Mis on arhiveerimine?
See on suurepärane tööriist, mis aitab puhastada mälu ja optimeerida kasutajatoe tarkvara. Arhiveerimisega kantakse andmed ja info üle harva kasutavasse hoidlasse. Arhiveerida saab teatud aja möödudes lahendatud või suletud sedeleid ja e-maile. Arhiveerimine töötab automaatselt. See aitab eraldada aktiivseid ning arhiveeritud päringuid. LiveAgent`i saate arhiveerida kogu oma sotsiaalmeedia suhtlust ka Fcebook`i ja Twitter`i suhtlust sedelitel.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.