Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zimbra

Mis on Zimbra?

Zimbra on lahendus isiklikuks ärisuhtluseks ja koostööks. Zimbra tarkvara koosneb nii kliendi- kui ka serverikomponentidest ning pakkus kunagi ka töölauarakendust nimega Zimbra Desktop. Lisaks Zimbra avatud lähtekoodiga versioonile on olemas ka kommertsversioon (“Network Edition”), millel on suletud lähtekoodiga täiendused, näiteks varaline sõnumsiderakenduste programmeerimisliides kohtumiste ja kontaktide Outlooki sünkroonimiseks.

Zimbra koduleht
Zimbra koduleht

Kuidas Zimbra’t kasutada?

Integreeritud pilvepõhise e-posti, kalendri ja koostöö lahendusena, on Zimbra ettevõtte standardiks avalikes ja privaatsetes pilvedes. Zimbra pakub tänapäeval ühte kõige uuenduslikumatest sõnumside kogemustest, ühendades lõppkasutajad nende isiklikesse pilvedesse salvestatud teabe ja tegevusega ümberkujundatud brauseripõhise liidese kaudu.

Kas näete vaeva, et hoida oma Zimbra kliendi e-kirju fookuses ja lahendada neid õigeaegselt? On aeg integreerida LiveAgentiga ja hallata kogu kliendisuhtlust piletisüsteemi abil.

Piletisüsteem teenindab peamiselt klienditeenindust. See pakub klienditoe esindajatele päringutele vastamiseks lihtsasti kasutatavat liidest. Kliendipäringud, olenemata nende päritolust, muutuvad piletiteks kohe, kui klienditeeninduse agent on need kätte saanud. Nendele piletitele pääsete juurde universaalsest postkastist. See võimaldab Teie klienditeenindajatel pakkuda kiiret ja tõhusat teenust.

LiveAgenti piletisüsteemi toetavad ka efektiivsuse ja produktiivsuse funktsioonid, mis aitavad Teil sorteerida, korrastada ja vastata kiiremini kliendi e-kirjadele. Saate kasutada funktsioone, nagu osakonnad, sildid, filtrid või agentide kokkupõrke tuvastus paljude teiste seast, et luua sujub töövoog. 

Meie universaalne postkas ei käsitle mitte ainult e-kirju, vaid see kannab hoolt ka eeaalajas vestluste, kliendiportaalide ja kõnekeskuse eest ning aitab Teil hallata sotsiaalmeediatFacebooki, Twitterit ja Instagrami. Lisaks ka Viber. Iga suhtluskanal on varundatud oma funktsioonidega, et kõik oleks sujuv ja usaldusväärne.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Zimbra kasutamise eelised

  • Üks parimaid saadaolevaid e-posti lahendusi
  • Varundage olulised e-kirjad
  • Zimbra e-kirjad organiseeritud piletisüsteemis
  • Täiendavad funktsioonid ja võimendatud kommunikatsiooni võimalused

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

FREE TRIAL

Zimbra integreerimine LiveAgentiga

Protsessi teostamiseks ei ole vaja aktiveerida ühtegi pistikprogrammi ega kasutada kolmanda osapoole rakendusi. Kõik, mida Zimbra integreerimiseks LiveAgentiga vaja, on mõnede andmete kandmine LiveAgenti süsteemi.

  • Kui Teil pole veel oma Zimbra e-posti aadressi, minge nende veebisaidile ja alustage tasuta prooviperioodiga või ostke tasuline plaan. Täitke vorm ja seadistage oma uus e-posti konto. Kui Teil on juba Zimbra konto, võite selle sammu vahele jätta ja järgmisega jätkata.
Zimbra prooviperioodi leht tühja vormiga
Zimbra prooviperiood
  • Nüüd minge oma LiveAgenti kontole ja avage Seaded > E-post > Meilikontod. Vajutage Loo nupule ning valige Muu.
LiveAgenti seadistamine e-posti valikuga
E-posti valik
  • Nüüd saate valida, kas soovite integreerida edastamise või IMAP/POP3 kaudu. Näitame Teile mõlemat integreerimisvalikut, alustades kõigepealt edastamisega. Klõpsake nuppu Edastamine ja jätkake järgmise sammuga.
Zimbra
Edastamine või IMAP/POP3?
  • Kui olete valinud Edastamine, sisestage oma Zimbra domeeni e-posti aadress ja seadistage SPF-kirje. Kui Te pole kindel, kuidas seda teha, heitke pilk sellele juhendile Zimbra veebilehel. Seda on vajalik, et LiveAgent ei tuvastaks Teie e-kirju rämpspostina. Kui olete lõpetanud, valige selle Zimbra konto meilide eest vastutav osakond ja klõpsake käsul Salvesta.
Zimbra
Edastamise seadistamine

Kui soovite oma Zimbra e-posti IMAP/POP3 kaudu ühendada, valige see suvand. Sisestage oma e-posti aadress, sisselogimisteave ja parool. Valige ületoomise tüüp (IMAP või POP3), esitage serveriteave ja pordi teave. Seejärel klõpsake nuppu Salvesta.

Zimbra
IMAP/POP3 seadistamine

Ongi kõik, Teie Zimbra e-post on ühendatud LiveAgenti piletisüsteemiga ja Teie e-kirjad organiseeritakse, et aidata Teil paremat kliendituge pakkuda.

Kas soovite rohkem teada saada? Sirvige meie kasulikke artikleid LiveAgenti akadeemias, et õppida suurepärase klienditeeninduse pakkumist läbi kõigi kanalite. Vaadake meie videotuuri või funktsioonide lehte, et näha milleks LiveAgent veel suuteline on.

LiveAgent Product Tour

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

KKK

Mis on Zimbra?

Zimbra on e-posti ärilahendus. Zimbra on ka täielik koostöökomplekt, mis sisaldab mitte ainult e-posti, vaid ka grupikalendreid.

 

Kuidas Zimbrat kasutada?

Zimbrat saab kasutada kõikidel meiliga seotud eesmärkidel. Pole tähtis, kas töötate müügi, klienditoe või muude valdkondade kallal, Zimbra saab e-postiga suhtlemise ja ajakavaga kiiresti hakkama.

Mis on Zimbra integreerimise eelised?

  • Usaldusväärne ja efektiivne e-posti lahendus Teie klienditoes
  • Teeb varukoopiad kõikidest tähtsatest e-kirjadest
  • LiveAgenti piletisüsteem annab vürtsi juurde
  • Rohkelt piletisüsteemi funktsioone

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo