Mis on veebipõhine kasutajatugi?
Veebipõhine kasutajatugi (inglise k. lühidalt whd) on tehnoloogia, mis pakub klienditoele piletisüsteemi haldust. See võimaldab kasutajatel piletisüsteemi abil klienditeenindust lihtsamaks teha. Kogu kommunikatsioon talletatakse hallatavatesse piletitesse. Samuti pakub see riistvara ja tarkvara haldust, teadmiste haldust, automatiseeritud tagasiside arvustusi kasutajatele ja palju muud. Kogu seadistamine on saadaval kasutajatele otse veebibrauserist. Veebipõhise klienditoe kasutamiseks on tarvis vaid veebibrauserit.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.