Kliendi ankeet

Mis on kliendi andkeet?

Klienditugi tõstab kliendirahulolu ja lojaalsust. Parema toe pakkumiseks on vaja kliendi kohta rohkem infot. Üheks selliseks info saamise mooduseks on kliendi ankeet. Selle abil saate teada, kui palju kordi on klient ettevõttega varem ühenduses olnud, nende eelistused ja palju muudki.

Kliendi ankeete saavad lisaks klientidele täita ka agendid. Agentidel on rohkem infot ja nad saavad aidata kliente kiiremini ja paremini.

Frequently asked questions

Mis on kliendi ankeet?

Kliendi ankeet on üks vormidest, mis annab teile võimaluse saada klientide kohta rohkem infot. Neid saavad pärast kontakti täita nii kliendid, kui agendid. Tänu sellisel moel kogutud infole on agentidel kliendist laiem pilt.

Kuidas pääseda LiveAgent`is kliendi ankeedi juurde?

LiveAgent kliendi ankeedid on saadaval agentide paneelil. Need on saadaval rollidega agentidele. Tänu sellelel saab agent kerge vaevaga infot kliendi kohta, kelle juhtumiga tegeletakse.

Kuidas LiveAgent`is kliendi ankeeti redigeerida?

Selleks, et minna LiveAgent´is kliendi ankeetide juurde, minge "Konfiguratsioon". Sealt leiate lingi kliendi ankeediga, mida saate vastavalt enda vajadustele redigeerida.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo