Mis on teenuste tugisüsteem?
Teenuste tugisüsteem on ühtne kontaktpunkt ettevõtte ja klientide, kasutajate, äripartnerite vahel. See luuakse klienditoe osana ja selle eesmärk on aidata kasutajaid taotluste ja probleemide korral.
Teenuste tugisüsteemi võib nimetada konkreetseks kasutajatoeks või lihtsalt teabe kogumise süsteemiks. Teenuste tugisüsteem on määratletud ka kui infotehnoloogia teenuste juhtimise vahend, sest see kasutab teenuste osutamiseks infotehnoloogia infrastruktuuri raamatukogu tavasid. Teenuste tugisüsteem nõuab ka juhtimissüsteemi.
Frequently Asked Questions
Mis on teenuste tugisüsteem?
Teenuste tugisüsteem on ühtne kontaktpunkt teenusepakkuja ja kasutajate vahel. Tüüpiline teenuste tugisüsteem haldab intsidente ja teenuspäringuid. Lisaks toetab see suhtlust kasutajatega.
Mis vahe on kasutajatoe ja teenuste tugisüsteemi vahel?
Teenuste tugisüsteemi esmane ülesanne on käsitleda intsidente ja teeninduspäringuid. Nende eesmärk on lahendada klientide probleemid kiiresti, minimeerides nende ooteaega. Teisalt vaatab teenindusosakond üle organisatsiooni üldised IT- ja äriprotsessid, et neid pidevalt täiustada. See põhineb ärieesmärkidel.
Kas LiveAgent pakub teenuste tugisüsteemi?
LiveAgent pakub võimalust luua teenuste tugisüsteemi. Tööriist on piisavalt paindlik, et kohaneda konkreetsete ärivajadustega ja võimaldada klientidele kvaliteetsete teenuste osutamist.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.