Mis on stsenaariumi automatiseerimine?
Stsenaariumi automatiseerimine on protsess, mis on rangelt seotud Reeglite teostamisega teatud tingimustel. Reegli käivitamiseks saate automatiseerida teatud stsenaariumid, nt. kui saabub sedel, mis sisaldab sõna “Arve”, tugineb reegli stsenaariumil, saate sellele automaatselt lisada sildi “arve” ja edastada selle arveldusosakonnale. (Variatsioone on sadu tuhandeid).
Frequently Asked Questions
Mis on stsenaariumi automatiseerimine?
Stsenaariumi automatiseerimine võimaldab teil mitmeid sedelite uuendusi teha kõigest ühe klikiga. See toetab tegevusi, mis on seotud korduvate stsenaariumitega.
Kuidas saate kasutada stsenaariumite automatiseerimist?
Stsenaariumi automatiseerimine muudab korduvate ülesannete teostamise lihtsamaks. See automatiseerib agentide tööd märkimisväärselt. Agendid saavad valida kõik sedelid, mis spetsiifilise stsenaariumi korral määrata ja saavad teostada masstegevusi.
Kas stsenaariumi automatiseerimise funktsioonid on Liveagent`is saadaval?
Stsenaariumi automatiseerimise funktsioon on LiveAgent`is saadaval ja võimaldab teil klienditeeninduse meeskonna tööd märkimisväärselt automatiseerida.
Expert note
Stsenaariumi automatiseerimine võimaldab korduvate ülesannete automaatset täitmist vastavalt eelnevalt määratletud tingimustele. See aitab säästa aega, parandada efektiivsust ja suurendada kliendirahulolu.

Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, sealhulgas reegleid ja vestluskutseid. Soovitatav tarkvara.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgenti veebiseminar 2: E-post, automatiseerimine, SLA
"Effective marketing strategies discussed in the text provide valuable insights for successful business growth in the ET market."
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.