Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kinnitusmeili mallid

Kinnitusmeilid on üks esimesi ametlikke teateid, mille kasutajad või kliendid Teie toote või teenuse kasutajaks registreerumisel saavad. Kinnitusmeil peaks olema köitev ja julgustama klienti Teie toote kasutamist jätkama.

Ideaalse kinnitusmeili koostamine võtab aega ja vaeva. Esimene tõsine viga, mida saate teha, on eelnevalt määratletud täielikult automatiseeritud kinnitussõnumi saatmine.

Oluline on luua kasutajaga suhe isikupärastatud meilide kaudu, et nad tunneksid end olevat heades kätes. Kui loote kasutajaga ühenduse, on ta Teie ettevõtte suhtes rohkem investeeritud ja lojaalne.

Mis on kinnitusmeil? Miks see oluline on?

Kinnitussõnum on Teie suhtlusstrateegia oluline osa, kuid mis see täpselt on?

Kinnitusmeil on lühike informatiivne e-kiri, mille käivitavad kliendi konkreetsed toimingud. Selle eesmärk on veenda kasutajat, et ta on täitnud kõik protsessis nõutavad sammud (makse, tellimine, registreerumine).

Seoses kliendiportaalidega peaks see kinnitusmeil näitama, et kliendi konto loomine õnnestus ja ta saab alustada platvormi kasutamist teadmiste vahetamiseks.

Kinnitusmeili mallid
Looge LiveAgentiga mitu kliendiportaali

Kinnitusmeili teemaridade näited

  • Kinnitus: Teie konto on loodud
  • Tere tulemast pardale
  • Teie konto on valmis ja töötab!
  • Teie [kliendiportaali nimi] konto on valmis
  • Nüüd saate hakata kasutama oma [kliendiportaali] kontot
  • Juurdepääs oma kontole [kliendiportaalis]
  • [Nime] konto on aktiveeritud
  • Täname registreerumast, pääsete oma kontole
  • Teie registreerimine on lõppenud
  • Konto kinnitamise e-kiri

Kinnitusmeili mallide ideed

Lühike kinnitusmeili mall


Täname, et registreerusite kinnitusmeili mall


„Ootame huviga…” kinnitusmeili mall



„Kui Te ei saatnud oma meili” kinnitusmeili mall

Kinnitusmeili mallid – korduma kippuvad küsimused

Kas iga konto loomise protsessi jaoks on vajalik kinnitusmeili saatmine?

Kinnitusmeili mallid

Jah, peaksite saatma kinnitusmeili iga kord, kui uus kasutaja on edukalt oma konto loonud. Ilma sellise sõnumita võib Teie klient arvata, et midagi läks valesti ja tema kontot ei loodud.

Millal peaksin saatma kinnitusmeili?

Lahendamise aeg

Parim on saata kinnitusmeilid kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto edukalt kinnitanud. Näiteks: kasutaja loob konto, kasutades oma e-posti aadressi, saab kinnitussõnumi ja seejärel kontrollib oma andmeid, klõpsates lingil või sisestades kinnituskoodi. Selle stsenaariumi korral peaksid kasutajad saama kinnitusmeili kohe pärast kinnitamist, et nad saaksid kinnitust protsessi edukusest.

Kas kinnitusmeil peaks sisaldama CTA-d?

Help rakendus

Parim on lisada CTA kinnitusmeili lõppu, et kliendid saaksid Teie kliendiportaali kasutama hakata.

See CTA peaks suunama kasutaja kliendiportaali ilma, et oleks vaja uuesti sisse logida.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas iga konto loomise protsessi jaoks on vajalik kinnitusmeili saatmine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jah, peaksite saatma kinnitusmeili iga kord, kui uus kasutaja on edukalt oma konto loonud. Ilma sellise sõnumita võib Teie klient arvata, et midagi läks valesti ja tema kontot ei loodud.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin saatma kinnitusmeili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parim on saata kinnitusmeilid kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto edukalt kinnitanud. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas kinnitusmeil peaks sisaldama CTA-d?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parim on lisada CTA kinnitusmeili lõppu, et kliendid saaksid Teie kliendiportaali kasutama hakata. See CTA peaks suunama kasutaja kliendiportaali ilma, et oleks vaja uuesti sisse logida.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo