Otsite
kliendituge WordPressile?

LiveAgent on parim valik, pakkudes üle 140 funktsiooni ja 40 integratsiooni.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Suurendage oma klienditoe taset LiveAgenti WordPressi klienditoe ja reaalajas vestluse pistikprogrammi abil

Suurepärase klienditoe pakkumine on see, mis toob välja erinevused, aitab kaubamärkidel konkurentidest eristuda ja hoiab kliente lojaalsena. 

Kui tegutsete oma äriga WordPressi veebisaidil, on kiire ja tõhusa toe pakkumine LiveAgenti WordPressi klienditoe ja reaalajas vestluse plugina abil palju lihtsam. Suhelge ennatlikult oma klientide ja potentsiaalsete klientidega, pakkuge kohest tuge, parandage klientide rahulolu ja suurendage konversioonie.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Kas LiveAgent on Teie ettevõtte jaoks õige WordPressi klienditugi ja reaalajasvestluse pistikprogramm?

Õige WordPressi kasutajatoe pistikprogrammi valimine ei pea olema ülekaalukas ülesanne. LiveAgenti pistikprogrammi abil saate hõlpsalt oma veebisaidile või blogile reaalajas vestluse vidina lisada. Nii tavaliste kui ka laia valiku ainulaadsete vestlusfunktsioonide abil saate kasutada järgmist:

real-time typing view

Kiireim ja täielikult kohandatav vestlusvidin Teie saidi täiendamiseks

Kuna tänapäeva tarbijatel on klienditoe kiiruse osas suured ootused, oleme ehitanud kõige kiirem reaalajas vestluse vidina turul, mille kuvamise kiirus on 2.5 sekundit.
Pealegi on see täielikult ja hõlpsasti kohandatav – nii saate oma vestluse vidina ilmet ja olemust häälestada, et see oleks Teie veebisaidile omane.

Live chat - Proactive chat invitations

Ennetavad vestluskutsed, et kaasata ja muuta rohkem külastajaid klientideks

Parandage seotust, kutsudes ennetavalt oma potentsiaalseid kliente ja kliente veebilehte sirvides vestlema oma agentidega.
Seadistage kohandatud URL-ide vestluskutsed, näiteks oma hinnakujunduse või ostukorvi lehtedel ja suurendage konversioone nagu ei kunagi varem. LiveAgent tagab ka selle, et ennetavad kutsed ilmuvad üles ainult siis, kui saadaval on piisavalt palju agente.

Shared customer information - LiveAgent

Arukas vestluse marsruutimine kiire ja täpse suhtluse tagamiseks

LiveAgent suunab sissetulevad vestlused Teie meeskonna õigete liikmeteni ja kohandab dünaamiliselt vestluse saadavust, kui teie agendid vahetuste ajal sisse ja välja logivad. Lisaks määrab täiustatud vestluse marsruutimine vestluse agendile, kes on eelnevalt juba kliendiga suhelnud, et tagada täpsem ja asjakohasem suhtlus.

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Veebi jälgimine, et jälgida külastajate käitumist Teie veebisaidil

Jälgige, kes Teie veebisaiti sirvib, kuidas nad seal ringi liiguvad ja kui kaua nad seal on olnud. Õige kontekstiga relvastatud, näiteks külastaja tegelik sait, suunaja, riik ja praegune kellaaeg, võimaldavad Teil saata vestluskutseid ennetavalt ning tagada, et need oleksid asjakohased.

What is live chat software

Reaalajas trükkimise vaade, et seada vastused valmis veelgi kiiremini

Avaldage muljet klientidele, kellega parasjagu vestlete, pakkudes reaalajas tippimise vaate abil veelgi kiiremaid vastuseid. Vaadake, mida klient Teile kirjutab juba enne teksti saatmist ning asuge mõtlema vastust. Pange vastus valmis juba enne küsimuse esitamist, et pakkuda klientidele välkkiiret teenindust.

Three agents providing support via voice

Sisemine vestlus kolleegidega suhtlemiseks, kui on vaja täiendavat abi

Ei oska vastata või ei saa kliendi probleemi kohe lahendada? Võtke koheselt sisemise vestluse kaudu ühendust teiste agentidega, et saada meeskonnasisest abi. Samuti saate kutsuda kolleege käimasolevale vestlusseansile, saata neile tekstsõnumeid või kirjutada märkmeid, mis on nähtavad ainult Teile ja teistele agentidele.

Miks peaksite pakkuma oma klientidele reaalajas vestlustuge

Trend globaalsel turul

Reaalajas vestlus on suhtluskanalina jätkuvalt kasvamas. Eeldatakse, et ülemaailmne vestlustarkvara turg jõuab 2023. aastal 997 miljoni dollarini.

Suurendage kliendirahulolu

Reaalaja vestlusel on kõigi klienditeeninduse kanalite kõrgeim rahulolu tase – 73%, võrreldes 61% e-posti ja 44% telefonitoega.

Suurendage müüki ja lojaalsust

79% ettevõtetest väidab, et klientidele reaalajas vestluse toe pakkumine on positiivselt mõjutanud müüki, tulusid ja klientide lojaalsust.

Macros, Attachments and Notes

Kõikehõlmav lahendus

Lisaks WordPressi reaalajas vestluse pistikprogrammile pakub LiveAgent kõik-ühes omikanalilist klienditoe lahendust, mis sisaldab 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja hulganisti saadaolevaid kohandamise võimalusi.

 Tugev automaatikaga piletihalduse süsteem, virtuaalne sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskus otse Teie klienditoes, natiivne reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia integratsioonid ja tugevad iseteenindusvõimalused koos kliendiportaali, mitme teadmusbaasi ja kliendifoorumitega – meil on kõik see ühes tööriistas, millel on universaalne postkast.

Pilvepõhine klienditugi kõigi teie WordPressi klienditeeninduse vajaduste rahuldamiseks

Veelgi enam, LiveAgenti klienditoe ja reaalajas vestlustarkvara on täiesti pilvepõhine. Kuna WordPressi help desk on üks raskemaid klienditeeninduse rakendusi, on pilvepõhise lahenduse olemasolu mitmel põhjusel parem.

Ei ole tarvis segadust tekitavat allalaadimist, see haldab ja salvestab andmeid kaugserveritesse ega paisuta Teie andmebaasi, et saaksite seda kasutada isegi kui Teie veebileht on maas.

help desk software by LiveAgent
LiveAgent - call center software trusted by leading companies

Õnnelikumad kliendid on vaid hiireklõpsu kaugusel, proovige!

Kas teadsite, et LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal SMB jaoks kõrgeimalt hinnatud tugiteenuste tarkvara

Alustage oma tasuta 30-päevase sekeldusteta prooviperioodiga ning vaadake, kuidas kõik toimib ning Teie ettevõtte klienditeeninduse järgmisele tasemele võib viia. Ei vaja krediitkaarti.

Related Articles to Klienditugi WordPressile
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x