• Mallid
  • Kuidas alustada e-kijra (Näpunäited + mallid)

Kuidas alustada e-kijra (Näpunäited + mallid)

Üle 300 miljardi saadetud e-kirjaga päevas, on e-post hädavajalik suhtlusvahend. Nuputamine kuidas alustada ettevõtte e-kirja professionaalsel moel, eriti kui kirjutate kellelegi võõraöe, võib olla väljakutse nii turundajatele, müüjatele kui ka klienditeenindajatele.

Tegelikult võib e-kirja algus muuta seda, kas adressaat sulgeb e-kirja kohe (ja kustutab selle) või loeb edasi. Järgmine artikkel annab mõned näpunäited e-kirja alustamiseks koos mõnede levinumate e-posti tervituste ja e-posti alustustega, mida saate oma ärikirjavahetuses kasutada.

goat story e-kiri

Mida lisada oma e-kirjade algusesse

1. Tervitus

Alustage sobiva tervitusega, olenevalt sellest, kui ametlik peate olema. Tervituse isikupärasemaks muutmiseks lisage alati adressaadi nimi (kui teate seda). Lõpuks kontrollige veel kord, kas olete adressaadi nime õigesti kirjutanud. Meie profinipp? Kopeerige ja kleepige nende nimi, nagu on näha eelmistes meilides, e-posti allkirjades või veebisaitidel, et vältida kirjavigu.

2. Tutvustus ja kirjutamise põhjus (vajadusel)

Esmakordselt kellelegi kirjutades tutvustage ennast ja lisage lühike lause oma e-kirja eesmärgi kohta. See lause võib määrata, kas adressaat loeb Teie e-kirja või ignoreerib seda, seega veenduge, et Teie eesmärk oleks selge ja veenev.

Kui Teil on ühiseid sõpru, kolleege või tuttavaid, mainige neid, kuna see võib suurendada Teie võimalusi vastust saada. Näiteks võite teha sellise peene nime mainimise: “Tere [Nimi], sattusin nädalavahetusel kokku meie ühise sõbra Richardiga (ettevõttest [Ettevõte]) ja ta mainis, et vajate uut kasutajatoe tööriista, kuna Teie praegune teenusepakkuja lihtsalt ei saa enam hakkama…”

3. Alguslause/head soovid (valikuline)

Kui Te pole adressaadile pikka aega kirjutanud või kui Teil on adressaadiga juhuslikud suhted, oleks asjakohane lisada kiire ja positiivne märge, näiteks „Loodan, et Teil läheb hästi.” See võib määrata ülejäänud e-posti jaoks õige tooni.

Teise võimalusena, kui saaja on jaganud LinkedInis või muus sotsiaalmeedias mõningaid värskendusi, õnnitlege teda nende viimaste (nii isiklike kui ka professionaalsete) saavutuste puhul. Võiksite öelda näiteks “Palju õnne Teie reklaamimise puhul” või “Palju õnne, on põnev näha, kuidas [saaja ettevõte] omandab sellise olulise kliendi nagu [ettevõte].”

4. Tänuavalduse lause (valikuline)

Konteksti põhjal saate oma e-kirjavahetusele lisada lühikese „aitäh” rea. Näiteks kui potentsiaalne klient on Teiega ühendust võtnud päringuga, on „Täname, et ühendust võtsite” või „Täname, et võtsite ühendust [Ettevõte]” kohustuslikud. Kui aga sisestate tänuavalduse, on oluline see isikupärastada, kuna tavalised tänukirjad (nagu eespool mainitud) on natuke liiga üldised ja võivad tunduda külmade või ükskõiksetena.

Kui lisate lihtsalt nime tänusõnade ette, kõlab sõnum soojemalt ja kutsuvalt. Siin on näide: „Emily, tänan Teid väga ettevõtte [Company] poole pöördumise ja selle probleemi tõstatamise eest. Teil on täiesti õigus…”

kliendi-aitäh-märkus-LiveAgent

E-kirja alustamise näited ja mallid

Professionaalsed e-kirja tervitused

“Tere [Nimi]” on tõenäoliselt ärimaailma kõige levinum ja laialdasemalt kasutatav e-posti tervitus. Seda tervitust soovitatakse üldiselt poolformaalsete ja mitteametlike suhtlusstiilide puhul.

“Kallis [nimi]” sobib ka ametlikuks ja mitteametlikuks suhtlemiseks. Teie mugavuse huvides oleme koostanud terve nimekirja muudest üldistest tervitustest, mille hulgast saate valida oma professionaalse meili alustamisel. Heitke neile pilk:


Kui kirjutate ühele või kahele adressaadile:

Lugupeetud [Nimi],
Austatud [Nimi] ja [Nimi],
Tere [Nimi],
Tsau [Nimi],
[Nimi],
Tervist [Nimi],


Kui kirjutate kolmele või rohkemale adressaadile:

Tere kõigile,
[Grupp või meeskonna nimi],
Tere tiim,
Tervist kõigile,
Tere hommikust,
Tere päevast,
Tere õhtust,


Kui te pole adressaadi nimes kindel, tehke järgmist.

Lugupeetud härra,
Lugupeetud proua,
Tere,
Tervist,
Tervitused,
Lugupeetud värbamisjuht,
Lugupeetud värbamismeeskond,


Üldised e-kirjade avamislaused


Pärast tervitust võite lisada e-kirja alustamiseks lühikese avalause. Siiski on kõige parem vältida selliseid lauseid, kui kirjutate ametlikku e-kirja või saadate potentsiaalsele kliendile meili, sest need võivad tunduda iiga sõbralikud. Siin on mõned levinumad näited e-posti avajatest:


Hope this email finds you well.
I trust you are doing well.
How’s it going at [Company name]?
It’s great to hear from you.
I’m pleased to hear that…
I hope you enjoyed your weekend.
Hope you’re enjoying your holiday.
I hope you had a great trip.
I hope you’re doing well.
Hope you’re feeling great!
I hope you’re having a great week.
I hope you’re having a wonderful day.
I hope you enjoyed the event.
I hope you enjoyed your vacation.
I’m reaching out about…
I’m wanted to ask about…
I just wanted to send you a brief note about …
Congratulations on [recent accomplishment].
How did [recent project/ event] turn out?
I loved your recent [article/social media post].

e-posti avalause

Järelmeili avalaused


Kui Te pole kindel, mida oma järelmeili alguses kirjutada, kaaluge ühte järgmistest e-kirjade avamise fraasidest, mis on heaks jää murdjaks:


As we discussed in our phone call …
As we discussed at our meeting …
As promised, here’s …
I’m checking in on …
Just checking in to make sure that …
Following up on our meeting …
I am writing to follow up on…
I’m getting back to you about…
This is just a quick note to…
This is just a quick reminder…
I wanted to let you know that…
Can you please give me an update on …
I’m writing to remind you about…
It was great to meet you at [event].
It was great talking to you last week.
I’m glad we had a chance to chat at the [event].
It was a pleasure to meet you yesterday.

Vastamise e-kirja avalaused


Kliendile või potentsiaalsele kliendile vastates on paljudel juhtudel asjakohane lühike aitäh. Kui Te pole kindel, kuidas tänu lisada või vajate rohkem inspiratsiooni, vaadake mõnda meie alternatiivi:


Thanks for getting in touch.
Thank you for your message.
Thank you for letting me know.
Thank you for the update.
Thank you for the heads up.
Thanks for keeping me in the loop.
Thanks for the quick response.
Thank you for taking the time to [write to us/give us your feedback].
Thank you so much for getting back to me.
Thanks for getting back to me so quickly.
Thanks for your feedback on …
I’m sorry it took me so long to get back to you.
I apologize for the late response.
I’m sorry it’s been so long since my last email.
Sorry for my late reply.
Could you please clarify [something]?
Could you explain what you mean by [something]?
Could you give us some more details on…?

Kuidas alustada külma müügi e-kirja


Kui kirjutate potentsiaalsele kliendile külma e-kirja, siis esimeses lõigus määratakse kindlaks, kas Teie klient leiab, et Teie sõnum on lugemist väärt, seega on oluline muljet avaldada ja silma paista. Siin on mõned näited selle kohta, mida saate oma sissejuhatavasse lõiku lisada:

“My name is [Name], and I am the marketing director for [Company]. [Mutual connection] recommended that I get in touch with you regarding …”

“My name is [Name], and I’ll keep this quick. I’m the founder of a software tool that helps businesses like yours achieve [specific goals] through [product benefits].”

“My name is [Name] and we work with companies like [Company 1], [Company 2], and [Company 3] to improve their [sales/ marketing efforts/ customer service, etc.].”

“[Name] from [Company] here. I saw you recently [visited our website/ downloaded a whitepaper, etc.]. I’ve worked with similar companies in [field/ industry] and I thought I’d reach out.”

“My name is [Name] and I’m with [Company]. We have recently launched a new solution that [what your solution does]. Based on your online profile [profile link], it appears that you might be the right person to talk about [problem solved by your product].”

Lisateabe saamiseks vaadake jaotist külma müügi e-kirja mallid.

Kuidas alustada müügijärgset e-kirja


Müügiväljavaatele järelmeili saatmine, eriti kui nad pole Teie eelmisele sõnumile vastanud, võib olla keeruline. Kui see nii on, proovige ühte neist tõhusatest e-kirjade avamise lausetest- need võivad olla kasulikud!

“I trust that you have had an opportunity to read my previous email and look at our website, so I figured it’d be worth checking in with you again.”

“I sent you an email a while ago about [Company] and how I think we could be a great fit for you and [Company]. Did you know that our clients report [a **% increase] in [sales] when they use our [software/ platform/ tool]?”

“I hope I’m not overstepping, but I see that you have read my previous email and visited our site (the wonders of modern technology). I think this will be a good time for us to take the conversation further. What do you think? Are you available for a quick call on [date and time]?”

“I know how busy you must be managing your team and helping them increase [job function]. I sent you some information about [Product] a while ago and I thought this might be a good time to give you a practical demonstration.”

“I’m writing to follow up on my email as I didn’t hear back from anyone on the team. As I stated in my previous message, I believe [Product] can greatly improve how you do [what your product helps with].”

Lisainfo saamiseks vaadake üle meie müügi järelmeili mallide leht.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Kuidas alustada ostujärgset/kliendi tervitusmeili


Kui keegi ostab Teie toote või registreerub Teie teenusele, peaksite teda tänama või tervitama uude perekonda, et Teie suhe saaks suurepärase alguse. Parim viis seda teha on kirjutada tervitusmeil, mis sisaldab tänukirja, lühitutvustust ja muud kasulikku teavet.

“Thank you for your recent purchase with us! I hope you’re enjoying your [product/ service].”

“Welcome to [Company]! We’re feeling pretty lucky that you chose us, and I just wanted to say thank you on behalf of our whole company.”

“I’m [Name], the founder of [Company] and I’d like to personally thank you for signing up for our service.”

“Welcome to [Product/ Company]. We’re thrilled to see you here! I’ll be your guide during this onboarding period, and my goal is to ensure you have a positive experience and get the most out of our [product/service].”

“Welcome to [Brand]! We’re excited to have you on board and we can’t wait for you to start using [product/ service] and seeing results.”

Vaadake meie müügijärgseid e-posti malle ja tervitusmeili malle.

Kuidas alustada klienditeeninduse e-kirja


Peaaegu iga klienditeeninduse e-kiri peaks algama märkusega „Aitäh”, olenemata sellest, kas see vastab lihtsale klienditeeninduse päringule või vastab kliendi kaebusele. See võiks välja näha järgmine:


“Thanks for reaching out! I’d be more than happy to help you.”

“Thank you for contacting [Company]. My name is [Name] and it would be my pleasure to assist you with …”

“Thank you for writing to us today. I’d be happy to answer those questions for you …”

“Thank you for your inquiry about […]. I’m really sorry to hear that you can’t […] I’m escalating your issue so that someone can take a closer look at what’s going on right away.…”

“Thank you for writing in. This message is to confirm that we’ve received your request, and will be in touch within ** hours with a complete response.”

Kui soovite rohkem teada saada, vaadake lehekülge klienditeeninduse mallid.


Kuidas alustada kliendi vabandusmeili

Kui reageerite vihastele või rahulolematutele klientidele, näidake kindlasti empaatiat ja paluge oma ettevõtte nimel vabandust. Saate seda teha järgmiselt:


“Thanks so much for reaching out about order #[number]. I’m so sorry the product hasn’t worked out for you.”

“I’m so sorry that you had a negative experience with [product/ service/ company department]. I’ve looked into the issue, and it seems that [briefly explain the reason for their bad experience].”

“I am so sorry to hear that you have had such a poor experience with us. Although we strive for 100% customer satisfaction, it’s clear we’ve fallen short in this instance – and that’s unacceptable.”

“I am so sorry to hear that [a brief summary of their bad experience]. That should have never happened, and I completely understand how frustrating this must be for you.”

“Thank you for providing us this feedback. I realize how frustrating it must be to [details of the issue]. We obviously failed this time, and for that, we are very sorry.”

vabandusmeili näide
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black


Kokkuvõte

Teie ettevõtte e-posti algus (tervitus, avalause ja esimene lause) on esimene asi, mida adressaat näeb Teie e-kirja avamisel. Kui alustate oma e-posti professionaalselt, loote tõenäolisemalt positiivse mulje. Kasutatav tervitus ja esimesed laused, mille valite oma professionaalsete ärimeilide alustamiseks, sõltuvad Teie vaatajaskonnast ja Teie suhtluskontekstist. Kasutage ülaltoodud e-posti tervitusi ja e-posti avafraase viipadena, kui Te pole kindel, kuidas alustada oma järgmist e -kirja.


Pidage meeles, et kontrollige oma e-kirju uuesti õigekirja- ja grammatikavigade osas ning veenduge, et kirjutate adressaadi nime alati õigesti. Meie viimane nõuanne on hoida see lühike ja magus, sest keegi ei taha pikki kirju lugeda. Õige hääletooni abil jõuate kiiresti asja juurde ja olete kuldne.

Korduma kippuvad küsimused

Miks on oluline, kuidas e-kirju alustate?

Kui alustate oma e -posti professionaalselt, loote saajale suurema tõenäosusega positiivse esmamulje. Kui kirjutate kellelegi esimest korda, on esmamulje kriitiline, kuna see võib julgustada Teie publikut mitte ainult Teie sõnumit lugema, vaid ka sellele vastama.

Milliseid e-posti tervitusi peaksin vältima?

“Tere [Hüüdnimi]” ja “tere [Nimi]!” on liiga juhuslikud ja neid tuleks kasutada ainult siis, kui olete varem e-kirju vahetanud ja Teil on adressaadiga head suhted. Teisest küljest peetakse sõnu „Kõigile asjaosalistele” ja „Lugupeetud härra või proua” liiga ametlikuks ja pisut vananenud, nii et neid tuleks kasutada ainult ametlikus suhtluses või kui Te ei tea inimeste täpseid nimesid. “

Kas peaksite e-kirja alustama ametlikult või juhuslikult?

E-kirja alustamine juhuslikul, isikupärastatud viisil on üldiselt köitvam, kuid liiga suur mitteametlikus ja pingevabas stiilis kirjutamine võib Teie vaatajaskonda tõrjuda. Kui Te pole kindel, millist tooni valida, on Teie kõige kindlam panus olla natuke ametlikum, mitte liiga juhuslik ja sõbralik. Vajadusel saate oma tooni alati adressaadilt saadud vastuse põhjal reguleerida.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo