Tasuta Prooviperiood

Tarkvara tugi

Mis on tarkvara tugi?

Müügijärgne abi, millega tegeleb tarkvara looja või agent, kes on koolitatud tegelema tarkvaraga seonduvate probleemidega, kes varustab klienti uuendustega ning parandab tarkvara rikkeid. See on töökoht või teenus, mis aitab ettevõtte kasutajaid (kliente, töötajaid). See on kontaktpunkt, tarkvaralahendus, mida kasutaja probleemi lahendamiseks või veast teatamiseks kasutab. Sellist kontseptsiooni kohtab kõige sagedamini infosüsteemide ja info ning kommunikatsioonide tehnoloogiate valdkondades.

Frequently asked questions

Mis on tarkvara tugi?

Tarkvara tugi on müügijärgne tugi, millega tegeleb tarkvara looja või agent, kes on klienditoe meeskonna liige. See on kontaktpunkt kasutaja ja ettevõtte vahel, mis pakub tehnilist lahendust, et aidata lahendada tarkvara probleeme.

 

Miks on tarkvara tugi oluline?

Tarkvara tugi on äärmiselt oluline, sest agendid annavad vastuseid küsimustele, mis on seotud tarkvara toe probleemidega, pakuvad uuendusi ja parandavad rikkeid ja tarkvara. See on võtmelahendus, mis pakub efektiivselt kasutatavat tuge.

 

Kas LiveAgent pakub tarkvara tuge?

LiveAgent pakub tarkvara tuge, et saaksite kiriesti teada, kuidas lahendada probleemi või saada infot tarkvara uuenduste kohta. 

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo