Reaalajas veebivestlus

Mis on reaalajas veebivestlus?

Reaalajas veebivestlus on üks Interneti teel toimuva suhtluse liik. See on klientide ja kliendiesindajate vaheline suhtlus reaalajas sisseehitatud veebivestluse kaudu.

Kui kliendid klõpsavad ettevõtte veebisaidil asuvale vestlusnupule, saavad nad alustada suhtlust. Veebipõhise reaalajas vestluse kaudu saavad kliendiesindajad kiiremini ja lihtsamalt vastuseid saata. Kiire suhtlus ja vahetu juurdepääs toele võib suurendada klientide rahulolu.

Frequently asked questions

Mida tähendab reaalajas veebivestlus?

Reaalajas veebivestlus on tehnoloogia, mis võimaldab kasutajatel suhelda ettevõtetega reaalajas veebilehe vidina või rakendusesisese suhtluse kaudu. See võimaldab koheselt reageerida kliendi vajadustele, toetada teda ja anda talle teavet ettevõtte pakutavate teenuste ja toodete kohta.

 

Millised on veebipõhise reaalajas vestluse hädavajalikud omadused?

Reaalajas vestluse olulised omadused on klienditeeninduse kättesaadavus ja kiire reageerimine. Vestlusaken peaks olema saadaval igal teie ettevõtte või toote lehel. Reaalajas vestluse kasulike funktsioonide hulka kuulub võimalus saata fotosid ja faile, mis võimaldavad kliendil probleemi täpsemalt kujutada. Lisaks on äärmiselt olulised agentide teadmised ja suhtlemisoskus.

 

Kas LiveAgent pakub veebipõhist vestlust?

LiveAgent pakub tasuta reaalajas vestluse tarkvara. Sellel on üks kiireimaid vidinaid turul, mis võimaldab väga kiiresti vastata. Võite kohandada vestlust vastavalt oma vajadustele - õigesti konfigureerides ja keelt reguleerides. Lisaks pakub see tasuta piletisüsteemi koos universaalse postkasti, kõnekeskuse ja kliendiportaaliga.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo