Piletite ümberjuhtimine

Mis on piletite ümberlükkamine?

Piletite ümberjuhtimine on termin, mida kasutatakse, kui ettevõte kasutab kliendiportaali või teadmistebaasi, et anda klientidele vastuseid ka siis, kui nende esindajad on võrguühenduseta. Teadmusbaas on ideaalne viis piletite koormuse vähendamiseks – kõige sagedamini esitatavatele küsimustele saab vastata KKK jaotises või mis tahes muus kategoorias, mille ettevõte loob.

Teadmistebaas on täielikult seadistatav ja kohandatav vastavalt ettevõtte vajadustele.

Lugege rohkem selle kohta, kuidas teie ettevõte saab kasu Kliendiportaalide ja Teadmusbaasi kasutamisest.

Mis on piletite ümberlükkamine?

Frequently asked questions

Mis on piletite ümberjuhtimise definitsioon?

Piletite ümberjuhtimine tähendab, et teie ettevõtte kliendiportaali või teadmistebaasi kasutamise tulemusena saabub klienditeenindajatele vähem arv pileteid. Piletite ümberjuhtimise suhtarv ehk iseteeninduse määr on klientide iseteeninduse interaktsioonide koguarv, mis jagatakse tugipileteid esitanud kasutajate koguarvuga. Mida suurem, seda parem.

 

Kuidas saab teostada piletite ümberlükkamist?

Piletite ümberjuhtimiseks peab ettevõttel olema kliendiportaal või teadmusbaasi. Siis saavad kliendid vastuseid ka siis, kui agendid on võrguühenduseta. See on suurepärane võimalus vähendada sissetulevaid kõnesid, eriti kui need on seotud sageli korduvate probleemide ja küsimustega.

 

Millised on piletite ümberlükkamise eelised?

Mida suurem on piletite ümberjuhtimise suhe, seda parem. See tähendab, et teadmusbaasis või kliendiportaalis on piisavalt sisulisi teadmisi ja klient saab probleemi ise lahendada, ilma et ta peaks pöörduma teeninduse poole. 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo