Mis on kasutajatoe analüütika?
Vaadake oma tugikeskuse kohta kasulikku statistikat analüütika funktsiooni abil. Saate jälgida oma teadmistebaasi ning kogukonna tegevusi ja vaadata viimase 30 päeva otsingu termineid. Lisaks pakutakse teile uusi artikleid ja küsimusi, vaatamisi, hääletusi, liitumisi ja kommentaare.
Frequently Asked Questions
Mis on kasutajatoe analüütika?
Kasutajatoe analüütika on kasulikud analüüsid ja raportid, mille abil saate hinnata oma kasutajatoe funktsioneerimist. Need võimaldavad teil jälgida nii klientide, kui agentide tegevusi. Tänu neile saate olla kursis sellega, mis ettevõtte klienditeeninduses toimib ja mis mitte.
Kuidas kasutajatoe analüütika töötab?
See kogub klienditeeninduse osakonna töö kohta detailsed andmed. Saate teada, kui efektiivsed teie agendid on ja kui paljudele päringutega nad päeva või tunni jooksul tegeleda suudavad. Saate võrrelda käesolevaid andmeid andmete ajalooga, mis saab aidata hinnata, kas teenindus töötab hästi, paremini või mingil põhjusel halvemini, kui varem. Lisaks võimaldab see luua raporteid võttes kokku meeskonna töö antud perioodil.
Kas kasutajatoe analüütika on LiveAgent`is saadaval?
LiveAgent pakub Kasutajatoe analüütikat. Tänu sellele saate jälgida tegevusi teadmistebaasis, analüüsida kogukonda ja vaadata viimase 30 päeva otsingutermineid. Lisaks on teil juurdepääs mitmetele artiklitele, küsimustele, hääletustele, liitumistele ja kommentaaridele.
Expert note
Kasutajatoe analüütika abil saate hinnata oma kasutajatoe funktsioneerimist ning jälgida nii klientide kui agentide tegevusi. See võimaldab parandada ettevõtte klienditeenindust.
