Võib kindlalt öelda, et Gmail on üks populaarsemaid ja laialdasemalt kasutatavaid meiliteenuseid. Oleme kõik harjunud tasuta salvestusruumi, saatmise tühistamise nupu ja täiendavate kasulike funktsioonidega, nagu edasilükkamine, sildid või kaustad. Võiksime öelda, et Gmail on ideaalne e-posti lahendus üksikisikutele. Meilisüsteem hoiab kõik puutumata ja korrastatuna.
Mis puudutab aga Gmaili kasutamist äritegevuses – konkreetselt klienditoe jaoks, siis tarkvaral esineb mõningaid piiranguid. Kahjuks ei toeta Gmail universaalset postkasti koos mitmekanaliliste integratsioonide ega mitme agendi juhtpaneeli ülevaadet. Need on mõlemad klienditeeninduse olulised funktsioonid. Kui otsite oma klienditoe osakonna jaoks Gmaili alternatiivi, võib LiveAgent olla teie jaoks õige lahendus.
Kaaluge LiveAgenti oma ettevõtte Gmaili alternatiivina. LiveAgentil on üle 179 kasutajatoe funktsiooni ja rohkem kui 40 integratsiooni. Kasutage meie võimsaid analüüsi- ja aruandlusfunktsioone, mängustamist või sisseehitatud teadmusbaasi.
Lubage LiveAgentil ära teha rasked asjad, et saaksite keskenduda sisukate suhete loomisele oma klientidega.
Juurutage oma ettevõttesse universaalne postkast ja nautige järgmisi eeliseid:
LiveAgent suurendab klientide rahulolu & parandab konversioonimäärasid.
Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid, kasutades meie universaalset postkasti.
Teie klienditoe tiim saab ühest kohast käsitleda kõiki klientide päringuid mitmestest kanalitest.
Pakume abistatud migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest kasutajatoe lahendustest.
Ideaalne klienditeenindustarkvara peaks olema läbipaistev ja hõlpsasti juurdepääsetav kõigile teie osakonna agentidele. See peaks toetama mitmekanalilisi integratsioone ja pakkuma täiendavaid kasutajatoe funktsioone, nagu automatiseerimine. LiveAgenti universaalne postkast teeb just seda.
LiveAgenti universaalne postkast on teie praeguse e-posti postkasti nutikam versioon. See võimaldab teil saata ja vastu võtta sõnumeid mitmetest kanalitest, nagu meil, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia või isegi hääl- ja videokõned. Nii kaob kontode jagamise ja seadmete jälgimise vajaduse. Kõik uued piletid lükatakse automaatselt LiveAgenti töölauale ning kõik agendid saavad neid vaadata ja neile vastata.
Universaalne postkast võimaldab lisada silte, meeldetuletusi, sisemisi märkmeid, automatiseerida pileteid osakondadele või konkreetsetele agentidele ja palju muud. Kui otsite oma ettevõtte jaoks Gmaili alternatiivi, kaaluge LiveAgenti.
LiveAgent kasutab hübriidpiletite voogu, mis on klienditoe oluline funktsioon, kuna see suurendab agendi tootlikkust. Hübriidpiletite voog muudab kõik piletid ühesuguseks, olenemata sidekanalist, kust need vastu võeti. Piletivoog võimaldab teil jälgida oma klientide teekonda läbi erinevate kanalite, kuid jääda alati samasse hübriidpiletisse. Nii on kogu oluline teave klientide ja nende probleemide kohta alati teie käeulatuses.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda oma klientidele erakordset tuge.
Peter Komornik, CEO
Automatiseerimine on klienditoe oluline funktsioon, kuna see säästab palju aega. See võimaldab teil vastavalt oma ettevõtte vajadustele automatiseerida tavalisi toiminguid, luua töövooge või unikaalseid automatiseerimisreegleid.
Näiteks suudavad automatiseerimisreeglid automaatselt määrata piletid (mis tahes etapis) üksikutele agentidele või osakondadele. Peate vaid valima “käivitaja” ja reegel täidetakse. LiveAgentis võivad automatiseerimisreeglid põhineda mis tahes piletiparameetril, sündmusel või ajatingimusel.
Meie tasuta 14-päevase prooviversiooni abil saate otsustada, kas LiveAgent on teie ettevõttele hea Gmaili alternatiiv. Krediitkaarti pole vaja.
LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja pärjatud nr 1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. Seetõttu on see suurepärane alternatiiv Gmailile. Liituge selliste ettevõtetega nagu Yamaha, BMW, Huawei ja Oxfordi ülikool, et pakkuda maailmatasemel klienditeenindust. LiveAgentiga on see imelihtne. Alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna.
12% ameeriklastest väidab, et klienditeeninduses tekitab meelehärmi kõige rohkem kiiruse puudumine. Statista
72% tarbijatest peavad vajadust selgitada oma probleemi mitmele inimesele halvaks klienditeeninduseks. Dimensional Research
Üks kolmandik tarbijatest ütleb, et nad kaaluksid ettevõtte vahetamist juba ühe halva klienditeeninduse korral. American Express
72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad nad, et agent “teab neid, mida nad on ostnud ja et neil oleks ülevaade varasematest kontaktidest”. Microsoft
Kas soovite näha, kuidas me teiste populaarsete tarkvaralahendustega mõõtu võtame? Vaadake meie võrdlusi ja avastage kõik meie pakutav.
Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend HubSpot Service Hub on populaarne…
Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis…
Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend Microsoft Outlook on pikka aega…
Gmaili e-posti haldamise tarkvara arvustus
Avasta Gmaili e-posti haldamise tarkvara põhjalik ülevaade, kus käsitletakse selle funktsioone, kasutajaliidest ja reageerimisvõimet. Loe isiklikke ja ettevõtte kasutajakogemusi ning lahendusi levinud probleemidele. Täienda oma teadlikkust, võrdle teiste tarkvaradega ja leia parim lahendus oma e-posti haldamiseks.
15 parimat Gmaili alternatiivi aastal 2025
Avastage 15 parimat Gmaili alternatiivi 2025. aastaks, et tõsta klienditoe tõhusust ja parandada meeskonna koostööd. Lisateavet siin!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.



