Otsite
kliendituge WordPressile?

LiveAgent on parim valik, pakkudes üle 140 funktsiooni ja 40 integratsiooni.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Suurendage oma klienditoe taset LiveAgenti WordPressi klienditoe ja reaalajas vestluse pistikprogrammi abil

Suurepärase klienditoe pakkumine on see, mis toob välja erinevused, aitab kaubamärkidel konkurentidest eristuda ja hoiab kliente lojaalsena. 

Kui tegutsete oma äriga WordPressi veebisaidil, on kiire ja tõhusa toe pakkumine LiveAgenti WordPressi klienditoe ja reaalajas vestluse plugina abil palju lihtsam. Suhelge ennatlikult oma klientide ja potentsiaalsete klientidega, pakkuge kohest tuge, parandage klientide rahulolu ja suurendage konversioonie.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Kas LiveAgent on Teie ettevõtte jaoks õige WordPressi klienditugi ja reaalajasvestluse pistikprogramm?

Õige WordPressi kasutajatoe pistikprogrammi valimine ei pea olema ülekaalukas ülesanne. LiveAgenti pistikprogrammi abil saate hõlpsalt oma veebisaidile või blogile reaalajas vestluse vidina lisada. Nii tavaliste kui ka laia valiku ainulaadsete vestlusfunktsioonide abil saate kasutada järgmist:

real-time typing view

Kiireim ja täielikult kohandatav vestlusvidin Teie saidi täiendamiseks

Kuna tänapäeva tarbijatel on klienditoe kiiruse osas suured ootused, oleme ehitanud kõige kiirem reaalajas vestluse vidina turul, mille kuvamise kiirus on 2.5 sekundit.
Pealegi on see täielikult ja hõlpsasti kohandatav – nii saate oma vestluse vidina ilmet ja olemust häälestada, et see oleks Teie veebisaidile omane.

Live chat - Proactive chat invitations

Ennetavad vestluskutsed, et kaasata ja muuta rohkem külastajaid klientideks

Parandage seotust, kutsudes ennetavalt oma potentsiaalseid kliente ja kliente veebilehte sirvides vestlema oma agentidega.
Seadistage kohandatud URL-ide vestluskutsed, näiteks oma hinnakujunduse või ostukorvi lehtedel ja suurendage konversioone nagu ei kunagi varem. LiveAgent tagab ka selle, et ennetavad kutsed ilmuvad üles ainult siis, kui saadaval on piisavalt palju agente.

Shared customer information - LiveAgent

Arukas vestluse marsruutimine kiire ja täpse suhtluse tagamiseks

LiveAgent suunab sissetulevad vestlused Teie meeskonna õigete liikmeteni ja kohandab dünaamiliselt vestluse saadavust, kui teie agendid vahetuste ajal sisse ja välja logivad. Lisaks määrab täiustatud vestluse marsruutimine vestluse agendile, kes on eelnevalt juba kliendiga suhelnud, et tagada täpsem ja asjakohasem suhtlus.

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Veebi jälgimine, et jälgida külastajate käitumist Teie veebisaidil

Jälgige, kes Teie veebisaiti sirvib, kuidas nad seal ringi liiguvad ja kui kaua nad seal on olnud. Õige kontekstiga relvastatud, näiteks külastaja tegelik sait, suunaja, riik ja praegune kellaaeg, võimaldavad Teil saata vestluskutseid ennetavalt ning tagada, et need oleksid asjakohased.

What is live chat software

Reaalajas trükkimise vaade, et seada vastused valmis veelgi kiiremini

Avaldage muljet klientidele, kellega parasjagu vestlete, pakkudes reaalajas tippimise vaate abil veelgi kiiremaid vastuseid. Vaadake, mida klient Teile kirjutab juba enne teksti saatmist ning asuge mõtlema vastust. Pange vastus valmis juba enne küsimuse esitamist, et pakkuda klientidele välkkiiret teenindust.

Three agents providing support via voice

Sisemine vestlus kolleegidega suhtlemiseks, kui on vaja täiendavat abi

Ei oska vastata või ei saa kliendi probleemi kohe lahendada? Võtke koheselt sisemise vestluse kaudu ühendust teiste agentidega, et saada meeskonnasisest abi. Samuti saate kutsuda kolleege käimasolevale vestlusseansile, saata neile tekstsõnumeid või kirjutada märkmeid, mis on nähtavad ainult Teile ja teistele agentidele.

Miks peaksite pakkuma oma klientidele reaalajas vestlustuge

Trend globaalsel turul

Reaalajas vestlus on suhtluskanalina jätkuvalt kasvamas. Eeldatakse, et ülemaailmne vestlustarkvara turg jõuab 2023. aastal 997 miljoni dollarini.

Suurendage kliendirahulolu

Reaalaja vestlusel on kõigi klienditeeninduse kanalite kõrgeim rahulolu tase – 73%, võrreldes 61% e-posti ja 44% telefonitoega.

Suurendage müüki ja lojaalsust

79% ettevõtetest väidab, et klientidele reaalajas vestluse toe pakkumine on positiivselt mõjutanud müüki, tulusid ja klientide lojaalsust.

Macros, Attachments and Notes

Kõikehõlmav lahendus

Lisaks WordPressi reaalajas vestluse pistikprogrammile pakub LiveAgent kõik-ühes omikanalilist klienditoe lahendust, mis sisaldab 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja hulganisti saadaolevaid kohandamise võimalusi.

 Tugev automaatikaga piletihalduse süsteem, virtuaalne sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskus otse Teie klienditoes, natiivne reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia integratsioonid ja tugevad iseteenindusvõimalused koos kliendiportaali, mitme teadmusbaasi ja kliendifoorumitega – meil on kõik see ühes tööriistas, millel on universaalne postkast.

Pilvepõhine klienditugi kõigi Teie klienditeeninduse vajaduste rahuldamiseks

Veelgi enam, LiveAgenti klienditoe ja reaalajas vestlustarkvara on täiesti pilvepõhine. Kuna klienditugi on üks raskemaid klienditeeninduse rakendusi, on pilvepõhise lahenduse olemasolu mitmel põhjusel parem.

Ei ole tarvis segadust tekitavat allalaadimist, see haldab ja salvestab andmeid kaugserveritesse ega paisuta Teie andmebaasi, et saaksite seda kasutada isegi kui Teie veebileht on maas.

help desk software by LiveAgent
LiveAgent - call center software trusted by leading companies

Õnnelikumad kliendid on vaid hiireklõpsu kaugusel, proovige!

Kas teadsite, et LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal SMB jaoks kõrgeimalt hinnatud tugiteenuste tarkvara? 

Alustage oma tasuta 14-päevase sekeldusteta prooviperioodiga ning vaadake, kuidas kõik toimib ning Teie ettevõtte klienditeeninduse järgmisele tasemele võib viia. Ei vaja krediitkaarti.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What is the best help desk software?

The best help desk software helps your organization handle customer service requests and automatically assigns the help desk agent to the customer through integrated customer service software.

What is help desk software used for?

Help desk software is usually used for customer service and support to help organize and manage incoming customer inquiries by using specific software.

How do I integrate LiveAgent with WordPress?

To integrate LiveAgent with WordPress, you have to install the LiveAgent plugin.

Related Articles to Klienditugi WordPressile
Otsite Gorgiase alternatiivi? Ärge vaadake enam kaugemale ja proovige LiveAgenti oma klienditeeninduse vajadusteks. Sisaldab tasuta 14-päevast prooviversiooni.

Otsite Gorgiase alternatiivi?

LiveAgent on hea Gorgiase alternatiiv, mis suurendab kliendirahulolu ja kasutab õiget klienditeeninduse tarkvara. Seda ei vaja krediitkaarti ja on saadaval tasuta prooviversioon 7 või 30 päevaks. Sellel on palju funktsioone ja integratsioone, nagu näiteks Shopify või sotsiaalmeedia integratsioonid.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.

LiveAgent on võrreldes paljude teiste kasutajatoe lahendustega palju kuluefektiivsem ja sellel on enam kui 175 kasutajatoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni. Vaadake rohkem.

Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.

Vaadake, miks on LiveAgent parim alternatiiv Desk.com-le. Saage teada oma eelistest ja registreerige end kasutades meie 14-päevast tasuta prooviperioodi, ei mingeid püsivaid kohustusi.

Otsite parematkasutajatoe tarkvara?

LiveAgent on stabiilne mitme kanaliga kasutajatoe lahendus, millel on regulaarsed uuendused ja pidevalt rakendatakse uusi funktsioone ja funktsionaalsust. Samas Desk.com tooted on oma aja ära elanud ning teenused ei saa olulisi uuendusi, mis takistab nende funktsionaalsust ja võimalust pakkuda kliendituge. LiveAgent peaks olema esimene samm parema klienditeeninduse suunas.

Vaadake üle parimad kõnekeskuse alternatiivid aastal 2021 hinna, funktsioonide, funktsionaalsuse ja Capterra ning G2 klientide arvustuste ja muu põhjal!

Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega

Pakutakse erinevaid kõnekeskuse funktsioone nagu kahesuunaline kõnekeskus, kõnede logimine ja salvestamine, eskalatsiooni haldamine, sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskused ning reaalajas vestlus. Lisaks on võimalik tellida erineva hinna ja funktsionaalsusega pakette. Erinevate kõnekeskuste pakkujate, nagu LiveAgent, AirCall, RingCentral ja Zendesk Talk, võimete ja funktsioonide võrdlus on samuti võimalik.

Parimad reaalajas vestluse alternatiivid sisaldavad kindlaid funktsioone, mis seavad Teid valmis eduks.

Avastage parim reaalajas vestluse alternatiiv

Uurige erinevaid alternatiive sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks ning võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega. Leidke soodsaim hinnaga lahendusi, mis vastavad teie vajadustele ning suurendavad klientide rahulolu ja müüki. Turul on saadaval mitmeid parimaid alternatiive, mis põhinevad kasutajahinnangutel, hinnakujundusel, funktsionaalsusel ja kasutusmugavusel.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo