Mis on ainult e-maili tugi?
Ainult e-maili tugi on tehnika, mida mõned firmad kasutavad. Ainus moodus, kuidas kliendid nendega ühendust saavad on e-maili kaudu, ühtegi teist platvormi ei eksisteeri.
Ainult e-maili toel on oma puudused, sest kliendid ei saa oma kaebuste staatust jälgida ning neil puudub juurdepääs Abikeskusele. Sellisel juhul võivad kliendid anda ettevõtte kohta negatiivset tagasisidet ja levitada ka oma ebameeldivat kogemust, mis võib ettevõtte mainet rikkuda. Ettevõte võib isegi oma kliente kaotada.
E-maili teel ei pruugi kliendid saada vastust nii kiiresti, kui nad seda vajavad.
Frequently Asked Questions
Mis on ainult e-maili toe definitsioon?
Ainult e-maili tugi tähendab, et tugi on saadaval ainult läbi ühe kanali, milleks on e-mail. Sellisel lahendusel on eeliseid, kui ka puuduseid. See on lihtne, sest me teame, et kogu teadmised klienditeenindusest on kogutud ühte kohta, teisalt paljudele klientidele ei meeldi e-maili kasutada, seega tasub pakkuda ka teist suhtluskanalit.
Kuidas ainult e-maili tugi täpselt töötab?
Ainult e-maili tugi tähendab, et klient saab probleemi esinemisel ostmisprotsessis või vastused oma küsimustele vaid saates ettevõttele e-maili. See tähendab, et kõik või enamik klienditeenindusest on kogutud kokku ühte kanalisse.
Kas saate LiveAgent`is ainult e-maili tuge pakkuda?
Loomulikult saate Liveagent`is kasutada ainult e-maili tuge. Siiski lisaks sellele saate LiveAgent`is kasutada ka paljusid teisi kanaleid, mille teel kliendid suurem tõenäosusega teiega ühendust võtavad ja see ei lisa agentidele tööd juurde, sest kõike saab hallata ühest kohast.
Expert’s note
Ainult e-maili tugi klienditeeninduses võib olla lihtne ja koguda teadmised ühte kohta, kuid klientidele võib see olla ebamugav ning puudulik lahendus suhtlemisel ettevõttega.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.