Mis on veebipõhine kasutajatugi?
Veebipõhine kasutajatugi (inglise k. lühidalt whd) on tehnoloogia, mis pakub klienditoele piletisüsteemi haldust. See võimaldab kasutajatel piletisüsteemi abil klienditeenindust lihtsamaks teha. Kogu kommunikatsioon talletatakse hallatavatesse piletitesse. Samuti pakub see riistvara ja tarkvara haldust, teadmiste haldust, automatiseeritud tagasiside arvustusi kasutajatele ja palju muud. Kogu seadistamine on saadaval kasutajatele otse veebibrauserist. Veebipõhise klienditoe kasutamiseks on tarvis vaid veebibrauserit.
Expert note
Veebipõhine kasutajatugi võimaldab klientidele lihtsamat juurdepääsu teenindusele, kasutades piletisüsteemi, talletades kommunikatsiooni ning teadmiste haldust. Kõik see on saadaval veebibrauserist.

Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
Piletisüsteemide tarkvara aitab ettevõtetel jälgida ja lahendada klientide päringuid, parandades reageerimisaega ja klientide rahulolu. LiveAgent pakub mitmeid lisafunktsioone.
LiveAgent on kõikehõlmav kasutajatoe tarkvara, mis aitab ettevõtetel säästa raha, parandada klienditeenindust ja suurendada reageerimiskiirust erinevates kanalites. See vähendab ebavajalikke tööriistu ning tagab turvalisuse andmete jagamisel. Kasutajatoe tarkvara muudab piletite organiseerimise lihtsamaks ja pakub klientidele erinevaid kontakte. Samuti vähendab see piletite mahtu iseteeninduse võimaluste abil.