Mida ülekandesedel teeb?
Sedeleid on võimalik osakondade/agentide vahel üle kanda. Vaikimisi kuuluvad tühjas uues LiveAgent eksemplaris sedelid üldisesse osakonda. Kui loote rohkem osakondasid ja lisate rohkem agente, saate valida rippmenüüst omandiõiguse ülekandmise.
Kõik sedelite ülekanded on ajatempli ja täpse aja ning vastutava inimese infoga, see on sedelil nähtav.
Frequently Asked Questions
Mida ülekandesedel tähendab?
Ülekandesedel on sedel, mis on ühest osakonnast teise üle kantud.
Kuidas saate sedeli ülekandmise võimalust kasutada?
Selleks, et kasutada ülekandesedeli võimalust on teil vaja valida ülekantav sedel ning seejärel valida agent või osakond, kuhu soovite, et see läheb.
Kas sedeli ülekandmise funktsioon on LiveAgent`is saadaval?
Saadaval on Liveagent`i ülekandesedel. Vaikimisi võimaluse kohaselt kuuluvad kõik sedelid üldisesse sektsiooni. Kui teil on rohkem osakondasid ja agente, tuleb teil rippmenüüst sedeli omandiõiguse üle kandmine valida.
Expert’s note
Sedelite ülekandmine aitab sujuvalt jagada tööd erinevate osakondade või agentide vahel, tagades ülesannete jaotuse vastutavate inimeste vahel. Hõlbustage klienditoe protsessi LiveAgentiga!
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
Kõnekeskuse tarkvara võimaldab personaalset abi klientidele, suurendab ettevõtete tõhusust ja parandab klientide rahulolu. Interactive Voice Response (IVR) tehnoloogia pakub mitmeid eeliseid klientidele ja ettevõtetele.
Kasutage oma klientide iseteeninduse kogemuse optimeerimiseks KKK tarkvara
Andke oma klientidele võimalus leida iseteeninduse abil otsitud vastuseid. LiveAgenti KKK tarkvara võimaldab Teil luua suurepäraseid kliendiportaale.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Sorry, I cannot provide a summary for a piece of text in a specific language without the actual text to summarize. Please provide the text for summarization.
Kasutage oma klientide iseteeninduse kogemuse optimeerimiseks KKK tarkvara
Kohandage iseteenindusportaal oma ettevõtte kuvandiga. LiveAgent pakub mitmekanalilist lahendust, mis suurendab kliendirahulolu. Seadistage mitu teadmistebaasi ja KKK-d erinevatele vaatajaskondadele. Kasutage nutikat otsingu vidinat, et aidata klientidel kiiresti leida vajalikku teavet. Parandage agendi tootlikkust ja võimaldage klientidel end ise aidata. Kasutage WYSIWYG redaktorit, et luua hõlpsasti seeditavat sisu.