Mis on tehniline tugi?
Tehniline tugi on abi ja teenus inimestele, kellel on tehniline probleem elektroonikatoodete, arvutite, mobiiltelefonide või tarkvaratoodetega ja nad tahavad selle kohta küsida. Tuge võib pakkuda e-posti, telefoni või tarkvaratoe, näiteks LiveAgent’i, kaudu. Tehnilise toe meeskond peab olema kvalifitseeritud ja omama häid teadmisi, et vastata konkreetsetele küsimustele ja päringutele.
Ettevõtted pakuvad oma klientidele tavaliselt tasuta tehnilist tuge. Hea ja väärtuslik tehniline tugi võib olla ettevõtte jaoks suur eelis.
Frequently Asked Questions
Mis on tehniline tugi?
Tehniline tugi viitab teenustele, mida üksused osutavad konkreetsete tehnoloogiliste toodete või teenuste kasutajatele. Enamik ettevõtteid pakub tehnilist tuge nende poolt müüdavate teenuste või toodete jaoks.
Kas iga ettevõte peab pakkuma tehnilist tuge?
Kui te olete ettevõte, mis pakub tehnoloogilisi tooteid või teenuseid, siis peaksite pakkuma tehnilist tuge. See mõjutab nii klientide rahulolu kui ka brändi mainet.
Kas te saate pakkuda tehnilist tuge LiveAgent'i kaudu?
Saate pakkuda tehnilist tuge LiveAgent'i kaudu. See tarkvara sobib suurepäraselt tehnilise toe kasutamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.