• Mallid
  • Tellimuse kinnitamise e-kirja mallid

Tellimuse kinnitamise e-kirja mallid

On palju erinevat tüüpi e-kirju, mida peaksite oma klientidele saatma: tervitusmeilid, kliendi taastamise meilid ja hüljatud ostukorvi meeldetuletused – loetlege ainult.

Isegi kui mitte kõik e-kaubandusega tegelevad ettevõtted selliseid kirju ei saada, on üks meilitüüp, mida kasutavad peaaegu kõik e-kaubanduse kauplused – tellimuse kinnitusmeil.

Tellimuse kinnitusmeilid saadetakse sageli vajadusest, kuna ilma seda tüüpi tehingumeilita ei saa Te e-poodi tõhusalt juhtida.

Mis on tellimuse kinnitus?

Tellimuse kinnitus on teade, mis teavitab klienti, et tema algatatud ostuprotsess oli edukas. Ettevõtted saadavad tellimust kinnitavaid e-kirju, et teavitada kliente tellimuse kättesaamisest, täiendavatest ettevalmistustest saatmiseks ja et neil on oodata varsti paki saabumist. Targad meiliturundajad teavad aga, et tellimuse kinnitusmeilide tõeline väärtus seisneb nende võimes luua suuremaid müüginumbreid.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage ja automatiseerige e-kirja malle otse LiveAgentis

Teave, mis tuleb lisada tellimuse kinnitusmeilile

Kinnitusmeilile tuleks lisada kogu järgmine teave:

  • Müüja nimi
  • Tellimuse esitanud kliendi nimi ja aadress
  • Tellimuse kinnitamise kuupäev
  • Teade “Täname tellimuse eest”
  • Tellitud kauba hind, pilt ja kirjeldus
  • Eeldatav saabumisaeg koos tellimuse jälgimisnumbriga
  • Makse teave
  • “Täname Teid tellimuse eest ja [ettevõtte] perekonda kuulumise eest!”

Kinnitusmeilide jõud

Mis teeb need meilid nii suurepäraseks ja miks peaksite sellest hoolima?

Esiteks, e-posti kaasamise osas on neil silmapaistev avamise määr ligikaudu 65%, mis annab jaekaubanduse keskmisele 12,7% (allikas). Lõppude lõpuks tahavad ostjad teada, et nende ostuprotsess oli edukas.

Veelgi olulisem on see, et kasutajad, kes neid meile saavad, esindavad uskumatult kaasatud ja väärtuslikku vaatajaskonda.

On üldteada tõsiasi, et olemasolevat klienti on palju lihtsam uuesti konverteerida kui veenda kedagi, kes pole kunagi Teilt ostnud, midagi ostma (allikas).

Kahjuks on liiga paljud e-poed kaugel sellest, et avada tellimuse kinnitusmeilide kogu potentsiaali.

Et aidata Teil realiseerida nende tegelikku potentsiaali, oleme loonud võimsad tellimuse kinnitusmeili mallid, mis aitavad Teil suurendada konversioone ja müügitulu.

Tellimuse kinnitamise e-kirja teemaread

  • Teie pakk on teel!
  • Tellimus number [number] on saadetud
  • Teie tellimus toimetatakse kohale järgmise [X] päeva jooksul…
  • Täname Teid ostu eest. Siin on Teie tellimuse kinnitus.
  • Aitäh! Teie tellimus on kinnitatud.
  • Teie tellimus [number] on kätte saadud
  • Töötleme Teie tellimust.
  • Saatsime Teie tellimuse!
  • See on teel…
  • Tegeleme sellega
  • Olete tellinud!

Tellimuse kinnitamise e-kirja mall 1


Confirmation Number: [number]

Hello [name],

We’re happy to let you know that we’ve received your order.

Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.

If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!

We are here to help!

Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.

P.S. psst… you may love these too:

[list of other products]

Tellimuse kinnitamise e-kirja mall 2


[company name]

Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.

TRACK YOUR ORDER [link]

ORDER SUMMARY:

Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]

SHIPPING ADDRESS: [address]

[Table with a list of items]

ITEMS SHIPPED QTY PRICE

Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]

Tellimuse kinnitamise e-kirja mall 3

Your order [number] has shipped!

It’s being shipped with [name of courier company].

Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).

Thank you for placing your order!

Tellimuse kinnitamise e-kirja mall 4


[name],

Thank you for ordering from [company].

Your order #[number] has been shipped.

You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].

Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.

Item
Price
Qty
Amount

If you were interested in [product], you might also like:

[visuals of other products the recipient might be interested in]

We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.

Tellimuse kinnitamise e-kirja mall – korduma kippuvad küsimused

Kas pärast iga kliendi sooritatud ostu on vaja saata tellimuse kinnitusmeil?

Kas pärast iga kliendi sooritatud ostu on vaja saata tellimuse kinnitusmeil?

Lühike vastus on – jah. Vajalik on saata kinnitusmeil, kuna see annab kliendile teada, et kõik läks hästi ja soovitud tooted saadetakse talle. Tänapäeval on kasutajad harjunud saama kinnitusmeile ja kui Te neile sellist sõnumit ei saada, pöörduvad nad tõenäoliselt Teie poole ja küsivad, kas nende tellimus on kinnitatud. See maksab teile rohkem aega ja raha kui lihtsalt automatiseeritud meili saatmine.

Millal peaksin saatma tellimuse kinnitusmeili?

Millal peaksin saatma tellimuse kinnitusmeili?

Tellimuse kinnituse e-kiri tuleb saata kohe pärast seda, kui klient on tellimuse esitanud. See peaks saabuma sõna otseses mõttes sekunditega pärast seda, kui klient klõpsab nupul „osta” või maksab ostu eest. Kui klient sellist teadet kohe ei saa, võib ta arvata, et midagi läks valesti. Kui Teie süsteem on aeglasem ja automaatse meili saatmine võtab paar minutit, peaksite kasutajaid teavitama, et neil võib olla vaja mõni hetk oodata, enne kui nad saavad kinnituse.

Kui pikk peaks olema tellimuse kinnitusmeil?

Kui pikk peaks olema tellimuse kinnitusmeil?

Selline sõnum peaks olema lühike ja sisutihe, kuid võib olla ka lõbus ja loominguline. Seetõttu pole ühtegi kuldreeglit, mida peaksite tellimuse kinnitusmeili koostades järgima. Ärge unustage lisada tellimuse kohta kõige olulisemat teavet: Teie ettevõtte nimi, kliendi aadress, hind, eeldatav saabumisaeg ja makseviis.

Ready to save our order confirmation email templates?

Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas pärast iga kliendi sooritatud ostu on vaja saata tellimuse kinnitusmeil?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lühike vastus on – jah. Vajalik on saata kinnitusmeil, kuna see annab kliendile teada, et kõik läks hästi ja soovitud tooted saadetakse talle.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin saatma tellimuse kinnitusmeili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tellimuse kinnituse e-kiri tuleb saata kohe pärast seda, kui klient on tellimuse esitanud. See peaks saabuma sõna otseses mõttes sekunditega pärast seda, kui klient klõpsab nupul „osta” või maksab ostu eest. Kui klient sellist teadet kohe ei saa, võib ta arvata, et midagi läks valesti. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikk peaks olema tellimuse kinnitusmeil?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Selline sõnum peaks olema lühike ja sisutihe, kuid võib olla ka lõbus ja loominguline. Seetõttu pole ühtegi kuldreeglit, mida peaksite tellimuse kinnitusmeili koostades järgima.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo