Mis on kogukonna foorum?
Kogukonna foorum on koht, kus teie kliendid kohtuvad ja üksteist probleemide lahendamisel aitavad. Iga foorumipostitus muudetakse sedeliks. Foorum säästab teie klienditeeninduse esindajate aega. Kliendid saavad kerge vaevaga üksteist aidata ja küsimustele vastata. Foorumites on palj nõuandeid, ideid, lahendatud probleeme ja palju muud. Iga klient peab vastamiseks ja küsimuste küsimiseks sisse logima.
Ehitage LiveAgent´is klientidega kogukonda ja looge oma enda Foorum.
Frequently Asked Questions
Mis on kogukonna foorum?
Kogukonna foorum on internetis asub kohtumispaik. Sellise foorumi peamiseks funktsiooniks on võimalust teistega erinevaid huvitavaid teemasid arutada ja teadmisi jagada. Klienditeeninduses on see iseteeninduse tugi, kus kliendid saavad abi ilma klienditeeninduseta ühendust võtmata.
Kas LiveAgent pakub kogukonna foorumit?
LiveAgent pakub kogukonna foorumi funktsiooni. Kui soovite luua kohta, kus on nõuanded ja ideed probleemide lahendamiseks, tasub sellise koha loomisesse investeerida. Klient, kes soovib sellise foorumiga liituga logib lihtsalt sisse ja küsib teda vaevanud küsimuse.
Mis on kogukonna foorumi peamised funktsioonid?
Kogukonna foorum peaks olema avatud klientidele, kes otsivad oma küsimustele vastuseid. See peaks sisaldama nõuandeid ja näiteid juba lahendatud probleemidest. Ühek peamistest funktsioonidest on võimalus vastata klientidele, kes on iseseisvad ega vaja klienditoe meeskonna tuge.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.