Mis on teavituste templid?
Kui saadate korduvalt sama tüüpi teavitusi, on teavituste mallid teie jaoks õige valik. Need võimaldavad teil malle ettevalmistada, saate neid kasutada hiljem ning ei pea kogu teavituse loomise protsessiga iga kord algusest peale alustama. Sellisel moel saate teie ja teie meeskonna liikmed kokkuhoida palju aega ja energiat ja keskenduda teistele ülesannetele.
Frequently asked questions
Mis on teavituste templid?
Teavituste mallid on mallid, mida kasutatakse sama teavituste tüübi korduvalt saatmiseks. Te ei pea teavitusi iga kord nullist looma.
Kas teie ettevõttel on teavituste templeid vaja?
Teavituste mallid muudavad klienditeeninduse meeskonna töö kergemaks, seega on nende kasutamine teie ettevõtte jaoks kasulik. See võimaldab teil automatiseerida tööd ja säästa aega, et meeskond saaks keskenduda vähem automaatsetele tegevustele.
Kas LiveAgent pakub teavituste templeid?
LiveAgent pakub teavituste malle. Saate luua ja kohandada neid vastavalt oma meeskonna vajadustele. Leiate need LiveAgent`i paneelilt teavituste seadete alt.
Expert note
<p>Teavituste mallid aitavad klienditeeninduse meeskonnal automatiseerida tööd ning säästa aega, et keskenduda vähem automaatsetele tegevustele.</p>

Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
LiveAgent pakub erinevaid suhtluskanaleid ja tarkvara, mis aitab suurendada müügi konversioonimäärasid ning parandada klientide rahulolu.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.
Selles tekstis tutvustatakse siltide kasutamist kasutajatoe tarkvaras. Sildid aitavad organiseerida ja kategoriseerida sedeleid ning neid saab määrata vastavalt erinevatele reeglitele. Siltide kasutamine võib parandada agentide efektiivsust ja produktiivsust ning kiirendada vastamise aegasid ja klienditeeninduse kvaliteeti. Lisaks võib see parandada kliendirahulolu, lojaalsust ja müüki. LiveAgent`i kasutajad saavad kasutada sildi raporti funktsiooni, et saada ülevaadet sellest, millist tüüpi sedelitele agendid kõige enam aega kulutavad.