Mis on taotleja?
Taotleja on nimi, mis antakse üksikisikule kes loob mistahes kanali kaudu kasutajatoe kanali. Ta on reastatud kasutajatoe poolt teiste klientide nimekirja.
Kõigi sedelite põhiosas on taotleja andmed nende nimede kõrval. See pakub rohkem konteksti inimestele, kes tegelevad nende sedelitega. See tähendab, et sedelite haldajad on teadlikud sellest, kui taotlejad on sarnaseid probleeme varem raporteerinud, milline oli nende rahulolu tase nende eelnevate päringutega ja kui mõjukad on need sotsiaalselt, jne.
Frequently Asked Questions
Kes on taotleja?
Taotleja on inimene, kes esitab kasutajatoele päringu kasutades enda jaoks saadaolevat kanalit.
Millised on taotleja load?
Taotleja on klient. Seega on tal kõik õigused nagu kliendil, kes klienditoega ühendust võtab. Olenevalt sellest, millist suhtluskanalit ta kasutab, on tal sellised load (kui ta võtab ühendust vestluse kaudu, saab tanäiteks faili saata).
Kust leiate LiveAgent`is taotleja andmed?
Taotleja andmed leiate Sedelipaneelilt, nime kõrvalt nimekirjast. Sealt leitavad andmed sisaldavad informatsiooni, kas klient on varasemalt toega ühendust võtnud või on sama probleemi juba raporteerinud, milline on teeninduse tase ja kui sotsiaalselt mõjukas ta on.
Expert note
Taotleja on klient, kes esitab kasutajatoe päringu. Tema andmed leitakse LiveAgent'i sedelipaneelilt, kus on näha varasemad päringud ja rahulolu tase.

LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.