Tasuta Prooviperiood

Teenuste tugisüsteem

Mis on teenuste tugisüsteem?

Teenuste tugisüsteem on ühtne kontaktpunkt ettevõtte ja klientide, kasutajate, äripartnerite vahel. See luuakse klienditoe osana ja selle eesmärk on aidata kasutajaid taotluste ja probleemide korral.

Teenuste tugisüsteemi võib nimetada konkreetseks kasutajatoeks või lihtsalt teabe kogumise süsteemiks. Teenuste tugisüsteem on määratletud ka kui infotehnoloogia teenuste juhtimise vahend, sest see kasutab teenuste osutamiseks infotehnoloogia infrastruktuuri raamatukogu tavasid. Teenuste tugisüsteem nõuab ka juhtimissüsteemi.

KKK

Mis on teenuste tugisüsteem?

Teenuste tugisüsteem on ühtne kontaktpunkt teenusepakkuja ja kasutajate vahel. Tüüpiline teenuste tugisüsteem haldab intsidente ja teenuspäringuid. Lisaks toetab see suhtlust kasutajatega.

 

Mis vahe on kasutajatoe ja teenuste tugisüsteemi vahel?

Teenuste tugisüsteemi esmane ülesanne on käsitleda intsidente ja teeninduspäringuid. Nende eesmärk on lahendada klientide probleemid kiiresti, minimeerides nende ooteaega. Teisalt vaatab teenindusosakond üle organisatsiooni üldised IT- ja äriprotsessid, et neid pidevalt täiustada. See põhineb ärieesmärkidel.

 

Kas LiveAgent pakub teenuste tugisüsteemi?

LiveAgent pakub võimalust luua teenuste tugisüsteemi. Tööriist on piisavalt paindlik, et kohaneda konkreetsete ärivajadustega ja võimaldada klientidele kvaliteetsete teenuste osutamist.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo