Parim tasuta kõnekeskuse tarkvara

Nautige piiramatut kõnesalvestust, tagasihelistamist ja IVR-i juba täna.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Vajate tasuta kõnekeskuse tarkvara?

CCW uuringu kohaselt arvab 62% organisatsioonidest, et tulevaste investeeringute tegemisel on suurim väljakutse integreerimine praeguse kõnekeskuse tarkvaraga.

LiveAgentiga ei pea see olema väljakutse. Lisage oma telefoninumber LiveAgenti ja alustage helistamist ning kõnede vastuvõtmist oma brauseri, riistvaratelefoni või mobiilirakenduste kaudu. Salvestage piiramatu arv kõnesalvestisi LiveAgenti ja kasutage neid treenimiseks või legaalsetel põhjustel. 

Alustage juba täna meie tasuta kõnekeskuse tarkvara abil klientide rahulolu taseme ja agentide tootlikkuse suurendamist.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Tasuta kõnekeskuse lahenduse hüved

Rakendage oma ettevõttes tasuta kõnekeskuse tarkvara ja kasutage neid eeliseid:

Kiiremad vastamise ajad

Meie tarkvara sisaldab tasuta piletisüsteemi funktsioone, mis aitavad Teil vähendada kogu kliendiküsimuste lahendamisele kuluvat aega.

Üks kontaktpunkt

Teie tugitiim saab ühes kohas hallata kõiki klientide taotlusi mitmest kanalist.

Paranenud agentide produktiivsus

Kõiki tugikanaleid ühes kohas hallates kulutavad Teie agendid vähem aega mitme seadme jälgimiseks.

Tasuta kõnekeskuse funktsioonid

LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara säästab palju aega ja suurendab agentide tootlikkust. Vabastage oma agendid mitme seadme ja telefonirakenduse jälgimisest. LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara abil saate kõik oma kõned valida ja neile vastata LiveAgenti juhtpaneelil või meie LiveAgenti telefonirakenduses. Meie tasuta kõnekeskuse tarkvara toetab ka Teie agentide sisekõnesid.

Teine peamine eelis on meie kõnede salvestamise funktsioon. See funktsioon võimaldab salvestada ja taasesitada oma kõnesalvestisi koolituse ja seaduslikel eesmärkidel. 

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Täiendavad tasuta funktsioonid

Parandage oma kliendisuhtlust meie tasuta kõnekeskuse tarkvaraga. Lisaks kõnekeskuse funktsioonidele saate ka tasuta universaalse postkasti piletisüsteemi, reaalajas vestluse, teadmistebaasi ja piiramatu agentide arvu.

Meie tasuta kõnekeskuse tarkvara on igavesti tasuta, kuid sellel on piiranguid, näiteks 7-päevane piletiotsingu ajalugu, 1 e-posti aadress, 1 telefoninumber ja 1 reaalajas vestluse nupp. Kui olete huvitatud täpsematest funktsioonidest või piiranguteta vestlusnuppe, meile või numbreid, mida saate LiveAgentiga integreerida, vaadake meie tasulisi pakette.

Tasuta kõnekeskuse tarkvara kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

Aeglased vastamise ajad

12% Ameeriklastest hindab nende number 1 tülpimuseks klienditeeninduse aeglust. Statista

Selguse puudumine kogu meedias

72% tarbijatest peab oma probleemi mitmele inimesele selgitamist halvaks klienditeeninduseks. Dimensional Research

Läbipaistvuse puudumine

72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad nad agendilt, et ta “teaks, kes nad on, mida on ostnud ja omaks ülevaadet oma varasematest sidemetest”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Proovige LiveAgenti juba täna

LiveAgent on enim arvustatud ning aastal 2020 hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks väikeste ja keskmiste ettevõtete jaoks. Alustage meie tasuta kõnekeskuse tarkvaraga ningminge minge igal ajal üle tasulisele versioonile, et saada piiramatu piletiajalugu, rohkem funktsioone ja piiramatu arv reaalajas vestluse nuppe, e-posti aadresse, telefoninumbreid ja kontaktivorme.

Related Articles to Tasuta kõnekeskuse tarkvara
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x