Mis on praegune kasutaja?
Viimast agenti, kes sedelit uuendas, kutsutakse praeguseks kasutajaks. On normaalne, et praegune kasutaja pole sama klienditeeninduse esindaja, kellele sedel varem määrati. Kui sedel on uuendatud, muutub ka praegune kasutaja.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab termin praegune kasutaja?
Praegune kasutaja on viimane agent, kes sedelit uuendas. See ei pea ilmtingimata olema agent, kellele sedel määrati. Kui sedelit uuendab teine agent, praegune kasutaja muutub.
Kuidas saate LiveAgent`is praegust kasutajat kontrollida?
Selleks, et kontrollida antud pileti praegust kasutajat, minge LiveAgent`i paneelile. Sealt leiate individuaalsete sedelite nimekirja kõrvalt info praegustest kasutajatest. Saate seda regulaarselt jälgida.
Kas LievAgent`is saab praegust kasutajat redigeerida?
Kui teil on antud sedelile juurdepääs ja saate seda redigeerida, saate muuta ka praegust kasutajat. Kui redigeerite antud sedelit, saab teist praegune kasutaja. See funktsioon aitab teil tuvastada, kes tegi teie sedelile viimased muudatused.
Expert note
Praegune kasutaja on LiveAgent'i antud sedelit uuendanud agent. See ei pruugi olla sama agent, kellele sedel esialgu määrati. Kontrolli antud pileti praegust kasutajat LiveAgent'i paneelil.

LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme.
Kuidas LiveAgentis kontakte seadistada ja luua
LiveAgenti vestluskutsete loomine aitab suurendada müüki ja kliendirahulolu. LiveAgent pakub tarkvara vestluskutsedeks ja kontaktirühmade loomiseks.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval.