Mis on tarkvara tugi?
Müügijärgne abi, millega tegeleb tarkvara looja või agent, kes on koolitatud tegelema tarkvaraga seonduvate probleemidega, kes varustab klienti uuendustega ning parandab tarkvara rikkeid. See on töökoht või teenus, mis aitab ettevõtte kasutajaid (kliente, töötajaid). See on kontaktpunkt, tarkvaralahendus, mida kasutaja probleemi lahendamiseks või veast teatamiseks kasutab. Sellist kontseptsiooni kohtab kõige sagedamini infosüsteemide ja info ning kommunikatsioonide tehnoloogiate valdkondades.
Frequently Asked Questions
Mis on tarkvara tugi?
Tarkvara tugi on müügijärgne tugi, millega tegeleb tarkvara looja või agent, kes on klienditoe meeskonna liige. See on kontaktpunkt kasutaja ja ettevõtte vahel, mis pakub tehnilist lahendust, et aidata lahendada tarkvara probleeme.
Miks on tarkvara tugi oluline?
Tarkvara tugi on äärmiselt oluline, sest agendid annavad vastuseid küsimustele, mis on seotud tarkvara toe probleemidega, pakuvad uuendusi ja parandavad rikkeid ja tarkvara. See on võtmelahendus, mis pakub efektiivselt kasutatavat tuge.
Kas LiveAgent pakub tarkvara tuge?
LiveAgent pakub tarkvara tuge, et saaksite kiriesti teada, kuidas lahendada probleemi või saada infot tarkvara uuenduste kohta.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.