Mis on makro?
Saab olla teatuid tegevusi, mida teie tugimeeskond pidevalt kordab. Nende aja kokkuhoidmiseks võite luua ettevalmistatud vastuseid või tegevusi ja lasta oma meeskonnal neid kasutada, selle asemel, et iga kord kogu protsessi läbi teha.
Makrotoimingud (ehk ettemääratud või etteantud vastused) on kiire viis klientide vajadustele vastamiseks. Samuti aitavad need saavutada vastuste järjepidevust erinevate tugimeeskonna liikmete poolt.
Lisateave ettemääratud sõnumite kohta LiveAgent’is
Frequently Asked Questions
Mis on makro?
Makro on sõnumi mall, mis saadetakse, kui klient saab vastava tugipileti. Tänu makrotele saate automatiseerida oma tööd, sest need võimaldavad anda korduvaid vastuseid. Agent ei pea iga kord uut sõnumit looma.
Kas tasub kasutada makrosid?
Makrode kasutamine on vajalik. Need lihtsustavad kindlasti tööd ja säästavad aega. Need võimaldavad automatiseerida oma tööd, sest te ei pea iga kord, kui klient tuleb sama küsimusega, kirjutama sama sõnumit mitu korda. Tänu neile saab klient oma küsimusele peaaegu koheselt vastuse.
Kas LiveAgent pakub makrosid?
LiveAgent pakub makrosid. Valmis sõnumid võimaldavad kiirelt vastata tavalistele päringutele standardvastusega. selle asemel, et kirjutada vastus, kasutab ta valmis sõnumit, mis ütleb kliendile, kuidas probleemi lahendada.
Expert note
Makrod on hea valik, et automatiseerida oma klienditeenindust ja säästa aega. Kiired vastused ja lihtne kasutajaliides muudavad makrotoimingud efektiivseks.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.