Kõnekeskuse tarkvara

Mis on kõnekeskuse tarkvara?

Kõnekeskus on koht kus ettevõte tegeleb klientide kõnedega. Seda kasutatakse, et pakkuda kliendituge, telemarketingi või selleks, et müüa tooteid ja teenuseid. Kõnekeskuse tarkvata on komplekt rakendusi ja tööriistu. Seda tüüpi tarkvaral on kaks kategooriat: kliendisuhete haldamise tarkvara ja arvutitelefoni integratsioonitarkvara.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Kõnekeskuse tarkvara on palju erinevaid tüüpe, näiteks brauseripõhised, pilvepõhised kõnekeskuse või hostitud kõnekeskuse tarkvara. Pilvepõhise tarkvaraga on kõik andmed salvestatud pilve. Brauseripõhise tarkvaraga on kõik funktsioonid kasutaja brauseris.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo