Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Ostujärgsed e-posti mallid

Ostujärgsed e-posti mallid

Sõltumata sellest mida Te kellele müüte —  olgu tegemist korduva kliendiga või esmakordse ostjaga – hästi kirjutatud ja ajastatud automaatsed ostujärgsed e-kirjad võivad omada suurt positiivset mõju Teie ärile. Seda tüüpi e-kirjad võivad aidata Teil hoida kliente Teie brändiga seotuna, toita pikaajalisi kliendisuhteid ja luua rohkem kordusmüüke. Ostujärgsed meilikampaaniad on ka üks lihtsamaid ja tõhusamaid taktikaid klientide lojaalsuse ja säilitamise parandamiseks. Ja kuna uute klientide meelitamine maksab tavaliselt viis korda rohkem kui olemasolevate säilitamine – peaksid need e-kirjad kindlasti olema osa Teie e-posti turundusstrateegiast. 

Asose ostujärgne e-kirja mall
ASOSe ostujärgne e-kirja mall

Miks saata ostujärgseid e-kirju?

Ostujärgsetel e-kirjadel on kõigi e-posti turunduskampaaniate kõrgeim avamise ja klikkimise määr. Tegelikult näevad Klaviyo andmete kohaselt ostujärgsed e-kirjad 217% kõrgemat avamismäära, üle 500% kõrgemat klikimäära ja 90% suuremat tulu saaja kohta kui Teie keskmine meilikampaania. Harvard Business Reviews avaldatud Medallia (kliendikogemust pakkuv ettevõte) uurimuses leiti ka, et kliendid, kellel olid parimad varasemad kogemused, kulutavad 140% rohkem kui need, kellel oli varasem kogemus kõige kehvem.

Ostujärgseid e-kirju saab kasutada:

  • Klientide julgustamiseks, et nad naaseksid Teie veebilehele
  • Järgmisele ostule aluse panemiseks
  • Uute ostjate püsiklientideks konverteerimiseks
  • Parema kliendikogemuse loomiseks
  • Kliendisuhete ehitamiseks
  • Klientidelt tagasiside hankimiseks

Ostujärgse e-kirja teemaread

  • Täname teid [brändi] ostu eest
  • Teie tellimuse kinnitus
  • Suur Tänu Teie tänase ostu eest
  • Aitäh suurepärase maitse eest!
  • Vinge. Tore, et leidsite midagi, mis Teile meeldib!
  • Teie tellimus on teele pandud
  • Teie tellimus on teel
  • Hindame Teid oma kliendina- täname Teid äri eest!
  • Kas saame Teie ostu kohta küsimusi esitada?
  • Milline oli Teie tänane ostukogemus meiega?
  • Kas Teie ost vastas Teie ootustele?
  • Lihtsalt tänamisest ei piisa
  • Meie kingitus Teile: 10% soodustus Teie järgmiselt ostult
  • Lubage meil tagastada teene
  • Meie poolt Teile eriline tänu
  • Väike maiuspala tänutäheks
  • Aeg varusid täiendada/uuesti tellida
  • Kas otsas? On aeg uuesti täita!
  • Telli kohe tasuta kohaletoimetamiseks / 15% soodsamalt / Boonuskingitus

10 ostujärgset e-posti malli

Ostujärgsed e-kirjad võivad omada erinevaid eesmärke sõltuvalt sellest, mis on Teie ettevõtte jaoks kõige olulisem – kas see, et kliendid tunneksid end erilisena, või kirjad tuletaksid neile meelde toote varude täiendamist, sarnaste toodete ristmüüki või tagasiside kogumist. Ostujärgsed e-kirjad on hämmastavalt võimsad. Allpool on toodud 10 ostujärgset e-posti malli, kus on toodud mõned kõige levinumad stsenaariumid, mida saate kasutada ostujärgsete meilikampaaniate loomisel. 

Tellimuse kinnitamise e-kiri

Kohaletoimetamise kinnitusmeil

‘Aitäh ostu eest’ e-kiri

Toote soovitamise e-kiri

Varude taastamise meeldetuletuse e-kiri 

Järgmise ostusoodustuse meil

Tootepõhine meil

Tooteuuringu taotluse e-post

Toote arvustuse taotluse e-kiri

SaaS pardaletuleku e-kiri

Ostujärgsed e-kirjad – Korduma kippivad küsimused

Milline on ostujärgne kogemus?

Ostujärgne kliendikogemus on suhtlus ja toimingud, mis toimuvad pärast seda, kui klient teeb ettevõttelt ostu.

Kuidas pakkuda ostujärgset kliendituge?

Ostujärgset kliendituge saate pakkuda, saates ööpäevaringse toe saamiseks automaatselt järelmeili koos lingiga teadmistebaasi artiklitele.

Mis on ostujärgne dissonants ja mida saavad ettevõtted selle vähendamiseks teha?

Ostujärgne dissonants on negatiivsed tunded, mis tekivad pärast seda, kui inimene on toote või teenuse ostnud. Selle vähendamiseks peaks organisatsioonidel olema kindel viis oma klientide toetamiseks, sealhulgas kohene probleemide lahendamine ja lihtne viis tugiteenuste saamiseks.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

Free trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo