Tasuta Prooviperiood

Kuidas vestlust lõpetada

Klientidega, klientide või potentsiaalsete klientidega suheldes on vestluse katkestamiseks õige viisi leidmine sama oluline kui õige alustamine. Tegelikult võib suhtluse lõpetamine professionaalsel, viisakal ja lugupidaval viisil muuta isegi ebameeldiva vestluse positiivseks klienditeeninduse kogemuseks ja jäta kliendile hea lõppmulje.

Põhilised näpunäited klientidega vestluste lõpetamiseks

  • Kasutage ühte või mitut kõige levinumat vestlust lõpetavat fraasi, mis on suhtluse teemaga seotud (kliendi tänamine, vabanduse kordamine, järgmistest sammudest teavitamine jne).
  • Valige õige sõnavara, toon ja stiil, mis on Teie vaatajaskonnale kõige sobivam.
  • Kohandage oma lõpulauseid, et need sobiksid erinevate tugikanalitega. Telefoni- ja meilivestlused nõuavad tavaliselt ametlikumat keelt, samas kui reaalajas vestlus ja suhtlus sotsiaalmeedias on tavaliselt juhuslikum.
  • Vältige sama lõpufraasi kasutamist iga suhtluse lõpus, kuna see võib tunduda liiga üldine ja robotlik – muutke oma sõnum võimaluse korral isikupärastatuks.
  • Lõpetuseks küsige kliendilt, kas saate veel midagi aidata, või julgustage teda tulevikus uuesti ühendust võtma.
  • Veenduge, et Teie lõppsõna oleks viisakas, sõbralik ja jätaks üldiselt positiivse mulje.
Kuidas vestlust lõpetada
Kasutage meie malle, et lõpetada vestlused klientidega professionaalsel ja viisakal viisil – olenemata kasutatavast kanalist

Kuidas vestlust lõpetada – klienditeeninduse skriptid

American Expressi uuringu kohaselt usub 68% tarbijatest, et meeldiv klienditeenindaja on positiivse teeninduskogemuse võti. Allpool on mõned proovitud ja tõestatud näited selle kohta, kuidas saate klientidega vestlused professionaalsel viisil erinevates tugikanalites lõpetada, tagamaks et kliendid saavad Teiega suhtlemisel alati meeldiva kogemuse.

Kuidas telefonikõne lõpetada: kõne lõpetavad väited 

Kuidas meilisõnumit lõpetada: meili lõpetavad fraasid

Kuidas vestlust reaalajas vestluses lõpetada

Kuidas sotsiaalmeedia vestlus lõpetada

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas vestlust sulgeda?

Vestluse sulgemiseks lõpetage hea noodiga, küsides kliendilt, kas saate veel midagi aidata, või julgustades teda tulevikus uuesti ühendust võtma.

Kuidas peatada ebamugav vestlus?

Ebamugavat vestlust saate vältida, kui tõstate ebaolulise teema või muudate teemat. Kui Te ei soovi olukorda arutada, võite lihtsalt öelda, et Teile ei meeldi sellest rääkida. Kui tunnete, et peate vestluse lõpetama, võite öelda, et peate minema.

Kuidas lõpetada kõne, olemata ebaviisakas?

Ärge lihtsalt lõpetage kõnet midagi ütlemata. Tänage kindlasti helistajat selle aja eest ja andke talle teada, et saadate talle järelmeili, kui midagi muud ilmneb.

Ready to put our templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo