Mis on kasutajatoe analüütika?
Vaadake oma tugikeskuse kohta kasulikku statistikat analüütika funktsiooni abil. Saate jälgida oma teadmistebaasi ning kogukonna tegevusi ja vaadata viimase 30 päeva otsingu termineid. Lisaks pakutakse teile uusi artikleid ja küsimusi, vaatamisi, hääletusi, liitumisi ja kommentaare.
Frequently Asked Questions
Mis on kasutajatoe analüütika?
Kasutajatoe analüütika on kasulikud analüüsid ja raportid, mille abil saate hinnata oma kasutajatoe funktsioneerimist. Need võimaldavad teil jälgida nii klientide, kui agentide tegevusi. Tänu neile saate olla kursis sellega, mis ettevõtte klienditeeninduses toimib ja mis mitte.
Kuidas kasutajatoe analüütika töötab?
See kogub klienditeeninduse osakonna töö kohta detailsed andmed. Saate teada, kui efektiivsed teie agendid on ja kui paljudele päringutega nad päeva või tunni jooksul tegeleda suudavad. Saate võrrelda käesolevaid andmeid andmete ajalooga, mis saab aidata hinnata, kas teenindus töötab hästi, paremini või mingil põhjusel halvemini, kui varem. Lisaks võimaldab see luua raporteid võttes kokku meeskonna töö antud perioodil.
Kas kasutajatoe analüütika on LiveAgent`is saadaval?
LiveAgent pakub Kasutajatoe analüütikat. Tänu sellele saate jälgida tegevusi teadmistebaasis, analüüsida kogukonda ja vaadata viimase 30 päeva otsingutermineid. Lisaks on teil juurdepääs mitmetele artiklitele, küsimustele, hääletustele, liitumistele ja kommentaaridele.
Kui olete huvitatud klienditoe analüütika põhjalikumast mõistmisest, vaadake kindlasti Kasutajatoe analüütika artiklit, mis selgitab, kuidas analüütika aitab teenindust parendada. Samuti saate vastuseid levinud küsimustele ja teada, kuidas analüütika rakendamine võib teie klienditeenindust tõhusamaks muuta.
Kui soovite teada rohkem klienditoe turvalisuse kohta, siis lugege artiklit Klienditoe turvalisus, kus tutvustatakse turvalisuse põhifunktsioone nagu IP-de keelustamine ja kaheastmeline kinnitamine. See artikkel aitab mõista, kuidas kaitsta oma klienditeeninduse andmeid tõhusalt.
Huvitav võib olla ka Kasutajatoe portaal, mis selgitab, kuidas kasutajatoe portaalid töötavad ja kuidas need võivad muuta teie klienditeeninduse kogemuse sujuvamaks. Artiklis käsitletakse ka korduma kippuvaid küsimusi, mis aitavad paremini mõista kasutajatoe portaali eeliseid.
Kui teie huvi on IT kasutajatoes, siis IT kasutajatugi artikkel annab ülevaate sellest, mida IT kasutajatugi endast kujutab ja miks see on oluline. Samuti vastatakse seal sageli esitatavatele küsimustele, mis võivad aidata teil otsustada, kas teie ettevõte vajab IT kasutajatuge.
Lõpuks, kui teid huvitab kohapealse kasutajatoe tarkvara, siis Kohapealne kasutajatoe tarkvara artikkel annab ülevaate, mida see tarkvara endast kujutab ja kuidas see võib teie ettevõtte klienditeenindust parandada. Artiklis on vastatud ka korduma kippuvatele küsimustele, mis võivad aidata teil tarkvara valimisel teha informeeritud otsuse.