Mis on kõnekeskuse tarkvara?
Kõnekeskus on koht kus ettevõte tegeleb klientide kõnedega. Seda kasutatakse, et pakkuda kliendituge, telemarketingi või selleks, et müüa tooteid ja teenuseid. Kõnekeskuse tarkvata on komplekt rakendusi ja tööriistu. Seda tüüpi tarkvaral on kaks kategooriat: kliendisuhete haldamise tarkvara ja arvutitelefoni integratsioonitarkvara.

Kõnekeskuse tarkvara on palju erinevaid tüüpe, näiteks brauseripõhised, pilvepõhised kõnekeskuse või hostitud kõnekeskuse tarkvara. Pilvepõhise tarkvaraga on kõik andmed salvestatud pilve. Brauseripõhise tarkvaraga on kõik funktsioonid kasutaja brauseris.
Expert note
Kõnekeskuse tarkvara võimaldab ettevõtetel paremini hallata klientide suhtlust. See sisaldab erinevaid funktsioone ja tööriistu, mis aitavad suurendada agendi tootlikkust ja teeninduskvaliteeti.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.
Kõnekeskused töötlevad häälsuhtlust, kontaktikeskused aga kogu suhtlust mitme kanali kaudu. Kontaktikeskuste tarkvara pakub põhjalikumat ülevaadet klientide käitumisest ja eelistustest. Mõlemad kasutavad iseteeninduse võimalusi. Valik sõltub eesmärkidest, vajadustest ja kanalitest, mida kliendid eelistavad.