Parim tasuta kõnekeskuse tarkvara

Nautige juba tänasest piiramatut kõnesalvestust, tagasihelistamist ja IVR-i.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus   
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Vajate tasuta kõnekeskuse tarkvara?

CCW uuringu kohaselt arvab 62% organisatsioonidest, et tulevaste investeeringute tegemisel on suurim väljakutse integreerimine praeguse kõnekeskuse tarkvaraga.

LiveAgentiga ei pea see olema väljakutse. Lisage oma telefoninumber LiveAgenti ja alustage helistamist ning kõnede vastuvõtmist oma brauseri, riistvaratelefoni või mobiilirakenduste kaudu. Salvestage piiramatu arv kõnesalvestisi LiveAgenti ja kasutage neid treenimiseks või legaalsetel põhjustel. 

Alustage juba täna meie tasuta kõnekeskuse tarkvara abil klientide rahulolu taseme ja agentide tootlikkuse suurendamist.

Tasuta kõnekeskuse lahenduse hüved

Rakendage oma ettevõttes tasuta kõnekeskuse tarkvara ja kasutage neid eeliseid:

Tasuta kõnekeskuse lahenduse hüved

Kiiremad vastamise ajad

Meie tarkvara sisaldab tasuta piletisüsteemi funktsioone, mis aitavad Teil vähendada kogu kliendiküsimuste lahendamisele kuluvat aega.

Kiiremad vastamise ajad

Üks kontaktpunkt

Teie tugitiim saab ühes kohas hallata kõiki klientide taotlusi mitmest kanalist.

Üks kontaktpunkt

Paranenud agentide produktiivsus

Kõiki tugikanaleid ühes kohas hallates kulutavad Teie agendid vähem aega mitme seadme jälgimiseks.

Tasuta kõnekeskuse funktsioonid

LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara säästab palju aega ja suurendab agentide tootlikkust. Vabastage oma agendid mitme seadme ja telefonirakenduse jälgimisest. LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara abil saate kõik oma kõned valida ja neile vastata LiveAgenti juhtpaneelil või meie LiveAgenti telefonirakenduses. Meie tasuta kõnekeskuse tarkvara toetab ka Teie agentide sisekõnesid.

Teine peamine eelis on meie kõnede salvestamise funktsioon. See funktsioon võimaldab salvestada ja taasesitada oma kõnesalvestisi koolituse ja seaduslikel eesmärkidel. 

Youtube video:
features overview - integration

Täiendavad tasuta funktsioonid

Parandage oma kliendisuhtlust meie tasuta kõnekeskuse tarkvaraga. Lisaks kõnekeskuse funktsioonidele saate ka tasuta universaalse postkasti piletisüsteemi, reaalajas vestluse, teadmistebaasi ja piiramatu agentide arvu.

Meie tasuta kõnekeskuse tarkvara on igavesti tasuta, kuid sellel on piiranguid, näiteks 7-päevane piletiotsingu ajalugu, 1 e-posti aadress, 1 telefoninumber ja 1 reaalajas vestluse nupp. Kui olete huvitatud täpsematest funktsioonidest või piiranguteta vestlusnuppe, meile või numbreid, mida saate LiveAgentiga integreerida, vaadake meie tasulisi pakette.

Tasuta kõnekeskuse tarkvara kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

Tasuta kõnekeskuse tarkvara kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

Aeglased vastamise ajad

12% Ameeriklastest hindab nende number 1 tülpimuseks klienditeeninduse aeglust. Statista

Aeglased vastamise ajad

Selguse puudumine kogu meedias

72% tarbijatest peab oma probleemi mitmele inimesele selgitamist halvaks klienditeeninduseks. Dimensional Research

Selguse puudumine kogu meedias

Läbipaistvuse puudumine

72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad nad agendilt, et ta “teaks, kes nad on, mida on ostnud ja omaks ülevaadet oma varasematest sidemetest”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Proovige LiveAgenti juba täna

LiveAgent on enim arvustatud ning aastal 2020 hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks väikeste ja keskmiste ettevõtete jaoks. Alustage meie tasuta kõnekeskuse tarkvaraga ningminge minge igal ajal üle tasulisele versioonile, et saada piiramatu piletiajalugu, rohkem funktsioone ja piiramatu arv reaalajas vestluse nuppe, e-posti aadresse, telefoninumbreid ja kontaktivorme.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

Is Free Call Center Software Worth It?

Free call center software is definitely worth it if you are a solopreneur or a small company that only needs one phone number and does not need any additional features such as; call recording or IVR. However, LiveAgent is a complete help desk solution that also includes call center software. Although our free version might have fewer features, it is usually a great option for small businesses. It covers ticketing, phone number, chat button, basic reports, and customer portal.

Is any call center software free for business use?

There are a lot of different call center systems that offer a free trial or free account. To find the one that you prefer, research software review websites to compare. LiveAgent is a help desk solution that also includes a call center. We offer a free account forever and a free trial for anyone interested in our extensive help desk features.

Should I consider paid call center software?

If you are looking for feature-rich call center software, then the answer is yes. Free call center software usually has limitations or, as we like to say, minimal options. However, it all depends on what your company's preferences and needs are.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo