Mis on taotleja?
Taotleja on nimi, mis antakse üksikisikule kes loob mistahes kanali kaudu kasutajatoe kanali. Ta on reastatud kasutajatoe poolt teiste klientide nimekirja.
Kõigi sedelite põhiosas on taotleja andmed nende nimede kõrval. See pakub rohkem konteksti inimestele, kes tegelevad nende sedelitega. See tähendab, et sedelite haldajad on teadlikud sellest, kui taotlejad on sarnaseid probleeme varem raporteerinud, milline oli nende rahulolu tase nende eelnevate päringutega ja kui mõjukad on need sotsiaalselt, jne.
Frequently Asked Questions
Kes on taotleja?
Taotleja on inimene, kes esitab kasutajatoele päringu kasutades enda jaoks saadaolevat kanalit.
Millised on taotleja load?
Taotleja on klient. Seega on tal kõik õigused nagu kliendil, kes klienditoega ühendust võtab. Olenevalt sellest, millist suhtluskanalit ta kasutab, on tal sellised load (kui ta võtab ühendust vestluse kaudu, saab tanäiteks faili saata).
Kust leiate LiveAgent`is taotleja andmed?
Taotleja andmed leiate Sedelipaneelilt, nime kõrvalt nimekirjast. Sealt leitavad andmed sisaldavad informatsiooni, kas klient on varasemalt toega ühendust võtnud või on sama probleemi juba raporteerinud, milline on teeninduse tase ja kui sotsiaalselt mõjukas ta on.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.