Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Otsite
kliendituge WordPressile?

LiveAgent on parim valik, pakkudes üle 140 funktsiooni ja 40 integratsiooni.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Suurendage oma klienditoe taset LiveAgenti WordPressi klienditoe ja reaalajas vestluse pistikprogrammi abil

Suurepärase klienditoe pakkumine on see, mis toob välja erinevused, aitab kaubamärkidel konkurentidest eristuda ja hoiab kliente lojaalsena. 

Kui tegutsete oma äriga WordPressi veebisaidil, on kiire ja tõhusa toe pakkumine LiveAgenti WordPressi klienditoe ja reaalajas vestluse plugina abil palju lihtsam. Suhelge ennatlikult oma klientide ja potentsiaalsete klientidega, pakkuge kohest tuge, parandage klientide rahulolu ja suurendage konversioonie.

Kas LiveAgent on Teie ettevõtte jaoks õige WordPressi klienditugi ja reaalajasvestluse pistikprogramm?

Õige WordPressi kasutajatoe pistikprogrammi valimine ei pea olema ülekaalukas ülesanne. LiveAgenti pistikprogrammi abil saate hõlpsalt oma veebisaidile või blogile reaalajas vestluse vidina lisada. Nii tavaliste kui ka laia valiku ainulaadsete vestlusfunktsioonide abil saate kasutada järgmist:

real-time typing view

Kiireim ja täielikult kohandatav vestlusvidin Teie saidi täiendamiseks

Kuna tänapäeva tarbijatel on klienditoe kiiruse osas suured ootused, oleme ehitanud kõige kiirem reaalajas vestluse vidina turul, mille kuvamise kiirus on 2.5 sekundit.
Pealegi on see täielikult ja hõlpsasti kohandatav – nii saate oma vestluse vidina ilmet ja olemust häälestada, et see oleks Teie veebisaidile omane.

Live chat   Proactive chat invitations

Ennetavad vestluskutsed, et kaasata ja muuta rohkem külastajaid klientideks

Parandage seotust, kutsudes ennetavalt oma potentsiaalseid kliente ja kliente veebilehte sirvides vestlema oma agentidega.
Seadistage kohandatud URL-ide vestluskutsed, näiteks oma hinnakujunduse või ostukorvi lehtedel ja suurendage konversioone nagu ei kunagi varem. LiveAgent tagab ka selle, et ennetavad kutsed ilmuvad üles ainult siis, kui saadaval on piisavalt palju agente.

use case scenario share important information with liveagent

Arukas vestluse marsruutimine kiire ja täpse suhtluse tagamiseks

LiveAgent suunab sissetulevad vestlused Teie meeskonna õigete liikmeteni ja kohandab dünaamiliselt vestluse saadavust, kui teie agendid vahetuste ajal sisse ja välja logivad. Lisaks määrab täiustatud vestluse marsruutimine vestluse agendile, kes on eelnevalt juba kliendiga suhelnud, et tagada täpsem ja asjakohasem suhtlus.

smart intelligent call routing

Veebi jälgimine, et jälgida külastajate käitumist Teie veebisaidil

Jälgige, kes Teie veebisaiti sirvib, kuidas nad seal ringi liiguvad ja kui kaua nad seal on olnud. Õige kontekstiga relvastatud, näiteks külastaja tegelik sait, suunaja, riik ja praegune kellaaeg, võimaldavad Teil saata vestluskutseid ennetavalt ning tagada, et need oleksid asjakohased.

What is live chat software

Reaalajas trükkimise vaade, et seada vastused valmis veelgi kiiremini

Avaldage muljet klientidele, kellega parasjagu vestlete, pakkudes reaalajas tippimise vaate abil veelgi kiiremaid vastuseid. Vaadake, mida klient Teile kirjutab juba enne teksti saatmist ning asuge mõtlema vastust. Pange vastus valmis juba enne küsimuse esitamist, et pakkuda klientidele välkkiiret teenindust.

Three agents providing support via voice

Sisemine vestlus kolleegidega suhtlemiseks, kui on vaja täiendavat abi

Ei oska vastata või ei saa kliendi probleemi kohe lahendada? Võtke koheselt sisemise vestluse kaudu ühendust teiste agentidega, et saada meeskonnasisest abi. Samuti saate kutsuda kolleege käimasolevale vestlusseansile, saata neile tekstsõnumeid või kirjutada märkmeid, mis on nähtavad ainult Teile ja teistele agentidele.

Miks peaksite pakkuma oma klientidele reaalajas vestlustuge

Increase icon

Trend globaalsel turul

Reaalajas vestlus on suhtluskanalina jätkuvalt kasvamas. Eeldatakse, et ülemaailmne vestlustarkvara turg jõuab 2023. aastal 997 miljoni dollarini.

Stars

Suurendage kliendirahulolu

Reaalaja vestlusel on kõigi klienditeeninduse kanalite kõrgeim rahulolu tase – 73%, võrreldes 61% e-posti ja 44% telefonitoega.

Healthcare icon

Suurendage müüki ja lojaalsust

79% ettevõtetest väidab, et klientidele reaalajas vestluse toe pakkumine on positiivselt mõjutanud müüki, tulusid ja klientide lojaalsust.

Macros, Attachments and Notes

Kõikehõlmav lahendus

Lisaks WordPressi reaalajas vestluse pistikprogrammile pakub LiveAgent kõik-ühes omikanalilist klienditoe lahendust, mis sisaldab 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja hulganisti saadaolevaid kohandamise võimalusi.

 Tugev automaatikaga piletihalduse süsteem, virtuaalne sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskus otse Teie klienditoes, natiivne reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia integratsioonid ja tugevad iseteenindusvõimalused koos kliendiportaali, mitme teadmusbaasi ja kliendifoorumitega – meil on kõik see ühes tööriistas, millel on universaalne postkast.

Pilvepõhine klienditugi kõigi Teie klienditeeninduse vajaduste rahuldamiseks

Veelgi enam, LiveAgenti klienditoe ja reaalajas vestlustarkvara on täiesti pilvepõhine. Kuna klienditugi on üks raskemaid klienditeeninduse rakendusi, on pilvepõhise lahenduse olemasolu mitmel põhjusel parem.

Ei ole tarvis segadust tekitavat allalaadimist, see haldab ja salvestab andmeid kaugserveritesse ega paisuta Teie andmebaasi, et saaksite seda kasutada isegi kui Teie veebileht on maas.

use case scenario help desk software by liveagent
call center software trusted by leading companies

Õnnelikumad kliendid on vaid hiireklõpsu kaugusel, proovige!

Kas teadsite, et LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal SMB jaoks kõrgeimalt hinnatud tugiteenuste tarkvara? 

Alustage oma tasuta 14-päevase sekeldusteta prooviperioodiga ning vaadake, kuidas kõik toimib ning Teie ettevõtte klienditeeninduse järgmisele tasemele võib viia. Ei vaja krediitkaarti.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What is the best help desk software?

The best help desk software helps your organization handle customer service requests and automatically assigns the help desk agent to the customer through integrated customer service software.

What is help desk software used for?

Help desk software is usually used for customer service and support to help organize and manage incoming customer inquiries by using specific software.

How do I integrate LiveAgent with WordPress?

To integrate LiveAgent with WordPress, you have to install the LiveAgent plugin.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo