• Mallid
  • Ülesmüügi/ristmüügi e-posti mallid

Ülesmüügi/ristmüügi e-posti mallid

Te ei pruugi olla tuttav ristmüügi ja ülesmüügi mõistetega või võib-olla ajate need kaks mõistet segi. Siiski tahame Teiega jagada mõnda lihtsat nõuannet: mõlemad tehnikad aitavad Teil suurendada müüki. Peaaegu kõik veebipoed kasutavad neid strateegiaid ja Teie peaksite samuti!

Kui ostate veebis, olete kindlasti juba kohanud erinevaid ristmüügi- ja ülesmüügistrateegiaid. Võib-olla olete mõnda neist märganud, kuid paljud on nii peened, et jääte mõtlema kuidas kulutasite ostuprotsessi lõpetamise ajaks nii palju raha, kui olite otsimas vaid üht eset.

Mis on ristmüük ja ülesmüük?

Ristmüük tähendab (potentsiaalsele) kliendile toote pakkumist, mis käib käsikäes tootega, mida ta kavatseb osta. Näiteks kui klient ostab arvutihiirt, oleks uue hiirepadja või klaviatuuri ostmise soovitamine ristmüük.

Ülesmüük on turundus ja müügitehnika, mis seisneb potentsiaalsele kliendile toote või teenuse pakkumises, mis on sarnane sellele, mida ta soovib osta või on ostnud, kuid kallim versioon. See võib olla näiteks versiooniuuenduse või muu lisandmooduli kujul.

Nendes määratlustes oleme maininud kliente ja potentsiaalseid kliente: peate arvestama, et neid tehnikaid ei kasutata ainult olemasolevate klientidega. Samuti saate selliseid meetodeid kasutada potentsiaalsete klientide julgustamiseks rohkem kulutama.

Lazy Oafi ristmüük

Ristmüügi ja ülesmüügi kuldreeglid

Veendumaks, et Teie ristmüüg ja/või ülesmüügi tegevused toovad tulemusi, järgige kahte kuldreeglit.

Ristmüügi puhul: esemed peavad üksteist täiendama. Teie pakutavad tooted või teenused peavad käima käsikäes. Nagu eespool mainitud, kui Teie klient ostab arvutitarvikuid, ärge pakkuge talle muid mitteseotud elektroonikatooteid (nt röstreid või blendereid).

Ristmüügi puhul: tooted peaksid pakkuma lisaväärtust.Pakutavad tooted või teenused peavad olema oluliselt kõrgema väärtusega, pakkudes kasutajale täiendavaid eeliseid. Näiteks kui Teie klient kaalub telefoni ostmist, võite pakkuda talle mudeli täiendatud versiooni (rohkema salvestusruumi, parema kaamerakvaliteedi, aku tööeajaga jne).

Ristmüügi ja edasimüügi peamised eelised

Märkimisväärne müügikasv: kui rakendate ristmüügi strateegiaid, võite oma müüki suurendada kuni 30%, mis on üsna märkimisväärne näitaja ja paljude ettevõtete jaoks suureks muutuseks.

Tarbijatele väärtuse pakkumine: pakkudes klientidele rohkem isikupärastatud tooteid, tunnevad nad end Teie ettevõttega rohkem rahulolevana. Lõppude lõpuks ihkavad kliendid isikupärastamist, sest see näitab, et ettevõte hoolib ja soovib neid ja nende huve tundma õppida.

Ostjate lojaalsuse suurendamine: kui täidate kõik oma klientide vajadused, muutuvad Teie kliendid ettevõttele lojaalsemaks. Nad naasevad teisi tooteid ostma, kuna teavad, et leiavad kõik otsitu.

Mis on siis parim viis rist- jaülesmüügiks? Üks parimaid viise on teavitada oma kliente asjakohastest pakkumistest meili teel. Meili teemaread ja meilimallid, mille oleme allpool kokku kogunud, aitavad Teil alustada.

Ülesmüügi/ristmüügi e-kirja teemaread

  • Kuidas oleks selle oma kollektsiooni lisamisega?
  • Soovitame ka…
  • Olete [eseme] juba ostnud, kuidas oleks, kui prooviksite ka [teist eset]?
  • Isikupärasema ostukogemuse saamiseks rääkige meile, mis Teile meeldib
  • Kliendid, kes ostsid [eseme], on huvitatud ka…
  • Tehke endale kingitus…
  • Meil on Teile midagi erilist…
  • [Klienti sirvitud ese] on hea, kuid meil on midagi palju paremat!

Ülesmüügi/ristmüügi meilimallid

Ülesmüügi/ristmüügi meilimall 1 – keskendub ristmüügile


Hi there [name],

We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.

We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].

Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:

[A List of products with pictures]

We hope this helps!

Ülesmüügi/ristmüügi meilimall 2 – keskendub ristmüügile


Hello [name],

You bought [product] recently.

As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.

Here’s what we’ve got for you:

[A List of products with pictures]

Think it through, and let us know if we can do anything more for you.

And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.

[Button] Check out our returns policy.

Free shipping. Free returns.

Ülesmüügi/ristmüügi meilimall 3 – keskendub ülesmüügile


Hi there,

We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].

I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].

By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].

Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.

Ülesmüügi/ristmüügi meilimall 4 – keskendub ülesmüügile


Hi [name],

In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].

You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.

We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).

Not to mention that we started a community forum for [product] users.

If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:

[Button] Show me what’s new

Ülesmüügi/ristmüügi meilimallid – korduma kippuvad küsimused

Millest peaks koosnema iga üles-/ristmüügimeil?

Millest peaks koosnema iga üles-/ristmüügimeil?

Oma üles-/ristmüügi strateegiate toimimise tagamiseks peate sõnumis esitatud pakkumist isikupärastama. Ärge proovige kõike kõigile ristmüüa, sest see lihtsalt ei tööta. Kohandage pakkumist vastavalt oma kliendi praegustele või ajaloolistele ostudele ja nende eelistustele. Teie meil peaks sisaldama ka pilte muudest üksustest, mida soovite oma klientidele või potentsiaalsetele klientidele soovitada – ärge lootke ainult tekstile.

Miks peaksin saatma ülesmüügi/ristmüügi e-kirju?

Help rakendus

Sest see mõjutab Teie ettevõtte tulemust positiivselt. Edasimüük ja ristmüük on strateegiad, mis aitavad Teil lihtsal ja praktilisel viisil rohkem müüki saada. Nende tehnikate peamine eelis on see, et müügiprotsess on 100% isikupärastatud ning kliendid tunnevad, et teete tõesti kõik selleks, et nende kogemust parandada ja nende elu lihtsamaks muuta.

Kas üles-/ristmüük toimib ka teiste ettevõtete jaoks?

Kas üles-/ristmüük toimib ka teiste ettevõtete jaoks?

Ülesmüügi/ristmüügi tegevuste tulemused sõltuvad paljudest teguritest. Sellepärast teevad mõned ettevõtted seda paremini kui teised. Näiteks umbes 35% Amazoni tulust saadakse ristmüügist (allikas), nii et see tehnika töötab nende jaoks selgelt. Invespo väidab, et isikupärastatud ristmüük moodustab 26% nende tuludest (allikas).

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Millest peaks koosnema iga üles-/ristmüügimeil?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Oma üles-/ristmüügistrateegiate toimimise tagamiseks peate oma sõnumis esitatud pakkumist isikupärastama. Teie meil peaks sisaldama ka pilte muudest üksustest, mida soovite oma klientidele või potentsiaalsetele klientidele soovitada – ärge lootke ainult tekstile.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksin saatma ülesmüügi/ristmüügi e-kirju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ülesmüük ja ristmüük on strateegiad, mis aitavad Teil rohkem müüki saada. Nende tehnikate peamine eelis on see, et müügiprotsess on 100% isikupärastatud ja kliendid tunnevad, et teete kõik selleks, et nende kogemust parandada ja nende elu lihtsamaks muuta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas üles-/ristmüük toimib ka teiste ettevõtete jaoks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ülesmüügi/ristmüügi tegevuste tulemused sõltuvad paljudest teguritest. Sellepärast teevad mõned ettevõtted seda paremini kui teised. Näiteks umbes 35% Amazoni tulust saadakse ristmüügist, nii et see tehnika töötab nende jaoks.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo