Kõnekeskuse skriptid tagavad järjepideva ja kvaliteetse suhtluse klientidega. Hea skripti koostamiseks tuleks kaaluda huvialasid ja klientide vajadusi. Virtuaalse kõnekeskuse lahendused pakuvad kaasaegset lähenemist klienditoele ning võimaldavad reageerida kiirelt ja efektiivselt. LiveAgent pakub mitmekeelset tuge klientidele üle maailma.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Enamikul ettevõtetel, kes pakuvad telefoni teel klienditeenindust, on kasutusel erinevat tüüpi kõnekeskuse skriptid. Kui soovite eeskuju järgida ja pakkuda oma klientidele suurepäraseid klienditeeninduse kogemusi, võite selleks kasutada läbimõeldud kõnekeskuse skripte.
Kõnekeskuse skriptide kasutamine tagab, et Teie tugiagentide suhtlus väliste sidusrühmadega on järjepidev ja kvaliteetne. Hea klienditeeninduse skripti loomiseks on vaja kaaluda mõningaid huvivaldkondi, mis on olulised nii Teie ettevõtte kui ka klientide jaoks.
Hea kõnekeskuse skript peaks sisaldama:
Oluline on mainida, et klienditeenindaja ei tohiks kliendiga suheldes mitte kunagi olla lugupidamatu ega kannatamatu. Oletame, et kliendi toon on praktiliselt kannatamatu. Sellisel juhul peaks agent viisakalt paluma kliendil muul ajal tagasi helistada või edastada kõne teisele kolleegile, kes teab, kuidas selliseid olukordi paremini käsitleda. Siiski pole kunagi vastuvõetav, kui agent vaidleb kliendiga või katkestab kõne.
Kvaliteetse klienditeeninduse eelised tasuvad end alati rohkem ära kui väiklane ja lugupidamatu käitumine. Oluline on meeles pidada, et tugevate kliendisuhete loomiseks peate olema empaatiline, näitama üles mõistmist ja kinnitama kliendile, et nende probleem lahendatakse ja ettevõtte töötajad annavad endast parima, et pakkuda parimat võimalikku abi. Vaatame nüüd mõnda kõnekeskuse skripti malli.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Kuna kõnede skriptid luuakse vestlusstsenaariumide põhjal, on kõnekeskuse skripti ideaalse pikkuse väljapakkumine peaaegu võimatu. Kuid skripti luues pidage meeles, et see oleks võimalikult lühike ja täpne. Teie kliendid ootavad, et Te neid toetaksite ja nad tahavad Teie abi võimalikult kiiresti saada. Vastavalt valdkonna võrdlusalustele ootavad keskustele helistavad kliendid peaaegu kohest vastust. Keskmine vastamise aeg ei tohiks ületada 20 sekundit. See ei tähenda, et Teie agendid peavad selle aja jooksul klientide probleemid lahendama, kuid see näitab, et inimesed ootavad kiiret abi.
Esiteks tuleks iga kõnekeskuse skripti kohandada nii, et see hõlmaks Teie ettevõtte huvivaldkondadega seotud teemasid. Kui see osa on kaetud, võite jätkata skripti täitmist õiget sõnumit edastavate võimsamate sõnade või fraasidega. Need sõnad võivad sisaldada: absoluutselt, kiiresti, suurepäraselt, soovitan, põnev, palun, nauding, suurepärane, vabandust, kindlasti, mugavus, aeg, hädavajalik.
Mõned fraasid, mida tuleks kasutada peaaegu igas kõnekeskuse skriptis, on järgmised: „Kuidas ma saan Teid aidata?”, „Millega saan Teid täna aidata?”, “Vastuseks Teie küsimusele…”, “Tundub, nagu vajaksite [midagi]…”, “Ma saan aru, et…”, “Kuidas oleks, kui me [teeme/planeerime midagi] koos…”, “Ma hindan Teie kannatust. ”, „Vabandan ebamugavuste pärast…” ja muidugi „Aitäh ”.
Teksti põhjal soovitatakse klienditoe teenindust toetavat LiveAgent tarkvara seadistada. Tekstis tutvustatakse kõnekeskuse ja klienditoe tarkvara funktsioone ning nende olulisust enne ja pärast ostu sooritamist. Kõnekeskuse tööriistad suurendavad agentide tootlikkust ja kvaliteedi tagamine aitab hoida kliente ning suurendada lojaalsust. LiveAgent pakub tasulisi plaane, mis algavad 15 dollarist kasutaja kohta kuus. Tarkvara tugi on oluline ettevõtetele, eriti klienditeeninduse osas. Populaarsed teenusepakkujad hõlmavad LiveAgent, Zoho Desk, Intercom, Help Scout ja Zendesk.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel