Tasuta Prooviperiood

Kinnitusmeili mallid

Kinnitusmeilid on üks esimesi ametlikke teateid, mille kasutajad või kliendid Teie toote või teenuse kasutajaks registreerumisel saavad. Kinnitusmeil peaks olema köitev ja julgustama klienti Teie toote kasutamist jätkama.

Ideaalse kinnitusmeili koostamine võtab aega ja vaeva. Esimene tõsine viga, mida saate teha, on eelnevalt määratletud täielikult automatiseeritud kinnitussõnumi saatmine.

Oluline on luua kasutajaga suhe isikupärastatud meilide kaudu, et nad tunneksid end olevat heades kätes. Kui loote kasutajaga ühenduse, on ta Teie ettevõtte suhtes rohkem investeeritud ja lojaalne.

Mis on kinnitusmeil? Miks see oluline on?

Kinnitussõnum on Teie suhtlusstrateegia oluline osa, kuid mis see täpselt on?

Kinnitusmeil on lühike informatiivne e-kiri, mille käivitavad kliendi konkreetsed toimingud. Selle eesmärk on veenda kasutajat, et ta on täitnud kõik protsessis nõutavad sammud (makse, tellimine, registreerumine).

Seoses kliendiportaalidega peaks see kinnitusmeil näitama, et kliendi konto loomine õnnestus ja ta saab alustada platvormi kasutamist teadmiste vahetamiseks.

Kinnitusmeili mallid
Looge LiveAgentiga mitu kliendiportaali

Kinnitusmeili teemaridade näited

  • Kinnitus: Teie konto on loodud
  • Tere tulemast pardale
  • Teie konto on valmis ja töötab!
  • Teie [kliendiportaali nimi] konto on valmis
  • Nüüd saate hakata kasutama oma [kliendiportaali] kontot
  • Juurdepääs oma kontole [kliendiportaalis]
  • [Nime] konto on aktiveeritud
  • Täname registreerumast, pääsete oma kontole
  • Teie registreerimine on lõppenud
  • Konto kinnitamise e-kiri

Kinnitusmeili mallide ideed

Lühike kinnitusmeili mall


Hello [name],

Thank you for joining [customer portal].

We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.

[Link/Button]

If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Täname, et registreerusite kinnitusmeili mall


Dear [name]

Thank you for completing your registration with [customer portal].

This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


„Ootame huviga…” kinnitusmeili mall


Hello [name],

Thank you for creating your [customer portal] account.

We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.

The [customer portal] team


Kinnitusmeili mall linkidega välistele allikatele


Hello [name],

We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.

Let’s start with the basics!

To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


„Kui Te ei saatnud oma meili” kinnitusmeili mall


Hi there!
Thank you for signing up for our [customer portal]

To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.

If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.

Regards,
The [company] support team

Kinnitusmeili mallid – korduma kippuvad küsimused

Kas iga konto loomise protsessi jaoks on vajalik kinnitusmeili saatmine?

Kinnitusmeili mallid

Jah, peaksite saatma kinnitusmeili iga kord, kui uus kasutaja on edukalt oma konto loonud. Ilma sellise sõnumita võib Teie klient arvata, et midagi läks valesti ja tema kontot ei loodud.

Millal peaksin saatma kinnitusmeili?

Lahendamise aeg

Parim on saata kinnitusmeilid kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto edukalt kinnitanud. Näiteks: kasutaja loob konto, kasutades oma e-posti aadressi, saab kinnitussõnumi ja seejärel kontrollib oma andmeid, klõpsates lingil või sisestades kinnituskoodi. Selle stsenaariumi korral peaksid kasutajad saama kinnitusmeili kohe pärast kinnitamist, et nad saaksid kinnitust protsessi edukusest.

Kas kinnitusmeil peaks sisaldama CTA-d?

Help rakendus

Parim on lisada CTA kinnitusmeili lõppu, et kliendid saaksid Teie kliendiportaali kasutama hakata.

See CTA peaks suunama kasutaja kliendiportaali ilma, et oleks vaja uuesti sisse logida.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas iga konto loomise protsessi jaoks on vajalik kinnitusmeili saatmine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jah, peaksite saatma kinnitusmeili iga kord, kui uus kasutaja on edukalt oma konto loonud. Ilma sellise sõnumita võib Teie klient arvata, et midagi läks valesti ja tema kontot ei loodud.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin saatma kinnitusmeili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parim on saata kinnitusmeilid kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto edukalt kinnitanud. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas kinnitusmeil peaks sisaldama CTA-d?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parim on lisada CTA kinnitusmeili lõppu, et kliendid saaksid Teie kliendiportaali kasutama hakata. See CTA peaks suunama kasutaja kliendiportaali ilma, et oleks vaja uuesti sisse logida.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo