Tasuta Prooviperiood

Kõnekeskuse tarkvara

Mis on kõnekeskuse tarkvara?

Kõnekeskus on koht kus ettevõte tegeleb klientide kõnedega. Seda kasutatakse, et pakkuda kliendituge, telemarketingi või selleks, et müüa tooteid ja teenuseid. Kõnekeskuse tarkvata on komplekt rakendusi ja tööriistu. Seda tüüpi tarkvaral on kaks kategooriat: kliendisuhete haldamise tarkvara ja arvutitelefoni integratsioonitarkvara.

Kõnekeskuse tarkvara on palju erinevaid tüüpe, näiteks brauseripõhised, pilvepõhised kõnekeskuse või hostitud kõnekeskuse tarkvara. Pilvepõhise tarkvaraga on kõik andmed salvestatud pilve. Brauseripõhise tarkvaraga on kõik funktsioonid kasutaja brauseris.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kõnekeskuse tarkvara?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõnekeskuse tarkvara on süsteem tänu millele saavad ettevõtted hallata mitmeid suhtluskanaleid – nendeks võivad olla e-mail, telefon, sõnumid ja sotsiaalmeedia. Seda saab kasutada osana klienditeeninduse tarkvarast.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milliseid funktsioone peaks kõnekeskuse tarkvara pakkuma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõnekeskuse tööriistad peaksid olema funktsionaalsed ja laaiendama teie olemasolevaid protsesse, lisaks kasutajasõbralikud, ses teie meeskond hakkab neid igapäevaselt kasutama. Mida peaksite kindlasti klienditeeninduse keskuselt nõudma on mitmekülgsus. Veenduge, et see pakub funktsioone nagu kõnede salvestamine, jälgimine ja analüüs, et saaksite oma klientide andmetest maksimumi ja kasutada neid mitte ainult müügiks, vaid ka tagasisideks ja oma kõnekeskuse haldamise ja soorituse parandamiseks. Samuti peaksite tutvuma integratsioonide nimekirjaga, et saaksite ühendada kõnekeskuse tarkvara juba kasutuses olevate tööriistadega: CRM või e-maili turunduse tööriistad on kõigest mõned neist.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kõnekeskuse tarkvara eelised?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tänu kõnekeskuse tarkvarale on klienditeenindus automaatsem ja palju efektiivsem. Kliendirahulolu tõuseb ja see võib ka teie ettevõtte kasumis kajastuda. Lisaks muudab see lihtsamaks teie klienditeeninduse meeskonna töö.” } }] }

KKK

Mis on kõnekeskuse tarkvara?

Kõnekeskuse tarkvara on süsteem tänu millele saavad ettevõtted hallata mitmeid suhtluskanaleid – nendeks võivad olla e-mail, telefon, sõnumid ja sotsiaalmeedia. Seda saab kasutada osana klienditeeninduse tarkvarast.

Milliseid funktsioone peaks kõnekeskuse tarkvara pakkuma?

Kõnekeskuse tööriistad peaksid olema funktsionaalsed ja laaiendama teie olemasolevaid protsesse, lisaks kasutajasõbralikud, ses teie meeskond hakkab neid igapäevaselt kasutama. Mida peaksite kindlasti klienditeeninduse keskuselt nõudma on mitmekülgsus. Veenduge, et see pakub funktsioone nagu kõnede salvestamine, jälgimine ja analüüs, et saaksite oma klientide andmetest maksimumi ja kasutada neid mitte ainult müügiks, vaid ka tagasisideks ja oma kõnekeskuse haldamise ja soorituse parandamiseks. Samuti peaksite tutvuma integratsioonide nimekirjaga, et saaksite ühendada kõnekeskuse tarkvara juba kasutuses olevate tööriistadega: CRM või e-maili turunduse tööriistad on kõigest mõned neist.

Mis on kõnekeskuse tarkvara eelised?

Tänu kõnekeskuse tarkvarale on klienditeenindus automaatsem ja palju efektiivsem. Kliendirahulolu tõuseb ja see võib ka teie ettevõtte kasumis kajastuda. Lisaks muudab see lihtsamaks teie klienditeeninduse meeskonna töö.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo