Mis on kliendi andkeet?
Klienditugi tõstab kliendirahulolu ja lojaalsust. Parema toe pakkumiseks on vaja kliendi kohta rohkem infot. Üheks selliseks info saamise mooduseks on kliendi ankeet. Selle abil saate teada, kui palju kordi on klient ettevõttega varem ühenduses olnud, nende eelistused ja palju muudki.
Kliendi ankeete saavad lisaks klientidele täita ka agendid. Agentidel on rohkem infot ja nad saavad aidata kliente kiiremini ja paremini.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendi ankeet?
Kliendi ankeet on üks vormidest, mis annab teile võimaluse saada klientide kohta rohkem infot. Neid saavad pärast kontakti täita nii kliendid, kui agendid. Tänu sellisel moel kogutud infole on agentidel kliendist laiem pilt.
Kuidas pääseda LiveAgent`is kliendi ankeedi juurde?
LiveAgent kliendi ankeedid on saadaval agentide paneelil. Need on saadaval rollidega agentidele. Tänu sellelel saab agent kerge vaevaga infot kliendi kohta, kelle juhtumiga tegeletakse.
Kuidas LiveAgent`is kliendi ankeeti redigeerida?
Selleks, et minna LiveAgent´is kliendi ankeetide juurde, minge "Konfiguratsioon". Sealt leiate lingi kliendi ankeediga, mida saate vastavalt enda vajadustele redigeerida.
Expert note
Kliendi ankeet aitab koguda klientide kohta olulist informatsiooni ning parandada kliendituge. Ankeeti saavad täita nii kliendid kui agendid.

Kliendikeskse ärimudeli kujundamine
Pakutava välkkiireteeninduse abil saab suurendada müüki ja kliendilojaalsust. Personaalne teenindus ja kvaliteetsed tooted on võtmetegurid.
Klienditeenindus vs klienditugi
Luues professionaalse üksusena oma ettevõtet, peaksite looma klienditeeninduse mallid uutele töötajatele. Palgake ka agendid pehmete oskustega ja kuulake klientide tagasisidet.