Tasuta Prooviperiood

Veebipõhine kasutajatugi

Mis on veebipõhine kasutajatugi?

Veebipõhine kasutajatugi (inglise k. lühidalt whd) on tehnoloogia, mis pakub klienditoele piletisüsteemi haldust. See võimaldab kasutajatel piletisüsteemi abil klienditeenindust lihtsamaks teha. Kogu kommunikatsioon talletatakse hallatavatesse piletitesse. Samuti pakub see riistvara ja tarkvara haldust, teadmiste haldust, automatiseeritud tagasiside arvustusi kasutajatele ja palju muud. Kogu seadistamine on saadaval kasutajatele otse veebibrauserist. Veebipõhise klienditoe kasutamiseks on tarvis vaid veebibrauserit.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is difference between web helpdesk and standalone helpdesk application?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The web helpdesk is user-oriented, while the service desk is business-oriented. In addition, the help desk focuses on: point solutions, they are reactive and are intended for end users. On the other hand, service desk offers proactive services, service desktops are integrated and are also intended for technicians.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is advantage of using online web help desk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Online customer service allows you to use various methods of contact with the customer. Online web help desk helps to bridge the gap between the client and his problem. All the help is then in one place and the customer service department can automate this process. Online web help desk also supports team performance. he can easily contact another member of the team, take notes and collect information about clients. One of the most important advantages is accessibility. The customer may not always be able to make phone calls, which is why the Internet service makes it easier for him.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do I access web help desk software?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If you want to get access to web help desk, you can connect it in your panel. Configuration is available to users at the level of a web browser, so you only need internet access.” } }] }

KKK

Mis on vahet veebipõhisel kasutajatoe ja eraldiseisval klienditeeninduse rakendusel?

Veebipõhine kasutajatugi on kasutajale suunatud, klienditeenindus aga ettevõttele suunatud. Lisaks keskendub kasutajatugi punktlahendustele, need on reageerivad ja mõeldud lõppkasutajale. Klienditeenindus aga keskendub proaktiivsetele teenustele, teenindustöölauad on integreeritud ja mõeldud ka tehnikutele.

Mis on veebipõhise kasutajatoe kasutamise eelised?

Veebipõhine klienditeenindus võimaldab kasutada erinevaid kliendiga kontakteerumise viise. See aitab ületada vahemaa klinedi ja tema probleemi vahel. Kõik abi on ühes kohas ja klienditeeninduse osakond saab seda protsessi automatiseerida. Veebipõhine abikeskus toetab ka meeskonna tegevust. Seal saab lihtsasti võtta ühendust teise meeskonnaliikmega, teha märkmeid ja koguda infot klientide kohta. Üks tähtsamaid eeliseid on ligipääsetavus. Kliendil ei pruugi alati võimalik olla teha telefonikõnesid, seega internetiteenindus teeb asja talle lihtsamaks.

Kuidas ma pääsen ligi veebipõhise kasutajatoe tarkvarale?

Kui soovite juurdepääsu veebipõhisele tugiteenusele, saate selle oma paneelil ühendada. Seadistus on kasutajatele saadaval veebibrauseri tasemel, nii et vajate ainult interneti ühendust.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo