Mis on kliendiga suhtlemise tarkvara?
Kliendiga suhtlemise tarkvara on programm, mis tõstab kontaktikeskuse efektiivsust. KAsutajad saavad üles seada reegleid, et orgamiseerida kontaktide teekonda klienditeeninduse esindajateni. Kasutajatoe tarkvara võib olla veebipõhine, juurdepääsetav veebibrauseri kaudu. Seda on lihtne kasutada, sest kõik andmed on salvestatud serverisse.
Mõni tarkvara võimaldab kasutajal luua kliendiportaale, mis toetavad kliente siis, kui agendid on offline. Kliendid saavad lugeda teadmistebaasi artikleid, foorumeid ja leiavad sealt oma probleemidele lahendused.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendiga suhtlemise tarkvara?
Klientidega suhtlemise tarkvara on süsteem, mis parandab klienditeeninduse kvaliteeti ja efektivsust. Tänu sellele saavad kliendid klienditeenindusega kergesti ühendust, kui neil peaks selline vajadus tekkima, teisalt muudab see klienditeeninduse agendi töö lihtsamaks ja võimaldab hallata mitmeid suhtluskanaleid.
Mis on kõige olulisemad kliendiga suhtlemise tarkvara funktsioonid?
Kõige olulisem kliendiga suhtlemise tarkvara funktsioon võimaldab hallata mitmeid kanaleid (telefonikõned, sotsiaalmeedia, vestlused, e-mailid) ühest kohast veebis. Samuti on ülimalt oluline luua reegleid ja kontakte hallata. Veel üheks funktsiooniks on klienditeenindust saab leida ja salvestada klientide andmeid turvaliselt ühte kohta.
Mis on kliendiga suhtlemise tarkvara tüübid?
On 6 põhilist kliendiga suhtlemise tarkvara tüüpi. Esimene on jahatud postkast ja toe tarkvara. Tavaliselt saavad selles kontole logida mitu inimest. Teine näide on teenuselaua tarkvara. Seda kasutatakse enamasti IT haldamise funktsioonideks. Veel üheks on sõnumite ja vestluse süsteem. selle tulemusena on vestlused kliendiga tehniliselt lihtsad mõlema osapoole jaoks. Järgmiseks on telefonitoe tööriist. See on kõige traditsioonilisem kliendiga suhtlemise kanal. Viiendaks süsteemiks on kliendisuhete haldamise süsteem CRM. Süsteem on disainitud suhteid tugevdama. Viimaseks on teadmistebaasi tarkvara, mis võimaldab võtmeinfot vahetada.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.