Mis on praegune kasutaja?
Viimast agenti, kes sedelit uuendas, kutsutakse praeguseks kasutajaks. On normaalne, et praegune kasutaja pole sama klienditeeninduse esindaja, kellele sedel varem määrati. Kui sedel on uuendatud, muutub ka praegune kasutaja.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab termin praegune kasutaja?
Praegune kasutaja on viimane agent, kes sedelit uuendas. See ei pea ilmtingimata olema agent, kellele sedel määrati. Kui sedelit uuendab teine agent, praegune kasutaja muutub.
Kuidas saate LiveAgent`is praegust kasutajat kontrollida?
Selleks, et kontrollida antud pileti praegust kasutajat, minge LiveAgent`i paneelile. Sealt leiate individuaalsete sedelite nimekirja kõrvalt info praegustest kasutajatest. Saate seda regulaarselt jälgida.
Kas LievAgent`is saab praegust kasutajat redigeerida?
Kui teil on antud sedelile juurdepääs ja saate seda redigeerida, saate muuta ka praegust kasutajat. Kui redigeerite antud sedelit, saab teist praegune kasutaja. See funktsioon aitab teil tuvastada, kes tegi teie sedelile viimased muudatused.
Pärast selle lehe lugemist võite olla huvitatud, kuidas tasuta prooviperiood liveagent võib teie klienditeenindust parandada. Samuti saate teada, millised on teie ettevõtte jaoks parimad toetatud kõneseaded, et tagada sujuv suhtlus. Kui teil on küsimusi, leiate vastused meie kõige sagedamini küsitavate küsimuste lehelt. Lõpuks, kui soovite süveneda, milline on tõhus kasutajatoe portaal, siis leiate sellelt lehelt rohkem teavet.
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!