Uue tööga alustamise kontrollnimekiri

Uue tööga alustamise kontrollnimekiri

Kas olete just alustanud uue tööga? Palju õnne! Olete õigel teel edu poole.

Nüüd on aeg olla ettevalmistunum kui kunagi varem, et edu järgneks Teile kõikjale.

Vaadake meie kontrollnimekirja uue töö alustamiseks esimesest päevast.

Uue tööga alustamise kontrollnimekirja olulisus

Alguses võib tunduda, et teete kõike tunde järgi, kuid peagi mõistate, kui olulised on üksikasjad. Alustage oma uut tööd parema jalaga ja vältige võimalikke probleeme.

Järgige neid lihtsaid samme ja saate tublisti hakkama. (See siin on sündmuste soovituslik järjekord, kuid võite seda vabalt kohandada vastavalt oma vajadustele.)

Kellele on kasulik uue töökoha kontrollnimekirja koostamine?

Kõik! Uue töökohaga alustamise kontrollnimekiri võib tunduda, nagu oleks see mõeldud ainult koolist lahkunud inimestele, kuid kontrollnimekirja olemasolu on kasulik isegi siis, kui olete töökohta vahetanud.

Mida täpsemad on Teie sammud, seda lihtsamini kõik toimib (ja seda väiksem on probleemide tekkimise võimalus).

Meie kontrollnimekiri sobib kõige paremini:

  • tööd otsivatele inimestele
  • hiljutistele lõpetajatele, kes alustavad uue tööga
  • inimestele, kes on selles valdkonnas olnud pikka aega ja kolivad uude ettevõttesse
  • uued töötajad

Uurige uue tööga alustamise kontrollnimekirja

Uue tööga alustamise kontrollnimekiri

Enne esimest päeva on hea koguda ettevõtte kohta olulist teavet, et tunneksite end enesekindlamana ja ettevalmistunuma. See hõlmab nende ajaloo, põhiväärtuste ja suuremate konkurentide tundmaõppimist.

Miks on ettevõtte kohta teabe hankimine oluline?

Ettevõttest võimalikult palju teadmine aitab Teil paremini mõista nende kultuuri ja sisse sobituda. See on ka hea viis oma huvi üles näitamiseks.

Olulise teabe kogumine

Kuidas hankida teavet ettevõtte kohta?

Enne kui hakkate googeldama kõike mis asub päikese all, võtke aega mõtlemiseks, millised on Teie kõige pakilisemad küsimused ja millised teemad Teid huvitavad.

Koostage nimekiri kõigest, mis uurimistöö käigus ette tuleb, ja leidke vastused esimese töönädala jooksul. Nii saate keskenduda sisseelamisele ja uue tööandjaga tutvumisele.

Milliseid tööriistu teabe leidmiseks kasutada?

  • Ettevõtte koduleht on hea alguspunkt.
  • Jaotises „Meist” on tavaliselt palju väärtuslikku teavet, seega sirvige kindlasti üle kogu tekst.
  • Tutvuge sotsiaalmeedia platvormidega, nagu Twitter ja LinkedIn.

Uurige, kui kaua kulub Teil kodust kontorisse jõudmiseks.

Miks on edasi-tagasi sõiduks valmistumine oluline?

Viimane asi, mida tahate, on esimesel päeval hiljaks jääda. Lisaks on alati hea teada, mis Teid ootab, ja ette planeerida.

Tööle sõitmine võib olla väsitav või kasulik (allikas: vantagecircle.com)

Kuidas uurida teavet töö teekonna kohta?

Olge täpne, kontrollige ajakavasid ja andke endale sihtkohta jõudmiseks lisaaega.

Veenduge, et liiklusest, ühistranspordist jne põhjustatud viivitused ei mõjutaks Teie saabumisaega. Kui sõidate autoga, lisage tarbetu stressi vältimiseks paar lisaminutit.

Millised tööriistad aitavad Teil edasi-tagasi reisimist uurida?

  • Google Maps on alati suurepärane ressurss edasi-tagasi reisimise kontrollimiseks, aidates Teil ka marsruuti planeerida.
  • Veebisait Walk Score on veel üks kasulik tööriist. See annab teile teada, kui kõnnitav on piirkond, mis on suurepärane, kui soovite säästa bensiini- või ühistranspordikulusid.

Valige välja riided, mida kavatsete esimesel päeval kanda.

Miks on õigete riiete kandmine oluline?

Alati on hea mõte riietuda professionaalselt, kuid soovite end samas ka mugavalt tunda.

Miks on õigete riiete kandmine oluline?
Õige riietumisstiil võib aidata välja näha professionaalne (allikas: bossjob.ph)

Kuidas valida õigeid riideid?

Veenduge, et Teie riided oleksid puhtad, triigitud ja heas seisukorras. Uurige, kuidas riietuvad inimesed Teie uues ametikohas.

Kui Te pole kindel, mida selga panna, võiksite uurida mõnelt seal töötavalt inimeselt või veebist. On võimalus, et ettevõtte kultuur on pingevabam.

Millised tööriistad aitavad Teil õigeid riideid kanda?

  • Pinterest on suurepärane ressurss riietumisideede otsimiseks
  • ettevõtte veebisaidilt võib leida stiilijuhendi või fotosid

Do you remember the days when you packed your bag the night before school? This is the same idea.

Why is packing your bag important?

It’s best to have everything you need for the first day ready to go, saving time and reducing the chance of forgetting something important.

Preparing bag for work
Ettevalmistamine tähendab vähem stressi (allikas: jobstreet.com.ph)

Kuidas käsitleda koti pakkimist eelmisel õhtul?

Pakkige kaasa kõik, mida päeva jooksul vajate, alates lõunasöögist kuni vajalike dokumentideni.

Võtke kaasa ka veepudel ja suupisted juhuks, kui Teil pärast hiljem päeva jooksul nälg tekib. Kasuks võivad tulla ka märkmik ja pliiats.

Millised tööriistad aitavad Teil eelmisel õhtul pakkida?

  • Pakkimise nimekiri on suurepärane viis veendumaks, et võtate kõik kaasa.

See on midagi, mida ei tohiks unustada. Seadke kindlasti äratus. Te ei taha kiirustada ega hiljaks jääda.

Miks on äratuse seadmine oluline?

Alati on hea mõte omada meeldetuletust. Lisaks aitab see tagada, et Te ei pea hommikul end valmis seades tormama.

Äratuskella seadmise tähtsus ettevõttele (allikas: berightlight.com)

Kuidas seada äratus esimeseks päevaks?

Seadistage äratus ajaks, mil peate ärkama ja/või lahkuma. Kontrollige veelkord, et valisite õige aja, sest äratust on lihtne kogemata valesti seadistada. See juhtub meist ka parimatega.

Kui Teil on püsti saamisega probleeme, on parem seadistada rohkem kui üks äratus.

Millised tööriistad aitavad Teil äratust seada?

On palju erinevaid äratuskellarakendusi ja veebisaite, mis võivad aidata:

  • Alarmy.
  • Sleep Cycle.
  • vaikimisi äratuskell telefonis.
  • traditsiooniline analoog äratuskell.

Hingake sügavalt sisse, säilitage rahu ja jätkake. Pidage meeles, et vigu teha on inimlik.

Miks on närvide rahustamine oluline?

Uue töö alustamine võib olla stressirohke või isegi närvesööv. Olenemata sellest, kui hästi Teie viimane töö läks, võite end ikkagi närviliselt tunda. Seetõttu on hea eelnevalt uurida enda jaoks sobivaid toimetuleku meetodeid.

liveagent tools
Rahu säilitamisel on omad eelised

Kuidas närve rahustada?

Hingake sügavalt ja aeglaselt. Keskenduge õhule, mis tuleb nina kaudu ja väljub suu kaudu.

Teine võimalus on võtta enda jaoks paar minutit enne tööle asumist. See võib sisaldada alates lugemisest või muusika kuulamisest kuni koeraga jalutamiseni.

Hoolitsege selle eest, et Teil oleks miski, mis Teid vajadusel rahustada aitaks, nt. joogavideo, meditatsioonirakendus, tass teed või raamat – mis iganes teile sobib.

Hommikuti võiksite ka trenni teha – sport on suurepärane viis stressi ja ärevuse maandamiseks.

Millised tööriistad aitavad Teie närve rahustada?

  • Headspace.
  • Calm.com omab palju artikleid ja ressursse, kuidas hommikul või enne magamaminekut maha rahuneda.

Ärgates vara on võimalus alustada päeva rahulikult. Samuti jääb aega korralikuks hommikusöögiks ja sättimiseks ilma kiirustamata.

Miks on oluline vara tõusta?

Alati on hea mõte anda endale hommikuseks rutiiniks lisaaega, eriti kui Te pole harjunud sel kellaajal ärkama. Lisaks aitab see vähendada Teie stressitaset ootamatute viivituste korral.

Man working in the morning
Varajase ärkamise eelised (allikas: inc.com)

Kuidas veenduda, et ärkate varakult?

Kui lähete vara magama, ei pea Te muretsema hommikul üles tõusmise pärast. Ärgake üles umbes üks kuni kaks tundi enne lahkumist. See annab Teile piisavalt aega.

Millised tööriistad aitavad Teil varakult tõusta?

  • hommikune jalutuskäik aitab üles ärgata
  • vajadusel kofeiini sisaldav jook
  • tasakaalustatud unetsükkel

Varajasest tõusmisest võib piisata energialaengu andmiseks, kuid see ei kesta tervet päeva. Veenduge, et Teil oleks hommikuks mõni toit valmis, vastasel juhul tunnete end lõunaks näljasena ja loiuna.

Miks on korraliku hommikusöögi söömine oluline?

See aitab anda Teie kehale päeva alustamiseks vajalikku energiat ja kütust.

Kuidas teha korralik hommikusöök?

Sööge hommikul üks tervislik eine, isegi kui Te ei ole tavaliselt hommikusöögi inimene. See võib olla kõike alates munadest kuni kaerahelbe või röstsaiani.

Kuidas teha korralik hommikusöök?
Vormis ja produktiivne olemine tervisliku toitumise abil

Kui Teil on aega, valmistage oma hommikusöök eelmisel õhtul, et saaksite lihtsalt hommikul haarata ja minna. Banaan või mõned müslibatoonid on samuti head võimalused, millele ei kulu palju aega.

Millised tööriistad aitavad Teil õige hommikusöögi kohta teavet leida?

Tervisliku hommikusöögi jaoks on palju suurepäraseid retsepte, mida saate kiiresti ilma liigse vaevata valmistada.

  • Ideede ja inspiratsiooni saamiseks kasutage tervisliku toidu ajaveebe nagu Balanced Bites.

Kui saabute varakult, on Teil aega enne tööpäeva algust valmistuda. Lisaks tähendab varem alustamine väiksemat pinget ja stressi Teie esimesel tööpäeval. See annab Teile ka puhvri ettenägematute viivituste jaoks, mis võivad tööle sõitmisel tekkida.

Saabumine varakult, et kõik valmis seada (allikas: diatribe.org)

Miks on varakult kohalejõudmine oluline?

Alati on hea mõte anda endale esimesel päeval veidi hingamisruumi, eriti kui see on esimene kord, kui kohtute oma töökaaslaste või ülemusega.

Kuidas esimesel päeval varakult kohale jõuda?

Püüdke saabuda vähemalt 30 minutit enne tööpäeva algust. See peaks andma Teile piisavalt aega, et end uues keskkonnas mugavalt tunda.

Vajadusel saate seda aega kasutada ka oma tööjuhendite või koolitusmaterjalide ülevaatamiseks.

Millised tööriistad võivad Teid aidata?

  • Google Maps aitab Teil leida parima ja lühima tee uude töökohta jõudmiseks.

Alati on hea mõte luua sõprusi ja sidemeid oma töökaaslastega, eriti kui olete uus. Lisaks võib enda tutvustamine vähendada stressi, kuna Teil on kellegagi rääkida.

Miks on enda kõigile tutvustamine oluline?

Tutvustamisega näitate, et olete sõbralik, suhtlemisaldis ja jutukas inimene – ideaalne töökaaslane!

Helpdesk Templates
Head töösuhted on uute ideede võtmeks

Kuidas end kõigile tutvustada?

Tutvustage ennast esimesel võimalusel. Saate seda teha kiiruga “Tere, minu nimi on _” ja seejärel küsida, kuidas kõigil läheb – nii lihtne see ongi.

Või vestelge juhuslikult ja esitage küsimusi, kui Te ei tunne end veel mugavalt üksi vestlust juhtimas.

Millised tööriistad võivad Teid enesetutvustamisel aidata?

  • jääd murdvad tegevused, mida saate kasutada enda olemise mugavamaks tegemiseks
  • tutvustage end e-posti või telefonikõne teel

Meeskond on töö üks olulisemaid aspekte. Seetõttu on oluline neid võimalikult kiiresti tundma õppida, et saaksite tõhusalt koostööd teha.

Miks on oma meeskonna tundmine oluline?

Alati on kasulik omada häid suhteid oma töökaaslastega, sest veedate nendega koos palju aega.

Kuidas tulla toime oma meeskonna tundmaõppimisega?

Parim viis on end tutvustada ja seejärel nendega juhuslikult vestelda. Nii saate alustada suhte loomist ja üksteist paremini tundma õppida ilma liigse surve ja stressita.

Team fist bumping over laptops
Hea meeskonnatöö parema tootlikkuse saavutamiseks

Samuti on oluline võimalusel mitte isoleerida ennast esimesel tööpäeval. Kui Teil on kiire, võib olla ahvatlev jääda oma kontorisse ja töötada üksi ülesannete kallal. Proovige siiski lõuna ajal pausi teha, et koos töökaaslastega süüa.

Millised tööriistad aitavad Teil oma meeskonda tundma õppida?

  • juhuslik vestlus ühiste huvide üle
  • sotsiaalmeedia

Teie esimene tööpäev saab olema pisut üle jõu käiv ja stressirohke, kuid pidage meeles, et see ei kesta igavesti.

Kõige parem on teha kõike ühe sammu kaupa, jäädes samal ajal rahulikuks ja positiivseks kogu päevaks. Kui Te pole milleski kindel, paluge abi kolleegilt või ülemuselt.

It’s best to arrange a meeting with your hiring manager if possible.

Proovige kokku leppida kohtumine oma värbamisjuhiga
Abi palumine pole häbiväärne

Miks on värbamisjuhiga kohtumise kokkuleppimine oluline?

Kohtumine oma värbamisjuhiga on suurepärane viis nendega suhete loomiseks. Saate teada ettevõtte poliitikast, protseduuridest ja tulevastest projektidest, et oleksite kursis, mida järgmistel nädalatel või kuudel oodata.

Lisaks on see võimalus küsida oma uue töökoha kohta küsimusi ja hankida nõuandeid, kuidas saaksite olla võimalikult edukas.

Kuidas korraldada kohtumist oma värbamisjuhiga?

Esimene samm on lihtsalt küsimine. See võib alguses tunduda hirmutav, kuid proovige neile saata meil või vestelda lõuna ajal näost näkku, siis nad on tõenäoliselt pingevabamas ja vestlushimulisemas meeleolus.

Kui Teil avaneb võimalus, küsige nende lemmikprojektide või tüüpiliste ülesannete kohta, et näidata oma huvi ja entusiasmi uute oskuste õppimise vastu.

Millised tööriistad aitavad Teie värbamisjuhiga kohtumist korraldada?

  • e-post – hoidke oma sõnum lühike ja sisutihe
  • sisevestluse tööriist
  • Videokõne Skypeäis või Zoomis

Oma ametikoha ja ametinimetuse tundmaõppimine on uue töö alustamise lahutamatu osa. Peate mõistma, mille eest Te vastutate, kellele Te aru annate ja kuidas see ettevõtte üldpilti sobib.

Miks on oma ametikoha tundmaõppimine oluline?

Kui liikuvaid osi on liiga palju, võite alguses tunda end ülekoormatuna, kuid kui võtate aega mõistmiseks, mille eest vastutate, saate oma uues töös suurepäraselt hakkama.

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent
Töökohustuste mõistmine

Kuidas suhtuda oma ametikoha tundmaõppimisse?

Teie värbamisjuht peaks olema rohkem kui õnnelik, kui saab Teie koosoleku ajal Teie tööülesandeid ja kohustusi üle rääkida. Ärge kartke esitada täiendavaid küsimusi.

Küsige ka oma kolleegidelt. Neil võib olla teistsugune vaatenurk või nad võivad anda Teile näpunäiteid, kuidas uues rollis silma paista.

Pidage meeles, et pole häbi tunnistada, kui Te midagi ei tea. Abi küsimine on parem kui püüda kõike ise välja mõelda.

Millised tööriistad aitavad Teil oma ametikohta tundma õppida?

  • kohtumine oma värbamisjuhiga
  • Evernote või OneNote – seda on lihtne kolleegidega jagada

Pole ebatavaline, et uued töötajad pole oma kohustustes ja vastutuses kindlad, eriti kui nende nimekirjas on palju ülesandeid. Seetõttu on oluline küsida kehtivate reeglite ja määruste kohta, et teada saada, mida saate oma töö ajal teha ja mida mitte.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Tööreeglid ja eeskirjad peaksid olema selged

Miks on kohaldatavate reeglite ja määruste kohta küsimine oluline?

Nii saate vältida võimalikke probleeme ja mõistate seatud piire paremini.

Kuidas küsida kehtivate reeglite ja määruste kohta?

Teie juht on seda tüüpi teabe küsimiseks parim inimene. Ta peaks andma Teile laia ülevaate sellest, mida oodatakse ja milliseid reegleid peate teadma.

Kui Teil on konkreetseid küsimusi, pöörduge kindlasti oma personaliosakonna poole. Nad on töökohapoliitika eksperdid ja peaksid Teid aitama, olenemata küsimusest.

Millised tööriistad aitavad Teil küsida kehtivate reeglite ja määruste kohta?

  • ettevõtte töötajate käsiraamat
  • küsimuste küsimine

Kunagi pole liiga vara hakata mõtlema oma karjääriteele. Oma võimaluste avastamine on üks parimaid viise, kuidas aru saada, mida töölt soovid.

Miks on oluline teada saada, milline on Teie karjääritee?

Kui teate, mida oma praeguselt ametikohalt oodata, on lihtsam keskenduda ja olla motiveeritud.

Miks on oluline teada saada, milline on Teie karjääritee?
Pikaajalised eesmärgid ja karjääriteekond

Kuidas saada teada, milline on Teie karjääritee?

Teie juht peaks andma Teile aimu, millised on ettevõtte pikaajalised eesmärgid ja millised võimalused võivad Teile avaneda. Lisateabe saamiseks võite vaadata ka ettevõtte veebisaiti.

Millised tööriistad aitavad Teil teada saada, milline on Teie karjääritee?

  • ettevõtte sisevõrk
  • Inimressursside osakond
  • veebipõhised karjäärihindamise tööriistad

Oluline on seada endale eesmärgid, nii lühi- kui ka pikaajalised. Nii on Teil millegi nimel pingutada ja saate oma edusamme jälgida.

Miks on eesmärkide seadmine oluline?

Eesmärkide seadmine aitab Teil oma praeguses rollis keskenduda ja olla motiveeritud. Samuti saate jälgida oma edusamme ja näha, kui kaugele olete jõudnud.

Kuidas seada karjäärieesmärke?

Teie eesmärgid võivad sisaldada kõike alates uue oskuse õppimisest kuni tööl suurema vastutuse võtmiseni. Oluline on kohandada need vastavalt Teie individuaalsetele vajadustele ja soovidele.

Arrow pointing to the middle of the target
Seadke selged eesmärgid

Koostage ise nimekiri ja jagage seda oma karjäärijuhtidega. Teie personaliosakond võib anda ka juhiseid Teie eesmärkide kohta ja anda karjääriarengu näpunäiteid, mis põhinevad ettevõtte pikaajalistel eesmärkidel ja kasvuvisioonil.

Millised tööriistad aitavad Teil eesmärke seada?

  • rakendused nagu Habitica või Strides
  • ülesannete haldamise tööriistad nagu Asana
  • karjäärinõustaja
  • veebipõhine eesmärkide seadmise tööriist nagu SMART
  • veebipõhised eesmärgi mallid

Mida varem oma kindlustuse eest hoolt kannate, seda parem.

Miks peate hoolitsema oma kindlustusandmete eest?

Kontrollige mitte ainult oma ravikindlustust, vaid ka hambaravi ja nägemise plaane.

Kindlustus võib sageli kasuks tulla (allikas: velocityglobal.com)

Kuidas hoolitseda oma kindlustusandmete eest?

Kui Teil pole kindlustust, on nüüd aeg hakata oma võimalusi uurima. Saadaval on palju erinevaid poliitikaid ja enne mis tahes otsuste tegemist on hea mõte ringi vaadata (eriti kuna kulud võivad plaaniti väga erineda).

Tööandjatel on sageli kohustus tagada Teile ravikindlustus.

Milliseid tööriistu kasutada oma kindlustusandmete eest hoolitsemiseks?

  • kohtumist personaliosakonnaga

Planeerige oma praegune positsioon 90 päeva jooksul üle vaadata. See on ideaalne aeg Teile ja juhile maha istumiseks ja hindamiseks, mis hästi töötab, ja teha kindlaks valdkonnad, kus saab teha parandusi. Loomulikult sõltub Teie tulemuslikkus ka sellest, kui kiiresti ettevõttes edasi arenete.

reporting dashboard in liveagent
LiveAgenti agendi ülesannete ülevaade

Miks on kolme kuu järgne ülevaatus oluline?

Kolme kuu järgne kontrollimise seanss on suurepärane viis veendumaks, et olete õigel teel. Samuti on möödunud piisavalt aega, et Teie juht saaks aimu sellest, kui hästi Te konkreetsete meeskondadega töötate, ja näha Teie üldist tulemuslikkust.

Kuidas viia läbi kolme kuu järgne ülevaade?

Ülevaatuse ajal võiksite puudutada järgmist: koolitus, eesmärgid, projektid ja see, kui hästi Te oma meeskonnaga töötate.

Millised tööriistad aitavad Teil kolme kuu järgset ülevaadet läbi viia?

  • malli nagu Harvard Business Review

Uue töökoha meelespea

  • Pöörake tähelepanu ja näidake üles huvi

Tähtis on pöörata tähelepanu ja näidata huvi uue töö vastu esimesest päevast alates. Teie pingutusi hindavad nii ülemus, töökaaslased ja ka kõik teised inimesed, kellega ettevõttes kohtute.

  • Omage positiivset suhtumist

Hea suhtumine on uuel töökohal ülioluline. Seetõttu peate suhtuma positiivselt töösse ja Teid ümbritsevatesse inimestesse.

  • Pidage kinni tähtaegadest

Kui teete endast uuel töökohal usaldusväärse kolleegi, suureneb Teie võimalus tulevikus palgatõusu või ametikõrgendust saada.

  • Hallake oma aega

Ajaplaneerimine mängib üliolulist rolli igal töökohal, kuid veelgi enam siis, kui asute tööle uude ettevõttesse. Seega on vaja paika panna päevakava, sellest kinni pidada ja oma aega efektiivselt juhtida.

  • Küsige abi

Abi küsimine on üks parimaid viise, kuidas oma uutele kolleegidele muljet avaldada ja tekitada neis huvi Teid vajadusel aidata. Seetõttu küsige esimesest päevast kõikidelt töökaaslastelt, kas nad saavad Teid milleski aidata või selgitada, kuidas ettevõttes asjad käivad.

  • Looge selged töö- ja eraelu piirid

Tervislik eluviis eeldab töö- ja eraelu piiride austamist. Hoidke oma isiklik ja tööelu lahus, et saaksite vajadusel mõlemale piisavalt keskenduda.

Kokkuvõte uue tööga alustamise kontrollnimekirjast

  • Hankige olulist teavet ettevõtte kohta
  • Uurige teekonda tööle
  • Kandke õigeid riideid
  • Pakkige kott eelmisel õhtul
  • Seadke äratus
  • Säilitage rahu
  • Ärgake varakult
  • Sööge korralikku hommikusööki
  • Saabuge varem
  • Tutvustage end kõigile
  • Õppige tundma oma meeskonda
  • Püüdke korraldada koosolek oma värbamisjuhiga
  • Uurige oma ametikoha kohta
  • Küsige infot kehtivate reeglite ja määruste kohta
  • Uurige välja, milline on Teie karjääritee
  • Tehke nimekiri eesmärkidest
  • Hoolitsege oma kindlustusandmete eest
  • Tehke kolme kuu järgne ülevaade

Asjad, mida uuel töökohal meeles pidada:

  • Pöörake tähelepanu ja näidake üles huvi
  • Omage positiivset suhtumist
  • Pidage kinni tähtaegadest
  • Hallake oma aega
  • Küsige abi
  • Looge selged töö- ja eraelu piirid

Starting a new job checklist FAQs

How long should you take off before starting a new job?

It's generally recommended that you take a few days off before starting your new job, especially if you’re moving straight from another position. This will give you enough time to relax and prepare for the transition.

How should you dress when starting a new job?

It's essential to look your best on day one, particularly if it's the first impression you will be making. You can ask someone in human resources what the appropriate attire is or look on the company's website.

What should you not do on the first day of a new job?

There are a few things you should avoid on the first day of your new job: Don't arrive late; Don't ignore your colleagues; Don't be disruptive; Don't forget to introduce yourself to everyone; Don't forget to ask lots of questions; Don't be afraid to speak up

Is it wrong to take a year off from work?

Taking a break from work can be a great way to clear your mind and gain new perspectives. However, if you feel like it's going to negatively impact your career, then maybe reconsider.Nevertheless, such a break can give you a new outlook on life and allow you to resume work with new enthusiasm.

What are good questions to ask when starting a new job?

Some good questions to ask when starting a new job include: What are the expectations for this position? What is the company culture like? How do you handle workplace conflicts? When are deadlines typically met? Can I take time off for personal reasons? Is there a training program for this position? Who can I go to for help if I'm struggling? What are the goals of this company?

What to say to your boss and new coworkers on the first day of work?

Don't be afraid to ask questions and introduce yourself to everyone. It's always a good idea to make a positive first impression. But remember, if anything makes you uncomfortable, you should be honest about it.

Why are the first 90 days of a new job so important?

The first three months are essential because you need to make an impression during this time, meaning that you should be extra attentive and work hard to exceed the expectations of your boss and colleagues. In addition, it's an excellent time to establish some work-life boundaries. For example, if your boss is pushy about working on the weekends, don't hesitate to set some clear limits. If you can accomplish all of this in the first 90 days, then you're on the right track to success.

Seotud Ressursid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo