused

Avastage, miks meie ettevõtted armastavad teha tööd LiveAgentiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda oma klientidele erakordset tuge.

black Slido logo

Olete valmis proovima?

Vaadake meie videotutvustust ja uurige, kuidas LiveAgent teie kliendituge paremaks võib muuta. Samuti võite vaadata meie soodsaid hinnapakette või alustada oma tasuta 30-päevase prooviperioodiga, et kogeda LiveAgenti võlusid. Krediitkaardi infot pole vaja ning kohustusi pole.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent
Related Articles to Rocket.Chati alternatiiv
Kõnekeskuse tarkvara võimaldab personaalset abi klientidele, suurendab ettevõtete tõhusust ja parandab klientide rahulolu. Interactive Voice Response (IVR) tehnoloogia pakub mitmeid eeliseid klientidele ja ettevõtetele.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes

Kõnekeskuse tarkvara võimaldab personaalset abi klientidele, suurendab ettevõtete tõhusust ja parandab klientide rahulolu. Interactive Voice Response (IVR) tehnoloogia pakub mitmeid eeliseid klientidele ja ettevõtetele.

LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, automatiseerimisreegleid ja reaalajas vestluse võimalust. Tarkvara aitab ettevõtetel hallata klientide päringuid ja taotlusi tõhusalt.

Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade

LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, automatiseerimisreegleid ja reaalajas vestluse võimalust. Tarkvara aitab ettevõtetel hallata klientide päringuid ja taotlusi tõhusalt.

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kogukonna foorum on foorum, kus igaüks saab pärast sisse logimist vastata või küsida spetsiifilisi küsimusi ja muud, mis teda probleemiga võiks aidata.

Kogukonna foorum

LiveAgent pakub mitmekülgset klienditeeninduse tarkvara, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme. Samuti on saadaval kogukonna foorum, mis võimaldab klientidel omavahel suhelda ja probleeme lahendada.

Teavituste mallid võimaldavad teil hiljem kasutatavaid malle ettevalmistada. Sellisel moel saate teie ja teie meeskond palju aega kokku hoida.

Teavituste mallid

LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, sealhulgas ajareegleid, SLA-de seadistamist ja teavituste malle. Need aitavad ettevõtetel parandada teenuse kvaliteeti ning automatiseerida teavituste saatmist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x