Tellimuse kinnitusmeilide tähtsus ja kasutamine e-kaubanduses. E-kirjade mallid ning praktilised nõuanded tellimuse kinnitamiseks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
On palju erinevat tüüpi e-kirju, mida peaksite oma klientidele saatma: tervitusmeilid, kliendi taastamise meilid ja hüljatud ostukorvi meeldetuletused – loetlege ainult.
Isegi kui mitte kõik e-kaubandusega tegelevad ettevõtted selliseid kirju ei saada, on üks meilitüüp, mida kasutavad peaaegu kõik e-kaubanduse kauplused – tellimuse kinnitusmeil.
Tellimuse kinnitusmeilid saadetakse sageli vajadusest, kuna ilma seda tüüpi tehingumeilita ei saa Te e-poodi tõhusalt juhtida.
Tellimuse kinnitus on teade, mis teavitab klienti, et tema algatatud ostuprotsess oli edukas. Ettevõtted saadavad tellimust kinnitavaid e-kirju, et teavitada kliente tellimuse kättesaamisest, täiendavatest ettevalmistustest saatmiseks ja et neil on oodata varsti paki saabumist. Targad meiliturundajad teavad aga, et tellimuse kinnitusmeilide tõeline väärtus seisneb nende võimes luua suuremaid müüginumbreid.
Kinnitusmeilile tuleks lisada kogu järgmine teave:
Mis teeb need meilid nii suurepäraseks ja miks peaksite sellest hoolima? Siin on mõned kasutusjuhtumite uuringud, mis võivad tuua selgust tellimuse kinnitusmeilide olulisuse osas.
Esiteks, e-posti kaasamise osas on neil silmapaistev avamise määr ligikaudu 65%, mis annab jaekaubanduse keskmisele 12,7% (allikas). Lõppude lõpuks tahavad ostjad teada, et nende ostuprotsess oli edukas.
Veelgi olulisem on see, et kasutajad, kes neid meile saavad, esindavad uskumatult kaasatud ja väärtuslikku vaatajaskonda.
On üldteada tõsiasi, et olemasolevat klienti on palju lihtsam uuesti konverteerida kui veenda kedagi, kes pole kunagi Teilt ostnud, midagi ostma (allikas).
Kahjuks on liiga paljud e-poed kaugel sellest, et avada tellimuse kinnitusmeilide kogu potentsiaali.
Et aidata Teil realiseerida kinnitusmeilide tegelikku potentsiaali, oleme loonud võimsad tellimuse kinnitusmeili mallid, mis aitavad teil suurendada konversioone ja müügitulu.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
Ärge kuulake oma kliente – Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin
LiveAgent pakub mitmeid klientide teeninduse ja kommunikatsioonikanalite tarkvaralahendusi, sealhulgas vestlus, kõned, video kõned, kontaktivormid ja foorumid. Neil on lai valik funktsioone, integratsioone ja alternatiive ning pakutakse tasuta prooviperioodi.
Customer Service | Awkward Puppets
Ettevõtte LiveAgent pakub mitmesuguseid klienditeeninduse tarkvara lahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja kaebuste haldamise süsteeme. Hakake meie partneriks ja telli uudiskiri.
Klienditeenindus – Kummaliselt ilus
LiveAgent on klientide teeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integratsioone. Saate alustada TASUTA prooviperioodiga!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel