Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid

E-posti turundus on üks “vanimaid” turunduse kommunikatsioonikanaleid. Ja mõiste “vana” all peame silmas seda, et see on olnud üsna pikka aega olemas. Üks esimesi e-posti kliente loodi MIT-s (Massachusettsi Tehnoloogiainstituudis) 1965. aastal. Ja kuigi mõned turunduseksperdid ja ärigurud on kuulutanud turunduskanalina e-kirja lõppu, kasutatakse sellist suhtlust ikka veel aastakümneid pärast esimese e-kirja saatmist.

Meilikontode ühendamine
Ühendage oma e-post LiveAgentiga ja saatke hõlpsasti tänavaid e-kirju

Miks Te ei tohiks e-kirjadest loobuda?

E-kirjad on suurepärane suhtlusvahend, mis võib Teid ühendada kasutajatega, luua nendega suhteid ning luua usaldust ja lojaalsust. See võib olla kõige kulutõhusam viis esmaostjate muutmiseks lojaalseteks klientideks. Turustajatena on Teil palju rohkem saada olemasolevate klientide hoolitsemise eest, kui koondades oma jõupingutusi uute klientide otsimisele.

Muidugi olid kõik korduvkliendid kunagi esimest korda ostjad. Seetõttu ei saa me öelda, et Te ei peaks kulutama aega uute klientide hankimisele. Oleks hea kui peaksite meeles, et paljude uuringute kohaselt (näiteks BAIN&COMPANY uuring) kohaselt kulutavad naasvad kliendid ettevõtetele 33% rohkem kui esmakordsed ostjad. Selle korrelatsiooni mõju on silmnähtav ja erinevate tööstusharude otsustajad ei tohiks seda alahinnata.

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
Pildiloa andnud Bain&Company

Niisiis kuhu sobituvad e-kirjad selle kõige keskele? E-kirja kui kliendi säilitamise kanali võti on iga lõpule viidud ostu käsitlemine kui võimalust kliendi teekonda uuesti alustada. See tähendab ostujärgsete e-kirjade võimendamist, et kliendivoolavus (teatud ajaperioodil kadunud klientide arv) ei kasvaks. Ning tänu avaldamise e-kirjad on selle strateegia esimene osa.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage/isikupärastage hõlpsasti e-posti malle

Peamised punktid meeles pidamiseks

E-posti turundusstrateegiate peamine eesmärk on luua lojaalsus nende vahel, kes liituvad Teie andmebaasiga ja nõustuvad turundusteabe saamisega. Pärast lojaalsuse ehitamist on tellijaid lihtsam klientideks muuta, saates neile õigeaegseid ja huvitavaid sõnumeid.

Tänu avaldamise e-kirjad on lojaalsusfaasis tähtis suhtlemisviis/a>. See on ka ülioluline ressurss, mida kasutatakse olemasolevate klientide lojaalsuse tugevdamiseks, suurema usalduse saamiseks ja julgustamiseks neid uuesti Teilt ostma. Vaatame lähemalt tänu e-kirjade funktsiooni e-kaubanduses.

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
Kate Spade’i tänu avaldamise e-kiri

Tänu e-kirjade roll turunduses ja e-kaubanduses

Planeerides veebiturunduse kampaaniat, sealhulgas tänu avaldamise e-kirju, peaksite alati meeles pidama oma eesmärki. Tänu avaldamise e-kirja saab esitada mitmes erinevas formaadis, kuid sellel on alati üks eesmärk — näidata sõnumi saajatele, kui olulised nad Teie ettevõttele on.

Näiteks võite saata tänu avaldava e-kirja, et näidata tänulikkust neile, kes tellisid Teie uudiskirja, avaldasid huvi mingi kindla pakkumise vastu või ostsid teatud toodet/teenust.

Nagu mainitud, on mitut erinevat tüüpi tänamise e-kirju

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirjade tüübid

Tere tulemast tänu avaldamise e-kiri

Tere tulemast tänamise e-kiri saadetakse pärast seda, kui keegi liitub Teie uudiskirja või meililistiga. See kinnitab tellimust ja esitleb saadetava sisu tüüpi lisaks tellijale tänu avaldamisele.

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid

Aitäh ostu eest e-kiri

Säärane tänu avaldamise e-kiri saadetakse pärast seda kui keegi on sooritanud ostu ja saanud Teie kliendiks. Sõnum täidab kliendi lojaalsuse ehitamise eesmärki ja ühtlasi saate ka soovitada kliendile teisi sarnaseid tooteid.

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
Tarte tänu avaldamise e-kiri

Aitäh osavõtu eest e-kiri

Nagu ilmne, on seda tüüpi meilide eesmärk tänada kasutajat üritusel osalemise eest (olgu see siis võrgus või väljaspool). Selle ülesanne on küsida sündmuse kohta tagasisidet, võimaldades kasutajatel oma arvamust jagada ja tunda end kuulduna

Siin artiklis esitletud mallid on näited, mida võib klientidele saata pärast ostu sooritamist veebis.

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
CSSConf tänu avaldamise e-kiri

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja malli teema read

  • Täname, et kasutasite ostmiseks [veebipoe nimi]
  • Me hindame Teid väga!
  • Tere tulemast [veebipoe nimi] perekonda
  • Teie esimene tellimus tegi meid rõõmsaks
  • Meil on hea meel Teid siin näha
  • Täname Teid ostu eest!
  • Täname Teid [veebipoe nimi] toetamise eest, [kliendi nimi]
  • Sooviksime Teid tänada toetamise eest, [kliendi nimi]
  • [kliendi nimi], täname et ostlesite meiega!
  • Täname, et olete kogukonna liige!
  • Suur tänu X suurepärase [kuu/aasta] eest

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid 

Tänuavalduse e-kirja mall #1 – kliendi arvamuse küsimine

Tänuavalduse e-kirja mall email template #2 -ülesmüümine või ristmüümine

Tänuavalduse e-kirja mall #3 – sõnum naasvale kliendile

Tänuavalduse e-kirja mall #4 – uus klient

Tänuavalduse e-kirja mall #5 – pärast esimest ja järgnevat ostu(s)

Tänuavalduse e-kirja mall #6 – e-kiri tänamaks lojaalsuse eest

Pange tähele: seda tüüpi e-kiri tuleks saata korduvkliendile umbes aasta pärast nende esimest ostu.

Korduma kippivad küsimused

Mis on kõige levinumad tänu avaldamise e-kirja tüübid?

Tänu avaldamise e-kirja tüüpe on mitmeid ja see on Teie valik millise oma kliendile saadate. Kuid enne esimese tänuavalduse e-kirja saatmist pidage meeles, et need meilid on mõeldud Teie klientidele, mitte Teie perele. 

Niisiis võivad tänuavalduse e-kirja tüübid sisaldada:

  • “Täname Teid esimese ostu eest” e-kiri
  • “Täname teid makse eest” e-kiri
  • “Tänamei Teid huvi eest” e-kiri kliendile kes vaatab midagi uut Teie poes kuid on juba naasev klient.
  • “Täname, et olete meiega” e-kiri naasvale või korduvatele klientidele
  • Sünnipäeva õnnitluse e-kiri “tänu avaldamise sõnumiga”

Kas tänu avaldamise e-kiri tuleks saata klientidele pärast igat ostu?

Jah, lühike tänuavaldus tuleks saata peale igat tellimust. Tänapäeval saavad kliendid erinevat tüüpi e-kirju: kinnituse e-kirjad, tänu avalduse e-kirjad, e-kirjad informatsiooniga saadetise kohta jne. ning nad on harjunud sellist tüüpi suhtlusega. Nad võivad olla rohkem mures, kui nad ei saa miskit tellides ühtegi e-kirja.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Kui pikk peaks olema tänu avaldamise e-kiri?

Iga tänuavalduse e-kirja eesmärk on avaldada tunnustust. Seetõttu ei pea see sõnum olema pikk ega täis palju teavet ja arvukaid CTA nuppe (üleskutsed). Tegelikult peaks olema vastupidi – tänusõnum peaks olema lühike, kokkuvõtlik ja sisaldama ainult kasulikku teavet, nagu eeldatav kohaletoimetamise kuupäev, teave kliendilojaalsusprogrammi või eelseisvaallahindluse kohta.

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid


Võite ka kasutada tänu avaldamise e-kirju toodete ja teenuste üles- ja ristmüügiks, kuid iga müügile orienteeritud jaotis tänuavalduse e-kirjas peaks olema samuti võrdlemisi lühike ja jõudma kohe asja juurde.

Kas ma peaksin saatma tänu avaldava e-kirja iga kord kui keegi teeb minu poes tellimuse?

Reeglina küll. Tänuavalduse e-kirjad on omamoodi viisakussõnumid, mille Teie ettevõte saadab klientidele, et tunnustada nende tegevust ja anda teada, et hindate nende huvi Teie toodete või teenuste vastu. Muidugi võivad tänu avaldamise e-kirjad olla ka teise eesmärgiga, nagu ülesmüük, ristmüük või blogi liikluse suurendamine. Kuid lisaks nende ärieesmärkide täitmisele, ei tohiks Te unustada ka sõnumite peamist eesmärki — tugevdada positiivseid suhteid oma olemasolevate klientidega. 

Nõnda on soovitatav saata tänav e-kiri iga kord kui keegi Teie poest ostab. Protsessi saab lihtsasti automatiseerida e-posti tööriistadega. Pidage siiski meeles anda oma klientidele võimalus loobuda edaspidisest turunduskommunikatsioonist. Parim on lisada tellimuse tühistamise link iga e-kirja püisesse või jalusesse.

E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
Looge igasuguseid automatiseerimise reegleid, et saata automaatseid e-kirja uudiseid

Kas tänu avaldamise e-kirjade visuaalne pool on tähtis?

Jah, tänu avaldamise e-kirja visuaalne pool on oluline. Tänuavalduse e-kirja mall peaks olema kooskõlas Teie brändi juhistega, sisaldama brändi fonte ja värve. Võite muidugi kujundada e-kirju, et nad tunduksid vabamad ja mängulisemad, kuid nad peaksid siiski sarnanema muule sisule, mida Te oma klientidele saadate või blogis, veebilehel ning sotsiaalmeedias avaldate. Kui tavaliselt saadate lihttekstiga meilisõnumeid, järgige sama stiili ka tänu avaldamise e-kirjadega.

Sõltumata sellest, kas saadate HTML-koodiga värvika või lihttekstiga meilisõnumi, ärge unustage, kuidas inimesed internetis sisu tarbivad. Enamik Teie kliente ei loe pikka tänuavaldust, mis on esitatud katkematu teksti ja suurte plokkidena. Looge oma e-kirjad nii, et need oleksid saajatele lihtsad üle vaadata. Vastasel juhul nad lõpetavad Teie tänuavalduse e-kirjade avamise. See arvatavasti mõjutab Teie e-kirjade avamise ja saatmise määrasid ja ka saatjadomeeni mainet. 

Kas tänu avaldamise e-kirjad on turuduskommunikatsiooni liik?

Tänu avaldamise e-kirjad on turunduskommunikatsiooni liik. Isegi kui nimi sellele ei viita, on nad siiski kommunikatsiooni tüüp mille saamiseks peavad kliendid oma nõusoleku andma. Tavaliselt peaks nõusolek erinevat tüüpi turunduskommunikatsiooni saamiseks olema sõlmitud siis, kui keegi loob teie veebipoes konto. See on siis, kui nad peaksid märkima ruudu, mis annab nõusoleku Teie e-kirjade saamiseks 

Kuna tänusõnumid on teatud tüüpi turundussuhtlus, saavad teie kliendid alati nende saamisest loobuda või ennast Teie meililistist eemaldada. Nagu eelmises vastuses mainitud, peaks olema tellimuse lõpetamise link või nupp igas e-kirjas, mis Te oma andmebaasile saadate, ka tänu avaldamise e-kirjade puhul.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Do I have to send a thank you email each time someone places an order at my store?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “As a general rule – yes. Thank you emails are a kind of a courtesy message your company sends to customers to acknowledge their actions and let them know you appreciate their interest in your products or services.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Is the visual side of a thank you email important?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yes, the visual side of a thank you email is important. A thank you email template should be coherent with your brand guidelines, including fonts and brand colors. You can design thank you emails to have a more relaxed and playful feel, but they should resemble other content you send to customers or publish on your blog, website, or social media.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Are thank-you emails a type of marketing communication?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Thank you emails are a type of marketing communication. Even though the name may not indicate it, they are still a kind of communication that your customers must consent to receive. Usually, consent to receive different types of marketing communication should be established when someone creates an account in your online store.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo