Ekiga tarkvaratelefoni arvustus

LiveAgent pakub klienditeeninduse taset parandavaid lahendusi, nagu ka arvutitel kasutatav Bria (X-Lite) tarkvaratelefon, mis võimaldab interneti kaudu helistada, saata tekstisõnumeid ja teha videokõnesid. Bria on lihtne seadistada ning sobib nii üksikute kasutajate kui ka ettevõtete jaoks. LiveAgent pakub ka telefonisüsteeme ja kaebuste haldamise süsteeme.
Ekiga tarkvaratelefoni arvustus
Compare Ekiga tarkvaratelefoni arvustus with other in: How Ekiga tarkvaratelefoni arvustus is doing on review portals
3.4
Average rating based on data from trusted review portals
17 reviews

Tarkvaratelefonid on tarkvaralahendused, mis võimaldavad kasutajatel interneti kaudu helistada. See telefon võimaldab teil oma arvutiseadme, VoIP-teenuse ja Interneti-ühenduse kaudu helistada ja kõnesid vastu võtta, tekstisõnumeid saata või isegi videokõnesid teha.

Pricing
Starting from:
$ 0.00   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: No
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.7
Kasutajakogemus
3
Hind
5
Rakendamine
3

Key takeaways

Pros

  • Tasuta
  • Avatud lähtekoodiga

Cons

  • Põhifunktsioonid ei tööta
  • Segane liides
  • Keeruline seadistamine
  • Enamasti igas mõttes mittefunktsionaalne

Ekiga on avatud lähtekoodiga tarkvaratelefon, mis vajab hädasti värskendust. Installimine, juurutamine ja kasutajakogemus jätavad palju soovida. Ma ei saanud kordagi välise VoIP-teenuse pakkujaga põhifunktsioone korralikult tööle. Kuigi see tarkvaratelefoni rakendus pole turul uustulnuk ja paljud kasutajad naudivad seda kohalike kõnede jaoks, on see muude kõnede jaoks täiesti vananenud. On mõned vältimatud tegurid, mis viivad järeldusele, et ettevõtted ja üksikisikud peaksid oma spetsiaalset tarkvara otsima mujalt.

Ekiga koduleht

Ekiga paigaldamine ja juurutamine

Installimisprotsess on piisavalt lihtne, nii et saate selle lihtsalt läbi klõpsata või võtta hetke ja läbida mõned lisakonfiguratsiooni suvandid. Mõlemal juhul lõpetate installeerimise vaid mõne minutiga.

Ekiga paigaldamise aken

Mis mind alguses meeldivalt üllatas, oli see, et Ekigal on alustamise juhend, mis käivitub rakenduse esmakordsel käivitamisel. Mitte iga tasuta tarkvaratelefon ei paku teie esmase seadistamise ajal käepärast abilist. See üllatus osutus aga pärast seadistamisega alustamist ebameeldivaks.

Assistent sisaldab paari selgitust ja seejärel vahelejäetavat registreerimist Ekiga SIP teenusele. Üks esimesi samme ütles, et saan järgmises jaotises sisestada oma SIP konto teabe mis tahes SIP teenusest. Seejärel öeldakse järgmises jaotises, et saan sisestada ainult Ekiga SIP konto, ilma võimaluseta edastada oma andmeid teistelt SIP-i pakkujatelt. Üritasin oma Ekiga kontot registreerida, kuid ei pääsenud veebisaidile.

Ekiga tervitusaken

Jätsin selle sammu üldse vahele ja õnneks saate oma SIP-konto hiljem otse rakenduses lisada ilma juhendit kasutamata. Varsti pärast seda ilmus veel üks registreerimisviip, seekord Ekiga väljakutseteenuse jaoks. Jällegi oli see registreerimise veebisait ligipääsmatu. Ma pole kindel, kas need veebisaidi lingid läksid valesti või teenus lihtsalt ei tööta enam, kuna ma ei leidnud võrgust rohkem teavet.

Järgmised etapid võimaldavad teil seadistada ühenduse tüübi, heliseadmed ja videosisendi. Ootasin sellelt häälestusjuhendilt palju enamat, kuna see jättis mind rohkem segadusse kui informeerituks. SIP-konto lisamiseks klõpsake Redigeeri > Kontod ja seejärel klõpsake uues aknas uuesti nuppu Konto. Siin saate lisada oma SIP või H.323 konto.

Kui arvate, et siinkohal probleemid lõppevad, pean teile pettumuse valmistama. Uues aknas, kuhu konto tegelikult lisate, on segadust tekitavad väljad ja tegelikult pidin selle lihtsa protsessi lõpuleviimiseks lugema rakenduse Abi jaotust. Rakendus registreeris mu konto, kuid ma ei saanud üldse helistada. Abi viis mind ühe lihtsaima abijuhendi juurde, mida ma eales näinud olen. See ei andnud mulle kunagi teavet selle kohta, mida ma seadistamise ajal valesti tegin.

Sip konto lisamine Ekiga tarkvara rakenduses

Ma ei saanud kunagi oma VoIP-teenuse pakkuja numbriga kõne- või sõnumifunktsiooni tööle (kasutasin Zadarmat koos LiveAgentiga). See ei olnud minu esimene tarkvaratelefoni seadistamine ja ma olen rakendamise ajal harva kokku puutunud nii paljude probleemidega, seega et võin kindlalt öelda, et see rakendus vajab hädasti värskendust, et see uuesti tööle hakkaks.

Ekiga funktsioonid ja kasutajakogemus

Ekiga rakenduse liides pole kuigi hea ja see hõlmab nii rakenduse disaini kui ka välimust. Vananenud visuaalne kujundus ei oleks nii suur probleem, kui see oleks funktsionaalne ja hõlpsasti navigeeritav, kuid see nii pole. Liides navigeerimine on parimal juhul segadust tekitav, mis ütleb palju rakenduse kohta, millel on väga vähe funktsioone ja mida peaks seetõttu olema lihtne kasutada. Rakendus avab uue akna peaaegu iga kord, kui klõpsate mõnel nupul, ja enamik aknaid isegi ei skaleeru korralikult (testitud Windows 10 operatsioonisüsteemis).

Mõnikord jäävad Ekiga rakenduse teatud aknad ekraanile, isegi kui klõpsate mõnel muul rakendusel, ja kui soovite Ekigasse naasta, peate soovitud kohta jõudmiseks konkreetselt valima ühe paljudest avatud akendest. Rakendus tundub ja on enamiku ajast tüütu ja masendust tekitav.

Heli- ja videoseadmete ühendamine Ekiga tarkvaratelefoni rakendusega

Enamiku seadete puhul on navigeerimine ja arusaamine segane ning mul oli nendega regulaarselt probleeme. Minu kõned ei ühendunud alguses valede seadete tõttu ja põhjust ei selgitatud. Uute SIP-kontode registreerimine ei käivita neid, kuigi rakendus teatas, et need on ühendatud. Ma pole kunagi kogenud seda tüüpi probleeme ühegi teise tarkvaratelefoni tarkvaraga.

Liides ise on üsna lihtne ja põhifunktsioonid töötavad ootuspäraselt. Põhiekraanil on neli nuppu, mis viivad teid valimisklahvistiku, kõneajaloo ja kontaktide loendisse. Neljandal nupul on kirjeldus „Kuva pilte kaameraseadmest”.

Valimisklahvistik on iseenesestmõistetav. See pakub lihtsat kujundust ja numbri sisestamiseks võite kasutada numbriklahvistikku ja hiirt. Teil on ka võimalus muuta oma olekut ja lisada sellele kohandatud sõnum.

Ekiga numbriklahvistik

Nagu arvata võis, sisaldab kõneajalugu üksikasjalikku teavet, nagu kõne aeg, olek ja pikkus. Paremklõps mis tahes eelmisel kõnel võimaldab teil teha uue kõne, saata sõnumi või lisada kõne kohalikku nimekirja. Siit saate nimekirja ka tühjendada.

Ekiga kõneajalugu

Kontaktide loendis kuvatakse kontaktid, kuid puudub võimalus uue kontakti lisamiseks. Kui soovite lisada uue kontakti, peate avama jaotise Vestlus > Lisa uus kontakt. Kui ma seda testi ajal esimest korda tegin, arvasin et rakendus hangus. Mul kulus minut, enne kui sain aru, et see ei hangunud, vaid tegelikult avas taustal uue akna, mille tõttu Ekiga põhiaken muutus kasutuskõlbmatuks.

Kontaktivalikud hõlmavad ainult nime, SIP-numbrit ja kontakti gruppi lisamise võimalust. Saate luua ka uue grupi. Rohkem võimalusi pole, pole võimalik täiendavat kontaktteavet lisada ega kontaktandmetesse märkusi või kommentaare jätta. Kontaktiloend vajaks kindlasti täiustusi, et püsida konkurentsis muude tarkvaratelefoni tarkvaradega.

Lisa uus kontakt - Ekiga

Viimaks on nupp „Kuva pilte kaameraseadmest”. Ma ei tea täpselt, mida see ebatavalise nimega nupp teeb, kuid minu kõige ilmsem oletus on, et see peaks võimaldama videokõnesid. Ma ei saanud sellest kunagi teada, sest iga kord, kui nuppu klõpsasin, avanes see minu veebikaamera asemel uue akna eelseadistatud avatariga.

Tutvusin seadetega ja klõpsasin valikul Tuvasta seadmeid. See ei teinud midagi ja mul ei olnud võimalust selle funktsiooni testimist jätkata. Andsin endast parima, et kaameravoog muudes konfiguratsioonivalikutes töötaks, kuid ma ei leidnud midagi muud, mis selle funktsiooni tööle paneks.

kõne aken Ekiga tarkvaratelefonis

Võin vaid eeldada, et kõned töötavad ka sisevõrgus, kuid ka seda ei saanud ma testida. Teil on ka võimalus saata sõnumeid, mis sisaldab lihtsaid lisafunktsioone, näiteks võimalust paksus, kaldkirjas ja alla joonimisega erinevate fontidega tekstiosi. Sellega kaasneb emotikonide lisamise võimalus.

Hinnakujundus

Ekiga on avatud lähtekoodiga ja kõigile tasuta, nii et saate selle lihtsalt alla laadida, ilma et peaksite krediitkaarti kasutama. Kui soovite mängida avatud lähtekoodiga ja proovida rakendust tööle panna, leiate uusima versiooni rakenduse veebisaidilt.

Kuidas töötab Ekiga LiveAgentiga?

Ekiga ei tööta LiveAgentiga, kuigi peaks. Olen proovinud erinevaid lähenemisviise, otsinud parandusi ja püüdnud seda tarkvararakendust LiveAgentiga ikka ja jälle integreerida, kuid tulutult. Probleem ei ole LiveAgenti poolel, kuna olin suutnud sellega ilma suuremate probleemideta ühendada mitu muud tarkvaratelefoni rakendust. Ekiga rakendus lihtsalt ei saanud ühendust kõnekeskuse süsteemiga ja mul polnud võimalust seda proovida. Ainus arvestatav vastus on see, et Ekiga ei tööta LiveAgentiga ja et peaksite otsima muid tarkvaratelefonisüsteeme.

Lõpetuseks

Üldiselt oli Ekiga tarkvaratelefoni kasutamine segane ja masendav. Põhifunktsioone lihtsalt ei õnnestunud aktiveerida, liidesel on mõnikord ebaloogiline ja sekundaarsed funktsioonid vajaksid paremaks töötamiseks putitamist. Kuna saadaval on nii palju häid tasuta tarkvaravalikuid, pole põhjust Ekigat soovitada. Kuna see on avatud lähtekoodiga, arvan et kogenud arendajad oskavad koodi tööle panna. Kui soovite pärast seadistamist kohe helistada, peaksite selle asemel otsima mõnda muud tasuta lahendust.

Levinud mured ja probleemid

Ekiga ei tööta

Ekigat enam ametlikult ei toetata ja see ei saa regulaarseid värskendusi. Internetis on saadaval mõned lahendused, kuid soovitame teil lülituda mõnele muule tarkvaratelefonile, mis saab regulaarseid värskendusi.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Selleks, et aidata teil õiget kliendi tagasiside tarkvara valida olene koostanud nimekirja 25-st turul olevast tarkvarast.

25 parimat kliendi tagasiside tarkvara

Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.

Tarkvaratelefon kasutab telefonikõnede tegemiseks internetti. Seda saab installida paljudesse seadmetesse ja selle jõudlus on sama kui töötelefonil.

Tarkvaratelefoni tarkvara

Tarkvaratelefonid on vajalikud töövahendid, mis aitavad parandada ärisuhtlust ja suurendada paindlikkust. Nende eeliste hulka kuuluvad on kiirsõnumid, konverentskõned, ekraani jagamine ja failide jagamine ning tarkvara integreerimine teiste koostöövahenditega. Tarkvaratelefoni tüübid hõlmavad lauaarvuti, mobiiltelefoni, veebipõhiseid ja hübriidseid tarkvaratelefone. Kuid tarkvaratelefonidel võib olla ka puudusi, näiteks sõltuvus internetiühendusest, piiratud ühilduvus, turvariskid ja ajutised tehnilised probleemid. Seetõttu on oluline arvestada nii eeliseid kui ka puudusi, enne kui otsustate, kas tarkvaratelefon on teie organisatsioonile sobiv valik.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo