Eluaegne väärtus

Mis on eluaegne väärtus?

Äriterminites on eluaegne väärtus või (LTV) rahaline väärtus või väärtus, mida saate kliendilt saada seoses tema suhtega teie ettevõttega.

Eluaegne väärtus on väga tugev inimressursi ja rahastamise näitaja. Kuigi see tugineb suuresti hinnangutele, annab see selge pildi sellest, kui palju kliente saate aastate jooksul saavutada ja kui kasulik on teie jaoks kliendibaasi omandamine. Lisaks pakub see kulude ja tulude analüüsi (CBA), kas peaksite uusi kliente võitma ja millised on klientide saamise kulud.

Frequently asked questions

Mis on eluaegne väärtus?

Kliendi eluea väärtus ehk CLV või LTV on üks peamisi statistilisi näitajaid, mis võimaldab klienditeeninduse raames jälgida klienti. See võimaldab teil kindlaks teha, kui väärtuslik on klient teie ettevõtte jaoks kogu kliendi ja ettevõtte vahelise suhte põhjal. See näitaja aitab ettevõtetel välja töötada strateegiaid uute klientide hankimiseks ja nende hoidmiseks, kes on juba midagi ostnud.

 

Kuidas arvutada eluaegset väärtust?

Kliendi pikaajalise väärtuse arvutamiseks tuleb kõigepealt arvutada tema tehtud ostude keskmine väärtus ja seejärel korrutada see arv ostude keskmise sagedusega. Nii määrate kliendi väärtuse. Järgmise sammuna peate selle korrutama kliendi eluea pikkusega.

 

Kuidas parandada eluaegset väärtust?

Kliendi eluaegse väärtuse suurendamiseks on mitmeid kaalutlusi. Esiteks saate pakkuda väärtuslikku sisu, mis köidab teie kliente. Teiseks, tõhus klienditeenindus on siinkohal võtmeküsimuseks. Samuti on ülioluline kuulata oma kliente ning pakkuda neile personaalset kogemust.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo