Mis on praegune kasutaja?
Viimast agenti, kes sedelit uuendas, kutsutakse praeguseks kasutajaks. On normaalne, et praegune kasutaja pole sama klienditeeninduse esindaja, kellele sedel varem määrati. Kui sedel on uuendatud, muutub ka praegune kasutaja.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab termin praegune kasutaja?
Praegune kasutaja on viimane agent, kes sedelit uuendas. See ei pea ilmtingimata olema agent, kellele sedel määrati. Kui sedelit uuendab teine agent, praegune kasutaja muutub.
Kuidas saate LiveAgent`is praegust kasutajat kontrollida?
Selleks, et kontrollida antud pileti praegust kasutajat, minge LiveAgent`i paneelile. Sealt leiate individuaalsete sedelite nimekirja kõrvalt info praegustest kasutajatest. Saate seda regulaarselt jälgida.
Kas LievAgent`is saab praegust kasutajat redigeerida?
Kui teil on antud sedelile juurdepääs ja saate seda redigeerida, saate muuta ka praegust kasutajat. Kui redigeerite antud sedelit, saab teist praegune kasutaja. See funktsioon aitab teil tuvastada, kes tegi teie sedelile viimased muudatused.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.