Mis on kogukonna foorum?
Kogukonna foorum on koht, kus teie kliendid kohtuvad ja üksteist probleemide lahendamisel aitavad. Iga foorumipostitus muudetakse sedeliks. Foorum säästab teie klienditeeninduse esindajate aega. Kliendid saavad kerge vaevaga üksteist aidata ja küsimustele vastata. Foorumites on palj nõuandeid, ideid, lahendatud probleeme ja palju muud. Iga klient peab vastamiseks ja küsimuste küsimiseks sisse logima.
Ehitage LiveAgent´is klientidega kogukonda ja looge oma enda Foorum.

Frequently Asked Questions
Mis on kogukonna foorum?
Kogukonna foorum on internetis asub kohtumispaik. Sellise foorumi peamiseks funktsiooniks on võimalust teistega erinevaid huvitavaid teemasid arutada ja teadmisi jagada. Klienditeeninduses on see iseteeninduse tugi, kus kliendid saavad abi ilma klienditeeninduseta ühendust võtmata.
Kas LiveAgent pakub kogukonna foorumit?
LiveAgent pakub kogukonna foorumi funktsiooni. Kui soovite luua kohta, kus on nõuanded ja ideed probleemide lahendamiseks, tasub sellise koha loomisesse investeerida. Klient, kes soovib sellise foorumiga liituga logib lihtsalt sisse ja küsib teda vaevanud küsimuse.
Mis on kogukonna foorumi peamised funktsioonid?
Kogukonna foorum peaks olema avatud klientidele, kes otsivad oma küsimustele vastuseid. See peaks sisaldama nõuandeid ja näiteid juba lahendatud probleemidest. Ühek peamistest funktsioonidest on võimalus vastata klientidele, kes on iseseisvad ega vaja klienditoe meeskonna tuge.
Expert note
Kogukonna foorum on suurepärane platvorm kogukonna loomiseks ja liikmete kaasamiseks. See võimaldab ideede jagamist ja koostööd lihtsal ja ligipääsetaval viisil.

LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust parandada klientide kaasamist reaalajas vestluse funktsiooni abil, mis suurendab klientide rahulolu. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate funktsioonidest ja nende seadistamisest.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Saage LiveAgenti partneriks ja kasutage nende mitmekülgseid suhtluskanaleid, näiteks vestlus, kõned, videokõned ja kontaktvormid.