Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Vabandamise e-posti mallid

Vabandamise e-posti mallid

Iga ettevõte teeb aegajalt vigu. Enamikul juhtudel võib lihtne, kuid professionaalne vabandusmeil muuta kliendi arusaama olukorrast paremaks ja aidata Teil oma suhteid nendega hoida. Olenemata sellest, mis juhtus ja kes oli süüdi, võib hästi koostatud õigeaegne vabanduskiri aidata kaasa negatiivse kliendikogemuse muutmisele positiivseks, samal ajal suurendades klientide hoidmist ja vähendades kadumise määra. 

Tegelikult on RightNow aruande kohaselt 63% tarbijatest valmis pöörduma pärast negatiivset kogemust tagasi ettevõtte poole, kui nad said juhendajalt/peakontorilt järelmeili vabanduse/paranduse kohta. Samal ajal võib üldse vabandamata jätmine või kehva vabanduse andmine asja lihtsalt hullemaks teha. Allpool on mõned näpunäited, kuidas klientidele tõhusat vabandusmeili kirjutada, koos 10 valmis vabanduskirja malli, mida saate kasutada alati, kui Teil on vaja sarnasele olukorrale reageerida ja oma ettevõtte nimel vabandada.

Kuidas klientidele vabanduskirja kirjutada

  • Tehke selgeks, et vabandate juhtunu pärast, ilma et peaksite süüd ümber lükkama.
  • Võtke viga endale ja võtke vastutus, isegi kui see pole teie süü.
  • Tunnistage kliendi negatiivseid emotsioone, tundeid ja valusid.
  • Olge läbipaistev ja rääkige klientidele, mis valesti läks ja mis probleemi põhjustas.
  • Esitage selge taastamiskava ja selgitage, mida teete või olete teinud, et asjad korda saada.
  • Kirjeldage samme, mida teete tagamaks, et viga ei korduks.
  • Pakkuge tagasimakset või muud mõistlikku hüvitist, kui see on mõistlik.
  • Võimaluse korral isikupärastage oma vabandussõnumit.
Kukuruza vabandusmeili mall
Kukuruza vabandusmeili mall

10 kliendi vabandusmeili malli

Olenemata sellest, kas tegemist on kahjustatud toodetega, arveldusprobleemidega, teenuse katkemisega, negatiivsete klienditoe kogemustega või millegi muuga, on kindlate vabandusmeilide mallide käepärast võtmine kiire ja põhjalik reageerimine, kui midagi ei lähe plaanipäraselt. Siin on 10 vabanduskirja malli, mis võivad olla viiteks erinevates olukordades, kus peate oma klientidelt vabandust paluma.

Ebarahuldava toote vabandusmeil

SaaS toote probleemide vabandusmeil

Negatiivse klienditoe kogemuse vabandusmeil

Teenuse seisaku vabandusmeil

Arveldusvea vabandusmeil

Veebisaidi tõrgete vabandusmeili 

Saatmisprobleemide eest vabandav meilimall

Toote tagasikutsumise vabandusmeil

Massi vabandusmeil

 Vabandav järelmeil

Nüüd, kui teate, kuidas oma tehtud vigade eest vabandada, kuidas oleks õppida kliendipäringutest viisakalt keelduma?

Vabanduskirjad – korduma kippuvad küsimused

Kuidas e-kirjas professionaalselt vabandada?

Professionaalselt e-kirjas vabandust paludes peaksite probleemi siiralt tunnistama ja võtma vastutuse. Lisaks proovige pakkuda võimalikku lahendust. Veelgi olulisem on see, et ärge kopeerige ja kleepige üldisi vabandusi.

Mida öelda kui keegi vabandab e-kirjas?

Lihtsalt tänage neid meili eest ja väljendage, et hindate vabandust/kiiret vastust.

Milliseid samme tuleb teha kliendilt professionaalselt vabandamiseks?

1. Võtke vastutus vea eest.

2. Tunnistage, et viga oli kliendi jaoks probleem.

3. Vabandage.

4. Pakkuge lahendusi vea parandamiseks.

5. Hea usu näitena tehke oma kliendi jaoks midagi toredat.

Discover endless customization opportunities today!

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and experience all that LiveAgent has to offer-- including customizable email templates.

Free trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo