Mis on teenuse haldamise tarkvara?
Teenuse haldamise tarkvara, tuntud ka kui infotehnoloogia teenuse haldamine, on programm, mida ettevõtted oma klientidele teenuse pakkumiseks kasutavad. Seda tüüpi tarkvara on iga ettevõtte jaoks väga kasulik – see aitab analüüsida, teostada tõrkeotsingut, hallata tellimusi, teha ostuseid ja palju teisi tegevusi. Kõik tegevused rakendatakse vastama klientide vajadustele. Iga tarkvara pakub erinevaid funktsioone.
Teenuse haldamise tarkvara on suurepärane moodus, kuidas ettevõtte tehnoloogiat optimeerida. See vähendab kulusid ja säästab aega.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida teenuse haldamise tarkvara?
Teenuse haldamise tarkvara on tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel hallata seda, kuidas nad oma klientidele teenust pakuvad. Teenused sisaldavad tellimuste haldamist, riistvara hooldust, tarkvara hooldust, diagnostikat ja tõkeotsingut, samuti rutiinseid operatsioone.
Millised on teenuse haldamise tarkvara tüübid?
Teenuse haldamise tarkvara võimaldab teil hallata tegevusi, mis on seotud juriidiliste regulatsioonide, inimressursside haldamise, otsuste tegemisega tehtud muudatuste kohta või rakenduse versiooni kontrollimisega. Iga tüüp pakub sarnast funktsioonide komplekti - mitme veebilehe tuge, ajakavastamist, esitamist ja raporteerimist.
Kas LiveAgent on teenuse haldamise tarkvara?
LiveAgent toimib, kui teenuse haldamise tarkvara. See võimaldab teil optimeerida ettevõtte tehnoloogiat, vähendada kulusid ja säästa aega.
Expert note
Teenuse haldamise tarkvara aitab ettevõtetel hallata klienditeeninduse tegevusi ja vähendada kulusid ning parandada klientide rahulolu.

Agentide edetabel annab ülevaate klientide kommentaaridest ja agentide lahenduste arvustustest. Siltide aruande abil on võimalik näha kõige levinumaid probleeme. SLA vastavuse aruanded võimaldavad jälgida teenuste kvaliteeti ja parandusvajadusi. Agendi saadavuse aruande abil saate näha tugiagentide tööaega. Aja aruandega saate teavet iga pileti lahendamiseks kulutatud ajast. LiveAgent pakub üle 180 täiendavat funktsiooni, sealhulgas e-posti ja Slacki märguandeid ning võimalust eksportida pileteid ja jälgida nende ajalugu veebis.
25 parimat intsidentide haldamise tarkvara
LiveAgent pakub uuenduslikke klienditoe lahendusi, sealhulgas auhindu ja märke meeskonna motiveerimiseks ning reaalajas vestlust ja vestluskutseid klientide kaasatuse suurendamiseks.