LiveAgent pakub 6 tasuta e-kirja malli e-kaubanduse klientide tänamiseks ja lojaalsuse suurendamiseks. E-kirjade automatiseerimine aitab müüki ja kliendisuhteid parandada.
E-posti turundus on üks “vanimaid” turunduse kommunikatsioonikanaleid. Ja mõiste “vana” all peame silmas seda, et see on olnud üsna pikka aega olemas. Üks esimesi e-posti kliente loodi MIT-s (Massachusettsi Tehnoloogiainstituudis) 1965. aastal. Ja kuigi mõned turunduseksperdid ja ärigurud on kuulutanud turunduskanalina e-kirja lõppu, kasutatakse sellist suhtlust ikka veel aastakümneid pärast esimese e-kirja saatmist.
E-kirjad on suurepärane suhtlusvahend, mis võib Teid ühendada kasutajatega, luua nendega suhteid ning luua usaldust ja lojaalsust. See võib olla kõige kulutõhusam viis esmaostjate muutmiseks lojaalseteks klientideks. Turustajatena on Teil palju rohkem saada olemasolevate klientide hoolitsemise eest, kui koondades oma jõupingutusi uute klientide otsimisele.
Muidugi olid kõik korduvkliendid kunagi esimest korda ostjad. Seetõttu ei saa me öelda, et Te ei peaks kulutama aega uute klientide hankimisele. Oleks hea kui peaksite meeles, et paljude uuringute kohaselt (näiteks BAIN&COMPANY uuring) kohaselt kulutavad naasvad kliendid ettevõtetele 33% rohkem kui esmakordsed ostjad. Selle korrelatsiooni mõju on silmnähtav ja erinevate tööstusharude otsustajad ei tohiks seda alahinnata.
Kuhu siis meilid selle kõige sisse täpselt mahuvad? E-posti kui klientide hoidmise suurendamise kanalina kasutamise võti on käsitleda iga lõpetatud ostu kui võimalust kliendi teekonna taasalustamiseks. See tähendab ostujärgsete e-kirjade suurendamist, et kliendid ei lahkuks ega kaoks. Ja tänuavaldavad meilid on selle strateegia esimene osa.
E-posti turundusstrateegiate põhieesmärk on kasvatada lojaalsust nende seas, kes liituvad teie andmebaasiga ja on nõus turundusinfo saamiseks. Pärast lojaalsuse suurendamist on õigeaegsete ja huvitavate sõnumite saatmisega lihtsam oma tellijaid klientideks muuta.
Tänu avaldamise e-kirjad on lojaalsusfaasis tähtis suhtlemisviis. See on ka ülioluline ressurss, mida kasutatakse olemasolevate klientide lojaalsuse tugevdamiseks, suurema usalduse saamiseks ja julgustamiseks neid uuesti Teilt ostma. Vaatame lähemalt tänu e-kirjade funktsiooni e-kaubanduses.
Planeerides veebiturunduse kampaaniat, sealhulgas tänu avaldamise e-kirju, peaksite alati meeles pidama oma eesmärki. Tänu avaldamise e-kirja saab esitada mitmes erinevas formaadis, kuid sellel on alati üks eesmärk — näidata sõnumi saajatele, kui olulised nad Teie ettevõttele on.
Näiteks võite saata tänuavaldava e-kirja, et näidata tänulikkust neile, kes tellisid Teie uudiskirja, avaldasid huvi mingi kindla pakkumise vastu või ostsid teatud toodet/teenust.
Nagu mainitud, on mitut erinevat tüüpi tänamise e-kirju
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Tänuavaldav e-kiri saadetakse pärast seda, kui keegi on uudiskirja või meililistiga liitunud. See kinnitab tellimust ja näitab, millist tüüpi sisu lisaks tellija tunnustuse avaldamine.
Säärane tänu avaldamise e-kiri saadetakse pärast seda kui keegi on sooritanud ostu ja saanud Teie kliendiks. Sõnum täidab kliendi lojaalsuse ehitamise eesmärki ja ühtlasi saate ka soovitada kliendile teisi sarnaseid tooteid.
Nagu ilmne, on seda tüüpi meilide eesmärk tänada kasutajat üritusel osalemise eest (olgu see siis võrgus või väljaspool). Selle ülesanne on küsida sündmuse kohta tagasisidet, võimaldades kasutajatel oma arvamust jagada ja tunda end kuulduna
Selles artiklis esitatud mallid on näited tänumeilidest, mida võib saata klientidele pärast veebis tellimuse esitamist.
Thank you for placing an order with us! We’re delighted to see your interest in our [products or services].
We want to ensure that our products meet your expectations and that you’re satisfied. As such, we’d love to hear from you once you’ve had a few days to tinker around with [product name].
Please use this form [link to the form] to share your opinion, or simply respond to this email with a few words about [product/service].
Your opinion will help us improve our future offers.
Best,
The Customer Success Team at [company]
Thanks for shopping with us. We hope [product or service] will meet your expectations and you will purchase from [online store’s name] again!
While you wait for your package, check out other [products/services] that may be a great addition to your [product or service ordered].
See you around!
[name and surname]
Owner of [online store’s name]
We are really happy to see you placing a new order at [online store’s name]!
There’s nothing more rewarding for us than to know that first-time customers trust us and come back to order more [product/services]. We hope to see you around even more often!
Here’s a small gift from us: [a/an X]% discount code for your next purchase to show our appreciation.
[Discount Code]
Use it at the checkout and enjoy your next shopping experience with us!
The Customer Service Team at [company]
Thank you for visiting our store and placing your first order!
We are glad that you found the [product/services] you were looking for in our store.
Our goal is for our clients to always be satisfied, so let us know how your experience with us was during your first time shopping here.
We look forward to seeing you around again soon.
Sincerely,
Your friends at [company’s name]
Thank you for placing your order with [company’s name/e-store’s name]! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
We want to let you know that we will inform you about the subsequent stages of order processing via separate emails.
Have a great day!
The [team’s name] at [company’s name]
Pange tähele: seda tüüpi e-kiri tuleks saata korduvkliendile umbes aasta pärast nende esimest ostu.
Dear [customer’s name],
We are delighted to inform you that you have been our customer for [period of time]!
This message is to thank you for being part of our [family/family of customers/community/group of loyal customers].
We are truly grateful for your constant support and loyalty. We are aware that we wouldn’t be here without devoted customers like yourself.
You could have chosen any other e-store, but you picked and still shop with us. We appreciate you sticking with [company’s name].
Thanks again, and have a wonderful day!
Best,
[company’s representative, can be a decision-maker]
Tänu avaldamise e-kirja tüüpe on mitmeid ja see on Teie valik millise oma kliendile saadate. Kuid enne esimese tänuavalduse e-kirja saatmist pidage meeles, et need meilid on mõeldud Teie klientidele, mitte Teie perele.
Niisiis võivad tänuavalduse e-kirja tüübid sisaldada:
Jah, lühike tänumeil tuleks saata iga kord, kui keegi teie veebipoes tellimuse esitab. Tänapäeval saavad kliendid erinevat tüüpi e-kirju: kinnitusmeile, tänumeile, meile, mis teavitavad toote saatmisest jne, ja nad on sellise suhtlusega harjunud. Nad võivad olla rohkem mures, kui nad midagi tellivad ja meilisõnumeid ei saa.
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Iga tänumeili eesmärk on avaldada tunnustust. Seetõttu ei pea see sõnum olema pikk ega täis rohkelt teavet ja arvukalt CTA-nuppe (kutseid tegevusele). Tegelikult peaks see olema vastupidine – tänumeil peaks olema lühike, sisutihe ning sisaldama ainult kasulikku teavet, näiteks eeldatavat tarnekuupäeva, teavet kliendi lojaalsusprogrammi kohta või eelseisvat soodusmüüki.
Tänumeile saab kasutada ka oma toodete või teenuste üles- ja ristmüügiks, kuid tänumeili mis tahes müügiga seotud jaotis peaks samuti olema suhteliselt lühike ja asjakohane.
Üldreeglina jah. Tänumeilid on omamoodi viisakussõnumid, mille teie ettevõte saadab klientidele, et tunnustada nende tegevust ja anda neile teada, et hindate nende huvi teie toodete või teenuste vastu. Ilmselgelt võivad tänumeilidel olla ka muud eesmärgid, nagu edasimüük, ristmüük või teie blogile liikluse tekitamine. Kuid lisaks tänumeilide kasutamisele nimetatud ärieesmärkide saavutamiseks, ei tohiks te unustada nende peamist eesmärki – luua ja tugevdage positiivseid suhteid oma olemasolevate klientidega.
Seetõttu on soovitatav saata tänumeil iga kord, kui keegi teie poest midagi ostab. Saate selle protsessi hõlpsalt automatiseerida e-posti automatiseerimise tööriistadega. Siiski ärge unustage anda oma klientidele võimalus edasisest turundussuhtlusest loobuda. Parim on lisada tellimusest loobumise link iga meili ülaossa või jalusesse.
Jah, tänu avaldamise e-kirja visuaalne pool on oluline. Tänuavalduse e-kirja mall peaks olema kooskõlas Teie brändi juhistega, sisaldama brändi fonte ja värve. Võite muidugi kujundada e-kirju, et nad tunduksid vabamad ja mängulisemad, kuid nad peaksid siiski sarnanema muule sisule, mida Te oma klientidele saadate või blogis, veebilehel ning sotsiaalmeedias avaldate. Kui tavaliselt saadate lihttekstiga meilisõnumeid, järgige sama stiili ka tänu avaldamise e-kirjadega.
Pole tähtis, kas saadate HTML-koodiga värvilise meili või lihttekstiga meili, ärge unustage pöörata tähelepanu, kuidas inimesed Internetis sisu tarbivad. Enamik teie kliente ei loe pikka sõnumit, mis esitatakse suurte katkematu tekstiplokkidena. Looge oma e-kiri viisil, mis hõlbustab adressaatide lugemist. Vastasel juhul lõpetavad nad teie tänumeilide avamise. Tõenäoliselt kahjustab see teie meilide avamise ja edastamise määrasid ning teie domeeni saatja mainet.
Tänu avaldamise e-kirjad on turundussuhtluse liik. Isegi kui nimi sellele ei viita, on nad siiski kommunikatsiooni tüüp mille saamiseks peavad kliendid oma nõusoleku andma. Tavaliselt peaks nõusolek erinevat tüüpi turunduskommunikatsiooni saamiseks olema sõlmitud siis, kui keegi loob teie veebipoes konto. See on siis, kui nad peaksid märkima ruudu, mis annab nõusoleku Teie e-kirjade saamiseks
Ja kuna tänumeilid on turundussuhtluse liik, saavad teie kliendid alati nende saamisest loobuda või teie meililistist täielikult loobuda. Nagu eelmises vastuses mainitud, peaks igas teie andmebaasist saadetud meilis olema tellimusest loobumise link või nupp ja see ei erine ka tänukirjade puhul.
Ready to put our e-commerce thank you email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Kuidas lõpetada e-kirja (Näpunäited + mallid)
Meie professionaalse juhendi ja näpunäidete abil saate teada, kuidas meilisõnumeid lõpetada. Suurendage oma CTR-i ja reageerimis määrasid juba täna meie tasuta mallide abil!
E-kaubanduse kohaletoimetamise teatise ja tagastamise kinnituse meilimallid
LiveAgent on loonud tasuta kasutamiseks valmis e-kaubanduse e-posti mallid igale ettevõttele, kes soovib professionaalset klienditeenindust pakkuda.
Klientide tunnustuse e-kirja mallid
Kohandage ja salvestage meie klientide tunnustamise mallid otse LiveAgenti. Tänumeilide saatmine pole kunagi olnud nii lihtne!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team