Zendeski e-posti haldamise tarkvara arvustus

Zendesk offers efficient email management features that simplify sorting and organizing emails based on preset criteria. The platform offers multiple pricing options, each with its own set of features. The plans range from $19 to $99 per agent per month. The platform may be costly but it is effective in managing emails without any workflow interruptions. Troubleshooting Zendesk-related issues can mainly be fixed by checking email forwarding settings or contacting Zendesk support for assistance.
Zendeski e-posti haldamise tarkvara arvustus
Compare Zendeski e-posti haldamise tarkvara arvustus with other in: How Zendeski e-posti haldamise tarkvara arvustus is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
12849 reviews

Zendesk on populaarne kasutajatoe tarkvara, millel on palju meilide haldamise funktsioone. Vaatame, kuidas nad testimisel toimivad.

Pricing
Starting from:
$ 19   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
4
Kasutajakogemus
4.5
Hind
3
Rakendamine
4.5

Key takeaways

Pros

  • Suurepärane funktsionaalsus ilma vigadeta
  • Lihtne navigeerimine
  • Head meilihaldusfunktsioonid
  • Kiire seadistamine

Cons

  • Mõned kasutajad võivad eelistada täpsemaid funktsioone
  • Võib osutuda kalliks

Zendeski e-posti haldamise tarkvara funktsioonidega alustamine

Zendesk pakub tasuta prooviversiooni, mis annab teile juurdepääsu kõigile vajalikele meilide haldamise tarkvara funktsioonidele. Registreerimisprotsess nõuab, et kinnitaksite oma prooviversiooni registreerimise e-posti lingi kaudu. Pärast seda saate määrata prooviperioodi kogemuse ja valida, kui palju kasutajaid vajate, samuti millistele tööriistadele soovite keskenduda. Võite selle jaotise vahele jätta, kuid soovitan teil selle täita, kuna see võib algusperioodil kasuks tulla.

Zendeskiga alustamine

Kui olete selle seadistuse lõpetanud, võite alustada Zendeski liidese uurimisega. Kui avate Zendeski esimest korda, pakub põhiekraan erinevaid juhiseid, mis aitavad teil rikkaliku funktsioonide komplektiga tutvuda. Juhendid näitavad kuidas iga funktsiooni kasutada ja seadistada. Saate kasutada õpetust oma piletisüsteemi seadistamiseks, mis on Zendeski e-posti haldamise funktsioonide suur osa. Kuna olen Zendeskiga juba veidi tuttav, otsustasin selle praegu vahele jätta ja edasi minna.

Zendeski piletisüsteem

Kuigi Zendesk loob teile spetsiaalse e-posti aadressi, saate alati süsteemi lisada rohkem meilikontosid. Pääsete juurde Administraatorikeskusele, kui klõpsate vasakpoolses menüüs hammasratta ikoonil, mis viib teid seadete juurde. Avage jaotis Kanalid ja leiate meiliseaded.

Teil on võimalus luua rohkem Zendeski aadresse või ühendada väliseid meilikontosid. Pange tähele, et Zendesk lisab ka registreerumisel kasutatud e-posti aadressi. See jaotis võimaldab teil ka kohandada oma e-posti seadeid, et parandada oma kasutuskogemust.

Zendesk - ühenda oma meiliaadress

Zendesk nõuab, et seadistaksite oma olemasoleva meilikonto kaudu e-posti edastamise, kui te Gmaili ei kasuta. Antud jaotis pakub samm-sammult juhiseid, kuid teave on väga üldine ja parim valik on otsida oma meilikonto konkreetset juhendit mujalt. Kuid see protsess ei tohiks enamikul juhtudel olla keeruline ja see peaks olema kiiresti tehtud, välja arvatud juhul, kui kasutate aegunud meiliteenust.

Zendesk - seadistage e-posti edastamine

Kui olete oma e-posti aadressid lisanud ja edastamise seadistanud, peaks kõik olema valmis. Ma ei mänginud piletisüsteemi ega meiliseadetega, kuna ma ei pidanud seda vajalikuks, kuidvõite seda igal ajal teha. Enne testimise juurde asumist vaatame, milliseid meilide haldamise funktsioone võib Zendeskilt oodata.

Zendeski e-posti haldamise funktsioonid

Zendesk pakub erinevate kasutusjuhtude jaoks hämmastavalt palju funktsioone ning paljud neist toimivad ka meilihalduses. Saate hallata piiramatute aadressidega meile ja kasutada kontaktivorme mis tahes tellimusplaanis. Kõik pileti failimanuste suuruse piirangud on seatud 50 MB. Üks plaanidest pakub teile automaatseid e-posti arhiveerimise funktsioone. Lisaks saate teatud ülesannete lahendamiseks ja uute töövoogude loomiseks kasutada vastusroboteid.

Zendesk - proaktiivsete sõnumite ülevaade

Zendesk pakub ka täielikult tõlgitud liidest ja täiustatud kontaktide haldamise funktsioone. Saate kasutada klientide rahulolu hinnanguid ja järeluuringuid. E-posti haldamise funktsioonid hõlmavad ka piletite jagamist ja edastamist mitme konto vahel, tingimuslikke piletivälju ja mitme pileti vorme. Postkast on hübriidne, mis tähendab, et saate lisaks meilidele kasutada ka muid kanaleid ja vaadata kõiki sõnumeid ühes kohas. Zendesk toetab eelmääratletud vastuseid, aga ka kohandatud ärireegleid ja aruandlust.

Zendeski e-posti haldamise tarkvara funktsioonidega töötamine

Zendeskiga töötamine on intuitiivne ja lihtne. Saatsin endale paar testmeili, et testida süsteemi toimivust. Kõik meilid saabusid üsna kiiresti ja polnud pikki ooteaegu. Zendesk saadab saatjale koheselt ka automaatse vastuse, teavitades teda meilisõnumi kättesaamisest. Tundub aga, et Zendesk ei saada mingit teavitust, mis teavitaks teid uutest sõnumitest. Ainus viis, kuidas sain teada uuest e-kirjast, oli piletisüsteemi külastamine.

Zendesk - lahendamata piletite ülevaade

Zendeskil on piletite vahekaardi funktsioon, mis tähendab, et saate kiiresti lülituda avatud vestluste vahel ilma postkastis sobramata. See on päris kihvt ja kuigi see funktsioon võib tunduda standardne, pole see alati kõigis e-posti haldamise tarkvarades olemas. Pärast pileti avamist on liides üsna tavaline ja seda positiivses mõttes. Oleme teatud e-posti paigutusega harjunud, nii et selle muutmine lihtsalt vau-faktori lisamiseks võib olla väga kahjulik. Zendesk teeb liidese osas head tööd.

Zendesk - piletina avatud e-kiri

Vastuseväli võib olla pikemate meilide jaoks liiga väike, kuid see venib kirjutades välja, seega on funktsionaalsus hea. Zendesk pakub liideses erinevaid funktsioone, mis hõlbustavad meilide ja piletite oleku muutmist, kliendiandmete ülesmärkimist või teistele kasutajatele märkmete jätmist, e-kirjadele manuste lisamist või eelmääratletud vastuste rakendamist oma meilisuhtluses.

Zendesk - kontakti märkus

Postkasti jaotises saate teha hulgitoiminguid. Saate valitud meilid üheks piletiks liita, mis on samuti väga kasulik, kui teil on mitu sama teemaga kontakti meili. Pileteid on võimalik ka korraga värskendada. Funktsioon võimaldab lisada hulgi silte, muuta prioriteete, meilitüüpe ja palju muud. Ülejäänud kaks võimalust hõlmavad meilide kustutamist ja nende märkimist rämpspostisõnumiteks. Veel üks mainitav funktsioon on filtreerimine, mis muudab postkasti sorteerimise eelmääratletud kriteeriumide alusel lihtsamaks.

Zendesk - hulgitoimingute funktsioon

Üldiselt pakub Zendesk üsna häid meilihaldusfunktsioone ja see võib toimidasuurepärase e-posti haldamise tarkvarana. Funktsioonid ei ole ülekaalukad ja nendega on lihtne tutvuda, olenemata sellest, kas olete algaja või kogenud kasutaja. Meilide vastuvõtmine ja neile vastamine toimib ilma vigadeta või muude töövoogu peatavate raskendusteta.

Zendeski e-posti haldamise funktsioonide hinnakujundus

Zendesk on üks lahendusi, mis pakub arvukalt hinnakujundusvõimalusi. Need erinevad funktsioonide komplektide poolest ja igaüks neist sobib erinevaks kasutusjuhtumiks. Kuna me käsitleme selles ülevaates ainult Zendeski meilihaldusfunktsioone, esitan ainult neid funktsioone sisaldavad plaanid.

Support Team

See plaan maksab 19 dollarit agendi kohta kuus ja pakub piletisüsteemi, mida saab kasutada e-posti haldamiseks, samuti saab ühendada muid suhtluskanaleid, näiteks sotsiaalmeediat. Saate kõik selles ülevaates varem mainitud meilihaldusfunktsioonid, samuti juurdepääsu ärireeglitele, kliendi üksikasjadele ja ajaloole, marsruutimisele, mis põhineb agendi olekul ja mahukusel, ning juurdepääsu integratsioonidele ja rakendustele.

Support Professional

Support Professionali plaan maksab 49 dollarit agendi kohta kuus. Saate kõik eelmise plaani funktsioonid ja täiendused, nagu oskustepõhine marsruutimine, tööajad, kliendirahulolu uuringud ja palju muud.

Support Enterprise

See plaan on klienditoe pakettide valikutest kõige kallim. Maksab 99 dollarit ühe agendi kohta kuus. See annab teile juurdepääsu kõikidele kahe eelmise plaani funktsioonidele ning lisab kohandatud meeskonnarollid ja õigused, kohandatavad tööruumid, kolmanda osapoole andmesalvestusruumi, liivakasti testkeskkonna ja palju muud.

Kokkuvõte

Zendesk on suurepärane valik e-posti haldamise vajaduste jaoks, kuna see toimib meilihalduse tarkvarana väga hästi. Funktsioonid on piisavad ja neid on lihtne kasutada igal kasutusjuhtumil. Liideses navigeerimisega ei teki enamasti probleeme. Siiski peate olema valmis oma rahakotti kergendama, kuna Zendesk võib osutuda üsna kalliks, eriti kui otsustate osta mõne ulatuslikuma plaani kasuks.

Levinud mured ja probleemid

Saajad ei saa Zendeskilt saadetud e-kirju.

Esiteks proovige oma klientidega ühendust võtta muul viisil ja uurige, kas teie meilid ei jõua nende rämpsposti kaustadesse. Mõnel meiliteenuse pakkujal võivad rämpsposti määramiseks olla rangemad reeglid ja isegi rämpspostita meilid võivad sattuda rämpsposti kausta. Kui see nii ei ole, kontrollige oma ärireegleid ja vaadake, kas meilide saatmise päästikud on õigesti seadistatud. Kui teie probleem ei ole seotud ühegi neist valikutest, võtke tõrkeotsinguga abistamiseks ühendust Zendeski toega.

Ma ei saa oma kontaktidelt e-posti pileteid.

Kõige tõenäolisem probleem on teie e-posti edastamisega. Kui see pole õigesti seadistatud, ei jõua sõnumid teie Zendeski postkasti. Kontrollige oma edastamise seadeid ja vaadake, kas probleemi saab sel viisil lahendada. Kui ei, siis kaaluge postkasti tühjendamist, mis peaks e-kirjad teie Zendeski kontole edastama. Kui see on täis, ei pruugita e-kirju kohale toimetada.

Product reviews

Siit saate teada, kuidas oma SaaS-i tootega liitumise e-posti mallide, nippide ja näpunäidetega oma kliente edukalt kaasata!

SaaS tootega liitumise e-posti mallid

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis aitab parandada kliendikogemust ja vähendada vastamisaega. Tühistamismeilid mängivad olulist rolli klientide säilitamisel. Tühistamise põhjused annavad võimaluse kliendi tagasiside kasutamiseks ning kadumise määra vähendamiseks. Varude täiendamise e-kirjad on tõhusad kampaaniad ning neid saavad edukalt kasutada B2C ettevõtted. Klienditeeninduse võimekuse suurendamiseks tuleks kaaluda klientidele tagasiside küsimust ning isikupärastatud tootesoovitusi vastavalt varasematele ostudele.

Kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Zendeski? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Zendesk pakub erinevaid plaane, mille hinnad ja funktsioonid erinevad. Kõik paketid sisaldavad Facebooki ja Twitteri integreerimist. Support Team pakett maksab 19 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab piletisüsteemi integratsiooni, e-posti ja sotsiaalmeediaga ning muid funktsioone. Support Professional pakett maksab 49 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõike eelmisest paketist ning lisafunktsioone. Support Enterprise pakett maksab 99 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõikide eelnevate pakettide funktsioone ja lisaks ka juurdepääsu rollidele, tööruumidele, andmesalvestusele ja teistele funktsioonidele. Zendesk on tuntud kasutajatoe lahendus, kuid selle sotsiaalmeedia klienditeeninduse funktsioonid on alla keskmise. Probleemide korral tuleb võtta ühendust Zendeski toega.

E-posti turundust saab hõlpsasti hallata LiveAgenti ja selle tööriistakomplektiga. Kasutage ära funktsioone ja looge parim turundusstrateegia.

E-posti turundus

Tekst käsitleb ostujärgseid e-kirju seoses kohaletoimetamise ja tagastamisega e-kaubanduse valdkonnas. Juttu on ka e-posti turundusest ja sellest, millist teavet peaksid need e-kirjad sisaldama. Antud on ka kaks e-kirja malli, üks kohaletoimetamisega seotud teadete ja teine tagastamiskinnituse jaoks. Samuti on esitatud soovitusi selle kohta, kuidas klientide lojaalsust parandada ostujärgsete e-kirjade abil ning kuidas teavitada kliente kliendiportaalist ja julgustada neid sellega liituma. Lisaks tutvustatakse klienditoe tarkvara LiveAgenti, mis aitab e-spordi ettevõtetel parandada mängijate kogukondade kogemusi ja suhtlust ning saavutada konkurentsieelise.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Piletisüsteemi olulisus

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo