Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Kuidas lõpetada e-kirja (Näpunäited + mallid)

Kuidas lõpetada e-kirja (Näpunäited + mallid)

Kuna enamus tänapäeva ettevõtete kirjavahetusest toimub e-posti teel, on oluline nii e-kirjade alustamine kui ka lõpetamine. Kui aga kogu tähelepanu pööratakse e-posti teemareale ja algusele, jäetakse e-kirjade lõpp sageli tähelepanuta.


Tegelikult on ettevõtlusega seotud e-kirja õige lõpetamine sama oluline kui e-kirja alustamine. Õige e-kirja lõpp jätab adressaadile positiivse lõpliku mulje, motiveerib lugejat tegutsema, tuvastab saatja ja tema kavatsused ning annab adressaadile Teie kontaktandmed (nii on neil lihtne Teiega ühendust võtta).
Lugege edasi, et saada teavet selle kohta, kuidas ettevõtte e-kirju asjakohaselt lõpetada, ja kasutage ära meie professionaalsete e-kirjade sulgemise loendit ja näiteid, mis sobivad erinevates kontekstides.

Mida lisada oma e-kirjade lõppu

1. Lõpulause

Enne e-kirja saatmist veenduge, et see sisaldaks lühikest lõpulauset, mis loob sujuva ülemineku Teie e-kirja põhiteema ja sisselogimise vahel. See lõpetav rida võib väljendada Teie tänu saaja aja eest, näidata, et olete avatud edasiseks suhtlemiseks, olete tegevusele kutsuv või avaldate, et ootate vastust.

2. Sulgemine (Signatuur)

Kui Te pole adressaadiga väga lähedane, nõuab iga ärimeil professionaalset sulgemist, mis võib olla kas ametlik või juhuslik, lähtudes Teie suhte tüübist ja Teie suhtluskontekstist. Kõige sagedamini kasutatavad e-posti allkirjastamised on “Lugupidamisega” ja “Parimate soovidega”, kuid oleme koostanud terve nimekirja (allpool) näiteid, nii ametlikke kui ka mitteametlikke sulgemisi.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage e-posti malle

3. Öelge oma nimi

Kui kirjutate kellelegi esimest korda, lisage oma e-posti allkirjale alati oma täisnimi (ees- ja perekonnanimi). Vestlusteks kolleegide või inimestega, keda Te juba tunnete ja kellega olete mitu e-kirja vahetanud, piisab, kui kasutate sulgemisel all oma eesnime. Pange tähele, et soovitame vältida hüüdnimede allkirjastamist, välja arvatud juhul, kui Teie hüüdnimi on laialt tuntud ja seda kasutatakse eesnime asemel.

4. Amet ja ettevõte

Lisage oma e-posti allkirjale kindlasti oma praegune ametinimetus ja ettevõtte nimi, et ei tekiks segadust, kes Te olete, eriti kui saadate potentsiaalsetele klientidele külma kirja. Kui kandideerite tööle, soovitame Teil allkirjast välja jätta praegused tööandmed (e-posti aadress ja telefoninumber).

Esimene e-kri

5. Kontaktinfo

Kuigi Teie sõnumi adressaat juba teab teie e-posti aadressi, on alati kasulik lisada oma e-posti allkirjale täiendav kontaktteave, näiteks otsene telefoninumber, kuna mõned inimesed võivad Teiega ühendust võtta teiste suhtluskanalite kaudu.

6. Täiendavad ressursid

Samuti võite kaaluda linkide lisamist oma allkirjale. See link võib olla link teie veebisaidile, teie LinkedIni profiilile või muudele asjakohastele sotsiaalmeedia kontodele, sihtleht, mida soovite reklaamida, teie veebiportfell, veebikalender või teie viimane ajaveebi postitus jne.

e-posti signatuur

Näited ja mallid meilide lõpetamiseks

Professionaalsed e-posti allkirjastamised ja lõpulaused

Kui otsustate, millist tüüpi lõpulauset oma ettevõtte e-posti lõpetamiseks kasutada, mõelge sellele, kellele meili saadate ja miks. Kui Te pole kindel, milline väljalogimine oleks antud olukorras kõige sobivam, on parem valida ametlikum lõpplause. “Parimate soovidega”, “Lugupidamisega”, “Tänades”, “Tervitades”, on mõned turvalisemad meili lõpulaused, mida saab kasutada igas olukorras ja igat tüüpi meilides. Siin on veel mõned näited kõige tavalisemate ja laialdasemalt kasutatavate professionaalsete e-posti sulgemiste kohta:


Ametlikud e-posti lõpulaused:

Lugupidamisega,
Parimate soovidega,
Austusega,
Kõike parimat soovides,
Soojade soovidega


Argipäevased e-posti sulgemislaused:

Räägime varsti,
Järgmise korrani,
Tänades,
Edu,
Toredat nädalavahetust!
Ilusat päeva!
Produktiivset päeva!
Nautige oma [nädalapäev]/nädal/nädalavahetus],
Toredat [nädalapäev],
Häid pühi


Tunnustust väljendavad lõpplaused:

Aitäh,
Tänud,
Tänud veelkord,
Tuhat tänu,
Tänan Teid [abi/ info/ tagasiside] eest
Ette tänades,
Aitäh tähelepanu eest,
Aitäh abi eest,
Aitäh [kannatlikkuse/ aja/ koostöö] eest.


Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

E-kirja lõpulause näited

Sõltuvalt Teie meilisõnumi kontekstist saate enne hüvastijättu lisada ka lühikese e-kirja lõpplause. Kasutage ühte järgmistest tõestatud e-posti sulgemisliinidest, et veenduda, et lõpetate sõnumi positiivse noodiga ja annate oma adressaatidele teada, et ootate nende vastust või edasist dialoogi.

Kuidas lõpetada külm müügimeil

Külma teavitusmeili lõpetamiseks õige viisi leidmine võib olla iga müügiprofessionaali jaoks keeruline. Siin on mõned näited selle kohta, mida saate lisada oma külmade müügikirjade lõppu, et tuua välja potentsiaalne vastus:

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Kuidas lõpetada müügi järelmeil

Järelmeilid on mis tahes külma meilistrateegia puhul kohustuslikud. Siit saate teada, kuidas lõpetada müügijärgne e-kiri, et julgustada oma potentsiaalset klienti vastama ka siis, kui Teie varasemad katsed nendega ühendust luua olid ebaõnnestunud.

Kuidas lõpetada ostujärgne/kliendi tervitusmeil

Ostujärgsed meilid ja klientide tervitusmeilid on ühed kõige kriitilisemad meilid turunduskampaaniates, mille eesmärk on luua pikaajalisi kliendisuhteid. Teie lõulaused seda tüüpi meilidele võiksid välja näha sellised:

Kuidas lõpetada klienditeeninduse e-kirja

Kui lõpetate oma klienditeeninduse meilid, on alati hea mõte julgustada oma kliente ühendust võtma, kui neil on muid küsimusi, probleeme või muresid. Samuti peaksite neile kinnitama, et olete alati valmis aitama. Siin on mõned kasulikud näited, mida saate kasutada klienditeeninduse meilide kokkuvõtmiseks:

Kuidas lõpetada kliendi vabandusmeili

Klientidele vabandusmeilide kirjutamisel ja pettunud klientidega tegelemisel peaksite kirja lõpus oma vabanduse uuesti sõnastama ja ütlema, et hindate nende kannatlikkust ja mõistmist:

Kokkuvõte


E-kirja lõpp on tavaliselt lihtsalt lõppsõna või lühike lause, millele järgneb Teie signatuur, kuid e-kirja sulgemiseks õigete sõnade ja õige tooni leidmine nõuab sageli palju mõtlemist. See, kuidas Te e-kirja lõpetate, võib tegelikult tohutult mõjutada adressaadi otsust Teie e-kirjale vastata. Teadmine kuidas professionaalseid meile lõpetada on tõhusa ärisuhtluse võti, mis jätab lugejale positiivse mulje ja suurendab e-kirjade vastamise määra. Kui Te pole kindel, kuidas oma järgmist ärimeili lõpetada, võivad ülaltoodud näited e-kirja lõpetamisest kasuks tulla.


Korduma kippuvad küsimused e-kirja lõpetuste kohta

Miks on meilide sulgemine oluline?

Kuna e-kirja lõpetus on viimane asi, mida Teie adressaat loeb, võib see olla motiveerivaks teguriks selles, kui kiiresti nad vastavad – või kas nad üldse vastavad. Kui lõpetate oma e-kirja viisakalt, professionaalselt ja asjakohaselt, on Teil paremad võimalused positiivse vastuse saamiseks.

Millised lõpulaused ei ole ettevõtte e-posti jaoks sobivad?

Isegi kui Teil on saajaga argisuhted, tuleks igat tüüpi ärisuhtluses vältida ebaprofessionaalseid lõpetamisi. Need lõpetamised sisaldavad “Õnnistatud päeva” (või muu religioosse alatooniga), “Rahu!” (või mõni muu släng), “Tänks” (või muud lühendid), “Näeme hiljem” (või muu mitteformaalne lõpulause), “Teie”/ “Armastust” (või midagi muud, mis vihjab pühendumusele).

Kuidas tuleks e-kirja lõppu vormindada?

Kuigi on oluline lõpetada ärimeil professionaalsel viisil, on õige vormindamine hea lõpliku mulje jätmiseks samuti kriitilise tähtsusega. Lisage kindlasti lõppsõna juurde koma, seejärel lisage tühik ja tippige täisnimi, millele järgneb ametinimi, ettevõte ja kõik kontaktandmed, mida soovite esitada.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo