Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Müügijärgse kliendikontakti hoidmise e-kirjade mallid

Müügijärgse kliendikontakti hoidmise e-kirjade mallid

Kliendikontakti hoidmise e-kirja saatmise unustamine on üks kriitilisemaid vigu, mida müügi- ja turundusspetsialistid potentsiaalsete klientidega ühendust võttes teevad. Liiga sageli keskenduvad nad ainult esialgsele häälele ja jätavad järelmeetmed täielikult tähelepanuta. 70% müügimeilidele ei saadeta järelmeile, kuigi kuni 80% tehingutest nõuavad enne sulgemist vähemalt viit kontaktivõtmist. 

Pileti-näide-allahindluse-koodi-pakkumine
Laske LiveAgentil Teie eest raske töö ära teha. Automatiseerige järelmeilid meie piletisüsteemi tarkvaraga ja kombineerige see meie väljamineva kõnekeskuse tarkvaraga, et luua täielik turunduse ja müügitööriist.

Potentsiaalsete klientidega ühenduse võtmine aitab lõpuks ettevõtetel suurendada reageerimise määrasid ja sooritada rohkem müüki. Tegelikult saavad järelmeilid tavaliselt parema vastuse kui esialgne meil. Iko Systemi läbiviidud uuring näitas, et esimesele meilile vastati 18%, teisele 14%, neljandale 13% ja kuuendale 27%. Õigete kliendikontakti hoidmise e-kirja mallide abil saab Teie müügi- ja turundusmeeskond tagada järjepidevama suhtluse potentsiaalsete klientidega ja pikemas perspektiivis parandada müüki.

3 peamist kliendikontakti hoidmise e-kirja viga, mida vältida

Liiga paljude e-kirjade saamtine

Müügijärgse kliendikontakti hoidmise e-kirjade mallid

Ehkki pole universaalset valemit selle kohta, milline on parim arv ja sagedus, mida peaksite saatma (kuna see sõltub suuresti sellest, millisel viisil olete potentsiaalse kliendiga varem suhtlenud), näitavad uuringud, et 2 või 3 jörelkontakti on optimaalne arv. Üldreeglina on soovitatav oodata vähemalt kaks päeva enne esimese järelmeili saatmist.

Liiga vara alla andmine

Müügijärgse kliendikontakti hoidmise e-kirjade mallid

Statistiliselt, kui Te oma esimesele meilile vastust ei saa, on Teil 21% tõenäosus saada vastus teisele ja 25% tõenäosusega kuulete adressaadilt pärast paari järelsõnumit. Samuti võib potentsiaalselt kliendilt vastuse saamiseks kuluda 5 või rohkem e-kirja.

Isikupärastamise puudumine

Müügijärgse kliendikontakti hoidmise e-kirjade mallid

Isikupärastamine on meiliturunduse puhul võtmetähtsusega, kuna see võib aidata Teie järelmeilidel silma paista. Uuringud on näidanud, et isikupärastatud teemaridadega meilide avamise tõenäosus on 26% suurem kui ilma, ja selle tulu on isikupärastamist kasutavate meilide puhul 5,7 korda suurem.

Müügijärgse kliendikontakti hoidmise e-kirjade malli näited

Otsustamine, kuidas võtta ühendust potentsiaalsete klientidega, kes Teie esialgsele meilile ei vastanud, võib olla keeruline, kuna peate leidma õige tasakaalu väärtuse lisamise ja pealetükkivuse/tüütamise vahel. Allpool on 10 peamist müügijärgset e-posti malli erinevate kasutusjuhtumite jaoks, mida saate enne enda isiklike loomiseks ära kasutada.

Pärast käivitaja sündmust saadetud e-kiri

Kliendikontakti hoidmise e-kiri erilise pakkumise jagamiseks

Kliendikontakti hoidmise e-kiri potentsiaalse kliendiga uuesti ühenduse loomiseks

Järelmeil pärast kõneposti jätmist

Järelmeil pärast sündmust

Tasuta prooviperioodi järgne meil

Demo järgne e-kiri

Reklaami teavitamise järelmeil

Järelmeil pärast vastuse mittesaamist

Potentsiaalsest kliendist lahku minemise järelmeil

Boonus: Naljakas müügiteemaline e-posti mall, mis inspireerib Teie müügimeeskonda

Müügijärgse kliendikontakti hoidmise e-kirjade mallid – korduma kippuvad küsimused

Kuidas kirjutada müügiks head kliendikontakti hoidmise e-kirja?

Tõhusa järelmeili kirjutamiseks peate olema kannatlik. Mõnikord võtab vastuse saamine aega ja vaeva. Siiski ärge spämmige potentsiaalseid kliente, sest sellel võib olla vastupidine mõju. Ja mis kõige tähtsam, ärge saatke üldisi e-kirju. Mida isikupärasem on meil, seda suurem on võimalus vastuse saamiseks.

Miks ma peaksin saatma järelmeili?

Hea järelmeil võib aidata Teil püsida oma kliendi mõtetes esirinnas. Enamik müüke suletakse müügitsükli järelkontrolli etappides, seega on järelmeil otsene viis Teid tehingu lõpetamisele lähemale viia.

Mis on kliendikontakti hoidmise e-kiri?

Järelmeil on sõnum, mille saadate inimestele, kes pole eelmisele meilile vastanud. Järelmeile saadetakse tavaliselt paari päeva pärast.

Ready to test our sales follow up email templates?

Why not try them alongside our ticketing software? Take advantage of our free 14-day trial, no credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas kirjutada müügiks head kliendikontakti hoidmise e-kirja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tõhusa järelmeili kirjutamiseks peate olema kannatlik. Mõnikord võtab vastuse saamine aega ja vaeva. Siiski ärge spämmige potentsiaalseid kliente, sest sellel võib olla vastupidine mõju. Ja mis kõige tähtsam, ärge saatke üldisi e-kirju. Mida isikupärasem on meil, seda suurem on võimalus vastuse saamiseks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks ma peaksin saatma järelmeili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hea järelmeil võib aidata Teil püsida oma kliendi mõtetes esirinnas. Enamik müüke suletakse müügitsükli järelkontrolli etappides, seega on järelmeil otsene viis Teid tehingu lõpetamisele lähemale viia.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kliendikontakti hoidmise e-kiri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Järelmeil on sõnum, mille saadate inimestele, kes pole eelmisele meilile vastanud. Järelmeile saadetakse tavaliselt paari päeva pärast. ” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo