Zimbra integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zimbra Privaatsuspoliitikaga
Mis on Zimbra?
Zimbra on lahendus isiklikuks ärisuhtluseks ja koostööks. Zimbra tarkvara koosneb nii kliendi- kui ka serverikomponentidest ning pakkus kunagi ka töölauarakendust nimega Zimbra Desktop. Lisaks Zimbra avatud lähtekoodiga versioonile on olemas ka kommertsversioon (“Network Edition”), millel on suletud lähtekoodiga täiendused, näiteks varaline sõnumsiderakenduste programmeerimisliides kohtumiste ja kontaktide Outlooki sünkroonimiseks.
Kuidas Zimbra’t kasutada?
Integreeritud pilvepõhise e-posti, kalendri ja koostöö lahendusena, on Zimbra ettevõtte standardiks avalikes ja privaatsetes pilvedes. Zimbra pakub tänapäeval ühte kõige uuenduslikumatest sõnumside kogemustest, ühendades lõppkasutajad nende isiklikesse pilvedesse salvestatud teabe ja tegevusega ümberkujundatud brauseripõhise liidese kaudu.
Kas teil on probleeme Zimbra klientide e-kirjadele keskendumise ja õigeaegse lahendamisega? On aeg integreeruda LiveAgentiga ja hallata oma kliendisuhtlust piletisüsteemi kaudu.
Piletisüsteem teenib peamiselt klienditeeninduse eesmärke. See pakub klienditeenindajatele päringutele vastamiseks lihtsasti kasutatavat liidest. Kliendipäringud, olenemata sellest, kust need pärit on, muutuvad LiveAgenti saabudes piletiteks. Pääsete neile piletitele juurde universaalsest postkastist. Nii võimaldate oma klienditeenindajatel pakkuda kiiret ja tõhusat teenindust.
LiveAgenti piletisüsteemi toetavad ka efektiivsuse ja tootlikkuse funktsioonid, mis aitavad teil oma klientide e-kirju sorteerida, korraldada ja neile kiiremini vastata. Muu hulga saate sujuva töövoo loomiseks kasutada selliseid funktsioone nagu osakonnad, sildid, filtrid või agendi kokkupõrke tuvastamine.
Meie universaalne postkast mitte ainult ei käsitle e-kirju, vaid suudab hoolt kanda ka reaalajas vestluste, kliendiportaalide ja kõnekeskuste eest ning aitavad teil hallata sotsiaalmeediat – Facebooki, Twitterit, Instagrami. Lisaks hõlmab tarkvara ka Viberit ja WhatsAppi. Igal sidekanalil on oma funktsioonid, mis tagavad, et kõik oleks sujuv ja usaldusväärne.
Zimbra kasutamise eelised
- Üks parimaid saadaolevaid meililahendusi
- Oluliste meilide varukoopia
- Zimbra meilid organiseeritud piletisüsteemis
- Lisafunktsioonid ja täiustatud suhtlusvõimalused
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Zimbra integreerimine LiveAgentiga
Protsessi teostamiseks ei ole vaja aktiveerida ühtegi pistikprogrammi ega kasutada kolmanda osapoole rakendusi. Kõik, mida Zimbra LiveAgentiga integreerimiseks vaja, on mõnede andmete sisestamine LiveAgenti süsteemi.
- Kui teil pole veel oma Zimbra e-posti aadressi, minge nende veebisaidile ja alustage tasuta prooviperioodiga või ostke tasuline pakett. Täitke vorm ja seadistage oma uus meilikonto. Kui teil juba on Zimbra konto, võite selle sammu vahele jätta ja jätkata järgmisega.
- Nüüd minge oma LiveAgenti kontole ja avage Seadistamine > E-post > Meilikontod. Klõpsake loomise nupul ja valige Muu.
- Nüüd saate valida, kas soovite integreerida edastamise või IMAP/POP3 kaudu. Näitame teile mõlemat integreerimisvalikut, alustades kõigepealt edastamisest. Klõpsake nuppu Edastamine ja jätkake järgmise sammuga.
- Kui olete valinud Edastamine, sisestage oma Zimbra domeeni e-posti aadress ja seadistage SPF-kirje. Kui Te pole kindel, kuidas seda teha, heitke pilk sellele juhendile Zimbra veebilehel. Seda on vajalik, et LiveAgent ei tuvastaks Teie e-kirju rämpspostina. Kui olete lõpetanud, valige selle Zimbra konto meilide eest vastutav osakond ja klõpsake käsul Salvesta.
Kui soovite oma Zimbra e-posti IMAP/POP3 kaudu ühendada, valige see suvand. Sisestage oma e-posti aadress, sisselogimisteave ja parool. Valige ületoomise tüüp (IMAP või POP3), esitage serveriteave ja pordi teave. Seejärel klõpsake nuppu Salvesta.
Ongi kõik, Teie Zimbra e-post on ühendatud LiveAgenti piletisüsteemiga ja Teie e-kirjad organiseeritakse, et aidata Teil paremat kliendituge pakkuda.
Kas soovite rohkem teada saada? Sirvige meie kasulikke artikleid LiveAgenti Akadeemias, et saada teavet suurepärase klienditoe pakkumise kohta kõigis kanalites. Vaadake meie videotuuri või uurige funktsioonide lehte, et näha, milleks LiveAgent veel on võimeline.
ptimize your email management with LiveAgent's integration with Zimbra!
Consolidate your email communication, efficiently manage tickets, and provide prompt responses all within the LiveAgent platform.
Frequently Asked Questions
Mis on Zimbra?
Zimbra on e-posti ärilahendus. Zimbra on ka täielik koostöökomplekt, mis sisaldab mitte ainult e-posti, vaid ka grupikalendreid.
Kuidas Zimbrat kasutada?
Zimbrat saab kasutada kõikidel meiliga seotud eesmärkidel. Pole tähtis, kas töötate müügi, klienditoe või muude valdkondade kallal, Zimbra saab e-postiga suhtlemise ja ajakavaga kiiresti hakkama.
Mis on Zimbra integreerimise eelised?
Eelised on järgmised: usaldusväärne ja tõhus meililahendus teie LiveAgenti kasutajatoes, varundab kõik olulised e-kirjad, LiveAgenti piletisüsteemi lisajõud, palju piletisüsteemi funktsioone.
Kuidas integreerida Zimbra LiveAgentiga?
Minge LiveAgenti > Seadistamine > E-post > Meilikontod. Lisage uus konto ja valige Muu. Valige Edastamisn või IMAP/POP3. Täitke oma andmed ja vajutage Salvesta.
Mängustamise tarkvara arvustused
Klienditeeninduses kasutatakse mängustamist punktide, märkide ja preemiate abil, et motiveerida kliente ja agente. Kasutage kõiki suhtluskanaleid, kui teie LiveAgent on valmis. Chati, kõnede, videokõnede, kontaktvormide, foorumi, tagasiside, Twitteri, Gmaili, Facebooki, Viberi, Whatsappi ja Slacki kasutamine on oluline.
Mängustamise tarkvara arvustused
Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval. Trello on projektijuhtimise tööriist, mis pakub visuaalseid tahvleid projektide organiseerimiseks. Zapieri integratsioon võimaldab lihtsasti ühendada Trello ja LiveAgenti, parandades töövoogu ja ülesannete haldamist.
Zadarma on taskukohane telefonisüsteemi pakkuja, mis pakub rohkelt funktsioone kõnekeskuse haldamiseks ja klienditeeninduse parandamiseks. LiveAgent võimaldab klientidele taskukohast lahendust, et parandada kliendisuhtlust ja müüki. Zadarma saab integreerida LiveAgent'i kõnekeskuse funktsiooniga ja integreerimisprotsess on lihtne ja kiire. Tasuta kõikehõlmav integratsiooni pakett on saadaval, mis muudab kõnekeskuse veelgi paremaks.