Kinnitusmeili mallid on olulised esimesed ametlikud teated, mida kasutajad või kliendid saavad pärast Teie toote või teenuse kasutajaks registreerumist. Hea ja isikupärastatud kinnitusmeil julgustab klienti Teie toodet või teenust kasutama ja loob tugeva suhte. Leia siit mallid ja soovitused kinnitusmeili koostamiseks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Kinnitusmeilid on üks esimesi ametlikke teateid, mille kasutajad või kliendid Teie toote või teenuse kasutajaks registreerumisel saavad. Kinnitusmeil peaks olema köitev ja julgustama klienti Teie toote kasutamist jätkama.
Ideaalse kinnitusmeili koostamine võtab aega ja vaeva. Esimene tõsine viga, mida saate teha, on eelnevalt määratletud täielikult automatiseeritud kinnitussõnumi saatmine.
Oluline on luua kasutajaga suhe isikupärastatud meilide kaudu, et nad tunneksid end olevat heades kätes. Kui loote kasutajaga ühenduse, on ta Teie ettevõtte suhtes rohkem investeeritud ja lojaalne.
Kinnitussõnum on Teie suhtlusstrateegia oluline osa, kuid mis see täpselt on?
Kinnitusmeil on lühike informatiivne e-kiri, mille käivitavad kliendi konkreetsed toimingud. Selle eesmärk on veenda kasutajat, et ta on täitnud kõik protsessis nõutavad sammud (makse, tellimine, registreerumine).
Seoses kliendiportaalidega peaks see kinnitusmeil näitama, et kliendi konto loomine õnnestus ja ta saab alustada platvormi kasutamist teadmiste vahetamiseks.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Jah, peaksite saatma kinnitusmeili iga kord, kui uus kasutaja on edukalt oma konto loonud. Ilma sellise sõnumita võib Teie klient arvata, et midagi läks valesti ja tema kontot ei loodud.
Parim on saata kinnitusmeilid kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto edukalt kinnitanud. Näiteks: kasutaja loob konto, kasutades oma e-posti aadressi, saab kinnitussõnumi ja seejärel kontrollib oma andmeid, klõpsates lingil või sisestades kinnituskoodi. Selle stsenaariumi korral peaksid kasutajad saama kinnitusmeili kohe pärast kinnitamist, et nad saaksid kinnitust protsessi edukusest.
Parim on lisada CTA kinnitusmeili lõppu, et kliendid saaksid Teie kliendiportaali kasutama hakata.
See CTA peaks suunama kasutaja kliendiportaali ilma, et oleks vaja uuesti sisse logida.
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.
2023. aasta 4 parimat kliendikogemuse trendi
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme ja iseteeninduse tarkvara. Pakutakse ka mitmeid integratsioone.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Need väljavõtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele. See tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada täpsem piletihaldus.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel