Mis on ainult e-maili tugi?
Ainult e-maili tugi on tehnika, mida mõned firmad kasutavad. Ainus moodus, kuidas kliendid nendega ühendust saavad on e-maili kaudu, ühtegi teist platvormi ei eksisteeri.
Ainult e-maili toel on oma puudused, sest kliendid ei saa oma kaebuste staatust jälgida ning neil puudub juurdepääs Abikeskusele. Sellisel juhul võivad kliendid anda ettevõtte kohta negatiivset tagasisidet ja levitada ka oma ebameeldivat kogemust, mis võib ettevõtte mainet rikkuda. Ettevõte võib isegi oma kliente kaotada.
E-maili teel ei pruugi kliendid saada vastust nii kiiresti, kui nad seda vajavad.
Frequently Asked Questions
Mis on ainult e-maili toe definitsioon?
Ainult e-maili tugi tähendab, et tugi on saadaval ainult läbi ühe kanali, milleks on e-mail. Sellisel lahendusel on eeliseid, kui ka puuduseid. See on lihtne, sest me teame, et kogu teadmised klienditeenindusest on kogutud ühte kohta, teisalt paljudele klientidele ei meeldi e-maili kasutada, seega tasub pakkuda ka teist suhtluskanalit.
Kuidas ainult e-maili tugi täpselt töötab?
Ainult e-maili tugi tähendab, et klient saab probleemi esinemisel ostmisprotsessis või vastused oma küsimustele vaid saates ettevõttele e-maili. See tähendab, et kõik või enamik klienditeenindusest on kogutud kokku ühte kanalisse.
Kas saate LiveAgent`is ainult e-maili tuge pakkuda?
Loomulikult saate Liveagent`is kasutada ainult e-maili tuge. Siiski lisaks sellele saate LiveAgent`is kasutada ka paljusid teisi kanaleid, mille teel kliendid suurem tõenäosusega teiega ühendust võtavad ja see ei lisa agentidele tööd juurde, sest kõike saab hallata ühest kohast.
Kui olete lugenud ainult e-posti toe kohta, võiksite süveneda, mis on tehniline tugi. Tehniline tugi mängib olulist rolli klientide probleemide lahendamisel ja pakub väärtuslikku abi. Samuti tasub uurida, mis on IT kasutajatugi, sest see on spetsialiseerunud valdkond, mis aitab kasutajatel tehnilisi küsimusi lahendada. Kui teid huvitab veebipõhine klienditeenindus, siis vaadake üle, mis on online klienditeenindus. See pakub klientidele kiiret ja tõhusat abi interneti kaudu. Lisaks on oluline mõista, mis on tugikeskus, sest tugikeskused on keskseks kohaks, kus klienditeenindus ja abi koondatakse. Lõpuks, ärge unustage uurida klienditeeninduse rahulolu, kuna kliendirahulolu on võtmetähtsusega ettevõtte edukuse jaoks.
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!