Mis on kliendi andkeet?
Klienditugi tõstab kliendirahulolu ja lojaalsust. Parema toe pakkumiseks on vaja kliendi kohta rohkem infot. Üheks selliseks info saamise mooduseks on kliendi ankeet. Selle abil saate teada, kui palju kordi on klient ettevõttega varem ühenduses olnud, nende eelistused ja palju muudki.
Kliendi ankeete saavad lisaks klientidele täita ka agendid. Agentidel on rohkem infot ja nad saavad aidata kliente kiiremini ja paremini.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendi ankeet?
Kliendi ankeet on üks vormidest, mis annab teile võimaluse saada klientide kohta rohkem infot. Neid saavad pärast kontakti täita nii kliendid, kui agendid. Tänu sellisel moel kogutud infole on agentidel kliendist laiem pilt.
Kuidas pääseda LiveAgent`is kliendi ankeedi juurde?
LiveAgent kliendi ankeedid on saadaval agentide paneelil. Need on saadaval rollidega agentidele. Tänu sellelel saab agent kerge vaevaga infot kliendi kohta, kelle juhtumiga tegeletakse.
Kuidas LiveAgent`is kliendi ankeeti redigeerida?
Selleks, et minna LiveAgent´is kliendi ankeetide juurde, minge "Konfiguratsioon". Sealt leiate lingi kliendi ankeediga, mida saate vastavalt enda vajadustele redigeerida.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.