Lehel on 6 e-kirja malli, mida saab kasutada klientide tänukirjade saatmiseks e-poes ja lojaalsuse suurendamiseks. E-kirjade automatiseerimine parandab müüki ja kliendisuhete haldamist.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
E-posti turundus on üks “vanimaid” turunduse kommunikatsioonikanaleid. Ja mõiste “vana” all peame silmas seda, et see on olnud üsna pikka aega olemas. Üks esimesi e-posti kliente loodi MIT-s (Massachusettsi Tehnoloogiainstituudis) 1965. aastal. Ja kuigi mõned turunduseksperdid ja ärigurud on kuulutanud turunduskanalina e-kirja lõppu, kasutatakse sellist suhtlust ikka veel aastakümneid pärast esimese e-kirja saatmist.
E-kirjad on suurepärane suhtlusvahend, mis võib Teid ühendada kasutajatega, luua nendega suhteid ning luua usaldust ja lojaalsust. See võib olla kõige kulutõhusam viis esmaostjate muutmiseks lojaalseteks klientideks. Turustajatena on Teil palju rohkem saada olemasolevate klientide hoolitsemise eest, kui koondades oma jõupingutusi uute klientide otsimisele.
Muidugi olid kõik korduvkliendid kunagi esimest korda ostjad. Seetõttu ei saa me öelda, et Te ei peaks kulutama aega uute klientide hankimisele. Oleks hea kui peaksite meeles, et paljude uuringute kohaselt (näiteks BAIN&COMPANY uuring) kohaselt kulutavad naasvad kliendid ettevõtetele 33% rohkem kui esmakordsed ostjad. Selle korrelatsiooni mõju on silmnähtav ja erinevate tööstusharude otsustajad ei tohiks seda alahinnata.
Niisiis kuhu sobituvad e-kirjad selle kõige keskele? E-kirja kui kliendi säilitamise kanali võti on iga lõpule viidud ostu käsitlemine kui võimalust kliendi teekonda uuesti alustada. See tähendab ostujärgsete e-kirjade võimendamist, et kliendivoolavus (teatud ajaperioodil kadunud klientide arv) ei kasvaks. Ning tänu avaldamise e-kirjad on selle strateegia esimene osa.
E-posti turundusstrateegiate peamine eesmärk on luua lojaalsus nende vahel, kes liituvad Teie andmebaasiga ja nõustuvad turundusteabe saamisega. Pärast lojaalsuse ehitamist on tellijaid lihtsam klientideks muuta, saates neile õigeaegseid ja huvitavaid sõnumeid.
Planeerides veebiturunduse kampaaniat, sealhulgas tänu avaldamise e-kirju, peaksite alati meeles pidama oma eesmärki. Tänu avaldamise e-kirja saab esitada mitmes erinevas formaadis, kuid sellel on alati üks eesmärk — näidata sõnumi saajatele, kui olulised nad Teie ettevõttele on.
Näiteks võite saata tänu avaldava e-kirja, et näidata tänulikkust neile, kes tellisid Teie uudiskirja, avaldasid huvi mingi kindla pakkumise vastu või ostsid teatud toodet/teenust.
Nagu mainitud, on mitut erinevat tüüpi tänamise e-kirju
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Tere tulemast tänamise e-kiri saadetakse pärast seda, kui keegi liitub Teie uudiskirja või meililistiga. See kinnitab tellimust ja esitleb saadetava sisu tüüpi lisaks tellijale tänu avaldamisele.
Säärane tänu avaldamise e-kiri saadetakse pärast seda kui keegi on sooritanud ostu ja saanud Teie kliendiks. Sõnum täidab kliendi lojaalsuse ehitamise eesmärki ja ühtlasi saate ka soovitada kliendile teisi sarnaseid tooteid.
Nagu ilmne, on seda tüüpi meilide eesmärk tänada kasutajat üritusel osalemise eest (olgu see siis võrgus või väljaspool). Selle ülesanne on küsida sündmuse kohta tagasisidet, võimaldades kasutajatel oma arvamust jagada ja tunda end kuulduna
Siin artiklis esitletud mallid on näited, mida võib klientidele saata pärast ostu sooritamist veebis.
Thank you for placing an order with us! We’re delighted to see your interest in our [products or services].
We want to ensure that our products meet your expectations and that you’re satisfied. As such, we’d love to hear from you once you’ve had a few days to tinker around with [product name].
Please use this form [link to the form] to share your opinion, or simply respond to this email with a few words about [product/service].
Your opinion will help us improve our future offers.
Best,
The Customer Success Team at [company]
Thanks for shopping with us. We hope [product or service] will meet your expectations and you will purchase from [online store’s name] again!
While you wait for your package, check out other [products/services] that may be a great addition to your [product or service ordered].
See you around!
[name and surname]
Owner of [online store’s name]
We are really happy to see you placing a new order at [online store’s name]!
There’s nothing more rewarding for us than to know that first-time customers trust us and come back to order more [product/services]. We hope to see you around even more often!
Here’s a small gift from us: [a/an X]% discount code for your next purchase to show our appreciation.
[Discount Code]
Use it at the checkout and enjoy your next shopping experience with us!
The Customer Service Team at [company]
Thank you for visiting our store and placing your first order!
We are glad that you found the [product/services] you were looking for in our store.
Our goal is for our clients to always be satisfied, so let us know how your experience with us was during your first time shopping here.
We look forward to seeing you around again soon.
Sincerely,
Your friends at [company’s name]
Thank you for placing your order with [company’s name/e-store’s name]! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
We want to let you know that we will inform you about the subsequent stages of order processing via separate emails.
Have a great day!
The [team’s name] at [company’s name]
Pange tähele: seda tüüpi e-kiri tuleks saata korduvkliendile umbes aasta pärast nende esimest ostu.
Dear [customer’s name],
We are delighted to inform you that you have been our customer for [period of time]!
This message is to thank you for being part of our [family/family of customers/community/group of loyal customers].
We are truly grateful for your constant support and loyalty. We are aware that we wouldn’t be here without devoted customers like yourself.
You could have chosen any other e-store, but you picked and still shop with us. We appreciate you sticking with [company’s name].
Thanks again, and have a wonderful day!
Best,
[company’s representative, can be a decision-maker]
Tänu avaldamise e-kirja tüüpe on mitmeid ja see on Teie valik millise oma kliendile saadate. Kuid enne esimese tänuavalduse e-kirja saatmist pidage meeles, et need meilid on mõeldud Teie klientidele, mitte Teie perele.
Niisiis võivad tänuavalduse e-kirja tüübid sisaldada:
Jah, lühike tänuavaldus tuleks saata peale igat tellimust. Tänapäeval saavad kliendid erinevat tüüpi e-kirju: kinnituse e-kirjad, tänu avalduse e-kirjad, e-kirjad informatsiooniga saadetise kohta jne. ning nad on harjunud sellist tüüpi suhtlusega. Nad võivad olla rohkem mures, kui nad ei saa miskit tellides ühtegi e-kirja.
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Happy customers are the best customers
Iga tänuavalduse e-kirja eesmärk on avaldada tunnustust. Seetõttu ei pea see sõnum olema pikk ega täis palju teavet ja arvukaid CTA nuppe (üleskutsed). Tegelikult peaks olema vastupidi – tänusõnum peaks olema lühike, kokkuvõtlik ja sisaldama ainult kasulikku teavet, nagu eeldatav kohaletoimetamise kuupäev, teave kliendilojaalsusprogrammi või eelseisvaallahindluse kohta.
Võite ka kasutada tänu avaldamise e-kirju toodete ja teenuste üles- ja ristmüügiks, kuid iga müügile orienteeritud jaotis tänuavalduse e-kirjas peaks olema samuti võrdlemisi lühike ja jõudma kohe asja juurde.
Reeglina küll. Tänuavalduse e-kirjad on omamoodi viisakussõnumid, mille Teie ettevõte saadab klientidele, et tunnustada nende tegevust ja anda teada, et hindate nende huvi Teie toodete või teenuste vastu. Muidugi võivad tänu avaldamise e-kirjad olla ka teise eesmärgiga, nagu ülesmüük, ristmüük või blogi liikluse suurendamine. Kuid lisaks nende ärieesmärkide täitmisele, ei tohiks Te unustada ka sõnumite peamist eesmärki — tugevdada positiivseid suhteid oma olemasolevate klientidega.
Nõnda on soovitatav saata tänav e-kiri iga kord kui keegi Teie poest ostab. Protsessi saab lihtsasti automatiseerida e-posti tööriistadega. Pidage siiski meeles anda oma klientidele võimalus loobuda edaspidisest turunduskommunikatsioonist. Parim on lisada tellimuse tühistamise link iga e-kirja püisesse või jalusesse.
Jah, tänu avaldamise e-kirja visuaalne pool on oluline. Tänuavalduse e-kirja mall peaks olema kooskõlas Teie brändi juhistega, sisaldama brändi fonte ja värve. Võite muidugi kujundada e-kirju, et nad tunduksid vabamad ja mängulisemad, kuid nad peaksid siiski sarnanema muule sisule, mida Te oma klientidele saadate või blogis, veebilehel ning sotsiaalmeedias avaldate. Kui tavaliselt saadate lihttekstiga meilisõnumeid, järgige sama stiili ka tänu avaldamise e-kirjadega.
Sõltumata sellest, kas saadate HTML-koodiga värvika või lihttekstiga meilisõnumi, ärge unustage, kuidas inimesed internetis sisu tarbivad. Enamik Teie kliente ei loe pikka tänuavaldust, mis on esitatud katkematu teksti ja suurte plokkidena. Looge oma e-kirjad nii, et need oleksid saajatele lihtsad üle vaadata. Vastasel juhul nad lõpetavad Teie tänuavalduse e-kirjade avamise. See arvatavasti mõjutab Teie e-kirjade avamise ja saatmise määrasid ja ka saatjadomeeni mainet.
Tänu avaldamise e-kirjad on turunduskommunikatsiooni liik. Isegi kui nimi sellele ei viita, on nad siiski kommunikatsiooni tüüp mille saamiseks peavad kliendid oma nõusoleku andma. Tavaliselt peaks nõusolek erinevat tüüpi turunduskommunikatsiooni saamiseks olema sõlmitud siis, kui keegi loob teie veebipoes konto. See on siis, kui nad peaksid märkima ruudu, mis annab nõusoleku Teie e-kirjade saamiseks
Kuna tänusõnumid on teatud tüüpi turundussuhtlus, saavad teie kliendid alati nende saamisest loobuda või ennast Teie meililistist eemaldada. Nagu eelmises vastuses mainitud, peaks olema tellimuse lõpetamise link või nupp igas e-kirjas, mis Te oma andmebaasile saadate, ka tänu avaldamise e-kirjade puhul.
Antud tekstis räägitakse e-kirja mallidest kohaletoimetamise ja tagastamisega seotud teadete jaoks e-kaubanduse valdkonnas. Samuti kirjeldatakse e-posti turunduse kasutamist konversioonide arvu ja bränditeadlikkuse suurendamiseks ning klienditeeninduse kontseptsiooni olulisust. LiveAgenti klienditeenindustarkvara pakub tasuta prooviperioodi ning tekstis leidub ka lingi LiveAgenti demoks ja informatsiooni ettevõtte kohta.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel