Otsite Gmaili alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Gmaili alternatiiv.

  • ✓ Puudub seadistamine tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Kas olete oma veebimeilist tüdinenud?

Võib kindlalt öelda, et Gmail on üks populaarsemaid ja laialdasemalt kasutatavaid meiliteenuseid. Oleme kõik harjunud tasuta salvestusruumi, saatmise tühistamise nupu ja täiendavate kasulike funktsioonidega, nagu edasilükkamine, sildid või kaustad. Võiksime öelda, et Gmail on ideaalne e-posti lahendus üksikisikutele. Meilisüsteem hoiab kõik puutumata ja korrastatuna.

Mis puudutab aga Gmaili kasutamist äritegevuses – konkreetselt klienditoe jaoks, siis tarkvaral esineb mõningaid piiranguid. Kahjuks ei toeta Gmail universaalset postkasti koos mitmekanaliliste integratsioonide ega mitme agendi juhtpaneeli ülevaadet. Need on mõlemad klienditeeninduse olulised funktsioonid. Kui otsite oma klienditoe osakonna jaoks Gmaili alternatiivi, võib LiveAgent olla teie jaoks õige lahendus.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Importige oma e-kirjad LiveAgenti ja nautige
mitmekanalilise klienditeeninduse lahenduse hüvesid

Võimsad klienditoe funktsioonid

Kaaluge LiveAgenti oma ettevõtte Gmaili alternatiivina. LiveAgentil on üle 179 kasutajatoe funktsiooni ja rohkem kui 40 integratsiooni. Kasutage meie võimsaid analüüsi- ja aruandlusfunktsioone, mängustamist või sisseehitatud teadmusbaasi.

Lubage LiveAgentil ära teha rasked asjad, et saaksite keskenduda sisukate suhete loomisele oma klientidega.

3 põhjust, miks ettevõtted kolivad LiveAgenti

Juurutage oma ettevõttesse universaalne postkast ja nautige järgmisi eeliseid:

Suurenenud kliendirahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu & parandab konversioonimäärasid.

Paranenud agentide produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid, kasutades meie universaalset postkasti.

Kontaktpunkt

Teie klienditoe tiim saab ühest kohast käsitleda kõiki klientide päringuid mitmestest kanalitest.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume abistatud migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest kasutajatoe lahendustest.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Rakendage universaalse postkasti jõudu

Ideaalne klienditeenindustarkvara peaks olema läbipaistev ja hõlpsasti juurdepääsetav kõigile teie osakonna agentidele. See peaks toetama mitmekanalilisi integratsioone ja pakkuma täiendavaid kasutajatoe funktsioone, nagu automatiseerimine. LiveAgenti universaalne postkast teeb just seda.

LiveAgenti universaalne postkast on teie praeguse e-posti postkasti nutikam versioon. See võimaldab teil saata ja vastu võtta sõnumeid mitmetest kanalitest, nagu meil, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia või isegi hääl- ja videokõned. Nii kaob kontode jagamise ja seadmete jälgimise vajaduse. Kõik uued piletid lükatakse automaatselt LiveAgenti töölauale ning kõik agendid saavad neid vaadata ja neile vastata.

Universaalne postkast võimaldab lisada silte, meeldetuletusi, sisemisi märkmeid, automatiseerida pileteid osakondadele või konkreetsetele agentidele ja palju muud. Kui otsite oma ettevõtte jaoks Gmaili alternatiivi, kaaluge LiveAgenti.

Kasutage ära hübriidset piletisüteemi

LiveAgent kasutab hübriidpiletite voogu, mis on klienditoe oluline funktsioon, kuna see suurendab agendi tootlikkust. Hübriidpiletite voog muudab kõik piletid ühesuguseks, olenemata sidekanalist, kust need vastu võeti. Piletivoog võimaldab teil jälgida oma klientide teekonda läbi erinevate kanalite, kuid jääda alati samasse hübriidpiletisse. Nii on kogu oluline teave klientide ja nende probleemide kohta alati teie käeulatuses.

Ticketing in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda oma klientidele erakordset tuge.

black Slido logo

Automatiseerige ülesandeid ja säästke aega

Automatiseerimine on klienditoe oluline funktsioon, kuna see säästab palju aega. See võimaldab teil vastavalt oma ettevõtte vajadustele automatiseerida tavalisi toiminguid, luua töövooge või unikaalseid automatiseerimisreegleid.

Näiteks suudavad automatiseerimisreeglid automaatselt määrata piletid (mis tahes etapis) üksikutele agentidele või osakondadele. Peate vaid valima “käivitaja” ja reegel täidetakse. LiveAgentis võivad automatiseerimisreeglid põhineda mis tahes piletiparameetril, sündmusel või ajatingimusel.

Meie tasuta 14-päevase prooviversiooni abil saate otsustada, kas LiveAgent on teie ettevõttele hea Gmaili alternatiiv. Krediitkaarti pole vaja.

Andke oma klienditeenindusele hoogu

LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja pärjatud nr 1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. Seetõttu on see suurepärane alternatiiv Gmailile. Liituge selliste ettevõtetega nagu Yamaha, BMW, Huawei ja Oxfordi ülikool, et pakkuda maailmatasemel klienditeenindust. LiveAgentiga on see imelihtne. Alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna.

LiveAgent kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

12% ameeriklastest väidab, et klienditeeninduses tekitab meelehärmi kõige rohkem kiiruse puudumine. Statista

72% tarbijatest peavad vajadust selgitada oma probleemi mitmele inimesele halvaks klienditeeninduseks. Dimensional Research

Kliendivoolavus

Üks kolmandik tarbijatest ütleb, et nad kaaluksid ettevõtte vahetamist juba ühe halva klienditeeninduse korral. American Express

72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad nad, et agent “teab neid, mida nad on ostnud ja et neil oleks ülevaade varasematest kontaktidest”. Microsoft

Vaadake, miks ettevõtted kolivad LiveAgenti

Related Articles to Gmaili alternatiiv
Software reviews are a great place to start when picking any software. Take a look at the best software reviews and see ratings by our experts.

Gmaili e-posti haldamise tarkvara arvustus

Avasta Gmaili e-posti haldamise tarkvara põhjalik ülevaade, kus käsitletakse selle funktsioone, kasutajaliidest ja reageerimisvõimet. Loe isiklikke ja ettevõtte kasutajakogemusi ning lahendusi levinud probleemidele. Täienda oma teadlikkust, võrdle teiste tarkvaradega ja leia parim lahendus oma e-posti haldamiseks.

Avastage 15 parimat Gmaili alternatiivi, mis muudavad klienditoe revolutsiooniliseks ja parandavad meeskonna koostööd. Suurendage kliendisuhtluse efektiivsust juba täna!

15 parimat Gmaili alternatiivi aastal 2025

Avastage 15 parimat Gmaili alternatiivi 2025. aastaks, et tõsta klienditoe tõhusust ja parandada meeskonna koostööd. Lisateavet siin!

Kas juhite oma kliendituge oma Google e-maili kontoga? Viige asjad järgmisele tasemele ja kolige LiveAgent`i juba täna.

Kolite Gmailist?

Kolige Gmailist LiveAgent'i ja tõstke oma klienditugi uuele tasemele! Alustage 30-päevast tasuta prooviperioodi.

Avastage 15 parimat Gmaili alternatiivi, mis muudavad klienditoe revolutsiooniliseks ja parandavad meeskonna koostööd. Suurendage üldist suhtluse efektiivsust juba täna!

Otsite Gmaili alternatiivi?

Avasta 15 parimat Gmaili alternatiivi 2024. aastal! LiveAgent pakub uuenduslikke lahendusi, tasuta prooviperioodi ja 24/7 tuge!"

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start a Free Trial x