Linphone tarkvaratelefoni arvustus

Tarkvara LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamist ja klientideportaali tarkvara. Ettevõte pakub ka demo ja erinevaid hinnakujundusvõimalusi. Nad pakuvad ka andmete migratsiooni, tugiportaali ja partnerprogrammi. LiveAgent saadab ka värskendusi ja soodustusi kliendile.
Linphone tarkvaratelefoni arvustus
Compare Linphone tarkvaratelefoni arvustus with other in: How Linphone tarkvaratelefoni arvustus is doing on review portals
4
Average rating based on data from trusted review portals
34 reviews

Tarkvaratelefonid on lahendused, mis võimaldavad kasutajatel interneti kaudu helistada. Tarkvaratelefon võimaldab teil arvutiseadme, VoIP-teenuse ja interneti ühenduse kaudu helistada ja kõnesid vastu võtta, tekstisõnumeid saata või isegi videokõnesid teha.

Pricing
Starting from:
$ 0.00   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: No
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.3
Kasutajakogemus
4
Hind
5
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • Kaasaegne disain
  • Lihtne seadistamine ja rakendamine
  • Universaalne tarkvaratelefon
  • Täpsemad konfiguratsioonivalikud

Cons

  • Veidi segane liides
  • Võimalikud kokkujooksmise probleemid teatud arvutitel
  • Mõnes arvutis ei pruugi see üldse töötada

Linphone on mitmekülgne tarkvaratelefon, mis pakub korralikku funktsionaalsust ja sobib üldjuhul igaks kasutusjuhtumiks. Kasutajaliidesel on paar ebatavalist disainivalikut, kuid sellega on üsna lihtne harjuda. Peale selle töötab kõik nii nagu peab. Kuigi tarkvara ei too kaasa lisafunktsioone, pakub Linphone standardfunktsioone, mis töötavad suurepäraselt, eriti tasuta lahenduse puhul. See on suurepärane valik kõigile, kes otsivad tasuta tarkvaralahendust.

Linphone’i installimine ja juurutamine

Avatud lähtekoodiga Linphone’i tarkvaratelefoni saab lihtsalt ametlikult veebisaidilt alla laadida ja mõne hetkega arvutisse installida. Paigaldusprotsess on standardne. Kui rakendus käivitus, tervitas Linphone mind kasutajalepingu ja mitme valikuvõimalusega alustamisjuhendiga. Võite luua oma Linphone’i konto, logida sisse, ühendada SIP-konto või käivitada konfiguratsiooni ületoomise.

Linphone tarkvaratelefoni rakenduse tervitusaken

Käivitusjuhend paljastas ka esimese probleemi, millega Linphone’is kokku puutusin. Rakendus hangus ja ma pidin arvuti taaskäivitama, et see uuesti tööle hakkaks. Linphone’il oli seadistamise ajal ebatavaliselt pikk laadimisaeg, rakendusel kulus isegi kõige lihtsamate käskude täitmiseks paar sekundit ja mõnikord ka minutit, näiteks klõpsates käivitusjuhendis nupul Ühenda SIP. Lõpuks jäin oma SIP-konto ühendamisega jänni. Rakenduse uuesti installimine sülearvutisse ei lahendanud samuti midagi.

Siiski õnnestus mul Linphone oma teises arvutis ilma probleemideta tööle panna. Ma pole kindel, mis põhjustas Linphone’i probleeme minu sülearvutis, kuid tundub, et see probleem ei esine ainult minul. Kiire interneti otsing näitas, et kokkujooksmine on Linphone’i tavaline probleem. Kuid rakendus töötab minu teises arvutis suurepäraselt ja laadimisajad on olnud väga lühikesed, ilma seiskumisteta.

SIP-konto ühendamine oli seadistusjuhendi abil üsna lihtne. Sisestate lihtsalt oma andmed ja ühendate Linphone’i oma teenusepakkujaga. Mul ei esinenud selle seadistamise ajal suuri probleeme ja kõik sai tehtud mõne minutiga.

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Rakenduse disain näeb välja kaasaegne ja see üllatas mind, kuna Linphone on tasuta avatud lähtekoodiga tarkvaratelefon. Enamikul tasuta tarkvaratelefonidel on tavaliselt nõrgad, aegunud liidesed. Olulised nupud on esile tõstetud silmatorkava oranži värviga, mis köidab teie tähelepanu ja aitab teil navigeerida. See on eriti kasulik, kuna navigeerimine võib alguses tunduda harjumatu.

Linphone’i kasutajaliides näeb nii lihtsa rakenduse kohta segane välja. Sellega harjumine võtab veidi aega, kuid pärast seda ei tohiks teil enam raskusi tekkida. Mõned menüüd ja valikud ei tundu alguses loogilised. Näiteks pole rakendusel numbrivalijat, mis on tarkvaratelefoni puhul ebatavaline. Selle asemel näib rakenduse avakuva olevat seadistusjuhend, kus on võimalus kutsuda sõpru, ja kontoassistent.

Linphone'i kasutajaliides

Samuti on vasakus ülanurgas avakuva nupp. Avaekraani nupu omamine on mitme vahekaardiga rakenduses tavaline nähtus, kuid Linphone’il on ainult üks ekraan ilma vahekaartideta, välja arvatud muud menüünupud. Muud kasutatavad nupud hõlmavad nupu ülaosas asuvat otsinguriba, lihtsat kontaktide loendit vasakul, jututoa nuppu koos konverentsi koosoleku nupuga paremas ülanurgas ja lõpuks menüüd, kust kasutajad pääsevad juurde eelistustele ja värskendustele, teabe nuppu ning rakenduse sulgemise nuppu.

Numbri valimiseks peate klõpsama rakenduse ülaosas otsinguribal. See otsinguriba võimaldab teil ka kontakte otsida ja luua. Kasutajad peavad numbri sisestamisel toetuma oma füüsilisele klaviatuurile, kuna digitaalset numbrivalijat ei eksisteeri. Kuigi see ei pruugi tunduda suure probleemina, võib see muuta asja keeruliseks teatud tüüpi kasutajate jaoks, kes on harjunud klaviatuuri asemel hiirt kasutama. Üldiselt harjusin otsinguribaga väga kiiresti ja see muutis teatud toimingud lihtsamaks.

Kontakti lisamine . Linphone'i rakendus

Järgmine üksus on lihtsasti navigeeritav ja kasutatav kontaktide loend. Kui klõpsate loendis konkreetsel kontaktil või telefoninumbril, näete kõnelogi ja sõnumite vaatamise võimalust. Teil on ka võimalus alustada kõnesid või videokõnesid, samuti saata sõnumeid, otsida sõnumeid või lisada kontakte, kui see pole veel teie kontaktide loendisse salvestatud. Kontaktide loendis on ka otsing ja filtreerimine, mis on väga hea täiendus. Kontakti lisamine on piisavalt lihtne ja ka numbri, e-posti, veebisaidi, aadressi ja SIP-kontode lisamiseks on mitu välja. Märkuseid pole aga võimalik jätta.

Kontaktteave -Linphone'i rakendus

Rakenduse seaded pakuvad üsna muljetavaldavaid valikud ja kasutajad saavad seda vastavalt oma eelistustele häälestada. Lisaks tavalistele helisuvanditele, nagu taasesitusseadme ja salvestusseadme valikud, saate näppida ka helikoodekeid. Sama kehtib video ja videokoodekite kohta. Kõnedel ja vestlustel on oma valikud: automaatne vastamine, automaatne kõne salvestamine, teavitusvalikud ja palju muud. Rakendus võimaldab teil lülituda ka teisele keelele ja isegi valida tekstisõnumite jaoks fonti.

Linphone rakenduse seaded

Helistamine toimib probleemideta ja minu kogemus oli meeldiv. Mul pole ühegi kõne ajal suuri probleeme esinenud. Sama kehtib ka sõnumside funktsiooni kohta, mis toetab manuseid SMS-i MMS-iks muutmiseks. Üldiselt pean Linphone’i väga heaks tarkvaratelefoni valikuks, mis toimis minu testide ajal väga hästi.

Kuidas töötab Linphone LiveAgentiga?

Linphone töötas LiveAgentiga üsna hästi. Integreerimisprotsess oli lihtne ja mul kulus selle lõpuleviimiseks vaid mõni hetk. Pidin vaid oma VoIP-numbri abil LiveAgentis uue helistamisseadme looma. Pärast seda lihtsalt kopeerisin üksikasjad ja kleepisin need Linphone’i SIP-i konfiguratsiooni. Ongi kõik. Kui soovite näha, kuidas Linphone LiveAgentiga integreerida, vaadake meie integreerimisjuhendit sellel lingil.

Linphone'i number LiveAgenti kasutajatoe tarkvaras

Lõpetuseks

Linphone on erakordselt hästi toimiv lahendus, eriti arvestades selle madalat hinda. Siiski pole see täiuslik. Ma ei suutnud ikka veel aru saada, miks töötas rakendus ühes arvutis ideaalselt ja teises mitte üldse. Kuigi liides on alguses veidi segane, ei võta sellega harjumine kaua aega. Minu kogemus oli sujuv, kui sain teada, kus iga üksus asub. Ülaosas olev universaalne otsinguriba tundus alguses ebatavaline valik, kuid pean tunnistama, et see võib teatud olukordades olla väga tõhus. Kõige tähtsam on aga see, et tavakasutuse ajal ei peatanud see kunagi minu töövoogu. Kui olete valmis õppima nüansse ja andestama aeg-ajalt esinevad vead, on Linphone mitmekülgne tarkvaratelefon, mis teenib teid enamikul juhtudel hästi.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei saa oma arvutis Linphone'i käivitada

See on mõnede Linphone’i kasutajate jaoks tavaline probleem. Praegu pole teada, mis selle probleemi mõnes arvutis põhjustab. Ainus toimiv lahendus on proovida installida Linphone mõnda teise arvutiseadmesse.

Product reviews

Kuidas Twilio IVR-funktsioon toimib ja kui lihtne on seda rakendada? Selle kohta leiate infot meie Twilio ülevaatest.

Twilio IVR-i arvustus

Twilio IVR on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab helistajaid suunata vastavasse osakonda vastavalt käsklustele. Twilio IVR on lihtne rakendada ja usaldusväärne. Arvustused on positiivsed, kuid hinnakujundus võib suuremates mahudes kalliski minna. Twilio pakub mugavat õpetust ja visualiseeritud töövoo kaardistamist. Twilio IVR sobib hästi kasutajatele, kes ei eelda ülemäära rikkalikku funktsioonide komplekti.

Kas kaalute oma IVR-i vajaduste jaoks Aircalli? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Aircalli IVR-i arvustus

Aircalli IVR funktsioon on lihtsasti seadistatav ja taskukohane ning sisaldub põhiplaanis. Kohandamisvõimalused on suurepärased, sealhulgas kõnesünteesi lisamine ja erinevate keele- ja aktsendivalikute valimine. Aircall pakub ka mitmeid erinevaid plaane, mis sisaldavad erinevaid funktsioone ning on saadaval ka tasuta prooviversioon. Ainus nõrkus on keerulisemate IVR-puude loomine, mis võib olla natuke keeruline, kuid üldiselt on Aircalli IVR tarkvara üks parimaid.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Zendeski IVR on klientide seas populaarne valik. Tarkvara igapäevaste stsenaariumide toimimise tulemused leiate sellest ülevaatest.

Zendeski IVR-i arvustus

LiveAgent pakub klientidele e-posti haldussüsteemi ja reaalajavestlusteenust ning võimalust plaanida demo kõnet. Külastajad saavad LiveAgent veebilehe kaudu tagasisidet saata ja Messengeri või WhatsAppi kaudu vestelda. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo