Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Foorum

Mis on LiveAgent`i kliendifoorum?

Kliendifoorum on online koht klientidele, kus nad saavad arutada ettevõtte toodete, teenuste või eelistuste üle. LiveAgent on keeruline kasutajatoe süsteem, mis sisaldab foorumi platvormi, mis võimaldab teil luua avalikke või sisemisi foorumeid.

Mis on foorum?

Foorum on koht internetis, kuhu inimesed saavad jätta sõnumeid või samal ajal arutada teiste inimestega spetsiifilisi teemasid.”

Mis tüüpi foorumeid saate LiveAgent`is luua?

LiveAgent on kasutajatoe lahendus, mis sisaldab tarkvara, mis võimaldab luua 2 tüüpi foorumeid: sisemisi ja avalikke.

  • Sisemised

Sisefoorum on üsna selgelt mõistetav termin.  Seda saab defineerida ka, kui agentide foorumit, mida tavaliselt kasutatakse mõtete, info ja ideede jagamiseks. See on kiire ja efektiivne moodus sisemiseks suhtluseks. Tööalased arutelud agendifoorumis loovad foorumisse suurepäraseid soovitusi edasisteks sisemise teadmistebaasi artiklite jaoks.

  • Avalikud

Avalikku foorumisse pääseb igaüks, kaasaarvatud teie kliendid. Sellepärast kutsutakse seda sageli kliendifoorumiks. Foorum võimaldab üksteisega jagada ideid, muresid ja infot. Selle tulemusena saavad kliendid lahendada probleeme ilma teie teeninduse agentidega ühendust võtmata. Nii saavad foorumid tõsta kliendirahulolu, samuti agentide produktiivsust.

Kokkuvõtteks, põhiline erinevus avaliku ning sisemise foorumi vahel on, et avaliku foorumi sisu on saadaval kõigi jaoks. Siiski peavad kasutajad foorumi kasutamiseks end registreerima.

Kliendiportaali foorum

Kuidas LiveAgent`i kliendi foorumi tarkvara töötab?

Pole vahet, kas loote sisemise või avaliku foorumi, iga sellist foorumit saab kogukonna foorumi tarkvaraga määrata ettevõtte erinevale osakonnale.

Seega, kui foorumisse tekib uus küsimus või kommentaar, õige osakond saab LiveAgent`i raames sisemise sedeli, millele nad saavad vajaduse korral vastata. Sellist tüüpi teavituste saamisel saavad teie agendid jälgida foorumi arutelusid ja vajadusel sekkuda.

Foorum
Public customer forum example
Customer forum ticket in LiveAgent
Customer forum ticket in LiveAgent

Kuidas saate LiveAgent`is foorumit luua?

Samm 1 – Logige oma LiveAgent`i kontole

Esimeseks sammuks on LiveAgent`i kontole logimine. Kui teil pole kontot, looge see endale näiteks meie 14-päevase tasuta prooviperioodiga. 

Samm 2 – Navigeerige kliendiportaalis

Enne, kui jätkate foorumi loomisega, soovitame teil luua kategooriad. Kategooriad võimaldavad teil organiseerida foorumi sisu.

Uue kategooria loomiseks, klikkige Teadmistebaas -> Loo. Seal näete rippmenüüd. Valige kategooria ja täitke otsingumootori optimeerimiseks ära pealkiri, juurdepääs ja märksõnad.

Näiteks, kui otsustate luua sisemise foorumi hindade kohta võib sellele nimeks panna Hinnainfo. Nii on hindadega seonduvad sissekanded kenasti sellesse kategooriasse organiseeritud. Teisalt saate luua igale keelele erinevad kategooriad, seda näiteks kui teie bränd tegutseb rahvusvaheliselt.

Samm 3 – Looge foorum

Minge Teadmistebaas -> Foorum ja klikkige Loo. Valige eelistatud kategooria ja täitke ära kõik andmed.

Kui teil on foorum, saate kohandada “tegevusi” klikkides Redigeeri nupul (väike pliiatsi nupp paremal pool küljes). “Tegevused” võimaldavad teil muuta ja lisada täiendavat informatsiooni. Näiteks saate muuta foorumi päringute eest vastutavat osakonda.

Samm 4 – Lisage teema

Täpsustamiseks minge Kliendiportaal -> Teadmistebaas -> Foorum -> Kategooria -> Loo uus teema.

Teemade lisamine sisule hoiab foorumi organiseerituna

Nüüd saate hoida teemadel silma peal, anda soovitusi ja lahendada probleeme lihtsalt.

Kohandage oma foorumi tarkvara

LiveAgent`is saate kohandada kogu kliendiportaali disaini, mis sisaldab ka foorumit. Näiteks, saate kohandada teemade värve, lisada päise, jaluse, logo ja pealkirja.

Selleks, et rohkem teada saada sirvige läbi kliendiportaali juhend.

Miks peaks teie ettevõte omama kliendifoorumit?

1. Kliendid saavad üksteist aidata

Foorumi loomine võimaldab teie klientidel üksteisega suhelda ja pakkuda lahendusi tuginedes oma isiklikele kohustustele. Tänu sellele saavad nad oma probleeme ise, ilma agentide abita lahendada. Nii on agentidel rohkem aega keskenduda teistele ülesannetele. Veelgi enam, see on mugav moodus, et kliendid saaksid jagada oma mõtteid, kogemusi, nõuandeid & trikke toodete/teenuste kohta.

2. Tõstmaks klientide lojaalsust

Paljudele klientidele meeldib jagada oma mõtteid toodete/teenuste kohta, mida nad kasutavad. Kui lubate neil oma kogemusi või mõtteid jagada, tunnevad nad, et neid kuulatakse ja see loob parema sideme ning tugevdab klientide lojaalsust.

3. Kogukonna loomiseks

Kliendifoorumid võimaldavad teie klientidel jagada  oma ideid, mõtted ja nõuandeid vabalt ja anonüümselt. Selline foorum suudab tegevusvaldkonna ümber luua online kogukonna. See esitleb tervituslehekülge, kus saab küsimusi survestamiseta küsida. Nii saate luua ümber oma ettevõtte tugeva kogukonna, kus isegi algajad tunnevad end piisavalt teretulnuna, et oma mõtteid jagada.

4. Toote/teenuse parandamise soovitused

LiveAgent’i foorumi tarkvara loob uue sedeli iga kord, kui toimub uus tegevus/muudatused sõnumite tahvlil. Seega saavad agendid alati teavitusi ja saavad vastata kiireloomulistele probleemidele. Näiteks saate vastata toodete parandamise päringutele ja pakkuda ajutisi alternatiivseid lahendusi, mis on suurepärane moodus tugevdada kliendisuhteid, samuti parandada oma ettevõtet.

Create a community with LiveAgent!

Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.

14-day FREE TRIAL

Ei tea LiveAgenti?

LiveAgent on kasutajatoe lahendus, mis pakub ka kogukonna foorumi tarkvara. See foorumi tarkvara võimaldab teie ettevõttel luua nii agendifoorumi, kui kliendifoorumi, parandades nii kliendirahulolu ja agentide sooritust.

LiveAgent pakub palju enamat, kui lihtsalt foorumi tarkvara. LiveAgent’i kasutajatoe tarkvara võimaldab teil ühel platvormil ühendada kogu kliendisuhtluse ja vastata efektiivselt liidese päringutele.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Avastage rohkem võtmefunktsioone:

Don't have LiveAgent yet?

Try out LiveAgent for 14 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!

14-day FREE TRIAL

Teadmistebaasi allikas

Kui soovite rohkem teada saada, tutvuge meie põhjalikuma foorumi juhendiga.

Soovite eeliste kohta rohkem teada saada? Tutvuge 5 põhilise kliendifoorumi loomise eelisega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo