Teenuse haldamise tarkvara

Mis on teenuse haldamise tarkvara?

Teenuse haldamise tarkvara, tuntud ka kui infotehnoloogia teenuse haldamine, on programm, mida ettevõtted oma klientidele teenuse pakkumiseks kasutavad. Seda tüüpi tarkvara on iga ettevõtte jaoks väga kasulik – see aitab analüüsida, teostada tõrkeotsingut, hallata tellimusi, teha ostuseid ja palju teisi tegevusi. Kõik tegevused rakendatakse vastama klientide vajadustele. Iga tarkvara pakub erinevaid funktsioone.

Teenuse haldamise tarkvara on suurepärane moodus, kuidas ettevõtte tehnoloogiat optimeerida. See vähendab kulusid ja säästab aega.

Frequently asked questions

Kuidas defineerida teenuse haldamise tarkvara?

Teenuse haldamise tarkvara on tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel hallata seda, kuidas nad oma klientidele teenust pakuvad. Teenused sisaldavad tellimuste haldamist, riistvara hooldust, tarkvara hooldust, diagnostikat ja tõkeotsingut, samuti rutiinseid operatsioone.

 

Millised on teenuse haldamise tarkvara tüübid?

Teenuse haldamise tarkvara võimaldab teil hallata tegevusi, mis on seotud juriidiliste regulatsioonide, inimressursside haldamise, otsuste tegemisega tehtud muudatuste kohta või rakenduse versiooni kontrollimisega. Iga tüüp pakub sarnast funktsioonide komplekti - mitme veebilehe tuge, ajakavastamist, esitamist ja raporteerimist.

 

Kas LiveAgent on teenuse haldamise tarkvara?

LiveAgent toimib, kui teenuse haldamise tarkvara. See võimaldab teil optimeerida ettevõtte tehnoloogiat, vähendada kulusid ja säästa aega.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo