Näpunäidete ja mallide abil õige e-kirja lõpetamine on sama oluline kui selle alustamine. Uurige erinevaid lõpetamisviise ja lugege olulise kontaktinfo lisamise kohta. Leidke näited tänulikest vastustest ja professionaalsetest tervitusmeilidest.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Kuna enamus tänapäeva ettevõtete kirjavahetusest toimub e-posti teel, on oluline nii e-kirjade alustamine kui ka lõpetamine. Kui aga kogu tähelepanu pööratakse e-posti teemareale ja algusele, jäetakse e-kirjade lõpp sageli tähelepanuta.
Tegelikult on ettevõtlusega seotud e-kirja õige lõpetamine sama oluline kui e-kirja alustamine. Õige e-kirja lõpp jätab adressaadile positiivse lõpliku mulje, motiveerib lugejat tegutsema, tuvastab saatja ja tema kavatsused ning annab adressaadile Teie kontaktandmed (nii on neil lihtne Teiega ühendust võtta).
Lugege edasi, et saada teavet selle kohta, kuidas ettevõtte e-kirju asjakohaselt lõpetada, ja kasutage ära meie professionaalsete e-kirjade sulgemise loendit ja näiteid, mis sobivad erinevates kontekstides.
Enne e-kirja saatmist veenduge, et see sisaldaks lühikest lõpulauset, mis loob sujuva ülemineku Teie e-kirja põhiteema ja sisselogimise vahel. See lõpetav rida võib väljendada Teie tänu saaja aja eest, näidata, et olete avatud edasiseks suhtlemiseks, olete tegevusele kutsuv või avaldate, et ootate vastust.
Kui Te pole adressaadiga väga lähedane, nõuab iga ärimeil professionaalset sulgemist, mis võib olla kas ametlik või juhuslik, lähtudes Teie suhte tüübist ja Teie suhtluskontekstist. Kõige sagedamini kasutatavad e-posti allkirjastamised on “Lugupidamisega” ja “Parimate soovidega”, kuid oleme koostanud terve nimekirja (allpool) näiteid, nii ametlikke kui ka mitteametlikke sulgemisi.
Kui kirjutate kellelegi esimest korda, lisage oma e-posti allkirjale alati oma täisnimi (ees- ja perekonnanimi). Vestlusteks kolleegide või inimestega, keda Te juba tunnete ja kellega olete mitu e-kirja vahetanud, piisab, kui kasutate sulgemisel all oma eesnime. Pange tähele, et soovitame vältida hüüdnimede allkirjastamist, välja arvatud juhul, kui Teie hüüdnimi on laialt tuntud ja seda kasutatakse eesnime asemel.
Lisage oma e-posti allkirjale kindlasti oma praegune ametinimetus ja ettevõtte nimi, et ei tekiks segadust, kes Te olete, eriti kui saadate potentsiaalsetele klientidele külma kirja. Kui kandideerite tööle, soovitame Teil allkirjast välja jätta praegused tööandmed (e-posti aadress ja telefoninumber).
Kuigi Teie sõnumi adressaat juba teab teie e-posti aadressi, on alati kasulik lisada oma e-posti allkirjale täiendav kontaktteave, näiteks otsene telefoninumber, kuna mõned inimesed võivad Teiega ühendust võtta teiste suhtluskanalite kaudu.
Samuti võite kaaluda linkide lisamist oma allkirjale. See link võib olla link teie veebisaidile, teie LinkedIni profiilile või muudele asjakohastele sotsiaalmeedia kontodele, sihtleht, mida soovite reklaamida, teie veebiportfell, veebikalender või teie viimane ajaveebi postitus jne.
Kui otsustate, millist tüüpi lõpulauset oma ettevõtte e-posti lõpetamiseks kasutada, mõelge sellele, kellele meili saadate ja miks. Kui Te pole kindel, milline väljalogimine oleks antud olukorras kõige sobivam, on parem valida ametlikum lõpplause. “Parimate soovidega”, “Lugupidamisega”, “Tänades”, “Tervitades”, on mõned turvalisemad meili lõpulaused, mida saab kasutada igas olukorras ja igat tüüpi meilides. Siin on veel mõned näited kõige tavalisemate ja laialdasemalt kasutatavate professionaalsete e-posti sulgemiste kohta:
Ametlikud e-posti lõpulaused:
Lugupidamisega,
Parimate soovidega,
Austusega,
Kõike parimat soovides,
Soojade soovidega
Argipäevased e-posti sulgemislaused:
Räägime varsti,
Järgmise korrani,
Tänades,
Edu,
Toredat nädalavahetust!
Ilusat päeva!
Produktiivset päeva!
Nautige oma [nädalapäev]/nädal/nädalavahetus],
Toredat [nädalapäev],
Häid pühi
Tunnustust väljendavad lõpplaused:
Aitäh,
Tänud,
Tänud veelkord,
Tuhat tänu,
Tänan Teid [abi/ info/ tagasiside] eest
Ette tänades,
Aitäh tähelepanu eest,
Aitäh abi eest,
Aitäh [kannatlikkuse/ aja/ koostöö] eest.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.
Sõltuvalt Teie meilisõnumi kontekstist saate enne hüvastijättu lisada ka lühikese e-kirja lõpplause. Kasutage ühte järgmistest tõestatud e-posti sulgemisliinidest, et veenduda, et lõpetate sõnumi positiivse noodiga ja annate oma adressaatidele teada, et ootate nende vastust või edasist dialoogi.
Külma teavitusmeili lõpetamiseks õige viisi leidmine võib olla iga müügiprofessionaali jaoks keeruline. Siin on mõned näited selle kohta, mida saate lisada oma külmade müügikirjade lõppu, et tuua välja potentsiaalne vastus:
“If you’d like to learn more about how [Company] can help you [reach specific goals], feel free to book a time in my calendar here: [link]. I look forward to hearing back from you.”
“Are you available for a 10-minute call on [date and time]? Just let me know what works best for you, I’d be happy to work around your schedule.”
“Do you have 5-10 minutes to discuss how we can help [their company] achieve [specific goals]? If so, how does your calendar look this week?”
“It would be great to hear your thoughts and even explore how this [solution/ tool/ strategy] would fit with [their company]. Do you have 15 minutes this week?”
“If you’d like to hear about this in more detail, I would happily spend 30 mins telling you everything you need to know. Just let me know if you have any questions or would like to have a more in-depth conversation.”
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Järelmeilid on mis tahes külma meilistrateegia puhul kohustuslikud. Siit saate teada, kuidas lõpetada müügijärgne e-kiri, et julgustada oma potentsiaalset klienti vastama ka siis, kui Teie varasemad katsed nendega ühendust luua olid ebaõnnestunud.
“If you are the appropriate person to speak with, what does your calendar look like? If not, who do you recommend I talk to?”
“Are you the right person to speak to regarding this? If not, could you help me find the relevant decision maker? I look forward to your response.”
“I would really like to have 20 minutes of your time as I feel we can really add value to your [area of operations]. Can we book a call or a meeting?”
“Have you given any additional thought to my proposal? I’d be happy to do a quick review of it on the phone and answer any and all questions you may have. What time would suit you for a quick conversation?”
“Please let me know when you have had a chance to take a look at this info and would like me to give you a call to discuss. I’d be happy to answer any questions you have.”
Ostujärgsed meilid ja klientide tervitusmeilid on ühed kõige kriitilisemad meilid turunduskampaaniates, mille eesmärk on luua pikaajalisi kliendisuhteid. Teie lõulaused seda tüüpi meilidele võiksid välja näha sellised:
“Thanks again for shopping with [Brand]. If you have any questions or need help – let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us.”
“If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer support team at [email] or [number].”
“If you’re interested in learning more about your product, feel free to contact me or anyone else on our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.”
“I’d love to hear what you think of [product] and if there is anything we can improve. If you have any questions, please reply to this email. I’m always happy to help!”
“Thanks again for signing up for [product/ service]. We’re always around and love hearing from you. If you ever need help, have ideas, or just want to say hello, please get in touch, and we’ll get back to you within a few hours.”
Kui lõpetate oma klienditeeninduse meilid, on alati hea mõte julgustada oma kliente ühendust võtma, kui neil on muid küsimusi, probleeme või muresid. Samuti peaksite neile kinnitama, et olete alati valmis aitama. Siin on mõned kasulikud näited, mida saate kasutada klienditeeninduse meilide kokkuvõtmiseks:
“I will get in touch with our product team and will get back to you within thirty minutes with a complete answer. In the meantime, let me know if you have any more questions, comments, or concerns.”
“We love to help our customers get the best out of our products. If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to reach out.”
“Please, let us know if you still cannot [ … ] so we can help you solve this issue and make sure you enjoy your [tool/ app] as soon as possible. Thanks again for contacting us, we’re always happy to help.”
“We’re always here to answer any questions or concerns you may have. Please feel free to contact our support team at [phone number], or reply to this message and we’d be more than happy to help.”
“We would be grateful if you would leave a review on our Facebook page as your insights could help others that are in your shoes. Thanks again for letting us know and feel free to contact us in case you have any questions.”
Klientidele vabandusmeilide kirjutamisel ja pettunud klientidega tegelemisel peaksite kirja lõpus oma vabanduse uuesti sõnastama ja ütlema, et hindate nende kannatlikkust ja mõistmist:
“Once more, I sincerely apologize for the inconvenience. Please contact our customer support team for any further concerns you might have – our agents are always here to help.”
“I have relayed your feedback to the rest of the team and can assure you that this mistake won’t happen in the future. That said, if there’s anything else I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help.”
“Thank you again for your patience and for bringing the issue to our attention. In the meantime, we’re going to give you [details of your offer] as an additional apology. If there are any other issues that need to be addressed, please don’t hesitate to contact us.”
“Thank you for your patience and understanding. Rest assured, we are doing everything in our power to not let this happen again. If you have any more questions or come across any other issue, let me know, I’ll be happy to help.”
“Once again, accept our apologies. We sincerely appreciate your understanding in this matter. Please feel free to reach out to me with any questions you may have – I’m just an email away!”
E-kirja lõpp on tavaliselt lihtsalt lõppsõna või lühike lause, millele järgneb Teie signatuur, kuid e-kirja sulgemiseks õigete sõnade ja õige tooni leidmine nõuab sageli palju mõtlemist. See, kuidas Te e-kirja lõpetate, võib tegelikult tohutult mõjutada adressaadi otsust Teie e-kirjale vastata. Teadmine kuidas professionaalseid meile lõpetada on tõhusa ärisuhtluse võti, mis jätab lugejale positiivse mulje ja suurendab e-kirjade vastamise määra. Kui Te pole kindel, kuidas oma järgmist ärimeili lõpetada, võivad ülaltoodud näited e-kirja lõpetamisest kasuks tulla.
Kuna e-kirja lõpetus on viimane asi, mida Teie adressaat loeb, võib see olla motiveerivaks teguriks selles, kui kiiresti nad vastavad – või kas nad üldse vastavad. Kui lõpetate oma e-kirja viisakalt, professionaalselt ja asjakohaselt, on Teil paremad võimalused positiivse vastuse saamiseks.
Isegi kui Teil on saajaga argisuhted, tuleks igat tüüpi ärisuhtluses vältida ebaprofessionaalseid lõpetamisi. Need lõpetamised sisaldavad “Õnnistatud päeva” (või muu religioosse alatooniga), “Rahu!” (või mõni muu släng), “Tänks” (või muud lühendid), “Näeme hiljem” (või muu mitteformaalne lõpulause), “Teie”/ “Armastust” (või midagi muud, mis vihjab pühendumusele).
Kuigi on oluline lõpetada ärimeil professionaalsel viisil, on õige vormindamine hea lõpliku mulje jätmiseks samuti kriitilise tähtsusega. Lisage kindlasti lõppsõna juurde koma, seejärel lisage tühik ja tippige täisnimi, millele järgneb ametinimi, ettevõte ja kõik kontaktandmed, mida soovite esitada.
Ärge kuulake oma kliente – Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin
Inimkäitumise disain võimaldab ettevõtetel kujundada tooteid ja teenuseid, mis loovad sisukaid muutusi käitumises ning parandavad inimeste elu efektiivselt.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel