Mis on eluaegne väärtus?
Äriterminites on eluaegne väärtus või (LTV) rahaline väärtus või väärtus, mida saate kliendilt saada seoses tema suhtega teie ettevõttega.
Eluaegne väärtus on väga tugev inimressursi ja rahastamise näitaja. Kuigi see tugineb suuresti hinnangutele, annab see selge pildi sellest, kui palju kliente saate aastate jooksul saavutada ja kui kasulik on teie jaoks kliendibaasi omandamine. Lisaks pakub see kulude ja tulude analüüsi (CBA), kas peaksite uusi kliente võitma ja millised on klientide saamise kulud.
Frequently Asked Questions
Mis on eluaegne väärtus?
Kliendi eluea väärtus ehk CLV või LTV on üks peamisi statistilisi näitajaid, mis võimaldab klienditeeninduse raames jälgida klienti. See võimaldab teil kindlaks teha, kui väärtuslik on klient teie ettevõtte jaoks kogu kliendi ja ettevõtte vahelise suhte põhjal. See näitaja aitab ettevõtetel välja töötada strateegiaid uute klientide hankimiseks ja nende hoidmiseks, kes on juba midagi ostnud.
Kuidas arvutada eluaegset väärtust?
Kliendi pikaajalise väärtuse arvutamiseks tuleb kõigepealt arvutada tema tehtud ostude keskmine väärtus ja seejärel korrutada see arv ostude keskmise sagedusega. Nii määrate kliendi väärtuse. Järgmise sammuna peate selle korrutama kliendi eluea pikkusega.
Kuidas parandada eluaegset väärtust?
Kliendi eluaegse väärtuse suurendamiseks on mitmeid kaalutlusi. Esiteks saate pakkuda väärtuslikku sisu, mis köidab teie kliente. Teiseks, tõhus klienditeenindus on siinkohal võtmeküsimuseks. Samuti on ülioluline kuulata oma kliente ning pakkuda neile personaalset kogemust.
Expert’s note
Eluaegne väärtus ehk kliendi eluea jooksul teenitud rahaline väärtus on oluline statistiline näitaja ettevõtte jaoks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.