Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Uudiskirja tellimise e-posti mallid

Uudiskirja tellimise e-posti mallid

Kui keegi tellib Teie uudiskirjade korrapärase postkasti saatmise, usaldab saaja Teie ettevõtet väga. See uus tellija võtab endale pühendumuse, mis põhineb tema varasematel kogemustel Teie brändi või ettevõttega ning sisul, millega ta on juba tutvunud.

Peaksite maksimaalselt kasutama positiivseid tundeid, mis julgustasid konkreetset kasutajat Teie uudiskirja tellijaks saama. See on täpselt nagu vajadus ära kasutada hea tunne, mis tulevasel kliendil tavaliselt on enne ostu sooritamist ja täieõiguslikuks kliendiks saamist. Üks parimaid viise sellest võimalusest kinni haarata on saata kliendikeskne uudiskirja tellimise e-kiri, mis paistab silma ka rahvarohketes postkastides, tervitades ja isikupärastud sõnumiga mis saajale lisaväärtust annab.

McEvoy Ranchi uudiskirja tellimise e-post
Uudiskirja tellimise e-kiri McEvoy Ranchilt

Mis täpselt on uudiskirjaga liitumise e-kiri?

Uudiskirja tellimise meil on tervitav sõnum, mille saadate uutele tellijatele. See on esimene suhtlus, mis Teil on kasutajaga, kui ta alustab Teie ettevõttega uue suhte faasi, mis antud juhul nõustub tavalise sisu saamisega e-posti teel. E-kirjade kasutamine selle suhte arendamiseks on tõhus turundusstrateegia, mis võib lisateavet ja lisaväärtust pakkudes luua brändi usaldust.

Erinevalt teistest tervitussõnumitest ei pea uudiskirjaga liitumise e-kiri jääma kasutajale esmamuljeks, kuna ta on Teie sisuga juba enne tellimist kokku puutunud. Nende meilide eesmärk on luua side Teie ettevõtte ja Teie uudiskirjade saaja vahel, mis on enam-vähem sama mis igat tüüpi tervitusmeilide puhul.

&Other Stories uudiskirja registreerumise e-kiri
&Other Stories uudiskirja registreerumise e-kiri

Uudiskirjaga liitumise meiliteemade read 

  • Tere, olete registreerunud
  • Tere tulemast uudiskirja [pealkiri] juurde
  • Avage soovitud [sisu]
  • Nüüd, kui olete liitunud…
  • Olete edukalt tellinud [uudiskirja]
  • Ettevõtte] uudiskirja tellijad on huvitatud ka…

Uudiskirja tellimise e-posti mallid

Uudiskirja tellimise e-posti mall 1 – tervitus inimeselt

Uudiskirja tellimise e-posti mall 2 – sisu vastutasuks tellimisele

Uudiskirja tellimise e-posti mall 3 – täiendava sisu reklaamimine

Korduma kippuvad küsimused

Kas kõiki uudiskirjaga liitumise e-kirju tuleks isikupärastada?

Ettevõtted saavad oma klikkimise määra suurendada, saates e-kirju kindlalt isikult, mitte ainult üldisi ettevõtte e-kirju. Lisaks võivad isikupärastatud e-kirjad, mis adresseerivad adressaati nime järgi, suurendada lojaalsust, usaldust ja seotust

Mis kasu on uudiskirjaga liitumise meilide saatmisest?

Tervitusmeilide avatusprotsent võib olla palju suurem. Tervitusmeile saab kasutada rohkemate tulude saamiseks kui teisi reklaamkirju pikemas perspektiivis (pakkudes väärtuslikku sisu, mis kaasab adressaate).

Mida peaksid uudiskirjaga liitumise meilid sisaldama?

Esiteks, kuna tervitavad e-kirjad võivad olla esimene suhtlus, mille uus tellija ettevõttelt saab, peaksid nad hea esmamulje loomiseks saajale tänu avaldama. Lihtne „aitäh” võib palju aidata usalduse ja lojaalsuse loomisel pika ja õnneliku kliendi-ärisuhte alguses.

Võite sel hetkel tutvustada ka mõnda oma toodet või teenust, et eristada oma tellijaid nende vahel, kes hoolivad ainult Teie uudiskirjadest, ja nende vahel, kes oleksid huvitatud rohkemat liiki sisust ja segmenteerida vastavalt Teie andmebaasi.

Lõpuks võite pakkuda lisamaterjale, mis suunavad Teie tellijaid Teie tooteid ostma.

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo