Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Kuidas alustada e-kijra (Näpunäited + mallid)

Kuidas alustada e-kijra (Näpunäited + mallid)

Üle 300 miljardi saadetud e-kirjaga päevas, on e-post hädavajalik suhtlusvahend. Nuputamine kuidas alustada ettevõtte e-kirja professionaalsel moel, eriti kui kirjutate kellelegi võõraöe, võib olla väljakutse nii turundajatele, müüjatele kui ka klienditeenindajatele.

Tegelikult võib e-kirja algus muuta seda, kas adressaat sulgeb e-kirja kohe (ja kustutab selle) või loeb edasi. Järgmine artikkel annab mõned näpunäited e-kirja alustamiseks koos mõnede levinumate e-posti tervituste ja e-posti alustustega, mida saate oma ärikirjavahetuses kasutada.

goat story e-kiri

Mida lisada oma e-kirjade algusesse

1. Tervitus

Alustage sobiva tervitusega, olenevalt sellest, kui ametlik peate olema. Tervituse isikupärasemaks muutmiseks lisage alati adressaadi nimi (kui teate seda). Lõpuks kontrollige veel kord, kas olete adressaadi nime õigesti kirjutanud. Meie profinipp? Kopeerige ja kleepige nende nimi, nagu on näha eelmistes meilides, e-posti allkirjades või veebisaitidel, et vältida kirjavigu.

2. Tutvustus ja kirjutamise põhjus (vajadusel)

Esmakordselt kellelegi kirjutades tutvustage ennast ja lisage lühike lause oma e-kirja eesmärgi kohta. See lause võib määrata, kas adressaat loeb Teie e-kirja või ignoreerib seda, seega veenduge, et Teie eesmärk oleks selge ja veenev.

Kui Teil on ühiseid sõpru, kolleege või tuttavaid, mainige neid, kuna see võib suurendada Teie võimalusi vastust saada. Näiteks võite teha sellise peene nime mainimise: “Tere [Nimi], sattusin nädalavahetusel kokku meie ühise sõbra Richardiga (ettevõttest [Ettevõte]) ja ta mainis, et vajate uut kasutajatoe tööriista, kuna Teie praegune teenusepakkuja lihtsalt ei saa enam hakkama…”

3. Alguslause/head soovid (valikuline)

Kui Te pole adressaadile pikka aega kirjutanud või kui Teil on adressaadiga juhuslikud suhted, oleks asjakohane lisada kiire ja positiivne märge, näiteks „Loodan, et Teil läheb hästi.” See võib määrata ülejäänud e-posti jaoks õige tooni.

Teise võimalusena, kui saaja on jaganud LinkedInis või muus sotsiaalmeedias mõningaid värskendusi, õnnitlege teda nende viimaste (nii isiklike kui ka professionaalsete) saavutuste puhul. Võiksite öelda näiteks “Palju õnne Teie reklaamimise puhul” või “Palju õnne, on põnev näha, kuidas [saaja ettevõte] omandab sellise olulise kliendi nagu [ettevõte].”

4. Tänuavalduse lause (valikuline)

Konteksti põhjal saate oma e-kirjavahetusele lisada lühikese „aitäh” rea. Näiteks kui potentsiaalne klient on Teiega ühendust võtnud päringuga, on „Täname, et ühendust võtsite” või „Täname, et võtsite ühendust [Ettevõte]” kohustuslikud. Kui aga sisestate tänuavalduse, on oluline see isikupärastada, kuna tavalised tänukirjad (nagu eespool mainitud) on natuke liiga üldised ja võivad tunduda külmade või ükskõiksetena.

Kui lisate lihtsalt nime tänusõnade ette, kõlab sõnum soojemalt ja kutsuvalt. Siin on näide: „Emily, tänan Teid väga ettevõtte [Company] poole pöördumise ja selle probleemi tõstatamise eest. Teil on täiesti õigus…”

kliendi-aitäh-märkus-LiveAgent

E-kirja alustamise näited ja mallid

Professionaalsed e-kirja tervitused

“Tere [Nimi]” on tõenäoliselt ärimaailma kõige levinum ja laialdasemalt kasutatav e-posti tervitus. Seda tervitust soovitatakse üldiselt poolformaalsete ja mitteametlike suhtlusstiilide puhul.

“Kallis [nimi]” sobib ka ametlikuks ja mitteametlikuks suhtlemiseks. Teie mugavuse huvides oleme koostanud terve nimekirja muudest üldistest tervitustest, mille hulgast saate valida oma professionaalse meili alustamisel. Heitke neile pilk:


Kui kirjutate ühele või kahele adressaadile:

Lugupeetud [Nimi],
Austatud [Nimi] ja [Nimi],
Tere [Nimi],
Tsau [Nimi],
[Nimi],
Tervist [Nimi],


Kui kirjutate kolmele või rohkemale adressaadile:

Tere kõigile,
[Grupp või meeskonna nimi],
Tere tiim,
Tervist kõigile,
Tere hommikust,
Tere päevast,
Tere õhtust,


Kui te pole adressaadi nimes kindel, tehke järgmist.

Lugupeetud härra,
Lugupeetud proua,
Tere,
Tervist,
Tervitused,
Lugupeetud värbamisjuht,
Lugupeetud värbamismeeskond,


Üldised e-kirjade avamislaused


Pärast tervitust võite lisada e-kirja alustamiseks lühikese avalause. Siiski on kõige parem vältida selliseid lauseid, kui kirjutate ametlikku e-kirja või saadate potentsiaalsele kliendile meili, sest need võivad tunduda iiga sõbralikud. Siin on mõned levinumad näited e-posti avajatest:

e-posti avalause

Järelmeili avalaused


Kui Te pole kindel, mida oma järelmeili alguses kirjutada, kaaluge ühte järgmistest e-kirjade avamise fraasidest, mis on heaks jää murdjaks:

Vastamise e-kirja avalaused


Kliendile või potentsiaalsele kliendile vastates on paljudel juhtudel asjakohane lühike aitäh. Kui Te pole kindel, kuidas tänu lisada või vajate rohkem inspiratsiooni, vaadake mõnda meie alternatiivi:

Kuidas alustada külma müügi e-kirja


Kui kirjutate potentsiaalsele kliendile külma e-kirja, siis esimeses lõigus määratakse kindlaks, kas Teie klient leiab, et Teie sõnum on lugemist väärt, seega on oluline muljet avaldada ja silma paista. Siin on mõned näited selle kohta, mida saate oma sissejuhatavasse lõiku lisada:

Lisateabe saamiseks vaadake jaotist külma müügi e-kirja mallid.

Kuidas alustada müügijärgset e-kirja


Müügiväljavaatele järelmeili saatmine, eriti kui nad pole Teie eelmisele sõnumile vastanud, võib olla keeruline. Kui see nii on, proovige ühte neist tõhusatest e-kirjade avamise lausetest- need võivad olla kasulikud!

Lisainfo saamiseks vaadake üle meie müügi järelmeili mallide leht.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Kuidas alustada ostujärgset/kliendi tervitusmeili


Kui keegi ostab Teie toote või registreerub Teie teenusele, peaksite teda tänama või tervitama uude perekonda, et Teie suhe saaks suurepärase alguse. Parim viis seda teha on kirjutada tervitusmeil, mis sisaldab tänukirja, lühitutvustust ja muud kasulikku teavet.

Vaadake meie müügijärgseid e-posti malle ja tervitusmeili malle.

Kuidas alustada klienditeeninduse e-kirja


Peaaegu iga klienditeeninduse e-kiri peaks algama märkusega „Aitäh”, olenemata sellest, kas see vastab lihtsale klienditeeninduse päringule või vastab kliendi kaebusele. See võiks välja näha järgmine:

Kui soovite rohkem teada saada, vaadake lehekülge klienditeeninduse mallid.


Kuidas alustada kliendi vabandusmeili

Kui reageerite vihastele või rahulolematutele klientidele, näidake kindlasti empaatiat ja paluge oma ettevõtte nimel vabandust. Saate seda teha järgmiselt:

vabandusmeili näide
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black


Kokkuvõte

Teie ettevõtte e-posti algus (tervitus, avalause ja esimene lause) on esimene asi, mida adressaat näeb Teie e-kirja avamisel. Kui alustate oma e-posti professionaalselt, loote tõenäolisemalt positiivse mulje. Kasutatav tervitus ja esimesed laused, mille valite oma professionaalsete ärimeilide alustamiseks, sõltuvad Teie vaatajaskonnast ja Teie suhtluskontekstist. Kasutage ülaltoodud e-posti tervitusi ja e-posti avafraase viipadena, kui Te pole kindel, kuidas alustada oma järgmist e -kirja.


Pidage meeles, et kontrollige oma e-kirju uuesti õigekirja- ja grammatikavigade osas ning veenduge, et kirjutate adressaadi nime alati õigesti. Meie viimane nõuanne on hoida see lühike ja magus, sest keegi ei taha pikki kirju lugeda. Õige hääletooni abil jõuate kiiresti asja juurde ja olete kuldne.

Korduma kippuvad küsimused

Miks on oluline, kuidas e-kirju alustate?

Kui alustate oma e -posti professionaalselt, loote saajale suurema tõenäosusega positiivse esmamulje. Kui kirjutate kellelegi esimest korda, on esmamulje kriitiline, kuna see võib julgustada Teie publikut mitte ainult Teie sõnumit lugema, vaid ka sellele vastama.

Milliseid e-posti tervitusi peaksin vältima?

“Tere [Hüüdnimi]” ja “tere [Nimi]!” on liiga juhuslikud ja neid tuleks kasutada ainult siis, kui olete varem e-kirju vahetanud ja Teil on adressaadiga head suhted. Teisest küljest peetakse sõnu „Kõigile asjaosalistele” ja „Lugupeetud härra või proua” liiga ametlikuks ja pisut vananenud, nii et neid tuleks kasutada ainult ametlikus suhtluses või kui Te ei tea inimeste täpseid nimesid. “

Kas peaksite e-kirja alustama ametlikult või juhuslikult?

E-kirja alustamine juhuslikul, isikupärastatud viisil on üldiselt köitvam, kuid liiga suur mitteametlikus ja pingevabas stiilis kirjutamine võib Teie vaatajaskonda tõrjuda. Kui Te pole kindel, millist tooni valida, on Teie kõige kindlam panus olla natuke ametlikum, mitte liiga juhuslik ja sõbralik. Vajadusel saate oma tooni alati adressaadilt saadud vastuse põhjal reguleerida.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo