Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Uudiskirja tellimise e-posti mallid

Uudiskirja tellimise e-posti mallid

Kui keegi tellib Teie uudiskirjade korrapärase postkasti saatmise, usaldab saaja Teie ettevõtet väga. See uus tellija võtab endale pühendumuse, mis põhineb tema varasematel kogemustel Teie brändi või ettevõttega ning sisul, millega ta on juba tutvunud.

Peaksite maksimaalselt kasutama positiivseid tundeid, mis julgustasid konkreetset kasutajat Teie uudiskirja tellijaks saama. See on täpselt nagu vajadus ära kasutada hea tunne, mis tulevasel kliendil tavaliselt on enne ostu sooritamist ja täieõiguslikuks kliendiks saamist. Üks parimaid viise sellest võimalusest kinni haarata on saata kliendikeskne uudiskirja tellimise e-kiri, mis paistab silma ka rahvarohketes postkastides, tervitades ja isikupärastud sõnumiga mis saajale lisaväärtust annab.

McEvoy Ranchi uudiskirja tellimise e-post
Uudiskirja tellimise e-kiri McEvoy Ranchilt

Mis täpselt on uudiskirjaga liitumise e-kiri?

Uudiskirja tellimise meil on tervitav sõnum, mille saadate uutele tellijatele. See on esimene suhtlus, mis Teil on kasutajaga, kui ta alustab Teie ettevõttega uue suhte faasi, mis antud juhul nõustub tavalise sisu saamisega e-posti teel. E-kirjade kasutamine selle suhte arendamiseks on tõhus turundusstrateegia, mis võib lisateavet ja lisaväärtust pakkudes luua brändi usaldust.

Erinevalt teistest tervitussõnumitest ei pea uudiskirjaga liitumise e-kiri jääma kasutajale esmamuljeks, kuna ta on Teie sisuga juba enne tellimist kokku puutunud. Nende meilide eesmärk on luua side Teie ettevõtte ja Teie uudiskirjade saaja vahel, mis on enam-vähem sama mis igat tüüpi tervitusmeilide puhul.

&Other Stories uudiskirja registreerumise e-kiri
&Other Stories uudiskirja registreerumise e-kiri

Uudiskirjaga liitumise meiliteemade read 

  • Tere, olete registreerunud
  • Tere tulemast uudiskirja [pealkiri] juurde
  • Avage soovitud [sisu]
  • Nüüd, kui olete liitunud…
  • Olete edukalt tellinud [uudiskirja]
  • Ettevõtte] uudiskirja tellijad on huvitatud ka…

Uudiskirja tellimise e-posti mallid

Uudiskirja tellimise e-posti mall 1 – tervitus inimeselt


Dear [name],

Thanks for subscribing to the [company] newsletter.

I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.

Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:

Tip 1
Tip 2
Tip 3…

Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.

Kind regards,
[Name]

Uudiskirja tellimise e-posti mall 2 – sisu vastutasuks tellimisele


Hi [name],

As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.

We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].

If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.

Best,
The [company] team

[Download attachment(s)]

Uudiskirja tellimise e-posti mall 3 – täiendava sisu reklaamimine


Hello [name],

Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.

We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.

Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].

From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:

Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…

Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.

Best wishes,
[Name], [position] at [company]

Korduma kippuvad küsimused

Kas kõiki uudiskirjaga liitumise e-kirju tuleks isikupärastada?

Ettevõtted saavad oma klikkimise määra suurendada, saates e-kirju kindlalt isikult, mitte ainult üldisi ettevõtte e-kirju. Lisaks võivad isikupärastatud e-kirjad, mis adresseerivad adressaati nime järgi, suurendada lojaalsust, usaldust ja seotust

Mis kasu on uudiskirjaga liitumise meilide saatmisest?

Tervitusmeilide avatusprotsent võib olla palju suurem. Tervitusmeile saab kasutada rohkemate tulude saamiseks kui teisi reklaamkirju pikemas perspektiivis (pakkudes väärtuslikku sisu, mis kaasab adressaate).

Mida peaksid uudiskirjaga liitumise meilid sisaldama?

Esiteks, kuna tervitavad e-kirjad võivad olla esimene suhtlus, mille uus tellija ettevõttelt saab, peaksid nad hea esmamulje loomiseks saajale tänu avaldama. Lihtne „aitäh” võib palju aidata usalduse ja lojaalsuse loomisel pika ja õnneliku kliendi-ärisuhte alguses.

Võite sel hetkel tutvustada ka mõnda oma toodet või teenust, et eristada oma tellijaid nende vahel, kes hoolivad ainult Teie uudiskirjadest, ja nende vahel, kes oleksid huvitatud rohkemat liiki sisust ja segmenteerida vastavalt Teie andmebaasi.

Lõpuks võite pakkuda lisamaterjale, mis suunavad Teie tellijaid Teie tooteid ostma.

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo