Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Turunduse e-kirja mallid

Turunduse e-kirja mallid

Vastavalt Statista andmetele ulatus globaalsete meilikasutajate arv 2019. aastal 3,9 miljardini ja 2024. aastal peaks see kasvama 4,48 miljardini. Seetõttu kulutavad ettevõtted üha rohkem e-posti turundusele ja kasutavad seda potentsiaalsete klientide meelitamiseks, olemasolevate klientide hoidmiseks, müügi suurendamiseksi ja ROI kasvatamiseks. Tõhusad meiliturunduse kampaaniad suudavad seda kõike teha. Kuna see on üks kuluefektiivsemaid ja konversioonirikkamaid digitaalturunduse vorme, peaksid globaalsed e-turunduse kulutused lähiaastatel veelgi suurenema. Vaadake rohkem põhjuseid, miks peaksite e-posti turundusele tähelepanu pöörama ja saage inspiratsiooni meie 10-st turundusmeili loomise mallist.

Miks on meiliturundus Teie ettevõtte jaoks hädavajalik?

Ükskõik, kas soovite hankida rohkem kliente või tugevdada oma suhteid olemasolevatega, võib meiliturundus aidata Teil jõuda oma otse vaatajaskonnani ja juhtida äri. Vaadake järgmist statistikat, mis tõestab, et meiliturundus on väärtuslik tööriist igas suuruses ja igas sektoris ettevõtetele:

  • Iga e-posti turundusele kulutatud 1 dollari keskmine tootlus on 0,38 dollarit
  • 80% ärispetsialistidest nõustuvad, et meiliturundus soodustab klientide hankimist ja hoidmist.
  • E-posti konversioonimäärad on kõrgemad kui sotsiaalmeedia ja otsingumootori tulemused kokku.
  • 72% tarbijatest eelistab oma ärisuhtluse allikana meili.
  • 61% tarbijatest naudib reklaammeilide saamist kord nädalas, samas kui 38% sooviks, et e-kirju tuleks veelgi sagedamini.
  • 88% nutitelefoni kasutajatest kontrollivad aktiivselt oma telefonis e-kirju. See muudab selle populaarsemaks kui ükski teine rakendus nii iPhone’i kui ka Androidi jaoks.
E-posti turundus LiveAgentis
E-posti turundus LiveAgentis

10 turunduse e-kirja malli

McKinsey Global Institute aruanne näitas, et keskmine suhtlemistöötaja kulutab hinnanguliselt 28% töönädalast e-posti haldamisele, mis moodustab peaaegu kolmandiku nende tööajast. Üks viis selle aja vähendamiseks on valmis meilimallide kasutamine. Siin on 10 peamist meilimalli (mis põhinevad meilide tüüpidel, mida turundajad tõenäoliselt korduvalt saadavad), mida saate kasutada lähtepunktina ja kohandada oma turunduskampaaniate ja väljaminevate turunduskommunikatsioonide jaoks.

Klienti tervitav turunduse e-kiri template

Uudiskirja tellimise e-kiri 

Kliendi uuesti kaasamise e-kiri

Ostukäru hülgamise e-kiri

Konto tühistamise e-kiri

Veebiseminari väljakuulutamise e-kiri

Toote/teenuse uuendamise e-kirja mall

Kaasturunduse partnerluse e-kirja mall

Külaliste ajaveebi postituse pakkumise e-kiri

Külaliste ajaveebi postituse tagasilükkamise meil

Ready to test our email marketing templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small and medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Turunduse e-kirja mallid – korduma kippuvad küsimused

Kas meiliturundus on ikka asjakohane?

Meiliturundus on endiselt võimas tööriist, mida saab kasutada oma ettevõtte või organisatsiooni reklaamimiseks. See on taskukohane viis klientide ja klientidega ühenduse pidamiseks, pakkudes kiiret ja mugavat võimalust klientide lojaalsuse suurendamiseks.

Milline on turundusmeili optimaalne pikkus?

Turundusmeilid peaksid olema lühikesed ja täpsed. Kunagi ei tea, kui palju aega Teie kliendil selle lugemiseks on, seega on oluline, et see oleks lühike. Meilisõnumi optimaalne pikkus on 4–6 lauset, tavaliselt alla 200 sõna.

Miks peaksite kasutama turundusmeili malle?

Turundusmallide kasutamine säästab aega ja vaeva, kui soovite turundussõnumis tavapärase töövoo osana teha samu muudatusi.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite kasutama turundusmeili malle?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turundusmallide kasutamine säästab aega ja vaeva, kui soovite turundussõnumis tavapärase töövoo osana teha samu muudatusi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas meiliturundus on ikka asjakohane?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Meiliturundus on endiselt võimas tööriist, mida saab kasutada oma ettevõtte või organisatsiooni reklaamimiseks. See on taskukohane viis klientide ja klientidega ühenduse pidamiseks, pakkudes kiiret ja mugavat võimalust klientide lojaalsuse suurendamiseks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milline on turundusmeili optimaalne pikkus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turundusmeilid peaksid olema lühikesed ja täpsed. Kunagi ei tea, kui palju aega Teie kliendil selle lugemiseks on, seega on oluline, et see oleks lühike. Meilisõnumi optimaalne pikkus on 4–6 lauset, tavaliselt alla 200 sõna.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo