Kaugtöö kontrollnimekiri - sisaldab praktilisi juhiseid ja nõuandeid kaugtöö tegemiseks, sealhulgas tööaja täpsustamist, kohtumiste planeerimist, töökeskkonna nõuete täitmist, ohutuse tagamist ja meeskonna koolitamist. Kõik, mida vajate kaugtöö edukaks juhtimiseks.
Kaugtöötamise trend kasvab pidevalt, kuna üha rohkem ettevõtteid on seda kasutusele võtmas. Kui olete üks neist tööandjatest, kellel on kaugtöö meeskond, on oluline, et kõik sujuks.
See kontrollnimekri kirjeldab olulisi samme Teie kaugmeeskonna haldamiseks, et Teie ettevõte saaks õitseda.
See on juhend tööandjatele, mis aitab neil oma meeskondi eemalt hallata. See hõlmab õigete tööriistade ja protseduuride seadistamist ning suhtlusplaani koostamist.
Kaugtööl on palju eeliseid, kuid meeskonna juhtimine ilma näost näkku suhtlemiseta võib olla keeruline. See kontrollnimekiri aitab tagada, et Teie meeskond püsib õigel teel ja on produktiivne ka kontorist eemal olles. Töötaja ja tööandja saavad sellest kasu, kuna see kehtestab teatud suhtluse põhireeglid.
Meie kaugtöö kontrollnimekiri on mugav järgmistel juhtudel:
Ettevõtete omanikud: tuvastab, kas nende ettevõte on valmis kaugtöölisi palkama ja haldama. Nii on nad valmis tulevasteks väljakutseteks.
Personaliosakonnad: aitab neil tuvastada ja lahendada võimalikke probleeme uute töötajate kaasamisel.
Kaugtöötajad: saavad kontrollida, milliseid valdkondi peaks nende tööandja katma.
Täiskohaga töötajad: et teha kindlaks, kas kaugtöö sobib neile.
Määrake selgelt aeg, mille jooksul Teie töötajad peaksid töötama.
Töötajad ja ka tööandjad peaksid töötundidest teadlikud olema. Kui inimesed ei ole oma tööajast teadlikud, võib see põhjustada probleeme tootlikkuse ja tõhususega.
Küsige töötajatelt, milline aeg on neile kõige mugavam töö tegemiseks. Otsustage, mis on Teie meeskonnale parim, olgu selleks täpne tööaeg või paindlik graafik.
Ajahaldustööriistad nagu Trello või Toggl jne.
Veenduge, et Teie töötajad mõistaksid oma kohustusi. Ärge mikrojuhtige, sest see toob kaasa ainult tülpimuse ja madalama tootlikkuse.
Mida selgemalt igaüks oma kohustustest ja ootustest aru saab, seda produktiivsem on töökoht. Tööandjad saavad töötajaid oma tegude eest vastutama panna ning töötajad tunnevad, et nende häält kuulatakse.
Valmistage ette ametikirjeldused, mis kirjeldavad iga ametikoha kohustusi, ja vajadusel kindlasti uuendage neid. Võimalikest muudatustest tuleb teavitada ka töötajaid.
Koostöövahendid, nagu Trello, Asana või Basecamp, loovad töötajatele konkreetseid ülesandeid ja jälgivad nende edenemist.
Määrake selge kaugtööpoliitika, mis käsitleb pühasid, pause, puhkusi ja haiguspäevi.
Tööandjad peavad töö käimas hoidmiseks tegelema puudumistega, samas kui töötajad peavad teadma, mis on vaba aja võtmise osas vastuvõetav.
Sõltuvalt iga töötaja konkreetsest poliitikast on kõige parem lubada vähemalt paar puhkepäeva, millest mõned on tasustatud ja teised tasustamata. Mõned tööandjad lubavad isegi piiramatult puhkust, kuid see nõuab tavaliselt mõlema osapoole usaldust ja kohustust töötada vastutustundlikult ilma järelevalveta. Paluge töötajatel oma vabad päevad võimalikult varakult taotleda.
Kasutage teenust Google Docs või Sheets, et luua fail, kus igaüks saab taotleda endale sobivaid puhkepäevi, lisada märkmeid ja vaadata muudatusi reaalajas.
Planeerige, kui sageli, kus ja millal tuleks koosolekuid pidada.
Koosolekud peaksid olema praktilised ja tõhusad, eriti kui kavatsete neid regulaarselt pidada. Nii saavad kõik keskenduda käesolevatele ülesannetele ilma aega raiskamata.
Peaksite meeskonna uuendustega kurssi viimiseks kokku leppima regulaarsed koosolekud. Näiteks igal reede hommikul või kolmapäeva pärastlõunal. Samuti saate korraldada ad hoc koosolekuid, kui miski vajab kohest arutamist.
Slack, LiveWebinar, Zoom või Google Hangouts on kõik suurepärased videosuhtlustööriistad.
Suhtlemine on iga kaugtöö meeskonna jaoks võtmetähtsusega. Kehtestage kommunikatsiooni juhised ja veenduge, et kõik neid järgiksid.
Kui Teil pole kommunikatsiooni plaani paika pandud, võivad asjad kiiresti kaootiliseks muutuda. Kõigi kursis hoidmiseks on vaja luua viis, kuidas inimesed saaksid tõhusalt ja kiiresti suhelda.
Oluline on omada viisi projektide edenemise jälgimiseks, et saaksite tuvastada mahajäämise kohad. Lisaks on kasulik näha, millega meeskond igapäevaselt tegeleb.
Klientidega suhtlemise lihtsustamiseks kasutage piletisüsteemi tarkvara, nagu LiveAgent. Teie meilid, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja sõnumid teistest kanalitest jõuavad kõik ühte universaalsesse postkasti. See muudab suhtlemise lihtsamaks ja suurendab klientide rahulolu..
Milliseid tööriistu kommunikatsiooni sujuvamaks muutmiseks kasutada?
Et kõik oleksid samal lainel ja liiguksid samas suunas, vajab iga meeskond ühiste väärtuste ja eesmärkide kogumit.
Ettevõtte juhised aitavad meelitada tulevasi töötajaid, kuid need on olulised ka töötajate hoidmiseks. Töötajad, kes tunnevad end olevat osa meeskonnast ja kelle väärtused ühtivad organisatsiooni omadega, jäävad suurema tõenäosusega ettevõttesse.
Koostage põhiväärtuste loend ja veenduge, et kõik mõistaksid neid. Samuti võib ettevõtte käsiraamat kirjeldada ettevõtte ootusi ja põhimõtteid.
Võite luua Google Docsi dokumendi või luua lühikese video/esitluse oma ettevõtte põhiväärtustest.
Enne kaugtöö alustamist veenduge, et Teie töötajatel on produktiivne töökeskkond.
Kõigil pole ideaalseid tingimusi kodus töötamiseks. Kui soovite, et Teie töötajad keskenduksid oma tööle, peavad neil olema vajalikud ressursid ja tööriistad.
Võimalusel rentige oma piirkonnas füüsiline töökoht (nt ühistööruum). Kui ei, siis proovige pakkuda neile kodus paremaid töötingimusi, pakkudes neile varustust (toole, laudu jne).
Selleks et teada saada, kas kellelgi pole sobivat kaugtöö keskkonda, võite neid küsitleda Google Formsi kaudu.
Kui Teie meeskond hakkab kaugtööd tegema, on oluline, et Teil oleks plaan uute töötajate kaasamiseks.
Kui teil ei ole kaasamisplaani, võib uute töötajate kurssi viimine olla keeruline.
Planeerige oma töötajate jaoks videokoosolekuid ja koolitusi, et nad uue süsteemiga kiiresti tutvuksid. Koostage igale töötajale lugemiseks käsiraamatud, et nad saaksid ettevõtte juhistega tutvuda.
Veebipõhiste koolituste jaoks saate kasutada LiveWebinari. Looge käsiraamatuid rakenduses Google Docs/Sheets.
Tootlikkuse tagamiseks vajavad kaugtöötajad sobivaid tööriistu, näiteks arvutit, kuhu on installitud kõik vajalikud programmid.
Kui Teie kaugtöötajatel pole sobivaid isiklikke seadmeid või tööriistu, on neil raske oma tööga hakkama saada.
Varustage oma töötajad õigete tööriistade ja seadmetega.
Saate luua teenuses Google Docs/Sheets kaugtöö nõuete loendi. Kaaluge investeerimist sellistesse tehnoloogiatesse nagu pilvesalvestus (nt Dropbox) ja failide jagamine (Google Drive).
Usaldusväärne internetiühendus on kaugtöötajate jaoks hädavajalik.
Kui töötaja internet lakkab töötamast kasvõi mõneks minutiks, võivad sellel olla märkimisväärsed tagajärjed. Kontrollige, et neil poleks kaugtöö ajal ühendusega probleeme.
Kontrollige aegajalt kõigi interneti kiirust. Kui Teil on probleeme, võtke ühendust teenusepakkujaga ja lahendage need võimalikult kiiresti.
Pingdom võimaldab Teil jälgida interneti ühenduse olekut kõikjal maailmas.
Kui miski ei tööta õigesti, veenduge, et Teie töötajatel oleks vajadusel juurdepääs tehnilisele toele.
Kui Teie kaugtöötajatel puudub juurdepääs tehnilisele toele, võivad nad olla frustreeritud ja näha seda kui takistust, mis ei lase neil oma tööd teha.
Esitage oma töötajatele tugikontaktide loend, sealhulgas e-posti aadress ja telefoninumber jne.
Võite luua dokumendi (nt Google Docsis), mis kirjeldab tehnilise toe protsessi ning anda kõigile oma meeskonnaliikmetele juurdepääsu. Kaaluge investeerimist tarkvarasse, mis pakub Teie töötajatele juurdepääsu toele ööpäevaringselt.
Teie kaugtöötajad peavad mõistma, millised on nende ohutusnõuded.
Teie töötajate ohutus peaks alati olema esmatähtis. Nad peavad olema teadlikud kodus töötamisega kaasnevatest ohtudest ja mõistma ettevõtte ohutuspoliitikat.
Peate täpselt selgitama, mida nad peavad tegema ja millistele turvaelementidele keskenduda.
Geofencing võimaldab jälgida töötaja seadme asukohta ja seada piire, mida ta ei saa ületada. Sellegipoolest on see samm oluline ainult siis, kui Teie ettevõttel on tõeliselt tundlikke andmeid, vastasel juhul peaksite lihtsalt oma töötajaid usaldama – see tasub end ära.
Pakkuge oma meeskonna rakenduste ja seadmete jaoks regulaarselt värskendusi.
Kui Teie kaugtöötajad ei värskenda oma seadmeid, võivad nad muutuda küberrünnakute suhtes haavatavaks. Veenduge, et kõik oleksid regulaarsete värskendustega kursis ega jätaks neid tähelepanuta.
Looge dokument, mis sisaldab vajalike värskenduste loendit, et kõigil oleks sellele teabele juurdepääs.
Peaksite investeerima sellistesse tööriistadesse nagu Microsoft AutoUpdate (Windowsi jaoks) või Mac OS X Update (Apple’i seadmete jaoks), mis võimaldavad Teil kogu töötajate tarkvara automaatselt värskendada.
Peate tuvastama valdkonnad, kus Teie töötajad puutuvad kõige tõenäolisemalt kokku turvaprobleemidega.
Teades, kus ohud peituvad, saate kasutada vastavaid meetmeid nende leevendamiseks. Tehke kindlaks kõik potentsiaalsed ohud, enne kui need muutuvad probleemiks.
Kaaluge ohutusriski kaardi koostamist, mis kirjeldab valdkondi, kus Teie töötajad võivad ohtu sattuda.
Ohutusriskide piirkondade tuvastamiseks on mitmesuguseid tööriistu, sealhulgas Geofencing, sotsiaalmeedia jälgimise tarkvara (nt Mediatoolkit) ja Google Alerts.
Kui midagi läheb valesti, peate koostama hädaolukorra lahendamise plaani ja muutma oma tööruumi turvalisemaks.
Hädaolukorras võivad Teie kaugtöötajad sattuda paanikasse ja olukorda hullemaks muuta. Hädaolukorra plaan võib aidata seda vältida.
Looge dokument koos ülesannete loendiga, mis kirjeldab samm-sammult hädaolukorra lahendamise plaani.
Tööriistu, mida Teie töötajad kõige sagedamini kasutavad, tunnevad nad kõige paremini ja käsitlevad tõenäoliselt kõige kiiremini.
Kaugtöö üks suuremaid probleeme on suutmatus inimestega vahetult suhelda. Kuna kaugtöötajad võivad veeta suurema osa oma ajast nelja seina vahel, on nende vaimne tervis ülioluline.
Kui töötaja hakkab oma vaimse tervise käes vaevlema, võib sellel olla tohutu mõju ettevõtte efektiivsusele.
Olenemata sellest, kas see on seotud tööga või mitte, veenduge, et kõigil oleks vajadusel juurdepääs abile.
Anonüümsed küsitlused, mida saate läbi viia Google Formsi või SurveyNutsi kaudu.
Julgustage oma töötajaid oma töökaaslastega juhuslikke vestlusi pidama, isegi mitte tööga seotud eesmärkidel. See aitab neil tunda end meeskonnaga rohkem seotuna ja hoiab ära isolatsioonitunde.
Kui Teie töötajad hakkavad tundma, nagu oleksid nad akvaariumis, võib neil olla raske keskenduda ja oma tööd teha.
Pöörake tähelepanu kõikidele “kaugkohtumiste” võimalusele, mitte ainult tööteemalistele, vaid ka näiteks töötajate sünnipäevade tähistamisele.
Siinkohal toimivad kõik veebiseminarid ja sõnumitööriistad (LiveWebinar, Zoom, Google Hangout jne).
Kaugtööd tehes on uute oskuste omandamine palju keerulisem kui kontoris. Pakkuge oma töötajatele alternatiivseid võimalusi ja stiimuleid uute oskuste õppimiseks, võimalusi enese täiendamiseks. Andke neile juurdepääs tehnoloogiale, mis aitab neil kõike seda teha.
Kui lubate oma töötajatel areneda, võimaldab see neil näha oma tööd karjäärina, mitte lihtsalt järjekordse tööna. Julgustage neid osalema veebiseminaridel või osalema nende erialaste huvidega seotud kursustel.
Kaaluge erinevat tüüpi koolituste pakkumist, näiteks videoõpetusi, veebiseminare või e-raamatuid. Samuti saate aidata oma töötajatel kursused neile sobival ajal läbida.
Võite kasutada reaalajas koolituse läbiviimiseks videokonverentsitarkvara, nagu Skype või Zoom, või veebikursuste pakkumiseks platvorme, nagu Lynda.com ja Coursera.
Põhitõed:
Tehnilised aspektid:
Turvalisus:
Vaimne tervis:
Üks populaarne meetod on veebiportaali loomine kogu uuele töötajale vajaliku teabega (nt poliitikad, protseduurid, kontaktteave ja koolitusmaterjalid). Teine standardne meetod on määrata mentor, kes aitab uuel töötajal ettevõtte kultuuriga kohaneda ja vastab kõikidele küsimustele. Muud meetodid hõlmavad videovestlusi, konverentskõnesid ja koolitust töökohal. Otsustage, milline meetod on teie ettevõtte jaoks kõige sobivam.
Kaugtöötajate edukas sisseelamiskogemus peaks hõlmama: suhete loomist teiste töötajatega, väljaspool kontorit töötama õppimist, ettevõtte põhimõtete, protseduuride ja ettevõtte kultuuri mõistmist ning sisemiste suhtluskanalitega liitumist. Andke inimestele aega ja tuge kohanemiseks, enne kui nad satuvad “kõrgete panustega” olukordadesse.
Jah, enamikul juhtudel on see nii. Tegelikult on kaugtöötajad produktiivsemad ja neil on vähem stressi kui nende kontoris töötavatel kolleegidel. Nad tunnevad end mugavalt oma kodukeskkonnas töötades ja neid ei sega kontoripoliitika, draama ega tühjad vestlused.
Üldjuhul hõlmab uue kaugtöötaja sisseelamisprotsess tema tööülesannete ja -ootuste ülevaatamist, vajalike tööriistade olemasolu pakkumist, ettevõtte põhimõtete ja protseduuride selgitamist ning nende tutvustamist ülejäänud meeskonnale. Viimaks aidake neil alustada oma esimest projekti.
Sobiva sisseelamisstrateegia välja selgitamiseks hinnake inimese spetsiifilisi oskusi ja temperamenti. See võib hõlmata ametlikke koolitusi, oskuste auditeerimist või kogenuma kolleegi juhendamist. Mõned kaugtöötajad, kellel on oma tehnilised teadmised, võivad eelistada tarkvara ise hallata, samas kui teised võivad vajada abi ka tarkvara paigaldamisel. Seetõttu peaksite kaaluma, millist iseseisvuse taset uuelt töötajalt ootate, enne kui otsustate nende sisseelamise strateegia üle.
Kõik sõltub poliitikast, juhtimisfilosoofiast ja sellest, kui palju autonoomiat ettevõte soovib oma töötajatele anda. Üldiselt saab virtuaalsetest töötajatest koosneva meeskonna juhtimisel rakendada kolme erinevat organisatsioonilist struktuuri: täielikult hajutatud meeskonnad paindliku tööajaga, osaliselt jaotatud meeskonnad kindlaksmääratud tööaegadega ja täielikult tsentraliseeritud meeskonnad, kus töötajad töötavad määratud kontorist. Igal neist struktuuridest on oma eelised ja puudused, seega on oluline hinnata, mis teie ettevõtte jaoks kõige paremini sobib.
Eespool käsitlesime kaugtöö kontrollnimekirja, kuid paljud selle sammud võivad toimida ka eraldiseisva kaugtöötaja sisseelamise kontrollnimekirjana.
Lojaalsusprogrammi e-posti mallid
Hoolikalt koostatud püsikliendiprogrammi e-posti mallid võivad hoida klientide säilitamise kõrgel ja vähendada klientide kadumise määra. Avaldage tänu oma klientidele juba täna.
Turundusauditi kontrollnimekirja soovitatakse välja selgitada ainulaadsed müügiargumendid ja edastada neid potentsiaalsetele klientidele erinevate kanalite kaudu, nagu veebisaidid, sotsiaalmeedia, e-kirjad või müügimaterjalid. Tuleks välja töötada realistlik turunduseelarve ja jaotada raha vastavalt prioriteetidele, nagu sotsiaalmeedia reklaamide tasumine või jälgijate arvu suurendamine. Kõnekeskuse tõhususe saavutamiseks on oluline mõõta ja analüüsida mitmeid toimivusnäitajaid ja keskenduda töötajate liitumisprotsessi korralikule planeerimisele. Ettevõtte ja toote teabe esitamine erinevatel veebisaitidel võib aidata leida uusi kliente või investoreid. Üldiselt tuleks kasutada erinevaid kontrollnimekirju, et parandada kõnekeskuse ja müügitegevuse tõhusust.
Kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri
Tekst annab nõu turunduse ja klienditeeninduse valdkonnas ning sisaldab kontrollnimekirju nii kõnekeskuste protsesside kui ka graafilise disaini kohta. Samuti käsitletakse autoriõigusi loometööde korral ning antakse juhised LiveAgenti paigaldamisel.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team