Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Verifitseerimise e-kirja mallid

Verifitseerimise e-kirja mallid

Iga digimaailmas tegutsev organisatsioon peab kontrollima oma kasutajate või klientide identiteeti. Kui Teil ei ole võimalik kontoris inimestega silmast silma kohtuda, kontrollida nende isikut tõendavat dokumenti või paluda neil pabereid allkirjastada, peate kasutama muid vahendeid, et kontrollida, kas nende jagatud teave on õige ja nende leiutised on ehtsad. See kehtib eriti siis, kui haldate kliendiportaali.

Niisiis, kuidas saate kontrollida, kas Teie kliendid on need, kes nad väidavad end olevat? Üks võimalus seda teha on saata kinnitusmeil.

Mis on kinnitusmeil? Miks see oluline on?

Kinnitussõnum on teatud tüüpi e-kiri, mis saadetakse kasutajale või kliendile pärast teatud toimingu tegemist. See toiming võib olla konto loomine, uudiskirja saamiseks registreerumine, konkursil hääletamine või tugipileti loomine.

Kinnitusmeil peaks kasutajat teavitama, et ta peab oma toimingu kinnitama. Nad saavad seda teha, klõpsates e-kirjas oleval lingil või nupul või sisestades koodi, mis on neile spetsiaalse veebisaidi kaudu saadetud.

Kinnitusmeilid on iga tervisliku piletite andmebaasi tuum. Kui mõni toiming nõuab, et kasutajad või kliendid esitaksid oma e-posti aadressi või telefoninumbri, peaks sellele järgnema kinnitusmeil.

ring verifitseerimise e-kiri
Verifitseerimise e-kirja näide, Ringi loal

Kasutajatelt andmete kinnitamise nõudmine aitab vähendada kinnitamata rämpspostikontode arvu. See muudab Teie turundusmeeskonnal ka kasutajate või klientidega suhtlemise lihtsamaks.

Lisaks on kinnitamine kasulik ka kasutajatele endile, kuna see vähendab riski, et nad loovad konto, kasutades valet või vana e-posti aadressi, millele neil enam juurdepääsu ei ole.

Kliendiportaali haldamisel tuleb ka veenduda, et kõik kontod, millega sinna ligi pääseda, on kehtivad ja kuuluvad sinu klientidele või kasutajatele.

Verifitseerimise e-kirja teemaridade näited

  • Kinnitage oma E-maili aadress
  • Kinnitage oma e-posti aadress [firmale]
  • Kinnitage oma e-posti aadress [kliendiportaali nimi]
  • Tere tulemast [kliendiportaali], palun kinnitage oma e-posti aadress
  • [Nimi], palun kinnitage oma konto
  • [ettevõte] – konto kinnitamine
  • [company] – email verification
  • [e-posti aadress] – viige lõpule registreerumine [ettevõtte/kliendiportaali] jaoks!
  • Aktiveerige oma [ettevõtte] konto
  • Kinnitusmeil
  • Teie kinnituskood
  • Teie [kliendiportaali] turvakood on: [kood]
  • Kontrollige [ettevõtte] kinnituskoodi
  • Palun kinnitage oma e-posti aadress
  • Peaaegu valmis!
  • Olete peaaegu valmis!

Verifitseerimise e-kirja mallide ideed

Lühike verifitseerimise e-kirja mall




Verifitseerimise e-kirja mall, mis rõhutab väärtust



Verifitseerimise e-kirja mall koodiga


“Aitäh” verifitseerimise e-kirja mall 

Verifitseerimise e-kirja mall – korduma kippuvad küsimused

Millal peaksin saatma kinnitusmeili?

Lahendamise aeg

Parim on saata kinnitusmeilid kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto loonud, et nad saaksid registreerumise protsessiga jätkata ja portaalile võimalikult kiiresti juurde pääseda. Näiteks kui kasutaja loob konto, kasutades oma e-posti aadressi, peaks ta kohe saama kinnitusmeili, et ta saaks selle kinnitada ja järgmisi samme astuda.

Kui pikad peaksid minu kinnitusmeilid olema?

Verifitseerimise e-kirja mallid

Kinnitusmeil peaks olema väga lühike ja asjakohane. Need peaksid olema ainult kolm kuni neli tekstirida. Teavitage kasutajat, mida ta peab tegema, et jätkata oma kliendiportaali konto loomist. Kasutage lihtsat keelt. Kui adressaat peab tegema teatud toimingu, peaks ta täpselt teadma, mida temalt oodatakse.

Kas ma peaksin kirjutama lihtteksti e-kirja või saatma meili HTML-vormingus?

Verifitseerimise e-kirja mallid

Lihtteksti ja HTML-meili vahel on suur erinevus. Lihtteksti meilid sisaldavad ainult teksti ilma erivorminguta. Lihtteksti e-kirjad võimaldavad Teil ka lihtsaid visuaale või GIF-e meilikoopiasse manustada. Teisest küljest sisaldab HTML-versioon pilte, värve ja muid tekstivormingu valikuid. Õige valik sõltub Teie meiliturunduse strateegiast, kaubamärgist, stiilijuhendist ja muudest teguritest.

Üldiselt peaksid kinnitusmeilid olema uskumatult lihtsad, nii et lihtteksti meili kasutamine on tavaliselt hea mõte.

Ready to put our verification email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin saatma kinnitusmeili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Parim on saata kinnitusmeilid kohe pärast seda, kui kasutaja on kliendiportaali konto loonud, et nad saaksid registreerumise protsessiga jätkata ja portaalile võimalikult kiiresti juurde pääseda.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikad peaksid minu kinnitusmeilid olema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kinnitusmeil peaks olema väga lühike ja asjakohane. Need peaksid olema ainult kolm kuni neli tekstirida.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin kirjutama lihtteksti e-kirja või saatma meili HTML-vormingus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Üldiselt peaksid kinnitusmeilid olema uskumatult lihtsad, nii et lihtteksti meili kasutamine on tavaliselt hea mõte.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo